abonnement Unibet Coolblue
pi_202441864


Zijn adblockers een goed iets of iets negatiefs of iets neutraals of iets walgelijks en gebruik jij ze buiten dit forum wel?!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 2 december 2021 @ 23:09:46 #2
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_202443166
Ik word helemaal leip van die reclames en pop-ups hier.

Iemand een goede suggestie om deze te omzeilen? (Android)

FOK krijgt iig geen cent van me. Ofja, als ze tong80 een lifetime ban geven dan wil ik wel 100 piek overmaken.
pi_202443237
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 23:09 schreef Mubassie het volgende:
Ik word helemaal leip van die reclames en pop-ups hier.

Iemand een goede suggestie om deze te omzeilen? (Android)

FOK krijgt iig geen cent van me. Ofja, als ze tong80 een lifetime ban geven dan wil ik wel 100 piek overmaken.
Uh weet ik niet

Ik lees meeetal gewoon de bijbel?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202443867
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 23:09 schreef Mubassie het volgende:
Ik word helemaal leip van die reclames en pop-ups hier.

Iemand een goede suggestie om deze te omzeilen? (Android)

FOK krijgt iig geen cent van me. Ofja, als ze tong80 een lifetime ban geven dan wil ik wel 100 piek overmaken.
Pi-hole in je netwerk flikkeren
  vrijdag 3 december 2021 @ 00:50:17 #5
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202443877
_O_
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_202444223
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 23:09 schreef Mubassie het volgende:
Ik word helemaal leip van die reclames en pop-ups hier.

Iemand een goede suggestie om deze te omzeilen? (Android)
ik heb wel een suggestie ja; klikerdeklik
quote:
FOK krijgt iig geen cent van me. Ofja, als ze tong80 een lifetime ban geven dan wil ik wel 100 piek overmaken.
:')
pi_202444231
ik gebruik er 1 en ben daar tevreden over maar betaal voor stuk of 3 sites gewoon omdat ik er veel gebruik van maak, en het geen bedragen zijn waar ik van wakker lig
pi_202461001
Waarom zou een ad-block iets negatiefs/neutraals zijn dan?

Dat de ene mss minder goed werkt dan de ander is wat anders.
Helaas worden ze regelmatig herkent door sites, FOK herkent het helaas ook en word je compleet dood gespamd met ads omdat je adblock niet aan kan houden.

Maar verder werkt het prima.
pi_202610938
Ik kan wel wat advertenties tolereren maar op de mobile website Fok werd ik er zo gek van dat ik er een adblocker voor gehaald heb. (Helemaal irritant is dat de advertenties een beetje laat inladen, dan wil je net op een artikel tikken en word door een grote advertentie alles op eens verschoven.) Ik kan AdGuard aanraden.
  dinsdag 14 december 2021 @ 10:21:58 #10
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_202610981
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 00:47 schreef Rekkie het volgende:

[..]
Pi-hole in je netwerk flikkeren
Daar elimineer je de irritante pop-ups niet mee. Websites gaan ook met hun tijd mee in de strijd tegen network wide adblockers.
pi_202663469
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 december 2021 10:21 schreef Gunner het volgende:

[..]
Daar elimineer je de irritante pop-ups niet mee. Websites gaan ook met hun tijd mee in de strijd tegen network wide adblockers.
Beter inrichten dan, ik heb er totaal geen last van.
pi_202663524
Gebruik al jaren Adguard. Niks tegen advertenties. Wel tegen advertenties die je computer of telefoon laten flippen. Gewoon normaal doen. Niks tegen een banner advertentie. Wel tegen agressieve popups enzo. Zoals iedereen.
“L’intellectuel est quelqu’un dont le cerveau s’absente lui-même.”
  vrijdag 17 december 2021 @ 14:24:37 #13
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_202663592
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 14:15 schreef Rekkie het volgende:

[..]
Beter inrichten dan, ik heb er totaal geen last van.
Wellicht andere blocklists ofzo. Stoort me verder niet (meer) want heb een abo (genomen).
pi_202664394
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 december 2021 14:24 schreef Gunner het volgende:

[..]
Wellicht andere blocklists ofzo. Stoort me verder niet (meer) want heb een abo (genomen).
Ik heb iets van 4 miljoen blocklists

abo op FOK!? Ja dat kan, ik zelf zou dat nooit doen.
pi_202665045
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 00:47 schreef Rekkie het volgende:

[..]
Pi-hole in je netwerk flikkeren
Ja daar zeg je nog eens wat degelijks. :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202665059
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 09:43 schreef bianconeri het volgende:
Waarom zou een ad-block iets negatiefs/neutraals zijn dan?

Dat de ene mss minder goed werkt dan de ander is wat anders.
Helaas worden ze regelmatig herkent door sites, FOK herkent het helaas ook en word je compleet dood gespamd met ads omdat je adblock niet aan kan houden.

Maar verder werkt het prima.
Schending van de privacy om te detecteren wat een gebruiker op zijn haar hen pc heeft installed.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202665078
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 10:19 schreef PixieWhite het volgende:
Ik kan wel wat advertenties tolereren maar op de mobile website Fok werd ik er zo gek van dat ik er een adblocker voor gehaald heb. (Helemaal irritant is dat de advertenties een beetje laat inladen, dan wil je net op een artikel tikken en word door een grote advertentie alles op eens verschoven.) Ik kan AdGuard aanraden.
Die overvloed van scams en ads en aids ia ook wat adblockers extreem populair heeft gemaakt in de beginjaren.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202666667
Zelfs ad-blockers maken nu profielen op van hun users :')
Dus uiteindelijk krijg je gewoon gepersonaliseerde ads maar komen die vanaf een andere distributeur i.p.v. Google e.d.
Cindy De Vuyst
pi_202666707
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 17:34 schreef einzeinz het volgende:
Zelfs ad-blockers maken nu profielen op van hun users :')
Dus uiteindelijk krijg je gewoon gepersonaliseerde ads maar komen die vanaf een andere distributeur i.p.v. Google e.d.
Divide and conquer?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 18 december 2021 @ 05:57:58 #20
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_202676526
Combinatie van uBlock en Privacy Badger houdt de meeste zooi wel tegen.

En af en toe duik ik ook even de cookies in om te kijken wat er allemaal staat. Omdat zowat elke site wil cookies plaatsen om je 'internetervaring te verbeteren' (Man wat een flauwekul), dus kijk ik even die instelling welke cookies zijn opgeslagen en ook hoeveel er zijn opgeslagen. Dan ga ik het gros gewoon handmatig verwijderen, maar ik wil wel opgeslagen wachtwoorden en inloggegevens kunnen bewaren, daarom kun je jammer genoeg niet zomaar alle cookies weggooien.

Maar het wordt steeds gekker in advertentieland. Nu krijg je ook al advertenties via je Smart tv als je bepaalde programma's gebruikt. En daar kun je niet echt omheen.
pi_202676928
quote:
16s.gif Op vrijdag 17 december 2021 16:07 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Schending van de privacy om te detecteren wat een gebruiker op zijn haar hen pc heeft installed.
nee hoor, ze weten dat inprinciepe niet, ze wetrn wel dat een bepaald onderdeel in de site niet wordt geladen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')