abonnement Unibet Coolblue
pi_202446737
Christian Sundberg werkte 15 jaar lang als project manager in een kerncentrale. Toen Christian een jong kind was, herinnerde hij zich zijn bestaan ​​voordat hij naar de aarde kwam.

Op 30-jarige leeftijd toen Christian een meditatiebeoefening begon en een persoonlijke ontwakingsreis doormaakte, begon ook Out of Body Experiences (OBE's) te krijgen.

Christian probeert nu anderen in ieder geval voor een klein deel eraan te herinneren wie we werkelijk zijn onder het menselijke 'spel'.

Hij heeft ook een boek geschreven dat gratis te lezen is op Google Books.
https://www.google.com/books/edition/_/DIEzEAAAQBAJ?hl=en&gbpv=0

Zijn interviews met hem zijn imo zeker de moeite waard om te bekijken:


https://awalkinthephysical.com/
pi_202451877
stil hier
pi_202451959
Ik heb mijn best gedaan, maar grote hoeveelheden uhms en you knows en dat ik dit nog een uur moest volhouden, deden mij al snel afhaken. Ik dacht als ik hiernaar moet kijken. Ook baardmans met een rare bril (de presentator) kon ik niet echt serieus nemen.

Sorry.
pi_202452071
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 17:11 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik heb mijn best gedaan, maar grote hoeveelheden uhms en you knows en dat ik dit nog een uur moest volhouden, deden mij al snel afhaken. Ik dacht als ik hiernaar moet kijken. Ook baardmans met een rare bril (de presentator) kon ik niet echt serieus nemen.

Sorry.
mja, 't zijn en blijven amerikanen zeker :P
pi_202452102
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 17:20 schreef Abundance2 het volgende:

[..]
mja, 't zijn en blijven amerikanen zeker :P
De boeken van Michael Newton gaan ook over dit onderwerp. Zeer interessant.
pi_202452287
Mooi verhaal daarin is ook dat er veel meer planeten met leven en dat er veel zielen op aarde zijn gekomen de laatste tijd door een stervende ster, waardoor een planeet de nek om werd gedraaid.
  maandag 3 januari 2022 @ 15:10:20 #7
498722 Ishim
Ik ben jou, jij bent mij
pi_203009666
Er zullen steeds meer Sundbergen komen. Zonder al te 'woo woo' gaan de aarde veranderd nu kwa vibratie wat betekent dat de vergeetachtigheid steeds minder wordt.

Uiteindelijk boeit het niet hoeveel levens je al het gehad of van welke planeet je komt, het gaat erom wat je doet met je huidige leven en of je het tot je neemt je uitdagingen te overwinnen.
Coaching in: Spiritualiteit, Gezonde Leefstijl en Levensmissie
Website: Ishim.eu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')