SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Klopt, maar da's een van de weinige nog.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Affligem ging ergens vorig jaar wel naar statiegeld.
Eerst het flesje honderd keer bij de supermarktautomaat aanbieden.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt, maar da's een van de weinige nog.
Tenminste, ik hoor kerel regelmatig vloeken op de hoeveelheid voor de glasbak.
Neuh, inmiddels zijn we wijzer dan dat.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Eerst het flesje honderd keer bij de supermarktautomaat aanbieden.
Het is ook een soort walk of shame als je weer met lege flesjes de winkel uit moet.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, inmiddels zijn we wijzer dan dat.
Weekend mag beginnenquote:Op donderdag 2 december 2021 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer je een bier adventskalender krijgt maar geen bierdrinker bent en bier 'koud moet liggen'
Nah, vooral irritant, want tas vol.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook een soort walk of shame als je weer met lege flesjes de winkel uit moet.
Hoezo? Kan toch ook van de hele week zijn?quote:Op donderdag 2 december 2021 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook een soort walk of shame als je weer met lege flesjes de winkel uit moet.
Oh, hier zit-ie in de supermarkt bij de Dirk en de AH.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Flessenautomaat staat voor je daadwerkelijk de winkel ingaat, dus dát is wel prettig.
Ja, hij zit wel in de Jumbo, maar voor je de poortjes doorgaat, zeg maar. Dus even een "shit, hij pakt ze niet" en direct naar buiten richting glasbak zonder dat je eerst langs een kassa moet, kan gewoon.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, hier zit-ie in de supermarkt bij de Dirk en de AH.
Eerder een "haha, die heeft niet opgelet"quote:Op donderdag 2 december 2021 12:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo? Kan toch ook van de hele week zijn?
Dat is wel beter geregeld! Bij de Dirk zit-ie echt helemaal achterin de winkel hier. Irritant als je met een mandje boodschappen wilt doen. Dan moet je eerst je tas met flesjes achterin de winkel legen.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hij zit wel in de Jumbo, maar voor je de poortjes doorgaat, zeg maar. Dus even een "shit, hij pakt ze niet" en direct naar buiten richting glasbak zonder dat je eerst langs een kassa moet, kan gewoon.
Gaat je hartslag dan echt omhoog in rust?quote:Op donderdag 2 december 2021 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Teveel stil gezeten afgelopen weken, m'n "score" en hartslag in rust zijn matiger aan het worden.
Dat hebben de andere supermarkten ook ja. Onhandig gedoe.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel beter geregeld! Bij de Dirk zit-ie echt helemaal achterin de winkel hier. Irritant als je met een mandje boodschappen wilt doen. Dan moet je eerst je tas met flesjes achterin de winkel legen.
Oh, ik lees gewoon m'n fitbit af.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat je hartslag dan echt omhoog in rust?
Oh, nah, 60 is ook al laag toch? Ik zit vaak veel hoger, maar ik ben dan ook een zenuwpees.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik lees gewoon m'n fitbit af.Als ik braaf regelmatig sport, zit RHR in de lage 50, hij roept nu 60.
Maar vorige maand was niet helemaal top qua beweging/gezondheid en er zit weer een menstruatie aan te komen, dat helpt ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |