SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Klopt, maar da's een van de weinige nog.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Affligem ging ergens vorig jaar wel naar statiegeld.
Eerst het flesje honderd keer bij de supermarktautomaat aanbieden.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt, maar da's een van de weinige nog.
Tenminste, ik hoor kerel regelmatig vloeken op de hoeveelheid voor de glasbak.
Neuh, inmiddels zijn we wijzer dan dat.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Eerst het flesje honderd keer bij de supermarktautomaat aanbieden.
Het is ook een soort walk of shame als je weer met lege flesjes de winkel uit moet.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, inmiddels zijn we wijzer dan dat.
Weekend mag beginnenquote:Op donderdag 2 december 2021 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer je een bier adventskalender krijgt maar geen bierdrinker bent en bier 'koud moet liggen'
Nah, vooral irritant, want tas vol.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook een soort walk of shame als je weer met lege flesjes de winkel uit moet.
Hoezo? Kan toch ook van de hele week zijn?quote:Op donderdag 2 december 2021 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook een soort walk of shame als je weer met lege flesjes de winkel uit moet.
Oh, hier zit-ie in de supermarkt bij de Dirk en de AH.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Flessenautomaat staat voor je daadwerkelijk de winkel ingaat, dus dát is wel prettig.
Ja, hij zit wel in de Jumbo, maar voor je de poortjes doorgaat, zeg maar. Dus even een "shit, hij pakt ze niet" en direct naar buiten richting glasbak zonder dat je eerst langs een kassa moet, kan gewoon.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, hier zit-ie in de supermarkt bij de Dirk en de AH.
Eerder een "haha, die heeft niet opgelet"quote:Op donderdag 2 december 2021 12:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo? Kan toch ook van de hele week zijn?
Dat is wel beter geregeld! Bij de Dirk zit-ie echt helemaal achterin de winkel hier. Irritant als je met een mandje boodschappen wilt doen. Dan moet je eerst je tas met flesjes achterin de winkel legen.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hij zit wel in de Jumbo, maar voor je de poortjes doorgaat, zeg maar. Dus even een "shit, hij pakt ze niet" en direct naar buiten richting glasbak zonder dat je eerst langs een kassa moet, kan gewoon.
Gaat je hartslag dan echt omhoog in rust?quote:Op donderdag 2 december 2021 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Teveel stil gezeten afgelopen weken, m'n "score" en hartslag in rust zijn matiger aan het worden.
Dat hebben de andere supermarkten ook ja. Onhandig gedoe.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel beter geregeld! Bij de Dirk zit-ie echt helemaal achterin de winkel hier. Irritant als je met een mandje boodschappen wilt doen. Dan moet je eerst je tas met flesjes achterin de winkel legen.
Oh, ik lees gewoon m'n fitbit af.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat je hartslag dan echt omhoog in rust?
Oh, nah, 60 is ook al laag toch? Ik zit vaak veel hoger, maar ik ben dan ook een zenuwpees.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik lees gewoon m'n fitbit af.Als ik braaf regelmatig sport, zit RHR in de lage 50, hij roept nu 60.
Maar vorige maand was niet helemaal top qua beweging/gezondheid en er zit weer een menstruatie aan te komen, dat helpt ook niet.
Het is absoluut een prima waarde ja.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, nah, 60 is ook al laag toch? Ik zit vaak veel hoger, maar ik ben dan ook een zenuwpees.En het meten zorgt bij mij direct ook al voor een verhoging.
Het einde der tijden is aangebroken!quote:Op donderdag 2 december 2021 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh de lucht trekt hier ineens even zwart dicht
IT'S OVER 9000!quote:Op donderdag 2 december 2021 13:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Exponentiële toename!Over een paar weken heb je een hartslag van 500!
Ik heb juist blauwe lucht.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh de lucht trekt hier ineens even zwart dicht
quote:Op donderdag 2 december 2021 13:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Het einde der tijden is aangebroken!
Ik moet ook weer iets gaan doen. De laatste maanden was ik goed bezig met fietsen (2x 60-80 km per week), maar het is nu een beetje te koud daarvoor vaak, vind ik.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is absoluut een prima waarde ja.Het is meer dat het extra onderstreept dat m'n conditie wel weer wat werk kan gebruiken, vooral qua uithoudingsvermogen.
(Ter vergelijk: pre-covid, toen ik nog evenementjes hardliep enzo, zat ik op 49 RHR, dan is 60 best wat hoog).
Naja, ik had mezelf vorige week dus echt nét weer ingeschreven voor m'n bootcamptraining. Maar da's dus 's avonds.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet ook weer iets gaan doen. De laatste maanden was ik goed bezig met fietsen (2x 60-80 km per week), maar het is nu een beetje te koud daarvoor vaak, vind ik.
Sporten is niet heel moeilijk vol te houden als je een soort weekritme hebt, maar als je daar eenmaal uit bent, is het wel lastig er weer in te komen. Vind ik tenminste.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ik had mezelf vorige week dus echt nét weer ingeschreven voor m'n bootcamptraining. Maar da's dus 's avonds.
En gisteren dus weer wezen sportscholen (had ik de eerste week na m'n festival bewust niet gedaan, vond ik geen prettig idee met toch wel een redelijke kans op terugkomen met covid) en daarna werd ik ziek.
Nee, precies. Motivatie heb je nodig om te beginnen, routine om het te blijven doen.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Sporten is niet heel moeilijk vol te houden als je een soort weekritme hebt, maar als je daar eenmaal uit bent, is het wel lastig er weer in te komen. Vind ik tenminste.
Even P2000 volgen.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Wasmachine aangezet op 95 graden met twee vaatwastabletten.
Zal zo wel kapot zijn.
quote:Op donderdag 2 december 2021 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Bizar weer, toen ik wegging stralende zon, even later opeens een gitzwarte lucht met de zon er nog onderdoor waardoor je zo'n post-apocalyptisch sfeertje kreeg. Daarna een horizontale stortbui die even later overging in een sneeuwstorm en het begon ook nog te onweren
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 december 2021 13:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ookHier valt het uit de lucht maar blijft niet liggen gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
hier straalt de zonquote:
Heerlakkquote:Op donderdag 2 december 2021 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Bizar weer, toen ik wegging stralende zon, even later opeens een gitzwarte lucht met de zon er nog onderdoor waardoor je zo'n post-apocalyptisch sfeertje kreeg. Daarna een horizontale stortbui die even later overging in een sneeuwstorm en het begon ook nog te onweren
Gewoon die flesjes hard genoeg in dat flessengat gooien dat die ze niet kan terugsturenquote:Op donderdag 2 december 2021 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Lekker aan alle kanten doorweektquote:
Stel je voor dat ze het je makkelijk makenquote:Op donderdag 2 december 2021 13:50 schreef FranticDJ het volgende:
Dat UPS pakketpunt is ook DHL pakketpunt..
Maar uiteraard niet degene waar ik naar toe moet
Nee jij zal wel naar het UPS punt in Zierikzee moetenquote:Op donderdag 2 december 2021 13:50 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb thuis twee negatieve zelftests gedaan. Het is echt gewoon een verkoudheid.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel negatieve test gehaald bij de GGD?
quote:Op donderdag 2 december 2021 13:50 schreef FranticDJ het volgende:
quote:
nee de zon schijnt nog hierquote:
was @bitterbal weer bezigquote:Op donderdag 2 december 2021 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)teert-verkeerde-been
Waarom iemand van 82 die nog 5 maanden heeft nog amputeren?quote:Op donderdag 2 december 2021 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)teert-verkeerde-been
Ik snap deze niet.quote:Op donderdag 2 december 2021 14:30 schreef dud0r het volgende:
En m'n nek doet zeer want dat schuimrubberen ding werkt niet bij de stang
Wie zegt dat 'ie bij amputatie van het te amputeren been ook op korte termijn was overleden?quote:Op donderdag 2 december 2021 14:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom iemand van 82 die nog 5 maanden heeft nog amputeren?
ik heb in de smith machine standing calf raises gedaan want het apparaat heb ik uitgespeeld. Dus dan heb je die stang in je nek/op je schouders hangen.quote:
Hier is het nog droog.quote:
Hoezo leg je die in je nek?quote:Op donderdag 2 december 2021 14:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb in de smith machine standing calf raises gedaan want het apparaat heb ik uitgespeeld. Dus dan heb je die stang in je nek/op je schouders hangen.
Daar hebben we zo'n schuimrubberen ding voor dat je er omheen kan doen zodat je niet die stang regelrecht op je lichaam hebt liggen.
Maar als er meer gewicht op ligt druk je dat hele ding plat en doet die zeer aan m'n nekwervel
waar moet ik 'm anders leggen?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 14:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb in de smith machine standing calf raises gedaan want het apparaat heb ik uitgespeeld. Dus dan heb je die stang in je nek/op je schouders hangen.
Daar hebben we zo'n schuimrubberen ding voor dat je er omheen kan doen zodat je niet die stang regelrecht op je lichaam hebt liggen.
Maar als er meer gewicht op ligt druk je dat hele ding plat en doet die zeer aan m'n nekwervel
quote:
Ja zo doe ik 'm maar dan raakt die nog net een wervelquote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja zo doe ik 'm maar dan raakt die nog net een wervel
quote:Op donderdag 2 december 2021 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Of, laat ik het anders zeggen, hoezo bouw je die belasting niet eerst fatsoenlijk op op je traps?
omdat ik niet gigantische traps hoef te hebbenquote:
Een gesloopte nek is beter?quote:Op donderdag 2 december 2021 15:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat ik niet gigantische traps hoef te hebben
Logisch, het sneeuwt.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:05 schreef bitterbal het volgende:
Weer geen treinen vanaf Holland spoor
Wat doe je in Den Haag?quote:Op donderdag 2 december 2021 15:05 schreef bitterbal het volgende:
quote:
En ik heb het ook netjes opgebouwd hoor.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb het over belasting aanwennen he, niet over een dikke nek kweken.
Oftewel, eerst even met flink minder gewicht (of je squatgewicht) doen en dan weer verder opbouwen.
Wat doe jij vlakbij mijn kantoorwerkplekquote:Op donderdag 2 december 2021 15:05 schreef bitterbal het volgende:
zien eruit als prima handschoenenquote:
met een sneeuwpop?quote:
Dat kan k niet vertellenquote:Op donderdag 2 december 2021 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat doe jij vlakbij mijn kantoorwerkplek
100+ gok ikquote:
En dan een ijsklontje worden.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:09 schreef dud0r het volgende:
Maar dan loop je toch naar centraal, het is nog geen 20 minuten lopen
Weinig, ik had 54quote:Op donderdag 2 december 2021 14:53 schreef Ama het volgende:
27mŗ water verbruikt afgelopen jaar, is dat veel of weinig voor 1 persoon.
meer geweld gebruiken ;pquote:Op donderdag 2 december 2021 15:14 schreef Ama het volgende:
Half uur lopen kloten om die luik van mijn kruipruimte er weer op te krijgen.
check eens of de vul kraan van je cv ketel er neit permanent op zit en 't kraantje ook echt dicht staatquote:Op donderdag 2 december 2021 15:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb in die drie jaar dat ik hier woon 89 verbruikt.
Hebben ze geen industrial kerstcore?quote:Op donderdag 2 december 2021 15:14 schreef dud0r het volgende:
Ik heb kerstmuziek aan staan, wat hartstikke gezellig is maar ik werk er niet harder van.
Tijd om wat industrial hardcore aan te klappen
Nee er staat nog steeds water in en die plank is ook vochtig.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 2 december 2021 15:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
check eens of de vul kraan van je cv ketel er neit permanent op zit en 't kraantje ook echt dicht staat
Niet goed geluisterd naar je lichaam dus.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
En ik heb het ook netjes opgebouwd hoor.
Begon keurig met een lege stang en toen 40kilo per keer erbij hangen. Tot het laatste setje, dat was maar 20 erbij.
Zo stom dat ik in de smith machine niet hetzelfde gewicht red als op het apparaat
nee ik lees verkeerd lamahanguhquote:Op donderdag 2 december 2021 15:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
check eens of de vul kraan van je cv ketel er neit permanent op zit en 't kraantje ook echt dicht staat
Denk al dat is niet absurd veel toch?quote:Op donderdag 2 december 2021 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
e
[..]
edit: nee ik lees verkeerd lamahanguh
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
e
[..]
nee ik lees verkeerd lamahanguh
ik zat volgens mij op 25m3 ofzo met 50% vh jaar thuis te zijnquote:Op donderdag 2 december 2021 15:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk al dat is niet absurd veel toch?
Ik douche wel altijd kort enz.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zat volgens mij op 25m3 ofzo met 50% vh jaar thuis te zijn
Aanrijding. Duurt minstens tot half zes https://www.ns.nl/reisinf(...)or/detail?id=6013613quote:Op donderdag 2 december 2021 15:18 schreef bitterbal het volgende:
Snel naar cs gesjeest. Zit nu in metro. Gewoon helemaal geen treinverkeer meer
Zelfmoord dus?quote:Op donderdag 2 december 2021 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aanrijding. Duurt minstens tot half zes https://www.ns.nl/reisinf(...)or/detail?id=6013613
Geen idee. Misschien ligt er wel een hert onder of een auto.quote:
Kloptquote:Op donderdag 2 december 2021 15:21 schreef FranticDJ het volgende:
Dat vermelden ze er tegenwoordig niet meer bij.
Heftig als je dat moet doen.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:21 schreef FranticDJ het volgende:
Staan op YouTube wel filmpjes van Prorail dat ze het spoor en trein gaan reinigen.
Beetje iemands hersenen van het spoor en de trein halen. Brrquote:
herkenbare delen worden opgeraapt. de rest weggespoeld met een Kärcherquote:Op donderdag 2 december 2021 15:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Beetje iemands hersenen van het spoor en de trein halen. Brr
Zeggen ze niet meer “ door een aanrijding met een persoon...”?quote:Op donderdag 2 december 2021 15:21 schreef FranticDJ het volgende:
Dat vermelden ze er tegenwoordig niet meer bij.
quote:Op donderdag 2 december 2021 15:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
herkenbare delen worden opgeraapt. de rest weggespoeld met een Kärcher
Konden ze ook net zo goed gewoon neerzetten dat er iemand heeft gesprongen want dat was bijna altijd zo als dat er stond.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeggen ze niet meer “ door een aanrijding met een persoon...”?
Nee.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eens wat vaker vanonder je steen komenquote:Op donderdag 2 december 2021 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jep, vaak zat stilgestaan op dat stuk.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:20 schreef Ama het volgende:
Dat is hier wel zo met aanrijding op het spoor, bepaald stuk van het traject hier springen nog wel eens mensen.
Ja zo vaak ga ik niet met de trein.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eens wat vaker vanonder je steen komen
quote:Op donderdag 2 december 2021 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, vaak zat stilgestaan op dat stuk.
Dat is gewoon vragen om problemen.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier ook trouwens, onbewaakte overgang in het bos vlakbij een GGZ-instelling waar ze vooral verslaafden hebben zitten, feest!
Ik had afgelopen zomer nog een aanrijding met een springer. Helemaal niets van gemerkt behalve een snelremming. Vaak is dat gewoon een ingreep van het beveiligingssysteem, en soms niet.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:25 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb ooit in een sprinter gezetten waar iemand voor gesprongen was.
Je hoorde dat lichaam gewoon onder het treinstel doorgaan.
Ineens stilstaan zegt meestal wel genoeg ja.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had afgelopen zomer nog een aanrijding met een springer. Helemaal niets van gemerkt behalve een snelremming. Vaak is dat gewoon een ingreep van het beveiligingssysteem, en soms niet.
Nou ja meestal rij je vrij vlot weer door, maar nu werd er dus over de intercom verteld wat er gebeurd was. Dan weet je dat je de komende 2 - 2,5 uur nergens heen gaat.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ineens stilstaan zegt meestal wel genoeg ja.
Mja, over het algemeen zitten die opgehokt, maar er glipt wel eens iemand tussenuit.quote:
Ik heb er verder ook niks van gezien. Was alleen wel 2 uur te laat voor een tentamen.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had afgelopen zomer nog een aanrijding met een springer. Helemaal niets van gemerkt behalve een snelremming. Vaak is dat gewoon een ingreep van het beveiligingssysteem, en soms niet.
Daar zou je haast een pouletje voor op kunnen zettenquote:Op donderdag 2 december 2021 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier ook trouwens, onbewaakte overgang in het bos vlakbij een GGZ-instelling waar ze vooral verslaafden hebben zitten, feest!
Maar ik squat nooit in het rekquote:Op donderdag 2 december 2021 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet goed geluisterd naar je lichaam dus.![]()
Sowieso wil je eigenlijk opbouwen door wat lager te beginnen en een ándere training pas je gewicht weer verhogen. Daarom riep ik ook squatgewicht, want daar zijn je traps aan gewend.
Tijd voor een magnumquote:
En dan denken dat je arme nek die stang trekt.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar ik squat nooit in het rek
Meestal train ik m'n benen buiten, deze week binnen meegepakt omdat het echt smerig baggerweer is.
En dan pak ik vaak de hack squat en de legpress
ik heb nog puur met hazelnoten, gewoon puur en wit liggenquote:Op donderdag 2 december 2021 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: M'n chocola is op.
Wit, graag.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog puur met hazelnoten, gewoon puur en wit liggen
als ze dat calf raises apparaat nou aanpassen dat die zwaarder kan, daar ligt het gewicht op je schouders. Daar staat hooguit de rand van m'n shirt in m'n huid gedruktquote:Op donderdag 2 december 2021 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan denken dat je arme nek die stang trekt.
Hebben ze speelgoed dat je extra gewicht om je middel zou kunnen doen?quote:Op donderdag 2 december 2021 16:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ze dat calf raises apparaat nou aanpassen dat die zwaarder kan, daar ligt het gewicht op je schouders. Daar staat hooguit de rand van m'n shirt in m'n huid gedrukt
Ja dat zou ik nog wel kunnen doen.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hebben ze speelgoed dat je extra gewicht om je middel zou kunnen doen?
ik vind dat als ik begin op 165 en elke keer 10 kilo omhoog ga tot de 195 en dan 200 en alles 10x doe dat ik zat reps doequote:Op donderdag 2 december 2021 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens kan je ook je type belasting aanpassen, meer reps enzo.
Daarom liefst losse stangen of plateloaded machines.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat zou ik nog wel kunnen doen.
Alsnog stom dat ik dat apparaat kan uitspelen en op de smith machine niet zo ver kom.
Volgende week maar eens kijken er naar
Liever gewoon buiten. Drops als khedoori als goal hebbenquote:Op donderdag 2 december 2021 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom liefst losse stangen of plateloaded machines.
Als je warm bent gewoon hoger beginnen en dus meer reps op hoger gewicht doen?quote:Op donderdag 2 december 2021 16:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind dat als ik begin op 165 en elke keer 10 kilo omhoog ga tot de 195 en dan 200 en alles 10x doe dat ik zat reps doe
Kan kan.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je warm bent gewoon hoger beginnen en dus meer reps op hoger gewicht doen?
Dit maakt de zware calf raises en niet "los" squatten wel iets logischer.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Liever gewoon buiten. Drops als khedoori als goal hebben
Moet vooral m'n glutes meer trainen voor zulke drops. Maar merk dat de calf raises helpen bij het verder springen in ieder geval. Zelfde geldt voor de hacksquatsquote:Op donderdag 2 december 2021 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit maakt de zware calf raises en niet "los" squatten wel iets logischer.![]()
Wat je ooooook nog zou kunnen doen: je warmup/lage sets op de Smith en 'm dan afmaken op de machine tot je nek er ook aan gewend is.
Wat ga je eten vanavondquote:Op donderdag 2 december 2021 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Waarom gaat het hier niet over eten?
Bitterbal is er niet??quote:Op donderdag 2 december 2021 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Waarom gaat het hier niet over eten?
lekkerquote:
Alsof ballie de enige #viesdikke hier isquote:
Zouden haar flappies gaan trillen als we het over haar hebben?quote:Op donderdag 2 december 2021 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je het over de duvel hebt.
Welke flappies? Die flapjes naast d'r oren of wat zuidelijker?quote:Op donderdag 2 december 2021 16:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zouden haar flappies gaan trillen als we het over haar hebben?
Wezen winkelen?quote:Op donderdag 2 december 2021 16:18 schreef bitterbal het volgende:
heb vanmiddag een smakelijke club sandwich met zalm gegeten![]()
Zaak naast de mall of the netherlands. Was allemaal maar druk
quote:Op donderdag 2 december 2021 16:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zouden haar flappies gaan trillen als we het over haar hebben?
Nee hebben in zoeterwoude een nieuwe afzuigkap gehaald en op de terugweg dus in die zaak wat gegetenquote:
haar oortjes natuurlijk.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke flappies? Die flapjes naast d'r oren of wat zuidelijker?
dit jaquote:Op donderdag 2 december 2021 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
beetje dit idee
[ afbeelding ]
ik heb ze niet meer gehaald. ik vond ze te lekker. dan vreet ik me helemaal tonnetje rondquote:Op donderdag 2 december 2021 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Van het weekend nog wat zakjes kruidnoten met hazelnoot halen als ze die nog hebben. Gisteren vergeten
Ja maar ik ben er nog niet aan toe om afscheid te nemen.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb ze niet meer gehaald. ik vond ze te lekker. dan vreet ik me helemaal tonnetje rond
Afscheid nemen is altijd een moeilijk proces.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik ben er nog niet aan toe om afscheid te nemen.
Binnenkort kan ik m'n verdriet negeren met paaseitjes.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Afscheid nemen is altijd een moeilijk proces.
Ik sta je mentaal bij in deze periode
Eerst nog kerstchocolade hoorquote:Op donderdag 2 december 2021 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Binnenkort kan ik m'n verdriet negeren met paaseitjes.
quote:Op donderdag 2 december 2021 16:29 schreef Karzai het volgende:
*kijkt naar telefoon straks mijn eerste gesprekje voor de nieuwe baan
quote:Op donderdag 2 december 2021 16:29 schreef Karzai het volgende:
*kijkt naar telefoon straks mijn eerste gesprekje voor de nieuwe baan
Leuk Karzai,. ik duim voor jequote:Op donderdag 2 december 2021 16:30 schreef Karzai het volgende:
Volgende week op,locatie als dit goed gaat
misschien wat voor op werk nu ze die grote heaters hebben gestolenquote:Op donderdag 2 december 2021 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Kreeg dit als suggestie van Amazon
https://www.amazon.nl/gp/(...)644034401_em_1p_0_lm
Soms wel, soms niet.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:35 schreef bitterbal het volgende:
in die zaak waar ik was lunchen droeg personeel trouwens een mondkapje.
ik heb eerder gedacht dat personeel het dus niet hoefde te dragen maar misschien toch wel? Hebben jullie daar iets over gelezen?
van chocolade word je niet oranje gekkiequote:Op donderdag 2 december 2021 16:29 schreef Karzai het volgende:
Jullie worden nog eens oempa loempa's
nee een bruine oompa loompaquote:Op donderdag 2 december 2021 16:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
van chocolade word je niet oranje gekkie
Dat klinkt meer als een gerriequote:
jij weetquote:
Ik heb me net bij het kruidvat ingehouden om niet allerlei smaakjes kruidnoten mee te nemen. Wel een zak Italiano dropstaafjes, maar dat terzijdequote:Op donderdag 2 december 2021 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Van het weekend nog wat zakjes kruidnoten met hazelnoot halen als ze die nog hebben. Gisteren vergeten
En dan helemaal los!quote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond sushi bestellen, omdat te lui om te koken of überhaupt iets te doen.
@bitterbal stapt nu op de bitterbrommertquote:Op donderdag 2 december 2021 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ah daar was je alquote:
Ik krijg ook trek in een loempia, maar heb gisteren al pizza opquote:Op donderdag 2 december 2021 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Leven op het randjequote:Op donderdag 2 december 2021 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg ook trek in een loempia, maar heb gisteren al pizza op
Houdt wattenschijfje je tegen?quote:
van wortelsap en wortels welquote:Op donderdag 2 december 2021 16:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
van chocolade word je niet oranje gekkie
Niemand kan mij tegenhoudenquote:
Dan moet je dat wel in hele grote hoeveelheden drinken en etenquote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel in hele grote hoeveelheden drinken en eten
aarom eet ik die ook nietquote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand kan mij tegenhouden
* Gromt.
Zit je dicht bij het vuur als er leuke dingen binnen komen.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:52 schreef Karzai het volgende:
Ging goed, ik ga waarschijnlijk bij een grote kringloop winkel werken
Kringlopie Karzaiquote:Op donderdag 2 december 2021 16:52 schreef Karzai het volgende:
Etto wil nu je beste vriendje wordenquote:Op donderdag 2 december 2021 16:52 schreef Karzai het volgende:
het is een kringloop geen verbrandingsovenquote:Op donderdag 2 december 2021 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je dicht bij het vuur als er leuke dingen binnen komen.
Ik was er gister, een uur ofzo voor de toko werd overvallen dus bijna dood, en had bijna kaneelstokjes meegenomenquote:Op donderdag 2 december 2021 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb me net bij het kruidvat ingehouden om niet allerlei smaakjes kruidnoten mee te nemen. Wel een zak Italiano dropstaafjes, maar dat terzijde
Leuk!quote:Op donderdag 2 december 2021 16:52 schreef Karzai het volgende:
Zo deed ik het altijd al?quote:Op donderdag 2 december 2021 16:43 schreef bitterbal het volgende:
Vanaf morgen hoeven mensen bij milde klachten niet langer naar de GGD te gaan voor een PCR-test, maar mag je thuis een sneltest te doen. Bij een negatieve zelftest hoef je vervolgens niet meer thuis te blijven, meldt het ministerie van Volksgezondheid. Tot dusver moesten mensen met milde klachten zich bij de GGD melden voor een test; de nieuwe richtlijn breekt daar dus mee.
Ja!quote:Op donderdag 2 december 2021 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je dicht bij het vuur als er leuke dingen binnen komen.
quote:Op donderdag 2 december 2021 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was er gister, een uur ofzo voor de toko werd overvallen dus bijna dood, en had bijna kaneelstokjes meegenomenMaar dan moet je scheppen en bah.
Leukquote:Op donderdag 2 december 2021 16:52 schreef Karzai het volgende:
Mooi. Zijn de zelftests ook weer leverbaar? Nee he. Ik heb er nog 1.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:43 schreef bitterbal het volgende:
Vanaf morgen hoeven mensen bij milde klachten niet langer naar de GGD te gaan voor een PCR-test, maar mag je thuis een sneltest te doen. Bij een negatieve zelftest hoef je vervolgens niet meer thuis te blijven, meldt het ministerie van Volksgezondheid. Tot dusver moesten mensen met milde klachten zich bij de GGD melden voor een test; de nieuwe richtlijn breekt daar dus mee.
quote:Op donderdag 2 december 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb warme chocolademelk met creme brulee-smaak.
en gister las je fles nog de les over het zijn van een appel en dan hij ook met ander fruit door de deur moest kunnenquote:Op donderdag 2 december 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik deed net in the heat of the moment blijkbaar in een meeting een rare uitspraak waar iedereen zo'n gezichtje bij trok -------->![]()
Wat heb je liever, een kilo kip door de voorruit of een baby onder een bulldozer, nou zeg het maar?
waar vandaan?quote:Op donderdag 2 december 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Apart smaakje. Beetje hoog diabetesgehalte.
