abonnement Unibet Coolblue
pi_202459573
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 23:42 schreef quirina het volgende:
* trekt zak pinda’s 🥜 open
* schenkt wijntje 🍷 in
Ff lezen. En
Nou vooruit dan, voor Arie.


Truste
pi_202460262
Indien je 13-15 jarige kind misbruikt is, is de enige en juiste weg aangifte doen en therapie voor je kind, en mogelijk geldelijke genoegdoening.

Niet gratis al dan niet via via naar een onbeduidende roddelvlogster lopen die de "juice" :') gaat verspreiden over het misbruik van je kind.

Wat ik wel heb gezien is dat zowel Marco als zijn moeder extreem handtastelijk mensen zijn, het gezicht van mensen aanraken, hun handen en schouders vastpakken, hen tegen zich aandrukken en kussen, lieverd en schat noemen, gewoon mensen die zij voor het eerst zien.
Het is hoe zij zijn voor mijn gevoel, en dan zit je als man wellicht al snel aan grensoverschrijdend gedrag.

Vooralsnog team Marco.
  zaterdag 4 december 2021 @ 06:24:44 #178
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202460269
quote:
Mathilde Santing over Borsato-rel: ‘Wacht maar, het komt boven water’

Mathilde Santing heeft er vertrouwen in dat journalisten onderzoek doen naar de geruchten over Marco Borsato. “Wacht maar af. Het misbruik komt allemaal boven water”, zegt de zangcoach.


Het is buitengewoon merkwaardig hoe lang Marco Borsato de bizarre geruchten aan zijn adres laat doorsudderen. Volgens de kijkcijferhit RoddelPraat heeft hij zich grensoverschrijdend gedragen tegen meisjes van 13 en 15 jaar oud. Na anderhalve week wachten heeft hij aan Boulevard laten weten dat hij met een verklaring komt. “Als het hem uitkomt.”


‘Wat naar voor haar’

De bekende zangcoach Mathilde Santing, die vroeger een hit had met Wonderful Life, gooide gisteren een behoorlijke steen in de vijver door de ervaring van een van haar jonge leerlingen te delen. Dat meisje is ook een keer naar zo’n Voice-barbecue van Marco gegaan en ‘haatte‘ de zanger daarna, zegt ze.

“Wat naar voor haar…”, merkt GTST-bekendheid Babette van Veen op. Mathilde vervolgens: “Dit was een exceptioneel slim en weerbaar meiske, hoor. Er is haar zeker zelf niks overkomen. Maar het is me altijd bijgebleven die bijtende opmerking. Dus checkte ik of zij wat had gemerkt en kreeg toen deze reactie.”

Geheimhouding

Mathilde heeft haar tweet over de ervaringen van haar leerling met Marco en zijn Voice-barbecue weer verwijderd. Dat heeft volgens haar te maken met een zogeheten non-disclosure agreement (NDA), oftewel een geheimhoudingsverklaring die door deze voormalige kandidate van The Voice Kids is getekend.

Dit meisje mag niet zomaar haar ervaringen met Marco delen, legt Mathilde uit. “Het is zo dat in de contracten altijd een NDA staat met forse financiële repercussies bij schending van deze afspraak. Het heeft me als ‘door de wol geverfde’ zangeres altijd verontrust en verwonderd dat ouders ze zo goedgelovig ondertekenen en kun kinderen overleveren aan een ijskoud commercieel circus.”

‘Komt boven water!’

Het stoort Mathilde enorm dat eventuele slachtoffers zich gehinderd kunnen voelen door deze geheimhoudingsverklaringen. “Gepleegde strafbare feiten zijn voor slachtoffers vaak moeilijk te melden. NDA’s dwingen stilte van ‘getuigen’ af.”

Ze denkt dat journalisten het uiteindelijk wel boven water krijgen. “Wacht maar af. Het misbruik komt allemaal boven water. In Hollywood, in de Katholieke kerk, danswereld, conservatoria, toneel- en kleinkunst-opleidingen, turnsters en een Chinese tennis-ster is zoek na onthulling. Het is bij de wilde spinnen af.”

‘Marco wil schikken’

Mathilde verwacht dat Marco wil gaan schikken, zodat er niets naar buiten komt. “Er zal geprobeerd worden om te schikken. Met een NDA. Dus radio-stilte. Natuurlijk kan Borsato gechanteerd worden met een tape. Zeker als die al in verkeerde handen is.”

“Ik ben het met Yvonne Coldeweijer eens. We wachten wat de meisjes willen en wat journalisten kunnen vinden. (…) We wachten op feiten.”

https://www.mediacourant.(...)et-komt-boven-water/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 06:27:18 #179
388664 crew  Dotteke
pi_202460277
quote:
WIe is de dochter van Marco dan in GTST?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202460286
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 06:24 schreef AgnesGru het volgende:

Mathilde heeft haar tweet over de ervaringen van haar leerling met Marco en zijn Voice-barbecue weer verwijderd. Dat heeft volgens haar te maken met een zogeheten non-disclosure agreement (NDA), oftewel een geheimhoudingsverklaring die door deze voormalige kandidate van The Voice Kids is getekend.

Dit meisje mag niet zomaar haar ervaringen met Marco delen, legt Mathilde uit. “Het is zo dat in de contracten altijd een NDA staat met forse financiële repercussies bij schending van deze afspraak.

https://www.mediacourant.(...)et-komt-boven-water/
Ja dat soort agreements over deelname aan een show zijn ook echt van toepassing bij sexueel misbruik of het getuige zijn daarvan :')

Wat een onnozele hals, die Mathilde Santing.

quote:
Mathilde verwacht dat Marco wil gaan schikken, zodat er niets naar buiten komt. “Er zal geprobeerd worden om te schikken. Met een NDA.
Maar er lagen toch al NDA' s, waarom zou hij schikken dan?

En nee, Marco wacht blijkbaar eerst tot alle "Juice" naar buiten is gekomen alvorens te gaan schikken :')

Schikken doe je op voorhand. Wanneer iemand aangifte doet, gelijk actie ondernemen of zelfs al op voorhand.
In geval van kinder misbruik is schikken zelfs geen optie maar zal er altijd vervolging zijn.
Maar indien de eisers naar Yvonne Coldewijn en Mathilde Santing stappen, lijkt het meer op een persoonlijke vendetta van een gefaalde kindster, een alcohol verslaafde Santing, of fan die graag met Marco wilde beuken naar te lelluk bevonden.

[ Bericht 12% gewijzigd door Za op 04-12-2021 06:39:16 ]
pi_202460458
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 23:20 schreef Paddo het volgende:
Dan wordt dit dus zeker de nieuwe slogan?

[ afbeelding ]
Gaat veel te ver dit. :{w
pi_202460473
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 06:22 schreef Za het volgende:
Indien je 13-15 jarige kind misbruikt is, is de enige en juiste weg aangifte doen en therapie voor je kind, en mogelijk geldelijke genoegdoening.

Niet gratis al dan niet via via naar een onbeduidende roddelvlogster lopen die de "juice" :') gaat verspreiden over het misbruik van je kind.

Wat ik wel heb gezien is dat zowel Marco als zijn moeder extreem handtastelijk mensen zijn, het gezicht van mensen aanraken, hun handen en schouders vastpakken, hen tegen zich aandrukken en kussen, lieverd en schat noemen, gewoon mensen die zij voor het eerst zien.
Het is hoe zij zijn voor mijn gevoel, en dan zit je als man wellicht al snel aan grensoverschrijdend gedrag.

Vooralsnog team Marco.
Ja mee eens maar het gros denkt meteen dat hij ze misbruikt heeft.
speak only if it improves the silence.
pi_202460482
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 06:29 schreef Za het volgende:

[..]
Ja dat soort agreements over deelname aan een show zijn ook echt van toepassing bij sexueel misbruik of het getuige zijn daarvan :')

Wat een onnozele hals, die Mathilde Santing.
[..]
Maar er lagen toch al NDA' s, waarom zou hij schikken dan?

En nee, Marco wacht blijkbaar eerst tot alle "Juice" naar buiten is gekomen alvorens te gaan schikken :')

Schikken doe je op voorhand. Wanneer iemand aangifte doet, gelijk actie ondernemen of zelfs al op voorhand.
In geval van kinder misbruik is schikken zelfs geen optie maar zal er altijd vervolging zijn.
Maar indien de eisers naar Yvonne Coldewijn en Mathilde Santing stappen, lijkt het meer op een persoonlijke vendetta van een gefaalde kindster, een alcohol verslaafde Santing, of fan die graag met Marco wilde beuken naar te lelluk bevonden.
Ze heeft gedeeltelijk gelijk, uit wendys cokezaak weten we dat van horen zeggen of anonieme bronnen geen stand houdt.

Ze heeft er verstandig aan gedaan alles te verwijderen.
speak only if it improves the silence.
pi_202460521
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 06:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
WIe is de dochter van Marco dan in GTST?


Ze speelt een influencer: Abby van der Vorst (Abby Rose).
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 08:20:53 #185
388664 crew  Dotteke
pi_202460531
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:17 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ze speelt een influencer: Abby van der Vorst (Abby Rose).
O ik zag haar gisteren of eergisteren voorbij komen, vond er eerlijk gezegd niet veel aan,. SPeelt een beetje nep
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202460542
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O ik zag haar gisteren of eergisteren voorbij komen, vond er eerlijk gezegd niet veel aan,. SPeelt een beetje nep
Wat verwacht je van iemand zonder enige ervaring??
speak only if it improves the silence.
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 08:28:19 #187
388664 crew  Dotteke
pi_202460577
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:23 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Wat verwacht je van iemand zonder enige ervaring??
Wel iets beter dan dit, vond het echt slecht.
ZO begon GTST ooit, het was allemaal zo nep. Dat is in de loop van de jaren wel veranderd gelukkig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202460579
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:23 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Wat verwacht je van iemand zonder enige ervaring??
Toch wel chill, zo’n gigantische kruiwagen. Zonder ervaring lekker bij gtst aanschuiven. :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 4 december 2021 @ 08:29:31 #189
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202460581
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 22:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ah. Je gaat er gewoon al vanuit dat Borsato schuldig is? achja, waarom niet direct opknopen !
Nee, zo bedoel ik het niet. Dat had ik misschien duidelijker moeten verwoorden. Ik bedoelde meer dat áls er slachtoffers zijn.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_202460594
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wel iets beter dan dit, vond het echt slecht.
ZO begon GTST ooit, het was allemaal zo nep. Dat is in de loop van de jaren wel veranderd gelukkig
Het is in de loop van de jaren veranderd omdat ze kozen voor mensen die al met acteren bezig waren.

Dit is gewoon het dochtertje van dat zonder zwemles in het diepe word gegooid, dan verdrink je. Kiezen voor bn'er kindje is dus een slechte optie
speak only if it improves the silence.
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 08:34:40 #191
388664 crew  Dotteke
pi_202460610
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:32 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Het is in de loop van de jaren veranderd omdat ze kozen voor mensen die al met acteren bezig waren.

Dit is gewoon het dochtertje van dat zonder zwemles in het diepe word gegooid, dan verdrink je. Kiezen voor bn'er kindje is dus een slechte optie
Het arme kind is net te vroeg of te laat begonnen, doordat ze dit gaat doen krijgt ze waarschijnlijk veel meer shit over zich heen door wat haar vader 'gedaan' heeft.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202460621
'Nee, je hoeft niet naar huis vannacht. We hebben al zo lang gewacht'. :r
pi_202460644
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:04 schreef vencodark het volgende:

[..]
Gaat veel te ver dit. :{w
Ik begrijp ook niet dat die post zoveel likes heeft gekregen.

Vind het behoorlijk smakeloos. Misschien eerst eens wachten op eventuele aangiftes of what so ever.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 08:46:34 #194
388664 crew  Dotteke
pi_202460672
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:04 schreef vencodark het volgende:

[..]
Gaat veel te ver dit. :{w
Eens
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 08:52:36 #195
388664 crew  Dotteke
pi_202460708
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik begrijp ook niet dat die post zoveel likes heeft gekregen.

Vind het behoorlijk smakeloos. Misschien eerst eens wachten op eventuele aangiftes of what so ever.
Ben het helemaal met je eens.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 4 december 2021 @ 08:52:53 #196
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202460711
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik begrijp ook niet dat die post zoveel likes heeft gekregen.

Vind het behoorlijk smakeloos. Misschien eerst eens wachten op eventuele aangiftes of what so ever.
Ik vind hem ook smakeloos. Zelfs als het waar is dat Marco aan minderjarige kinderen zat, gaat deze post wel erg over de rug van de slachtoffers.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 08:54:28 #197
388664 crew  Dotteke
pi_202460720
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik vind hem ook smakeloos. Zelfs als het waar is dat Marco aan minderjarige kinderen zat, gaat deze post wel erg over de rug van de slachtoffers.
^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202460740
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik vind hem ook smakeloos. Zelfs als het waar is dat Marco aan minderjarige kinderen zat, gaat deze post wel erg over de rug van de slachtoffers.
Gewoon zwarte humor. Ik moest erom grinniken. Evenals wij hier thuis al grappen maakten over Marco's speeltuin
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_202460745
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik begrijp ook niet dat die post zoveel likes heeft gekregen.

Vind het behoorlijk smakeloos. Misschien eerst eens wachten op eventuele aangiftes of what so ever.
Inderdaad. Maar types als Mathilde Santing wakkeren de boel ook aan voor veel mensen. Ze had gewoon haar waffel moeten houden.
pi_202460780
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:57 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Gewoon zwarte humor. Ik moest erom grinniken. Evenals wij hier thuis al grappen maakten over Marco's speeltuin
Ik ben helemaal voor zwarte humor, maar er moet wel iets van relativering inzitten en dat ontbreekt hier nogal.

Blijf je zitten met een onsmakelijke grap over kinderverkrachting die zowel WarChild, Marco als de eventuele slachtoffers beschadigt en enkel gebaseerd is op vage geruchten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')