abonnement Unibet Coolblue
pi_202571026
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 18:28 schreef Ulx het volgende:
Het is hypocriet. Ben je alleen maar als het je goed uitkomt tegen hypocrisie?
Oké het is hypocriet, neemt nog steeds niet weg dat de overheid verstandiger met gemeenschapsgeld moet omgaan.
pi_202571040
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 15:54 schreef Ulx het volgende:

[..]
Mensen die er zelf voor kozen daar te gaan wonen.
Vind je dit niet zelf 1 van de meest ongepaste reacties die je ooit hebt gelezen? Minstens 70 doden, duizenden slachtoffers.

Stel dat Trump dit had gezegd, dan had jij hem erom willen laten vervolgen. Het gaat hier over mensen, mensen die net zo veel waard zijn als ieder ander mens. Bij een natuurramp doet de politieke overtuiging of de belastingafdracht van de slachtoffers er toch echt niet toe, het gaat hier om dode vaders/moeders/kinderen, waarschijnlijk kinderen die wees zijn geworden, mensen die gemist worden.

Dan vind ik jouw opmerking wel extreem ongepast (en nog wel heel veel verder gaan dan 'op de man spelen').
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_202571639
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 17:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Aparte kerel is die zwager van je dat hij de boel niet verzekerd heeft ondanks zijn vermogen van 3 miljoen.
Maar dat is/was het punt niet van ULX hij had het over het feit dat Kentucky een netto ontvanger is van federaal belastinggeld.
Totaal off-topic, maar verzekeren is juist gunstig voor de minder vermogenden. Niet mensen met veel geld. Kanstechnisch gezien ben je gemiddeld beter af als je niets verzekert. Dat is het verdienmodel van verzekeringsmaatschappijen.
Het is alleen voordelig als je de klappen zelf niet op kan vangen.
  zaterdag 11 december 2021 @ 20:51:19 #254
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_202572135
Het punt is dat er aardig wat geld binnengeharkt wordt door de groep die het hardtst tekeer gaan tegen een democratisch beleid. We kunnen dit gerust onder de noemer hypocratie categoriseren.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_202572522
quote:
Former Trump White House chief of staff Mark Meadows turned over to the House select committee investigating the 6 January Capitol attack a PowerPoint recommending Donald Trump to declare a national security emergency in order to return himself to the presidency.

The select committee is certain there was at least some coordination between the Trump White House and the organizers of the 6 January rally.
Capitol attack committee issues new subpoenas to two ex-Trump aides
Read more
The fact that Meadows was in possession of a PowerPoint the day before the Capitol attack that detailed ways to stage a coup suggests he was at least aware of efforts by Trump and his allies to stop Joe Biden’s certification from taking place on 6 January.

The PowerPoint, titled “Election Fraud, Foreign Interference & Options for 6 Jan”, made several recommendations for Trump to pursue in order to retain the presidency for a second term on the basis of lies and debunked conspiracies about widespread election fraud.
https://www.theguardian.c(...)adows-capitol-attack

Zou Meadows, Trump & co dit plan gezien hebben als een staatsgreep ?
Het zal wel besproken zijn als strategie voor 6 januari 2021.
Kennelijk opzij gezet....maar waarom? Niet praktisch ?
pi_202572797
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 20:51 schreef klappernootopreis het volgende:
Het punt is dat er aardig wat geld binnengeharkt wordt door de groep die het hardtst tekeer gaan tegen een democratisch beleid. We kunnen dit gerust onder de noemer hypocratie categoriseren.
Ik snap het punt maar ben het er niet mee eens. Ik vind dit vergelijkbaar met het punt dat rechtse mensen vaak maken over linkse veel verdieners. Die zijn ook niet per se hypocriet.
Je mag best vinden dat er meer belasting moet worden betaald zonder dat je meer betaald dan de wettelijke norm totdat deze gewijzigd wordt.
Beleid geldt voor iedereen totdat dit gewijzigd wordt, ongeacht wat je er van vindt.

