SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
misschien kan een mod de tt aanpassenquote:Op zaterdag 4 december 2021 08:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ook nog werken en facturen schrijven.
stofzuigen en dweilen?quote:Op zaterdag 4 december 2021 08:30 schreef Karzai het volgende:
ik moet wat aan het huishouden doen, maar dat is maar 2 uurtjes werk
badkamer ook vanavond?quote:Op zaterdag 4 december 2021 08:32 schreef Karzai het volgende:
wasje draaien stofzuigen, dweilen, idd
quote:Op zaterdag 4 december 2021 08:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee daar huur ik altijd een grote sterke kerel voor in
Dus nu extra veel werk voor hem?quote:Op zaterdag 4 december 2021 08:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja maar laatst kon hij niet, hij had een date
wat extra kalkaanslag dat weggerschrobt moet wordenquote:Op zaterdag 4 december 2021 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus nu extra veel werk voor hem?
ah sterkte in de IKEAquote:Op zaterdag 4 december 2021 08:40 schreef mschol het volgende:
ik moet zo gaan shoppen, dan spullen verzamelen om schoon te maken en naar appartement toe, vanmiddag ikea shoppen want heb iemand geregeld die kasten ed kan vervoeren voor mij
Oh nice. weet je al wat je gaat kopen?quote:Op zaterdag 4 december 2021 08:40 schreef mschol het volgende:
ik moet zo gaan shoppen, dan spullen verzamelen om schoon te maken en naar appartement toe, vanmiddag ikea shoppen want heb iemand geregeld die kasten ed kan vervoeren voor mij
quote:Eerder waren de kinderartsen terughoudend, omdat inenting niet direct gezondheidswinst meebrengt voor de kinderen zelf, maar vooral voordeel oplevert voor de maatschappij doordat de verspreiding van corona erdoor wordt tegengegaan. Gezonde kinderen zouden dan een vaccin krijgen omdat te veel volwassenen zich niet aan de coronaregels houden, redeneren zij.
En sinds wanneer is daar wat mis mee? Met het vaccineren van gezonde kinderen?quote:
Ja we doen niet anders. Anders heeft zo'n vaccin weinig zin.quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En sinds wanneer is daar wat mis mee? Met het vaccineren van gezonde kinderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |