Ik hoop het.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er in de nazomer ook weer fiks boosters getjakt gaan worden
Je bent hier geen mod. Maar er wordt best veel offtopic gepost hier, mag wel wat minder.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:12 schreef Za het volgende:
Waarom worden wederom mijn posts verwijdert?
Deze thread is toch niet bedoelt voor Lenny en zijn vrienden om over voetbal te slowchatten?
Hij heeft toch die toffe thread, waar al hij en zijn vriendjes leuke plaatjes posten van hondjes, dan kan de slowchat toch daar?
Echt wel. Maar ik heb niet zoveel met apen. Meer met alpaca's.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:08 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dan heb jij de chimpanzees niet gezien!![]()
Wat betreft Korea ben ik eigenlijk wel in heel veel geinteresseerdquote:Op donderdag 2 december 2021 15:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zou ook graag willen zijn wat de werkelijke cijfers zijn vanuit Rusland, China en Noord Korea, maar dat krijgen wel wel nooit te horen
Naar Portugal?quote:Op donderdag 2 december 2021 15:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Daar weet ik dan toevallig wel weer een remedie voor
Het gaat er niet om dat we nu kunnen gaan. Het gaat er om dat hij de oprechte angst heeft dat er last-minute opeens iets geks wordt besloten als we er eenmaal zijn. Of dat ze op de dag van vertrek opeens nog een ingrijpende maatregel nemen. Gevoelens zijn niet altijd logisch, maar ik vind het wel belangrijk ze te respecteren in een relatie.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je kunt toch nog prima naar Spanje nu? Vraag maar aan Dick.
Het interesseert mij werkelijk waar geen reet of het code zwart wordt of niet. Het raakt mij toch niet en is een ver van m'n bed shot. Maar mijn morele kompas zegt dat het een ramp is.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:11 schreef summer2bird het volgende:
Om eerlijk te zijn geeft het me wel een kick als de besmettingen een nieuw record halen![]()
Soort morbide interesse over hoe erg het kan worden.
Valt tegen.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 23.043 nieuw gemelde positieve testen
- 352 nieuwe ziekenhuisopnames
- 58 nieuwe IC-opnames
- 65 nieuwe overlijdens
Hedde gesnovuh?quote:Op donderdag 2 december 2021 15:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gia komt uit Helmond. Dan zeggen we "heddedrugsop?".
Als de IC-bedden op zijn, is dat kut voor iedereen. Ook jou kan iets overkomen waardoor je onverhoopt medische zorg nodig hebt.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het interesseert mij werkelijk waar geen reet of het code zwart wordt of niet. Het raakt mij toch niet en is een ver van m'n bed shot. Maar mijn morele kompas zegt dat het een ramp is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |