Tja beetje dezelfde denkwijze als mensen die willen dat iemand ernstig ziek wordt omdat hij/zij zich niet laat vaccineren.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Je hoop dat mensen dood gaan of hele erge bijwerkingen krijgen zodat ze het vaccins niet meer willen?
Allebei idioot inderdaad.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:46 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Tja beetje dezelfde denkwijze als mensen die willen dat iemand ernstig ziek wordt omdat hij/zij zich niet laat vaccineren.
Het mes snijdt aan twee kanten. Ja we moeten een restrisico accepteren, helemaal mee eens. Maar we kunnen dat middels vaccinatie wel heel klein maken. Dat zijn we aan elkaar verplicht.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik denk dat je bepaalde risico's gewoon moet gaan accepteren. Als we zelfs een verdwaalde twintiger of dertiger al niet meer kunnen handelen in de Nederlandse ziekenhuizen is het einde gewoon zoek. Dan kunnen we er beter mee stoppen.
Ze varen toch op ziekenhuiscapaciteit?quote:Op donderdag 2 december 2021 18:47 schreef TheVulture het volgende:
De zelftest adviseren boven een GGD-test is wel de doodsteek om de besmettingscijfers als leidraad te nemen.
Zal je zien dat omicron vooral kleine kinderen treft zodat het ook voor hen verplicht wordt.quote:
Pfizer wordt rijker dan Bill Gates. Wat zal dat voor gevolgen hebben dat 1 bedrijf multimultimiljardair wordt?quote:Op donderdag 2 december 2021 18:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Zal je zien dat omicron vooral kleine kinderen treft zodat het ook voor hen verplicht wordt.
Pfizer heeft het vaccin gereed voor kinderen en gelijk promoten.
Ze doen het zeker niet voor de lol of om iets te willen maar omdat het voorzorgsbeginsel de leidraad is die "bestuurders" vrijpleit van enige aansprakelijkheid of verantwoordelijkheid. Zorgvuldigheid is hier het enige dat telt.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:35 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ja mij zint ook wel eens wat niet maargoed we willen er toch wel uit denk ik? Ze doen het niet voor de lol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Dat is volgens mij nooit specifiek gezegd, maar nu kunnen ze niet anders meerquote:Op donderdag 2 december 2021 18:49 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ze varen toch op ziekenhuiscapaciteit?
Juist dat risico geef je uit handen met een plicht. Ik hoop dat op welke manier dan ook, we niet voor onbepaalde tijd met zo’n plicht opgezadeld worden. Zeker niet bij mensen met een extreem laag risico om te beginnen.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Je hoop dat mensen dood gaan of hele erge bijwerkingen krijgen zodat ze het vaccins niet meer willen?
En dan is dat alleen wat er getest is. Het echte aantal is natuurlijk vele malen hoger.quote:
Niet weten dat Bill Gates Pfizer heeft bedacht, elk jaar 2 grote updates.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:51 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Pfizer wordt rijker dan Bill Gates. Wat zal dat voor gevolgen hebben dat 1 bedrijf multimultimiljardair wordt?
Niemand zou verplicht moeten worden om iedere paar maanden zichzelf te laten injecteren. Er wordt letterlijk naar geen enkel ander alternatief meer gezocht en dat is in alle opzichten onacceptabel.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het mes snijdt aan twee kanten. Ja we moeten een restrisico accepteren, helemaal mee eens. Maar we kunnen dat middels vaccinatie wel heel klein maken. Dat zijn we aan elkaar verplicht.
We zijn niks verplicht die hele vaccinatie is troep.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het mes snijdt aan twee kanten. Ja we moeten een restrisico accepteren, helemaal mee eens. Maar we kunnen dat middels vaccinatie wel heel klein maken. Dat zijn we aan elkaar verplicht.
quote:Op donderdag 2 december 2021 18:51 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Pfizer wordt rijker dan Bill Gates. Wat zal dat voor gevolgen hebben dat 1 bedrijf multimultimiljardair wordt?
Donkerbruin vermoeden dat het deels te maken heeft met ‘solidariteit’. Laat je boosteren om kwetsbaren nog meer te beschermen. Ik heb nog maar weinig onderbouwing gezien waarom het voor de jongere generaties heel veel toe voegt; die bescherming van originele twee prikken blijft ook langer effectief. Dit wordt imo echt puur gedaan uit solidariteit.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:46 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
er zijn ook andere factoren die meespelen natuurlijk.
Marktwaarde Pfizer: 215 Miljardquote:Op donderdag 2 december 2021 18:51 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Welk reel alternatief zie jij nog dan? Volgens mij zijn die allemaal geprobeerd en mislukt.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:55 schreef dycto het volgende:
[..]
Niemand zou verplicht moeten worden om iedere paar maanden zichzelf te laten injecteren. Er wordt letterlijk naar geen enkel ander alternatief meer gezocht en dat is in alle opzichten onacceptabel.
Steunpakketten etc.: 76+ miljard en de cijfers nemen enkel toe. Nog even en we zijn Bill Gates voorbij, dan over 2 jaartjes nek aan nek met Pfizer.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Marktwaarde Pfizer: 215 Miljard
Bill Gates: 136 Miljard
Gewoon uitzieken het is zo simpelquote:Op donderdag 2 december 2021 19:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Welk reel alternatief zie jij nog dan? Volgens mij zijn die allemaal geprobeerd en mislukt.
Dure Hobby, zo'n pandemie bestrijden.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:02 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Steunpakketten etc.: 76+ miljard en de cijfers nemen enkel toe. Nog even en we zijn Bill Gates voorbij, dan over 2 jaartjes nek aan nek met Pfizer.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)crisis-door-overheid
Gewoon Corona pakken als gezond persoon.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Welk reel alternatief zie jij nog dan? Volgens mij zijn die allemaal geprobeerd en mislukt.
Geef iedereen een basis vaccinatie, bewaar de boosters lekker voor kwetsbaren en 50 +.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon Corona pakken als gezond persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |