quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:40 schreef NailQueen het volgende:
Laten we een spel spelen: Neem een shot* iedere keer als Toto het woord 'Allora' gebruikt.
Resultaat: Na de editie zijn we helemaal klaar voor een ESF-Karaoke![]()
*Hoeft niet perse alcohol te zijn. Mag wel, hoeft niet. We hebben ook nog een BOB nodig
Ja, volgens mij zou dit tien minuten duren en twee minuten geleden afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:41 schreef Cee het volgende:
Oh ja, eerst nog dat aftelprogramma. Loopt nu al uit.
Ja zo niet dan even roepen hoor!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, veel plezier. Iemand zal dat dan vast wel compenseren door wel te forummen maar niet mee te lezen oid.
Van Bronckhorst speelt morgen The Old Firm uit tegen Celtic.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:42 schreef Cee het volgende:
Komen vandaag ook de giovani dan? Of is dat een andere dag?
De tweede!quote:
Best knap om al uit te lopen voor het begonnen isquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:41 schreef Cee het volgende:
Oh ja, eerst nog dat aftelprogramma. Loopt nu al uit.
Denk het nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:41 schreef Fascination het volgende:
Kan ik Engelse ondertiteling doen?
Ja, ik houd inderdaad ook van poffertjes!quote:
Ik neem dat die in zijn ross roïs komt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:44 schreef Cee het volgende:
Ik ben nu al bang voor waar Achille Lauro deze week allemaal mee aan komt zetten.
quote:
Alleen bij de finale geloof ikquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Denk het niet
Volgens mij ging een obscure Engelse radiozender comentaar geven, kan wel even zoeken als je wil!
Oh nee hoor, het gaat immers om de muziekquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Denk het niet
Volgens mij ging een obscure Engelse radiozender comentaar geven, kan wel even zoeken als je wil!
Dan kan je lekker schakelen naar mensen 6 meter verderopquote:
Supero handigiquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan kan je lekker schakelen naar mensen 6 meter verderop
Er was ook al een piccolo problema tecnica!quote:
Boksquote:
Zelfde haha, wel leuk en grappig.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:40 schreef NailQueen het volgende:
Nooit gedacht dat ik ooit naar de Italiaanse TV zou kijken
Zaterdag zou het nog later kunnen wordenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:50 schreef Nexum het volgende:
Maar dit gaat 5 dagen dus door tot 01:30-02:00 uur?
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:50 schreef Nexum het volgende:
Maar dit gaat 5 dagen dus door tot 01:30-02:00 uur?
Ik gok 21:26quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:50 schreef Momo het volgende:
Welke tijd horen ee de eerste mogelijke inzending ? Ik ga voor 21:32
quote:
Je kijkt via internet?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij loopt voor.![]()
Of ik achter. [ afbeelding ]
Woah jij loopt echt voorquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik houd inderdaad ook van poffertjes!![]()
Zie, wel geforumd, niet gelezen.
Ja, heb geen Rai in mijn zenders voor zover ik weet.quote:
Wat zijn die weken snel voorbij gegaan. En ik vind dit toch prachtig!quote:Op maandag 10 januari 2022 20:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk dit jaar voor het eerst mee naar de voorrondes en als er een voorronde is die ik niet wil missen is dat San Remo wel!Gewoon al het idee dat ik rond 03.00 uur 's nachts nog naar de Italiaanse TV zit te kijken vind ik al prachtig
KPN-kanaal 96 doet het primaquote:
Welke provider heb je?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, heb geen Rai in mijn zenders voor zover ik weet.
Ziggoquote:
Op je Mediabox kan je naar het menu gaan, dan naar Apps, ergens daartussen staat TV Italiana of zoietsquote:
Je wil nooit meer zonder! Je vraagt je nog zeker tien keer af waarom je kijkt maar je wil nooit meer zonder!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat zijn die weken snel voorbij gegaan. En ik vind dit toch prachtig!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Yep, daar kijk ik nu maar ik merk nu dat ik dan (net als vorig jaar) een halve minuut of zo achter loop. Want net had hier iemand het al over een glitterjasje terwijl de glitterjas bij mij nog op de showtrap moest verschijnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Op je Mediabox kan je naar het menu gaan, dan naar Apps, ergens daartussen staat TV Italiana of zoiets
Dat zou ik kunnen als ik een mediabox had en/of een smart TV.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Op je Mediabox kan je naar het menu gaan, dan naar Apps, ergens daartussen staat TV Italiana of zoiets
Deze doet al jaren mee zoquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:58 schreef NailQueen het volgende:
Wat Damiano kan, dat kan ik ook moet hij gedacht hebben.
Vorig jaar trad ie op met rozen DOOR zijn huid.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:58 schreef NailQueen het volgende:
Wat Damiano kan, dat kan ik ook moet hij gedacht hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |