abonnement Unibet Coolblue
pi_202450354
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:21 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik ben ook blij met mijn voorraad en het feit dat de Albert ongeveer 10 minuten voor de testuitslag de weekboodschappen kwam bezorgen. Ik vind trouwens dat mensen onwijs meelevend lief zijn. We hebben al iemand gehad die boodschappen deed (de AH had niet alles), een zakje met kruidnoten en chocosinten aan de deur, taart van de buren, drie bossen bloemen, kaartjes, van beide oma's een cadeau voor het kind, vanochtend de suprisetaxi van school en zojuist kwam vader van kind cadeautjes en een gedicht brengen O+
Wat lief allemaal
We have far more in common than that which devides us..
pi_202450567
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 14:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wij snotteren niet eens meer.

Ik vind het wel geinig dat we steeds dingen aan het bedenken zijn waar we niet genoeg van in huis hebben. Ik heb natuurlijk zo'n schier onuitputtelijke voorraadkast maar toch hebben we nog iets gevonden. Kaas en brood zijn zeker op voor we uit quarantaine zijn.
We kunnen altijd aan de buren om boodschappen vragen hoor, dat komt vast wel goed.

Het gaat in de keuken wel ok. We zijn bijna klaar met het leegruimen. We moeten alleen de koelkast, vriezer, krabpaal, eettafel, stoelen, wasmachine en droger nog naar de schuur verplaatsen. De wasmachine is over 5 minuten klaar met de laatste was. We redden het op zich wel om twee weken niet te wassen.
Wat zijn nu de regels voor de quarantaine? Wanneer zouden jullie er weer uit mogen?

Die boodschappen komen ook wel goed :Y En anders kan je altijd nog zelf brood bakken *) Kaas maken is wel een beetje een dingetje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202450602
Club O+

Isa wie weet hoef je niet te werken qua pcr })
pi_202450622
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:41 schreef Blues het volgende:
Club O+

Isa wie weet hoef je niet te werken qua pcr })
Ja, wie weet *O* Bij jou ging het de andere kant op _O- Van niet werken tot 'ok, niets aan de hand'
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202450793
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat zijn nu de regels voor de quarantaine? Wanneer zouden jullie er weer uit mogen?

Die boodschappen komen ook wel goed :Y En anders kan je altijd nog zelf brood bakken *) Kaas maken is wel een beetje een dingetje.
Besmet is binnenblijven tot 7 dagen na start klachten mits 24 uur klachtenvrij. Als een van de twee positief is dan moet de ander ook in quarantaine én 5 dagen na het laatste besmettelijke contact in quarantaine en bij een negatieve test kan de quarantaine opgeven en anders geldt dus nog een keer 7 dagen. De eerst besmette mag bij een dominobesmetting bij eigen genezing weer naar buiten.

Ik heb dit vaak doorgepuzzeld :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202451079
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Besmet is binnenblijven tot 7 dagen na start klachten mits 24 uur klachtenvrij. Als een van de twee positief is dan moet de ander ook in quarantaine én 5 dagen na het laatste besmettelijke contact in quarantaine en bij een negatieve test kan de quarantaine opgeven en anders geldt dus nog een keer 7 dagen. De eerst besmette mag bij een dominobesmetting bij eigen genezing weer naar buiten.

Ik heb dit vaak doorgepuzzeld :')
Dank voor puzzelen. Die heb ik opgeslagen voor de je weet maar nooit en voor zo lang als het duurt. Tot de volgende vrijblijvende adviezen.

En voor morgen Indonesian Flavours om af te halen. :Y)

Succes Isa! Een politietest 😎

En Lucky op schema?
pi_202451087
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:21 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik ben ook blij met mijn voorraad en het feit dat de Albert ongeveer 10 minuten voor de testuitslag de weekboodschappen kwam bezorgen. Ik vind trouwens dat mensen onwijs meelevend lief zijn. We hebben al iemand gehad die boodschappen deed (de AH had niet alles), een zakje met kruidnoten en chocosinten aan de deur, taart van de buren, drie bossen bloemen, kaartjes, van beide oma's een cadeau voor het kind, vanochtend de suprisetaxi van school en zojuist kwam vader van kind cadeautjes en een gedicht brengen O+
Wat lief allemaal O+ Handig van Albert ook. Ik heb donderdag zeer minimaal boodschappen gedaan, alleen melk, kwark, aubergine en champignons. Ik heb geloof ik nog nooit voor zo weinig geld boodschappen gedaan, 14 euro. Dus die timing is weer geweldig :D Zaterdag is broodhaaldag dus dat is ook handig.
En er is niemand die ons iets liefs of lekkers komt brengen _O-

Maar we hebben elkaar *; En we bakken wel een brood. Komt allemaal goed. Er zijn nog crackers, wraps en stokbroden.
Spoilers!
pi_202451137
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 14:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Voor jou... }:|
O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202451145
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:55 schreef Clubsoda het volgende:
Besmet is binnenblijven tot 7 dagen na start klachten mits 24 uur klachtenvrij. Als een van de twee positief is dan moet de ander ook in quarantaine én 5 dagen na het laatste besmettelijke contact in quarantaine en bij een negatieve test kan de quarantaine opgeven en anders geldt dus nog een keer 7 dagen. De eerst besmette mag bij een dominobesmetting bij eigen genezing weer naar buiten.

Ik heb dit vaak doorgepuzzeld :')
Ingewikkeld :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202451283
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ingewikkeld :+
Correct. Wordt niet beter als er een derde, ongevaccineerde, partij bij komt :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202451416
Ik heb m'n sinterklaascadeautjes weer binnen. M'n vader wilde sokken en m'n broer wilde theeglazen dus dat was erg overzichtelijk (behalve dat het een zeer specifiek merk en type sokken moest zijn, maar gelukkig had de Bever het) (en dat de theeglazen 300 mL of groter moesten zijn, en dat zijn er niet veel)

wat een rotweer. Snijdende wind en regen. :(
pi_202451434
Ik heb bij de Xenos een "Cup a soup Vietnamese pho" meegenomen en die zit ik nu te drinken maar hij smaakt gewoon naar generieke cup a soup. ;(
pi_202451503
@Clubsoda lieve mensen O+

@Lucky_Strike ik had laatst ook al zitten kijken, als iemand me nu voor twee weken op zou sluiten zou ik prima overleven op bonen, linzen, bonen, linzen en bonen, want daar heb ik een voorraadje gedroogde van, maar het zou niet m'n normale eetpatroon worden. Jullie hebben waarschijnlijk ook zat calorieën in huis voor 14 dagen voor 2 man, alleen niet het standaard eetpatroon. Hopelijk kan iemand jullie kaas brengen. :Y

@Isabeau ga je voor de omgekeerde variant van @Blues ? *G*
pi_202451534
Zo'n PCR test uitslag duurt wel lang zeg als je antigeen gewend bent :+

Fijn dat jullie je niet ziek voelen, Lucky! Hopelijk raken jullie geen klanten kwijt.
pi_202451623
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:44 schreef Tele6 het volgende:
@:Clubsoda lieve mensen O+

@:Lucky_Strike ik had laatst ook al zitten kijken, als iemand me nu voor twee weken op zou sluiten zou ik prima overleven op bonen, linzen, bonen, linzen en bonen, want daar heb ik een voorraadje gedroogde van, maar het zou niet m'n normale eetpatroon worden. Jullie hebben waarschijnlijk ook zat calorieën in huis voor 14 dagen voor 2 man, alleen niet het standaard eetpatroon. Hopelijk kan iemand jullie kaas brengen. :Y

@:Isabeau ga je voor de omgekeerde variant van @:Blues ? *G*
Ik heb een weckvoorraad, droge voorraad, twee vriezers vol, 6 soorten groente in de tuin. Het komt allemaal goed hier :Y
En met alleen peulvruchten kom je ook een eind ja :D

Alle cup a soup smaakt soort van hetzelfde helaas. Wij hadden vroeger op kantoor altijd erwtensoep. Mijn collega wilde dat ik dat bestelde. Ik verklaarde hem voor gek maar het was nog lekker ook.
Spoilers!
pi_202452208
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat lief allemaal O+ Handig van Albert ook. Ik heb donderdag zeer minimaal boodschappen gedaan, alleen melk, kwark, aubergine en champignons. Ik heb geloof ik nog nooit voor zo weinig geld boodschappen gedaan, 14 euro. Dus die timing is weer geweldig :D Zaterdag is broodhaaldag dus dat is ook handig.
En er is niemand die ons iets liefs of lekkers komt brengen _O-

Maar we hebben elkaar *; En we bakken wel een brood. Komt allemaal goed. Er zijn nog crackers, wraps en stokbroden.
Dat laatste is het belangrijkste natuurlijk :Y Dat vind ik wel stom aan die isolatie, dat we elkaar niet hebben. Nou heb ik wel gezelschap, maar dat gezelschap schippert nogal tussen hysterische krijsen omdat er iets niet lukt of hysterisch giebelend een of ander wild spel doen. Waarna er onherroepelijk een lichaamsdeel in botsing komt met een meubelstuk en we weer in de andere stand schieten :') (vanmiddag werd er een spraakbericht ingesproken voor opa wat halverwege veranderende in 'AAAUUAUAUAUAUAMAMAHELPP!!! :'( ' Ik kon opa geruststellen dat er slecht een velletje in een rupsband van Lego vastzat :') Het klonk echt als een scene uit een enge film.) Tussen dit alles door moet ik 5464151 potjes 'Wie ben ik' spelen en dat is ook alleen maar omdat ik Monopoly Junior :r geboycot heb.

Dus. :')

Vanavond eten we pizza O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202452230
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:59 schreef Vanyel het volgende:
@:Clubsoda heb je al een uitslag van de stemming?
@:DancingPhoebe en ik willen je in onze WoTring opnemen.

Samen janken O+
Ik voel mijn zeer vereerd O+ Er is alleen nog geen witte rook -O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202452273
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:21 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind trouwens dat mensen onwijs meelevend lief zijn. We hebben al iemand gehad die boodschappen deed (de AH had niet alles), een zakje met kruidnoten en chocosinten aan de deur, taart van de buren, drie bossen bloemen, kaartjes, van beide oma's een cadeau voor het kind, vanochtend de suprisetaxi van school en zojuist kwam vader van kind cadeautjes en een gedicht brengen O+
:o

Ik verkeer echt in de verkeerde kringen.
1 kind kreeg een ballon van iemand die voor ons werkt.
Finis
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202452339
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Besmet is binnenblijven tot 7 dagen na start klachten mits 24 uur klachtenvrij. Als een van de twee positief is dan moet de ander ook in quarantaine én 5 dagen na het laatste besmettelijke contact in quarantaine en bij een negatieve test kan de quarantaine opgeven en anders geldt dus nog een keer 7 dagen. De eerst besmette mag bij een dominobesmetting bij eigen genezing weer naar buiten.

Ik heb dit vaak doorgepuzzeld :')
Vergeet je asymptomatisch besmet is weer vrij na 3 dagen als gevaccineerd/ beschermd of 5 als niet? :P
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202452390
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Nouvelle Vague maakt ook heerlijke koffers
He!
Ik wou dat ik een ijsbeer was
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202452509
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 17:32 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat laatste is het belangrijkste natuurlijk :Y Dat vind ik wel stom aan die isolatie, dat we elkaar niet hebben. Nou heb ik wel gezelschap, maar dat gezelschap schippert nogal tussen hysterische krijsen omdat er iets niet lukt of hysterisch giebelend een of ander wild spel doen. Waarna er onherroepelijk een lichaamsdeel in botsing komt met een meubelstuk en we weer in de andere stand schieten :') (vanmiddag werd er een spraakbericht ingesproken voor opa wat halverwege veranderende in 'AAAUUAUAUAUAUAMAMAHELPP!!! :'( ' Ik kon opa geruststellen dat er slecht een velletje in een rupsband van Lego vastzat :') Het klonk echt als een scene uit een enge film.) Tussen dit alles door moet ik 5464151 potjes 'Wie ben ik' spelen en dat is ook alleen maar omdat ik Monopoly Junior :r geboycot heb.

Dus. :')

Vanavond eten we pizza O+
Vanaf hier klinkt dit heel grappig, sorry _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 03-12-2021 18:12:36 ]
Spoilers!
pi_202452551
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 17:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik voel mijn zeer vereerd O+ Er is alleen nog geen witte rook -O-
-O- -O- -O- -O-
Voor de tussentijd beveel ik Lego city undercover op de switch aan. Leuk voor samen met zo'n kind
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202452590
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 18:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Vanaf hier klinkt dit heep grappig, sorry _O-
Ik grinnikte ook
We have far more in common than that which devides us..
pi_202452601
De top 10 van de top 2000 is bekend *G* Danny Vera niet meer op 1 *G*
A Whiter Shade Of Pale is op 3 terechtgekomen _O_
pi_202452636
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 18:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik grinnikte ook
Ik weende van herkenning :'(

Hier was de panko bijna op. Dus nu eten we gehaktballen met rest panko en overwegend polenta.
Niks mis mee.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')