[ Bericht 0% gewijzigd door ITs_relative op 11-12-2021 21:42:08 ]
  Overall beste user 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 21:57:45 #257
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202573342
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 21:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
https://www.theguardian.c(...)adows-capitol-attack

Zou Meadows, Trump & co dit plan gezien hebben als een staatsgreep ?
Het zal wel besproken zijn als strategie voor 6 januari 2021.
Kennelijk opzij gezet....maar waarom? Niet praktisch ?
Misschien dachten ze dat het niet nodig was, maar 6/1 afdoen als een toevalligheidje wordt wel lastig zo.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 22:04:49 #258
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202573473
HAHAHAHAHAHAHAHA

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202574398
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 21:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
https://www.theguardian.c(...)adows-capitol-attack

Zou Meadows, Trump & co dit plan gezien hebben als een staatsgreep ?
Het zal wel besproken zijn als strategie voor 6 januari 2021.
Kennelijk opzij gezet....maar waarom? Niet praktisch ?
Het is niet opzij gezet, Pence gooide roet in het eten door op 6 jan. te weigeren in het Congres de certificatie van de verkiezingsuitslag te blokkeren waar hij overigens ook helemaal de autoriteit niet voor had.

twitter




[ Bericht 20% gewijzigd door Kijkertje op 11-12-2021 23:08:56 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 23:02:50 #260
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202574608
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202574854
quote:
85s.gif Op zaterdag 11 december 2021 22:52 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het is niet opzij gezet, Pence gooide roet in het eten door op 6 jan. te weigeren in het Congres de certificatie van de verkiezingsuitslag te blokkeren waar hij overigens ook helemaal de autoriteit niet voor had.
Dat zou ook kunnen. Pence geeft het signaal met een verklaring en Trump begint de volgende fase van de staatsgreep: noodtoestand uitroepen. Heet dat martial law ?
Maar martial law betekent toch dat de generaals kunnen bepalen of ze doorgaan met de inauguratie van Biden of niet?
Dat Trump die steun van de generaals niet verwachtte kon een reden zijn om het meadowsplan niet uit te voeren.

Zeg ik zo als buitenstaander vanuit Nederland... zover ik het begreep
pi_202574987
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 23:15 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Dat zou ook kunnen. Pence geeft het signaal met een verklaring en Trump begint de volgende fase van de staatsgreep: noodtoestand uitroepen. Heet dat martial law ?
Maar martial law betekent toch dat de generaals kunnen bepalen of ze doorgaan met de inauguratie van Biden of niet?
Dat Trump die steun van de generaals niet verwachtte kon een reden zijn om het meadowsplan niet uit te voeren.

Zeg ik zo als buitenstaander vanuit Nederland... zover ik het begreep
Trump zou dan een 'National Security Emergency' hebben kunnen uitroepen die hem verregaande bevoegdheden zou hebben gegeven.

Draadje:

twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 11-12-2021 23:29:13 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202575406
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 december 2021 23:22 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Trump zou dan een 'National Security Emergency' hebben kunnen uitroepen die hem verregaande bevoegdheden zou hebben gegeven.

[ twitter ]
merci
Goitein schreef:
"...None of these emergency powers, however, allows the president to declare electronic voting results invalid or otherwise set aside the results of an election--.... "

Dus de status van "national emergency" zou Trump ook niet wettelijk op de troon houden/ zetten ?
pi_202575729
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 23:52 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
merci
Goitein schreef:
"...None of these emergency powers, however, allows the president to declare electronic voting results invalid or otherwise set aside the results of an election--.... "

Dus de status van "national emergency" zou Trump ook niet wettelijk op de troon houden/ zetten ?
Geen idee hoe dat verder allemaal zou zijn afgelopen dan :D

twitter


Michael Flynn wilde ook het leger inzetten ...

twitter

... maar ik kan me ook herinneren dat er een generaal was die een verklaring aflegde dat ze daar niet aan gingen meewerken....

Ah gevonden:

twitter


[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 12-12-2021 00:30:49 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202575882
Maar stel nou dat de aanvallers op het Capitool wél Mike Pence (en andere congresleden) te pakken hadden gekregen? Dat scheelde echt maar weinig en wat was er dan gebeurd?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator zondag 12 december 2021 @ 00:49:06 #266
54278 crew  Tijger_m
42
pi_202575947
quote:
6s.gif Op zondag 12 december 2021 00:40 schreef Kijkertje het volgende:
Maar stel nou dat de aanvallers op het Capitool wél Mike Pence (en andere congresleden) te pakken hadden gekregen? Dat scheelde echt maar weinig en wat was er dan gebeurd?
Niets van dat alles had de uitslag van de stemming ongeldig gemaakt of Trump in het Witte Huis gehouden. Sowieso was het dan een bloedbad geworden want de Secret Service had tot de laatste man Pence verdedigd en dat had heel veel aanvallers het leven gekost.

En gegeven de uitlatingen van Milley acht ik het niet onmogelijk dat het Amerikaanse leger ingegrepen had om de uitslag van de verkiezingen te garanderen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_202575970
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 00:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Niets van dat alles had de uitslag van de stemming ongeldig gemaakt of Trump in het Witte Huis gehouden. Sowieso was het dan een bloedbad geworden want de Secret Service had tot de laatste man Pence verdedigd en dat had heel veel aanvallers het leven gekost.
Maar dan was de verkiezingsuitslag ook niet gecertificeerd geweest. Dat hebben ze in dit geval 's nachts alsnog gedaan.

Het was iig een levensgevaarlijke situatie die Trump niet alleen aangemoedigd heeft maar ook urenlang heeft laten gebeuren.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator zondag 12 december 2021 @ 00:58:05 #268
54278 crew  Tijger_m
42
pi_202576010
quote:
6s.gif Op zondag 12 december 2021 00:52 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Maar dan was de verkiezingsuitslag ook niet gecertificeerd geweest. Dat hebben ze in dit geval 's nachts alsnog gedaan.
Hm, ja, de rol van de VP is inderdaad constitutioneel vastgelegd (die overigens ceremonieel is, niet inhoudelijk) maar de wetgeving is vrij duidelijk, het Congress mag alleen maar beamen wat de Staten hebben gecertificeerd (of niet), zoals ik het begreep.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_202576023
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 00:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Hm, ja, de rol van de VP is inderdaad constitutioneel vastgelegd (die overigens ceremonieel is, niet inhoudelijk) maar de wetgeving is vrij duidelijk, het Congress mag alleen maar beamen wat de Staten hebben gecertificeerd (of niet), zoals ik het begreep.
Ja precies dan had Trump dat iig al voor elkaar :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator zondag 12 december 2021 @ 01:03:20 #270
54278 crew  Tijger_m
42
pi_202576047
quote:
14s.gif Op zondag 12 december 2021 01:00 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja precies dan had Trump dat iig al voor elkaar :Y
Maar dat laat de uitslag onverlet. En Trumps termijn eindigde nog steeds op de 20e. En laten we eerlijk zijn, gegeven de (in)competentie van Trump en zijn staf was er nooit een andere uitkomst geweest. Al die documenten tonen maar een ding aan en dat is dat hij zich omringde met incompetente ja-knikkers.

Het meest grappige aspect is dat als de verkiezingsuitslag niet geratificeerd was Pelosi ingezworen zou worden, volgens mij.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tijger_m op 12-12-2021 01:08:34 ]
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_202576153
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 01:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Maar dat laat de uitslag onverlet. En Trumps termijn eindigde nog steeds op de 20e. En laten we eerlijk zijn, gegeven de (in)competentie van Trump en zijn staf was er nooit een andere uitkomst geweest. Al die documenten tonen maar een ding aan en dat is dat hij zich omringde met incompetente ja-knikkers.

Het meest grappige aspect is dat als de verkiezingsuitslag niet geratificeerd was Pelosi ingezworen zou worden, volgens mij.
Het is wel dankzij die constante stroom van 'incompetente' opportunistische ja-knikkers dat Trump met van alles weg heeft kunnen komen. Hij had al lang afgezet moeten zijn door de Senaat.

Ik denk ook dat hij het nooit voor elkaar had gekregen om president te blijven. In zo'n geval moet je echt de steun van het leger hebben. Maar een president die dit scenario in gedachten had en het ook heeft laten gebeuren mag natuurlijk echt NOOIT meer president worden en daar gaat in feite het onderzoek over.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 12-12-2021 01:36:37 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202576455
Rand Paul toen:

twitter

twitter

En allerlei andere Republikeinen:

twitter


Rand Paul nu:

twitter


[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 12-12-2021 02:29:41 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202576513
Als je zin hebt in een draadje over Twee Biljoen Dollar gebakken lucht: enjoy.
twitter
pi_202576519
Dit draadje is ook nog wel interessant met tijdlijn en de betrokkenen in de aanloop[ naar 6 januari:

twitter

Met daaruit:

twitter

En een artikel over dat Willard Hotel:

twitter

quote:
They called it the "command center," a set of rooms and suites in the posh Willard hotel a block from the White House where some of President Donald Trump's most loyal lieutenants were working day and night with one goal in mind: overturning the results of the 2020 election.

The Jan. 6 rally on the Ellipse and the ensuing attack on the Capitol by a pro-Trump mob would draw the world's attention to the quest to physically block Congress from affirming Joe Biden's victory. But the activities at the Willard that week add to an emerging picture of a less visible effort, mapped out in memos by a conservative pro-Trump legal scholar and pursued by a team of presidential advisers and lawyers seeking to pull off what they claim was a legal strategy to reinstate Trump for a second term.

They were led by Trump's personal lawyer Rudolph W. Giuliani. Former chief White House strategist Stephen K. Bannon was an occasional presence as the effort's senior political adviser. Former New York City police commissioner Bernard Kerik was there as an investigator. Also present was John Eastman, the scholar, who outlined scenarios for denying Biden the presidency in an Oval Office meeting on Jan. 4 with Trump and Vice President Mike Pence.

They sought to make the case to Pence and ramp up pressure on him to take actions on Jan. 6 that Eastman suggested were within his powers, three people familiar with the operation said, speaking on the condition of anonymity to describe private conversations. Their activities included finding and publicizing alleged evidence of fraud, urging members of state legislatures to challenge Biden's victory and calling on the Trump-supporting public to press Republican officials in key states.

The effort underscores the extent to which Trump and a handful of true believers were working until the last possible moment to subvert the will of the voters, seeking to pressure Pence to delay or even block certification of the election, leveraging any possible constitutional loophole to test the boundaries of American democracy.

[..]


[ Bericht 26% gewijzigd door Kijkertje op 12-12-2021 03:26:06 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202576534
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2021 02:59 schreef AnneX het volgende:
Als je zin hebt in een draadje over Twee Biljoen Dollar gebakken lucht: enjoy.
[ twitter ]
Ook van alles dat van andere sites gecopy-paste is :')

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202576546
En nog een aanvulling op die PowerPoint:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202576577
twitter


Goed plan! :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zondag 12 december 2021 @ 08:54:44 #278
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202576977
Ondertussen huichelen ze in KY vrolijk verder.

twitter


Ik denk dat Biden gewoon cheques met zijn naam er op moet gaan sturen naar de lokale bevolking. Anders spint de GOP het rustig dat Biden weigerde ze te helpen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 12 december 2021 @ 11:02:35 #279
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202578163
twitter


Dit lijkt me beïnvloeding van getuigen door ambteloos burger Trump. Volgens mij is dat strafbaar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator zondag 12 december 2021 @ 12:04:51 #280
54278 crew  Tijger_m
42
pi_202579040
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 11:02 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Dit lijkt me beïnvloeding van getuigen door ambteloos burger Trump. Volgens mij is dat strafbaar.
Niet echt, jij mag ook iedereen beinvloeden, uiteindelijk ligt de verantwoording echter bij jou en zijn de gevolgen ook voor jou.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 zondag 12 december 2021 @ 12:21:52 #281
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202579316
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 12:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Niet echt, jij mag ook iedereen beinvloeden, uiteindelijk ligt de verantwoording echter bij jou en zijn de gevolgen ook voor jou.
Volgens mij mag je een getuige niet onder druk zetten om een verklaring in te trekken of weigeren mee te werken. De Cosa Nostra zou willen van wèl, maar toch is het volgens mij gewoon verboden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 12 december 2021 @ 12:45:19 #282
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_202579646
quote:
6s.gif Op zondag 12 december 2021 00:52 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Maar dan was de verkiezingsuitslag ook niet gecertificeerd geweest. Dat hebben ze in dit geval 's nachts alsnog gedaan.

Het was iig een levensgevaarlijke situatie die Trump niet alleen aangemoedigd heeft maar ook urenlang heeft laten gebeuren.
Ik ga er vanuit dat hij dit zelfs wilde en erop heeft gerekend.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_202580703
Over powerpointstaatsgreepplan in het Nederlands; https://www.msn.com/nl-nl(...)ARIxKE?ocid=msedgntp
pi_202595819
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 15:03 schreef Ulx het volgende:
Gestaald kader der communisten vraagt big government om in te springen bij staatsaangelegenheden.

[ twitter ]

[ twitter ]
Saillant detail bij dit verhaal en de bovenstaande *proest* 'discussie'. Rand Paul blokkeerde wel hulpverlening zoals de 'Gulf Coast Hurricane Aid Act'. Maarja, die orkanen raken Kentuky dan ook niet en dan mogen mensen wel creperen.


Met Thomas Massie hetzelfde verhaal:

Lolbertariers: libertarier in goede tijden, socialist in slechte tijden :')

[ Bericht 9% gewijzigd door cynicus op 13-12-2021 10:46:54 ]
  Moderator maandag 13 december 2021 @ 11:15:13 #285
54278 crew  Tijger_m
42
pi_202596620
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 12:21 schreef Ulx het volgende:

[..]
Volgens mij mag je een getuige niet onder druk zetten om een verklaring in te trekken of weigeren mee te werken. De Cosa Nostra zou willen van wèl, maar toch is het volgens mij gewoon verboden.
In een rechtszaak niet, nee, maar dat is hier niet het geval.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 13 december 2021 @ 11:16:07 #286
54278 crew  Tijger_m
42
pi_202596634
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 10:04 schreef cynicus het volgende:

[..]
Saillant detail bij dit verhaal en de bovenstaande *proest* 'discussie'. Rand Paul blokkeerde wel hulpverlening zoals de 'Gulf Coast Hurricane Aid Act'. Maarja, die orkanen raken Kentuky dan ook niet en dan mogen mensen wel creperen.


Met Thomas Massie hetzelfde verhaal:

Lolbertariers: libertarier in goede tijden, socialist in slechte tijden :')
Niet het eerste en enige voorbeeld uit een lange trieste lijst van Republikeinen die dit soort misselijkmakende tactieken voeren.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 maandag 13 december 2021 @ 12:14:53 #287
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202597396
twitter


Binnenkort staan ze bij Jan Klaassen en Katrijn in het voorprogramma.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 december 2021 @ 12:17:53 #288
426493 crew  PippenScottie
pi_202597445
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 12:14 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Binnenkort staan ze bij Jan Klaassen en Katrijn in het voorprogramma.
Leuk, maar onderschat deze mensen niet.
  Overall beste user 2022 maandag 13 december 2021 @ 12:21:51 #289
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202597510
We'll see. Als ik de reacties op de toer lees is men niet onder de indruk van de opgewarmde prak over dingen die Trump vijf jaar geleden ook al riep.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202598129
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 12:14 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Binnenkort staan ze bij Jan Klaassen en Katrijn in het voorprogramma.
Ja, die Bill O’Reilly heeft wat onbetekende boekjes over WOII en wat Amerikaanse presidenten op zijn naam staan. Of beter gezegd, hij heeft er aan meegeschreven. Erg veelzeggend is ook dat veel van de titels van zijn boekjes beginnen ook met het stoere "Killing....". We weten allemaal wel voor welk publiek deze werkjes geschreven zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 maandag 13 december 2021 @ 17:37:39 #291
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202602387
Ronna Romney klaagt over in je schulp kruipen.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 13 december 2021 @ 20:19:38 #292
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202605222
Die afgefikte "kerstboom" van Fox blijkt een ton te hebben gekost volgens Doocey. Zo kan ik ook wel over inflatie gaan jammeren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 13 december 2021 @ 20:42:35 #293
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_202605641
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 20:19 schreef Ulx het volgende:
Die afgefikte "kerstboom" van Fox blijkt een ton te hebben gekost volgens Doocey. Zo kan ik ook wel over inflatie gaan jammeren.
Als er nu maar een paar fox news presentatators in hadden gehangen zou het allemaal nog waard zijn geweest...
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 13 december 2021 @ 20:43:57 #294
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_202605675
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 17:37 schreef Ulx het volgende:
Ronna Romney klaagt over in je schulp kruipen.

[ twitter ]
Dat is het eerste wat je ze leren. Maak geen deals met despoten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_202606412
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 20:19 schreef Ulx het volgende:
Die afgefikte "kerstboom" van Fox blijkt een ton te hebben gekost volgens Doocey. Zo kan ik ook wel over inflatie gaan jammeren.
Vijf ton zelfs... :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202606786
Op 6 jan. stond de National Guard wel op standby om de MAGA-mob te beschermen:

twitter

twitter

twitter


[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 13-12-2021 21:51:32 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202609064
Ook weer zo lekker vaag:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202609074
twitter

Ze zijn nu Meadows' emails aan het voorlezen :D

twitter

twitter

twitter


[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 14-12-2021 01:43:56 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202609091
Chairman Thompson:

twitter

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202609140
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')