abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_202446984
quote:
Volgend jaar ruim 13.000 nieuwe opvangplekken voor asielzoekers nodig

In 2022 zijn in Nederland dertienduizend nieuwe opvangplekken voor asielzoekers nodig, waarvan negenduizend vóór 1 juli. Voor kinderen die zonder familie naar Nederland komen, zijn binnen een maand vijfhonderd extra plekken nodig, schat het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) vrijdag.

Circa 35.000 asielzoekers verblijven momenteel in opvanglocaties. In totaal zijn 36.000 plekken beschikbaar, maar een deel daarvan is tijdelijk. Zo zijn er mensen ondergebracht in rivierschepen en hallen. Het COA heeft daarom niet alleen zesduizend nieuwe opvangplekken nodig, maar zoekt ook zevenduizend permanente plekken die de tijdelijke voorzieningen moeten vervangen.

"Het gaat om reguliere opvangplekken met een langere looptijd, zodat het COA de gewenste kwaliteit kan bieden", schreef de organisatie eind november. Bij deze cijfers gaat het COA ervan uit dat veel mensen met een verblijfsvergunning voor 1 juli 2022 uitstromen naar gemeenten. In de opvang wonen momenteel twaalfduizend van deze statushouders, van wie zevenduizend al langer dan drie maanden.

Tegen het eind van 2022 zijn er in totaal 42.000 opvangplekken nodig, liet het ministerie van Justitie en Veiligheid vorige week weten.

Extra opvang voor alleenstaande kinderen
Voor kinderen die zonder familie naar Nederland zijn gekomen, de zogenoemde alleenstaande minderjarige vreemdelingen (amv's), zijn volgens het COA dringend extra opvangplekken nodig: vijfhonderd per 1 januari 2022 en tegen eind 2022 nog eens honderd extra opvangplekken.

Asielzoekers moeten kunnen rekenen op "toekomstbestendige en stabiele opvangplekken van goede kwaliteit en met passende voorzieningen", vindt het COA. Deze locaties moeten ook tijdens piekperiodes in staat zijn om opvang te bieden. De komende tijd zet het COA vacatures uit om nieuw personeel te werven. Ook dringt het orgaan aan op "een stabiele meerjarige financiering". https://www.nu.nl/binnenl(...)=#coral_talk_wrapper
Kennelijk is de enige oplossing voor de grote toestroom van asielzoekers dat wij nieuwe plekken creëren. En het is geen eenmalig probleem, het gaat al jaren zo, en zal nog jaren zo gaan.

Het is jammer voor de Nederlanders die wachten op een huurwoning, want zij krijgen geen voorrang. En het is jammerlijk voor de wijken met veel sociale huurwoningen, want die zijn flink aan het verpauperen.

Uiteindelijk zal de oplossing er in liggen dat wij onze sociale voorzieningen niet meer openstellen voor mensen die niets bijgedragen hebben en louter uit een zielig land komen. Want voor die sociale voorzieningen reizen de migranten graag duizenden kilometers kriskras door verschillende landen.
pi_202447138
Ik denk dat het tijd wordt om na te gaan denken hoe wij mensen die in grote huizen wonen, ofwel alleenstaand of met slechts 1 persoon, ertoe kunnen doen laten bewegen om kleiner te gaan wonen. De gedachte dat mensen in enorme huizen wonen en gezinnen in een flat is waanzin ten top.

Dit kun je overigens prima organiseren middels overheidsdwang c.q. verplichting. :)
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202447155
quote:
Asielzoekers moeten kunnen rekenen op "toekomstbestendige en stabiele opvangplekken van goede kwaliteit en met passende voorzieningen", vindt het COA.
Als men dat ook zou gunnen aan de oorspronkelijke inwoners van Nederland, was er geen probleem, maar de oorspronkelijke inwoners gunt men slechts contact met lieden die vernederend en beledigend zijn, waardoor het onmogelijk is om vriendelijk te blijven.
pi_202447163
Die 100.000 van de minister wordt een onderschatting.

Laat ze maar komen totdat het in elkaar stort. Hoe meer er komen hoe sneller het onvermijdelijke gaat gebeuren.
  vrijdag 3 december 2021 @ 11:53:13 #5
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_202447192
Youtube Apeldoorn sporthal
Ik ben inmiddels overleden
pi_202447212
Goedkope arbeidskrachten zijn belangrijker dan die zure WW/Pensioenhongerige autochtonen met een grote HBO-bek.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_202447239
Nee.

Vol = vol.
:W
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_202447243
Er is overduidelijk geen ruimte voor “asielzoekers” aka indringers, gezien het feit dat daadwerkelijke vluchtelingen een zeer gering aantal vormt.

Zelfs met de best wil is er misschien net ruimte te maken, maar daar zitten wel kosten en consequenties aan vast.

In plaats van zeggen, er kan gewoon voorlopig niemand meer opgevangen worden, blijven ze maar krampachtig doorgaan.

Te gek voor woorden.
pi_202447326
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:49 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt om na te gaan denken hoe wij mensen die in grote huizen wonen, ofwel alleenstaand of met slechts 1 persoon, ertoe kunnen doen laten bewegen om kleiner te gaan wonen. De gedachte dat mensen in enorme huizen wonen en gezinnen in een flat is waanzin ten top.

Dit kun je overigens prima organiseren middels overheidsdwang c.q. verplichting. :)
:') !
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_202447329
Vluchtelingen hebben er voor gezorgd dat woningcorporaties per 2009 gedwongen werden massaal woningen te verkopen en dat er overdreven regelgeving bestaat waardoor het voor projectontwikkelaars financieel oninteressant is woningen te creëeren (vereist percentage sociale huur en allerlei welstandsdingetjes).

Ja de vluchteling is zelfs verantwoordelijk voor het kwartje van kok, de gascrisis en het achterblijven van lonen en salarissen tov de inflatie.

Weg er mee
pi_202447367
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:49 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt om na te gaan denken hoe wij mensen die in grote huizen wonen, ofwel alleenstaand of met slechts 1 persoon, ertoe kunnen doen laten bewegen om kleiner te gaan wonen. De gedachte dat mensen in enorme huizen wonen en gezinnen in een flat is waanzin ten top.

Dit kun je overigens prima organiseren middels overheidsdwang c.q. verplichting. :)
Voel je vrij om je woning af te staan aan een vluchtelingengezin en zelf in een tiny house aan de rand van het industrieterrein te gaan wonen maar val andere mensen aub niet lastig met die onzin.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 3 december 2021 @ 12:07:09 #12
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202447406
De enige juiste oplossing is dat asielzoekers worden ondergebracht bij burgers zoals u en ik. Dat is de enige manier zodat deze mensen echt ingeburgerd kunnen worden en onze taal machtig worden. Andere oplossingen zullen de kloof alleen maar groter maken met alle gevolgen vandien.
pi_202447433
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:55 schreef SpaceOddity het volgende:
Nee.

Vol = vol.
:W
Nederland is nog lang niet vol.
:W
pi_202447476
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 12:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Voel je vrij om je woning af te staan aan een vluchtelingengezin en zelf in een tiny house aan de rand van het industrieterrein te gaan wonen maar val andere mensen aub niet lastig met die onzin.
Ik woon al in een piepklein huis helemaal bomvol. Dit plan raakt de middenstand idealiter.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202447489
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 12:07 schreef Tengano het volgende:
De enige juiste oplossing is dat asielzoekers worden ondergebracht bij burgers zoals u en ik. Dat is de enige manier zodat deze mensen echt ingeburgerd kunnen worden en onze taal machtig worden. Andere oplossingen zullen de kloof alleen maar groter maken met alle gevolgen vandien.
Ik weet zeker dan Yassar Klaver en Femke Halalsema zeker 30man kunnen opvangen ^O^ Ik denk dat Willy ook nog wel een pandje heeft staan voor een mannetje of 150
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_202447497
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:38 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Kennelijk is de enige oplossing voor de grote toestroom van asielzoekers dat wij nieuwe plekken creëren. En het is geen eenmalig probleem, het gaat al jaren zo, en zal nog jaren zo gaan.

Het is jammer voor de Nederlanders die wachten op een huurwoning, want zij krijgen geen voorrang. En het is jammerlijk voor de wijken met veel sociale huurwoningen, want die zijn flink aan het verpauperen.

Uiteindelijk zal de oplossing er in liggen dat wij onze sociale voorzieningen niet meer openstellen voor mensen die niets bijgedragen hebben en louter uit een zielig land komen. Want voor die sociale voorzieningen reizen de migranten graag duizenden kilometers kriskras door verschillende landen.
Als iedereen van groenlinks amsterdam nou 1 assielzoeker in huis neemt is alles opgelost toch?
pi_202447501
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 12:12 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Ik woon al in een piepklein huis helemaal bomvol. Dit plan raakt de middenstand idealiter.
Ja laten we de hardwerkende middenstand belasten met deze onzin. Top plan _O_

Kan je huis wel piepklein zijn, ik weet zeker dat er nog wel iemand bij kan :Y
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 3 december 2021 @ 12:16:42 #18
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202447531
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 12:13 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ik weet zeker dan Yassar Klaver en Femke Halalsema zeker 30man kunnen opvangen ^O^ Ik denk dat Willy ook nog wel een pandje heeft staan voor een mannetje of 150
Ik acht de kans aannemelijk dat zelfs Geert met zijn grote hart nog wel een paar huisslaven zou willen opnemen.
pi_202447562
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 12:16 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik acht de kans aannemelijk dat zelfs Geert met zijn grote hart nog wel een paar huisslaven zou willen opnemen.
Dat zou zomaar kunnen, maar Geert staat niet te roepen dat we allemaal maar in moeten leveren t.b.v. deze gelukszoekers
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 3 december 2021 @ 12:20:19 #20
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_202447575
Nee, gewoon opbokken met dat tuig.
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_202447579
NIMBY
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 3 december 2021 @ 12:21:28 #22
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202447584
We hebben al genoeg shoarma tenten :{w
pi_202447772
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 12:14 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ja laten we de hardwerkende middenstand belasten met deze onzin. Top plan _O_

Kan je huis wel piepklein zijn, ik weet zeker dat er nog wel iemand bij kan :Y
Sluit ik niet uit. Vreemd trouwens dat jullie ineens tegen overheidsdwang zijn. :)
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202447930
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 12:35 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Sluit ik niet uit. Vreemd trouwens dat jullie ineens tegen overheidsdwang zijn. :)
Oh het gaat weer daarom he :') Altijd moeten die zieke wappies het weer over corona hebben
pi_202447939
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 12:45 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]
Oh het gaat weer daarom he :') Altijd moeten die zieke wappies het weer over corona hebben
Haha ik ben gevaccineerd dus ben net als jij! :D
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202447979
Statushouders krijgen afval les
https://www.kliknieuws.nl(...)ar-hoort-kurk-thuis-

Kan deze cursus ook in Amsterdam gegeven worden? Je hoeft maar naar het afval op straat en in portiek te kijken en je weet precies waar statushouders op een kluitje wonen. Ik vraag me af of er iemand van de begeleiders ze daar ooit op wijst. Vooral lege blikjes maar ook heel veel bananenschillen, lege ijsbekers, afgekloven maiskolven etc etc.

Typisch ook dat je dit nergens bij het COA kan melden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mondkapje op 03-12-2021 12:55:16 ]
  vrijdag 3 december 2021 @ 12:48:27 #27
22565 asco
Los in deze tent
pi_202447997
Compleet geschift.
pi_202448147
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 12:47 schreef Mondkapje het volgende:
Statushouders krijgen afval les
https://www.kliknieuws.nl(...)ar-hoort-kurk-thuis-

Kan deze cursus ook in Amsterdam gegeven worden? Je hoeft maar naar het afval op straat en in portiek te kijken en je weet precies waar statushouders op een kluitje wonen. Ik vraag me af of er iemand van de begeleiders ze daar ooit op wijst.

Typisch ook dat je dit nergens bij het COA kan melden.
"Dit is de Zak van Max voor de hoofddoekjes. Dan worden ze gerecycled tot poetsdoeken voor die 5% van jullie die een echt baan vindt."
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_202448321
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:49 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt om na te gaan denken hoe wij mensen die in grote huizen wonen, ofwel alleenstaand of met slechts 1 persoon, ertoe kunnen doen laten bewegen om kleiner te gaan wonen. De gedachte dat mensen in enorme huizen wonen en gezinnen in een flat is waanzin ten top.

Dit kun je overigens prima organiseren middels overheidsdwang c.q. verplichting. :)
Klap van de molen gehad zeker?

Laat ze maar in Bloemendaal, Laren en Blaricum opvangen, kijken wat er dan gebeurt..
pi_202448331
Het COA heeft meer behoefte aan wat gezond verstand. Dit is totaal onhoudbaar.
pi_202448506
Moeten zij weten.
pi_202448672
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 12:12 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Ik woon al in een piepklein huis helemaal bomvol. Dit plan raakt de middenstand idealiter.
Als het bomvol spullen staat kun je dus prima "ontspullen" en nog kleiner gaan wonen of een gedeelde woonruimte of zo.

Voor andere mensen bepalen hoeveel ruimte ze nodig hebben om te wonen gaat je kennelijk makkelijker af.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_202449091
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 13:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Als het bomvol spullen staat kun je dus prima "ontspullen" en nog kleiner gaan wonen of een gedeelde woonruimte of zo.

Voor andere mensen bepalen hoeveel ruimte ze nodig hebben om te wonen gaat je kennelijk makkelijker af.
We moeten het samen doen!! Sta jouw huis niet af voor jezelf maar voor een ander!!! En zo niet, dan gaat de overheid dat wel voor jou doen.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202449098
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 12:45 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Haha ik ben gevaccineerd dus ben net als jij! :D
Ga lekker janken dan
pi_202449121
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 12:00 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Vluchtelingen hebben er voor gezorgd dat woningcorporaties per 2009 gedwongen werden massaal woningen te verkopen en dat er overdreven regelgeving bestaat waardoor het voor projectontwikkelaars financieel oninteressant is woningen te creëeren (vereist percentage sociale huur en allerlei welstandsdingetjes).

Ja de vluchteling is zelfs verantwoordelijk voor het kwartje van kok, de gascrisis en het achterblijven van lonen en salarissen tov de inflatie.

Weg er mee
Ik mis de de link tussen asielzoekers en alles wat je opnoemt. Kun je uitleggen hoe deze verband houden?
pi_202449124
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 14:08 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]
Ga lekker janken dan
Viesmad :D
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202449153
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 13:09 schreef havanagila het volgende:
Het COA heeft meer behoefte aan wat gezond verstand. Dit is totaal onhoudbaar.
Het COA voert alleen uit wat de politiek opdraagt. Als het COA wil voldoen aan de vraag van de politiek, dan zijn deze plekken nodig.

Het COA is politiek neutraal.
pi_202449172
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 12:47 schreef Mondkapje het volgende:
Statushouders krijgen afval les
https://www.kliknieuws.nl(...)ar-hoort-kurk-thuis-

Kan deze cursus ook in Amsterdam gegeven worden? Je hoeft maar naar het afval op straat en in portiek te kijken en je weet precies waar statushouders op een kluitje wonen. Ik vraag me af of er iemand van de begeleiders ze daar ooit op wijst. Vooral lege blikjes maar ook heel veel bananenschillen, lege ijsbekers, afgekloven maiskolven etc etc.

Typisch ook dat je dit nergens bij het COA kan melden.
Wat zou je willen melden? Zolang de asielzoeker nog asiel zoekt, is het COA verantwoordelijk voor de opvang. Zolang de asielzoeker zijn asiel heeft, is er geen COA meer in beeld.
pi_202449174
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 14:14 schreef PatrickSwayze het volgende:

[..]
Het COA voert alleen uit wat de politiek opdraagt. Als het COA wil voldoen aan de vraag van de politiek, dan zijn deze plekken nodig.

Het COA is politiek neutraal.
Ze krigen per asielzoeker een behoorlijk groot bedrag. Hoe meer asielzoekers, hoe gunstiger het financieel voor ze uitpakt. Ik vind dat dat systeem anders moet want daarmee maak je ze niet neutraal.
pi_202449200
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 14:15 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Ze krigen per asielzoeker een behoorlijk groot bedrag. Hoe meer asielzoekers, hoe gunstiger het financieel voor ze uitpakt.
Lol wat? :')

Gelukkig gaat het systeem al anders dan je denkt.
pi_202449211
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 14:18 schreef PatrickSwayze het volgende:

[..]
Lol wat? :')

Gelukkig gaat het systeem al anders dan je denkt.
Want?
Verder valt me op dat ze er helemaal niet voor de gewone burger zijn. Hun website is helemaal gericht op de asielzoeker en als je als buitenstaander vragen hebt kun je niet bij ze terecht.
pi_202449417
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 12:00 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Vluchtelingen hebben er voor gezorgd dat woningcorporaties per 2009 gedwongen werden massaal woningen te verkopen en dat er overdreven regelgeving bestaat waardoor het voor projectontwikkelaars financieel oninteressant is woningen te creëeren (vereist percentage sociale huur en allerlei welstandsdingetjes).

Ja de vluchteling is zelfs verantwoordelijk voor het kwartje van kok, de gascrisis en het achterblijven van lonen en salarissen tov de inflatie.

Weg er mee
Jij begrijpt het ook niet echt hé?
pi_202449624
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 14:19 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Want?
Ze hebben net als elke andere overheidsinstantie een budget waar ze het mee moeten doen. Dat dat terug te rekenen is naar een "bedrag per asielzoeker" betekent niet dat het COA dat vaste bedrag krijgt per asielzoeker.
Edit: bovendien is het COA een overheidsinstantie zonder winstoogmerk.
quote:
Verder valt me op dat ze er helemaal niet voor de gewone burger zijn. Hun website is helemaal gericht op de asielzoeker en als je als buitenstaander vragen hebt kun je niet bij ze terecht.
Contactgegevens staan er gewoon per azc. Wat zou je het COA willen vragen?

[ Bericht 3% gewijzigd door PatrickSwayze op 03-12-2021 16:21:33 ]
pi_202450127
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 14:11 schreef PatrickSwayze het volgende:

[..]
Ik mis de de link tussen asielzoekers en alles wat je opnoemt. Kun je uitleggen hoe deze verband houden?
Precies. Asielzoekers kunnen er geen kut aan doen dat besloten is dat woningcorporaties moesten inkrimpen. En toch krijfen asielzoekers de schuld van de extreme wachtlijsten.

Kunnen we asielzoekers net zo goed de schuld van alles geven. Is wel zo'n veilig en prettig gevoel
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:17:51 #45
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_202450201
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:13 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Precies. Asielzoekers kunnen er geen kut aan doen dat besloten is dat woningcorporaties moesten inkrimpen. En toch krijfen asielzoekers de schuld van de extreme wachtlijsten.

Kunnen we asielzoekers net zo goed de schuld van alles geven. Is wel zo'n veilig en prettig gevoel
Dus jij vind het prima dat er geen limiet zit aan het aantal asielzoekers per jaar in NL?

Als er in 2025 meer dan 200.000 moslims komen uit oorlogslanden, dan moeten we ook maar gewoon plaatsmaken want het is immers hun schuld niet dat er woningnood is?

Jij moet wel een hele erge hekel hebben aan Europa dat je dit allemaal wel prima vind.
pi_202450323
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 12:08 schreef Aadil het volgende:

[..]
Nederland is nog lang niet vol.
:W
Jawel. Zie het als te weinig IC bedden.

De inmiddels al jaren naar een woning smachtende autochtone jongeren hebben een veel beter toekomst perspectief qua bijdrage aan de maatschappij dan de vooraleerst jarenlange maatschappij kostende vluchtelingen.

Dus indien er woningen toegewezen moeten worden dan graag ook op 'triage' achtige wijze en dus voornamelijk ten faveure van de autochtone jongeren.

:7
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:35:48 #47
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_202450505
Waar komen die asielzoekers trouwens vandaan de laatste maanden?

Griekenland doet aan pushbacks (slepen de bootjes terug naar Turkije, of ze dirigeren asielzoekers over de grens)
Polen heeft een grensbewaking, dus ik vraag mij oprecht af waarom er nog steeds zoveel asielzoekers zijn die zich hier aanmelden.
Het aantal Afghanen die we hebben opgehaald is tot nu toe ook nog niet mega groot... Er moet ergens een 'lek' zitten in de EU grensbewaking.
pi_202450753
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 14:08 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
We moeten het samen doen!! Sta jouw huis niet af voor jezelf maar voor een ander!!! En zo niet, dan gaat de overheid dat wel voor jou doen.
Dat zeg ik! Dus kom op, ontspullen en afstaan dat huis.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_202450827
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat zeg ik! Dus kom op, ontspullen en afstaan dat huis.
Ok
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202451300
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:57 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Ok
Hier hou ik van. Zelf direct het goede voorbeeld geven.

Ik blijf voorlopig wel zitten waar ik zit.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')