abonnement Unibet Coolblue
pi_202446132
Wat velen niet schijnen te beseffen is dat wij vrijheid, mensenrechten en zelfbeschikkingsrecht te danken hebben aan de Amerikanen. Na WOII wilde de USA tegengaan dat de getraumatiseerde West-Europese bevolking voor de Sovjet-Unie en communistische partijen in West-Europa zou gaan kiezen vandaar het Marshall plan met de Truman doctrine die West-Europa moest ontdoen van totalitaire tendenzen. De Trumandoctrine was namelijk gebaseerd op het volgende principe : De eerste levenswijze is gebaseerd op de wil van de meerderheid: een regering die aan het volk verantwoording moet afleggen, vrije verkiezingen, individuele vrijheid, vrijheid van meningsuiting en godsdienst en geen politieke onderdrukking. Wij hebben steeds geloofd dat onze eigen politieke leiders ook van die mening was maar de adel, kerk en oude aristocratie vooral in Duitsland zag dit als een bedreiging voor haar geloof in elitevorming en feodaal denken. Via het anticommunistische netwerk GLADIO die het pan-Europese continentale en ook anti-Angelsaksische gedachtegoed aanhing tesamen met de groene Club van Rome en de Trilaterale Commissie bedachten ze een staatsgreep op globaal niveau die Europa terug onder dictatoriaal bestuurde moest brengen los van Sovjet en Amerikaanse invloed. De RKK, Jezuïeten en andere adelijken verzonnen een plan om af te rekenen met de USSR. Paus Johannes Paulus was daarbij een spilfiguur en de Amerikanen trapte erin want zodra de USSR en het Oostblok instortte kon Kohl (west-Duitsland) niet snel genoeg herenigen en Gorbatsjov had nog maar net de deur van het Kremlin dichtgetrokken of het verdrag van Maastricht stond al in de steigers. Nu moest enkel nog afgerekend worden met de USA en de UK. 9/11, Saddam Husseins Irak die de petrodollar wou inruilen voor de Euro. Dat zou natuurlijk de Frans-Duitse as maar al te goed uitkomen en een versterkt China en Rusland. De kredietcrisis in 2008 bracht ook de zeer pro-Europese Obama aan de macht die nog meer Amerikaans geld overhevelde naar China en dan was er nog Brexit dat ook de aanhangers van het Europese Rijk goed uitkwam. TTIP vrijhandelsverdragen werden in de prullenbak gegooid en de Belt and Road-wurgcontracten van China door vele Europese landen verwelkomt. Ik proef al sinds 2003 een zeer onaangename Anti-Amerikaanse lucht door het continentale Europa en het is wel op zijn minst merkwaardig dat in volle kredietcrisis de ondemocratische Europese grondwet in 2009 toch via Lissabon door onze strot werd gedrukt. Hoe meer de macht van Amerika in de EU afnam hoe dictatorialer Europa wordt. Nu het eindspel met Corona dichterbij komt zien we in de Angelsaksische landen langzaam het oude normaal terugkeren terwijl men in de E.U weer een tandje hoger schakelt. Ik heb wel eens het sterk vermoeden dat de ware opdrachtgevers van 9/11 zich wel eens in Rome, Parijs of Berlijn hebben opgehouden.
pi_202446171
Goeden tekst. Eerste alinea is een beetje warrig.

Ik mis 'de banken' in dit verhaal. En 5G. En Jeff Bezos.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_202446187
Ik kan niet zeggen dat ik dit gelezen heb.
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 10:39:06 #4
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202446266
Dit heeft echt helemaal niets met het NWS te maken man
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')