abonnement Unibet Coolblue
pi_202446076
Goeie dag!

M'n werkgever is van plan de locatie te wijzigen van het Midden naar het Zuiden van het land.
Dit zou voor mij een toename van reisafstand betekenen, in totaal 100km's enkele reis.

We kunnen van een sociaal plan gebruik maken óf we mogen mee.
Nu heb ik familie in die regio die zo aardig is mij te laten logeren op de dagen dat ik op kantoor werk, terwijl ik een nieuwe woning zoek.
Vanaf het familie-adres is de reisafstand 15 km's.

Ik legde m'n vraag al aan HR voor, die waren nogal kort af.. waarschijnlijk omdat ze ook mee mogen verhuizen.
Hun antwoord was: "Het adres waar je op ingeschreven staat in de GBA is leidend voor je km-vergoeding."

Nu kom ik in een situatie terecht dat ik 2 of 3 dagen in de week 200km's per dag declareer aan km-vergoeding terwijl ik maar 30 km afleg..

We maken gewoon gebruik van de standaard 19 cent eigen vervoer.
Leuke zakcent maar heb toch het gevoel de boel te flessen zo :')

Heb gegoogled maar kom er niet echt uit wat ik nu nog verder zou kunnen doen.
Jullie enig advies?
r0bin's freenas server, sponsored by Petturik's 100 mbit card.
pi_202446105
Doneer het verschil aan de familie waar je mag slapen.
pi_202446107
Als er geen maximum aan zit, mooi toch?
En logeren ipv thuis slapen is ook niet ideaal.
pi_202446112
Dus je krijgt nu meer geld...nagevraagd ook nog (kudo's!)

En t is een probleem? Mis ik iets? Blijkbaar ben jij onmisbaar, zou ik onthouden bij de volgende salarisonderhandelingen.

En dat extra geld heb je nodig voor de aankoop van een nieuw huis(gokje).

Ik snap t gewoon niet.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_202446156
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:24 schreef Het_Bokje het volgende:
Dus je krijgt nu meer geld...nagevraagd ook nog (kudo's!)

En t is een probleem? Mis ik iets? Blijkbaar ben jij onmisbaar, zou ik onthouden bij de volgende salarisonderhandelingen.

En dat extra geld heb je nodig voor de aankoop van een nieuw huis(gokje).

Ik snap t gewoon niet.
haha ja zat ook al te denken van heb t nagevraagd, antwoord zwart op wit, wat meer kan ik nog doen.
Goeie fles kopen voor m'n aardige familieleden :D .

en hopen dat ik in deze markt een fatsoenlijk huis kan vinden.
r0bin's freenas server, sponsored by Petturik's 100 mbit card.
pi_202446213
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:30 schreef r0binhood het volgende:

[..]
haha ja zat ook al te denken van heb t nagevraagd, antwoord zwart op wit, wat meer kan ik nog doen.
Goeie fles kopen voor m'n aardige familieleden :D .

en hopen dat ik in deze markt een fatsoenlijk huis kan vinden.
Even los van dat: Je werkgever heeft een goede werknemer die nog mee wil verhuizen ook! Nouja, weet je in ieder geval wat je ongeveer aan salaris kan vragen in de nabije toekomst. (huidig+veel reiskosten = toekomstig salaris, maar ook nodig want nieuwe hypotheek). :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_202446242
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:35 schreef Het_Bokje het volgende:
weet je in ieder geval wat je ongeveer aan salaris kan vragen in de nabije toekomst. (huidig+veel reiskosten = toekomstig salaris, maar ook nodig want nieuwe hypotheek).
Dat is inderdaad wel een goeie om mee te nemen in salarisonderhandelingen.
r0bin's freenas server, sponsored by Petturik's 100 mbit card.
  vrijdag 3 december 2021 @ 10:44:02 #8
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_202446309
Of een oprotpremie/sociaal plan opstellen kost teveel geld. Als je lid bent van een vakbond zou ik maar eens om advies vragen, want het is normaal dat er een overgangsfase komt en dat je bv. gecompenseerd wordt voor verhuiskosten en extra reistijd (en dan is die ¤ 0,19 per km peanuts).
  vrijdag 3 december 2021 @ 10:51:29 #9
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202446375
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:44 schreef Fietsertje70 het volgende:
Of een oprotpremie/sociaal plan opstellen kost teveel geld. Als je lid bent van een vakbond zou ik maar eens om advies vragen, want het is normaal dat er een overgangsfase komt en dat je bv. gecompenseerd wordt voor verhuiskosten en extra reistijd (en dan is die ¤ 0,19 per km peanuts).
Of je leest de OP even

quote:
We kunnen van een sociaal plan gebruik maken óf we mogen mee.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_202446382
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:44 schreef Fietsertje70 het volgende:
gecompenseerd wordt voor verhuiskosten en extra reistijd (en dan is die ¤ 0,19 per km peanuts).
Sorry, dit had ik niet vermeld, er is naast een sociaal plan ook een verhuispremie waar we gebruik van kunnen maken.
r0bin's freenas server, sponsored by Petturik's 100 mbit card.
  vrijdag 3 december 2021 @ 11:58:32 #11
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_202447289
Prachtig

Werkgever naait je gewoon door te verhuizen,100km verderop. Je mag kosten maken om te verhuizen, of elke dag 100km meer gaan rijden of oprotten.

En dan nog maken de werknemers zich druk of 15 euro per dag aan onterechte reiskosten wel eerlijk is naar de werkgever toe.

:')

Op dit moment is werk vinden kip en kip simpel. Solliciteren en lekker van dat sociale plan gebruik maken.
Dum de dum
pi_202447346
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:58 schreef Fe2O3 het volgende:
Prachtig

Werkgever naait je gewoon door te verhuizen,100km verderop. Je mag kosten maken om te verhuizen, of elke dag 100km meer gaan rijden of oprotten.

En dan nog maken de werknemers zich druk of 15 euro per dag aan onterechte reiskosten wel eerlijk is naar de werkgever toe.

:')

Op dit moment is werk vinden kip en kip simpel. Solliciteren en lekker van dat sociale plan gebruik maken.
Bij mijn vorige werkgever hadden we een hele coulante regeling, moest je voor een opdracht naar een lokatie die verder lag dan je standplaats, dat de reistijd dan gewoon als werktijd geld.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 3 december 2021 @ 12:16:38 #13
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_202447530
Voor zover mij bekend worden reiskosten berekend van huisadres naar werkadres. Dus waar je volgens de GBA woont is je huisadres.

Als ik me goed herinner kan ik bij ons een tijdelijk huisadres opgeven als ik bezig ben met een verhuizing maar daar heb ik me nooit in verdiept eigenlijk.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_202450254
Is je werk zo leuk en/of zeldzaam dat je ervoor verhuist? Wow.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_202453828
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:19 schreef r0binhood het volgende:
Nu kom ik in een situatie terecht dat ik 2 of 3 dagen in de week 200km's per dag declareer aan km-vergoeding terwijl ik maar 30 km afleg..

We maken gewoon gebruik van de standaard 19 cent eigen vervoer.
Leuke zakcent maar heb toch het gevoel de boel te flessen zo :')

Heb gegoogled maar kom er niet echt uit wat ik nu nog verder zou kunnen doen.
Jullie enig advies?
Ik zou jezelf niet te rijk rekenen qua leuk "zakcentje". Die 19 cent per km is (over het algemeen) bij lange na niet kostendekkend, dus dat verschil wat je "extra" krijgt zal je hard nodig hebben.

Daarnaast moet je ook niet vergeten dat je bij 3 dagen werken op kantoor een rit heen en een rit naar huis hebt. In dat geval heb je dan vier ritten waarbij je 15 km aflegt, maar er 100 declareert.
pi_202454391
Je werkgever heeft niks te maken met je GBA. Da's niet hun ding, kunnen ze niet checken, is geen enkele wet of regel voor dat wat je opgeeft als je adres waar je baas jou kan bereiken overeen moet komen met het adres dat je aan de staat opgeeft als je hoofdverblijf. Nou komt dat natuurlijk in veruit de meeste gevallen overeen, maar dat heeft niks te maken met enige plicht of regel of HR (HR _O- Die weten toch ook werkelijk nóóit waar ze het over hebben he!).

Dus. Geef gewoon het adres op waar je je prettig bij voelt. Is dat het adres van je tante, doe dat. Is dat het adres waar je ingeschreven staat? Doe dat. Enige waar je echt rekening mee moet houden is dat als je je ziek meldt, er een bedrijfsarts langs kan komen op het adres dat de baas van je heeft (en dat je dus even een ander adres op zou moeten geven als 'verpleegadres' mocht je ziek worden of weer een verhuisbericht aan de baas sturen bij langdurige ziekte). En dat je geacht wordt je post te ontvangen als er ooit nog iets op papier gezonden wordt.

In jouw geval zou ik me kunnen voorstellen dat 'administratief' verhuizen naar een huis waar je logeert, de verhuispremieregeling in de war kan schoppen. Dus mijn advies zou zijn om gewoon je GBA-adres te handhaven als je 'huisadres dat de baas heeft' en de kilometervergoeding maar gewoon op te strijken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202454430
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 december 2021 19:46 schreef sigme het volgende:
Enige waar je echt rekening mee moet houden is dat als je je ziek meldt, er een bedrijfsarts langs kan komen op het adres dat de baas van je heeft.
Huisbezoek? Doen ze dat nog? Lijkt me niet iets om ernstig rekening mee te houden in de overwegingen.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_202454471
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 19:48 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Huisbezoek? Doen ze dat nog? Lijkt me niet iets om ernstig rekening mee te houden in de overwegingen.
Nee natuurlijk doen ze dat niet. Maar in theorie kan het, en dan wordt je geacht je te bevinden op het adres dat de baas van je heeft (dus verpleegadres doorgeven mag, want je hoeft de heer zij geloofd en geprezen niet thuis te blijven omdat je baas dat adres heeft, zou een mooie boel worden).
Eigenlijk blijft dus alleen over dat je de post dient te ontvangen, want dat doet die bedrijfsarts nog wel eens bij ziekte: een oproep sturen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 3 december 2021 @ 20:53:11 #19
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_202455775
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 december 2021 19:51 schreef sigme het volgende:

[..]
Nee natuurlijk doen ze dat niet. Maar in theorie kan het, en dan wordt je geacht je te bevinden op het adres dat de baas van je heeft (dus verpleegadres doorgeven mag, want je hoeft de heer zij geloofd en geprezen niet thuis te blijven omdat je baas dat adres heeft, zou een mooie boel worden).
Eigenlijk blijft dus alleen over dat je de post dient te ontvangen, want dat doet die bedrijfsarts nog wel eens bij ziekte: een oproep sturen.
De kans dat je zo ziek wordt dat je met de arbo en bedrijfsartsbezoeken van doen krijgt echter ...
Sowieso woont ts er niet, hij slaapt er wel eens. Verder zal TS gewoon thuis zijn.
Dum de dum
  vrijdag 3 december 2021 @ 20:56:57 #20
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_202455852
Je werkgever heeft er niet veel verstand van.

Bij meer dan 75km enkele reis is een nacalculatie aan het eind van het jaar verplicht.

https://www.rendement.nl/(...)nu-nacalculeren.html

Aangezien de keuze van de werkgever dan ook kan zijn dat je het teveel betaalde terug moet betalen zou ik altijd gewoon eerlijk zijn ipv de boel te flessen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_202456421
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 20:56 schreef laziness het volgende:
Je werkgever heeft er niet veel verstand van.

Bij meer dan 75km enkele reis is een nacalculatie aan het eind van het jaar verplicht.

https://www.rendement.nl/(...)nu-nacalculeren.html

Aangezien de keuze van de werkgever dan ook kan zijn dat je het teveel betaalde terug moet betalen zou ik altijd gewoon eerlijk zijn ipv de boel te flessen.
Maar er is toch niks oneerlijks aan om na navraag je GBA-adres op te geven als gezegd wordt dat dat het adres is dat je op moet geven ook al logeer je een stuk dichterbij?
TS probeert niks te flessen - integendeel!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202456425
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 20:56 schreef laziness het volgende:
Je werkgever heeft er niet veel verstand van.

Bij meer dan 75km enkele reis is een nacalculatie aan het eind van het jaar verplicht.

https://www.rendement.nl/(...)nu-nacalculeren.html

Aangezien de keuze van de werkgever dan ook kan zijn dat je het teveel betaalde terug moet betalen zou ik altijd gewoon eerlijk zijn ipv de boel te flessen.
TS krijgt toch geen vaste onbelaste reiskostenvergoeding?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  vrijdag 3 december 2021 @ 21:29:29 #23
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_202456538
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:22 schreef baskick het volgende:

[..]
TS krijgt toch geen vaste onbelaste reiskostenvergoeding?
Er staat idd declareer in de OP dus dat zou inderdaad achteraf kunnen zijn ipv vaste vergoeding maar dan geef je willens en wetens een adres op dan waar je niet vandaan reist.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_202456601
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:29 schreef laziness het volgende:

[..]
Er staat idd declareer in de OP dus dat zou inderdaad achteraf kunnen zijn ipv vaste vergoeding maar dan geef je willens en wetens een adres op dan waar je niet vandaan reist.
Oh ja, jij bent HR nietwaar.
Zeg het maar, welke is fles?
• GBA-adres opgeven, wat TS' woonadres is en wat HR zegt, maar waar 'ie niet vandaan reist
• Logeeradres opgeven, wat HR zegt niet te doen en waar TS niet woont

Oh, en doe je dan ook even je inschatting over hoe het zit met het recht op de toegezegde verhuiskosten als ie nu z'n adres verhuist naar het logeeradres, maar niet echt verhuist, en dan straks zeg 5km verhuist en dus niet daadwerkelijk van ver naar dichtbij.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 3 december 2021 @ 21:41:30 #25
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_202456803
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:32 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh ja, jij bent HR nietwaar.
Zeg het maar, welke is fles?
• GBA-adres opgeven, wat TS' woonadres is en wat HR zegt, maar waar 'ie niet vandaan reist
• Logeeradres opgeven, wat HR zegt niet te doen en waar TS niet woont

Oh, en doe je dan ook even je inschatting over hoe het zit met het recht op de toegezegde verhuiskosten als ie nu z'n adres verhuist naar het logeeradres, maar niet echt verhuist, en dan straks zeg 5km verhuist en dus niet daadwerkelijk van ver naar dichtbij.
Zeg ik ergens dat hij zijn adres officieel om moet zetten? :{w

Als hij daadwerkelijk achteraf declareert geeft hij per rit het aantal km’s aan op basis van de werkelijkheid.

Is het wel een vaste reiskostenvergoeding dan vertel je payroll dat je 2 dagen 200km en 3 dagen 30km wil, klaar. (Of whatever de situatie precies is qua km’s) Want met een vaste vergoeding heb je met die nacalculatie te maken.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_202459190
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:41 schreef laziness het volgende:
Zeg ik ergens dat hij zijn adres officieel om moet zetten? :{w

Als hij daadwerkelijk achteraf declareert geeft hij per rit het aantal km’s aan op basis van de werkelijkheid.
Stel dat hij die 3 dagen per week naar z'n vriendin gaat op 125 km afstand i.p.v. van de 100 km naar z'n eigen huis. Mag hij die 3 dagen dan ook 125 km declareren i.p.v. 100 km?

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:41 schreef laziness het volgende:
Is het wel een vaste reiskostenvergoeding dan vertel je payroll dat je 2 dagen 200km en 3 dagen 30km wil, klaar. (Of whatever de situatie precies is qua km’s) Want met een vaste vergoeding heb je met die nacalculatie te maken.
Die nacalculatie kijkt niet naar de daadwerkelijk gereden km's, maar naar het aantal dagen dat er naar kantoor is gereisd. Als blijkt dat hij voor te veel dagen een vergoeding heeft gehad dan zou er pas sprake van nacalculatie zijn. Dat staat verder los van het feit of er 30 km of 200 km is gereisd.
pi_202460996
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:41 schreef laziness het volgende:

[..]
Zeg ik ergens dat hij zijn adres officieel om moet zetten? :{w

Als hij daadwerkelijk achteraf declareert geeft hij per rit het aantal km’s aan op basis van de werkelijkheid.

Is het wel een vaste reiskostenvergoeding dan vertel je payroll dat je 2 dagen 200km en 3 dagen 30km wil, klaar. (Of whatever de situatie precies is qua km’s) Want met een vaste vergoeding heb je met die nacalculatie te maken.
Waarom zou TS tegengesteld gaan handelen naar het advies van zijn eigen HR mensen :?
pi_202461271
Ik ben nog eens in de bedrijfsregelingen gedoken.

Daar staat dat onder woon-werk verkeer "alle reizen vanaf het woonadres naar m'n standplaats" valt.
Helaas wordt niet aangegeven wat het bedrijf precies verstaat onder woonadres.
Nou ja, HR geeft aan het adres in de GBA.

M'n woonadres lijkt me het huis dat ik bezit waar een hypotheek op staat, waar ik in de regel de meeste tijd verblijf?
De dagen dat ik thuis werk zal doorgaans bij mezelf thuis zijn en niet bij familie.
De dagen dat ik vrij ben uiteraard ook :)

[ Bericht 13% gewijzigd door r0binhood op 04-12-2021 10:30:36 ]
r0bin's freenas server, sponsored by Petturik's 100 mbit card.
pi_202461519
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:41 schreef laziness het volgende:

Als hij daadwerkelijk achteraf declareert geeft hij per rit het aantal km’s aan op basis van de werkelijkheid.

Dat moet ook nog mogelijk zijn. Bij ons is dat geen optie, woon-werkverkeer heeft bij het invoeren van de declaratie aan de woonzijde een vast adres.

Daarnaast, in principe is het aan de werknemer hoe hij daar verder mee omgaat. Als ik blijf slapen bij mijn hypothetische vriendin die in de buurt van mijn werk woont dan declareer ik nog steeds de normale woon-werkkilometers.
Dat doe ik overigens ook als diezelfde hypothetische vriendin verder van mijn werk woont dan ikzelf.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_202461965
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 10:45 schreef Sometimes het volgende:
Bij ons is dat geen optie, woon-werkverkeer heeft bij het invoeren van de declaratie aan de woonzijde een vast adres.
dit is bij ons ook inderdaad het geval.
r0bin's freenas server, sponsored by Petturik's 100 mbit card.
pi_202462044
Volgens mij is het heel simpel, het is een vergoeding, geen declaratie, kortom of je nu gaat lopen of dat je een auto neemt zou niet uit moeten maken. Heb trouwens een collega die netjes 3 dagen per week in Hotel verblijft, maar goed fijne werkgever :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_202462083
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 12:02 schreef raptorix het volgende:

[..]
Bij mijn vorige werkgever hadden we een hele coulante regeling, moest je voor een opdracht naar een lokatie die verder lag dan je standplaats, dat de reistijd dan gewoon als werktijd geld.
Dat zou ik niet coulant noemen maar 'niet meer dan normaal'. Sterker nog, als het met eigen vervoer tegen 0,19 per km zou moeten dan zou ik er zelfs nog twijfels bij hebben. Aangezien de meeste auto's wel wat meer kosten dan dat.
pi_202462217
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 10:13 schreef r0binhood het volgende:
Ik ben nog eens in de bedrijfsregelingen gedoken.

Daar staat dat onder woon-werk verkeer "alle reizen vanaf het woonadres naar m'n standplaats" valt.
Helaas wordt niet aangegeven wat het bedrijf precies verstaat onder woonadres.
Nou ja, HR geeft aan het adres in de GBA.

M'n woonadres lijkt me het huis dat ik bezit waar een hypotheek op staat, waar ik in de regel de meeste tijd verblijf?
De dagen dat ik thuis werk zal doorgaans bij mezelf thuis zijn en niet bij familie.
De dagen dat ik vrij ben uiteraard ook :)
Uit de Wet BRP; woonadres:
quote:
het adres waar betrokkene woont, waaronder begrepen het adres van een woning die zich in een voertuig of vaartuig bevindt, indien het voertuig of vaartuig een vaste stand- of ligplaats heeft, of, indien betrokkene op meer dan één adres woont, het adres waar hij naar redelijke verwachting gedurende een half jaar de meeste malen zal overnachten.
Of je het bezit of huurt en of er (bij bezit) al dan niet een hypotheek op rust, of op een ander pand, doet niet terzake.

Je werkgever kan een en ander niet verifiëren, maar het lijkt me redelijk dit aan te houden.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_202462732
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:39 schreef tstile het volgende:

[..]
Dat zou ik niet coulant noemen maar 'niet meer dan normaal'. Sterker nog, als het met eigen vervoer tegen 0,19 per km zou moeten dan zou ik er zelfs nog twijfels bij hebben. Aangezien de meeste auto's wel wat meer kosten dan dat.
We hebben niet over kosten (krijg je sowieso vergoed) maar ook over de reistijd.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 6 december 2021 @ 10:07:59 #35
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_202493553
Kan je niet gewoon dagelijks km's declareren?
En anders gewoon vanuit je eigen huisadres doen, je hebt navraag gedaan, je rijdt sowieso nog 2x in de week die 100 km en misschien wel eens vaker als er wat aan de hand is.
  maandag 6 december 2021 @ 11:24:08 #36
23452 HMS
Have Mine, Sucker
pi_202494625
Ik denk dat je werkgever je post-adres gebruikt zoals zij in de administratie hebben. En dat wil je mogelijk gelijk houden met het adres dat ook overal elders staat zoals de GBA (voor de belasting) en ook voor officiële post van je werk. Als HR van je werk zegt - "Dat verhaal over logeren, dat boeit ons niet, wij gebruiken het adres waar we de post naartoe sturen", dan is dat hun manier. En ik zou dat niet aanpassen alleen al om problemen met bv de BD te voorkomen. Ik zou het verhaal wel even ook aan je manager vertellen, dat die weet hoe de vork in steel steekt. Dat voor komt dat er later stront op jou bord van kan komen, want dan had hij nu de gelegenheid om aan te geven dat dit onwenselijk is.

En dan - steek je het geld in je zak. Als vergoeding voor de overlast waar je je toch in bevindt. Want ja - verhuisvergoeding, maar wie regelt dat huis? En idd, koop wat moois voor de familie die je zo fijn helpt om niet uren in het verkeer te zitten. En dan verhuizen zodat je weer je eigen stek hebt.
"The thrill ot the chase is so diminished when one's prey has little legs"
pi_202494929
Je mag niet thuiswerken?
Ô mon citoyens vous serez unis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')