Leven de kip en/of de baby op dit punt nog?quote:Op donderdag 2 december 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik deed net in the heat of the moment blijkbaar in een meeting een rare uitspraak waar iedereen zo'n gezichtje bij trok -------->![]()
Wat heb je liever, een kilo kip door de voorruit of een baby onder een bulldozer, nou zeg het maar?
Tuurlijk wel. Stapels hier bij de pomp tegenover de straat. Treefiddyquote:Op donderdag 2 december 2021 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi. Zijn de zelftests ook weer leverbaar? Nee he. Ik heb er nog 1.
Xenos. Het is een doos met 12 zakjes voor chocolademelk. Eentje met amaretto en eentje met gingerbread.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Xenos. Het is een doos met 12 zakjes voor chocolademelk. Eentje met amaretto en eentje met gingerbread.
Gisteren bij Etos en Kruidvat gekekenquote:Op donderdag 2 december 2021 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Stapels hier bij de pomp tegenover de straat. Treefiddy
Ik ben onderwegquote:Op donderdag 2 december 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2021 16:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is een kringloop geen verbrandingsoven
Die bakken heb ik echt al heel lang niks meer uit geschept, denk een jaar of 5 geleden voor het laatst toen ik een keer zo'n 'gratis 500 gram schepsnoep' bij iets hadquote:Op donderdag 2 december 2021 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was er gister, een uur ofzo voor de toko werd overvallen dus bijna dood, en had bijna kaneelstokjes meegenomenMaar dan moet je scheppen en bah.
ach van een beetje diabetes ga je niet doodquote:Op donderdag 2 december 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Apart smaakje. Beetje hoog diabetesgehalte.
Ik was vandaag weer in je stad en ik vind die infrastructuur nog steeds wennenquote:Op donderdag 2 december 2021 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja!
Vazen van Scheurig/West-Germany voor mij, graag. En mid-century shit.
Spannend!quote:Op donderdag 2 december 2021 15:57 schreef kwiwi het volgende:
Morgenochtend afspraak voor dat ene huis, 1 van de 3 huizen is al gereserveerd na een dag
hoe ging je gesprek?quote:Op donderdag 2 december 2021 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spannend!Al je chwarmes in de strijd gooien Kwiwi
Ja maar dit was een verbale bloemlezing aangaande de keuze uit twee kwaden terwijl op mijn eigen derde plan niet echt enthousiast werd gereageerd.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en gister las je fles nog de les over het zijn van een appel en dan hij ook met ander fruit door de deur moest kunnen
Die heb je toch op meer plekken? Maar fietsers zijn zich niet bewust van het verschil nee, ondanks de haaientanden.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was vandaag weer in je stad en ik vind die infrastructuur nog steeds wennenJe hebt daar ook rotondes waar fietsers geen voorrang hebben, maar of ze nemen dat gewoon of mensen geven die fietsers voorrang.
Ja, klopt, maar omdat het overal anders is, en ik nog niet zo heel bekend was met die rotonde (we hebben pas sinds kort kennis gemaakt), was het even goed kijken of ze voorrang hadden ja of neequote:Op donderdag 2 december 2021 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb je toch op meer plekken? Maar fietsers zijn zich niet bewust van het verschil nee, ondanks de haaientanden.
Altijd afwachten natuurlijk, maar ik vond dat het goed ging. Morgen rond de lunch weet ik meer.quote:
Was je met de auto of met de fiets?quote:Op donderdag 2 december 2021 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb je toch op meer plekken? Maar fietsers zijn zich niet bewust van het verschil nee, ondanks de haaientanden.
Ik heb ook even rondgereden hier, misschien hebben we elkaar bijna aangeredenIk heb wel zitten schelden op iemand bij de benzinepomp om de enorme rij bij het stoplicht.
SPANNOND!quote:Op donderdag 2 december 2021 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd afwachten natuurlijk, maar ik vond dat het goed ging. Morgen rond de lunch weet ik meer.
spannend.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd afwachten natuurlijk, maar ik vond dat het goed ging. Morgen rond de lunch weet ik meer.
Auto, want benzinepompquote:Op donderdag 2 december 2021 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was je met de auto of met de fiets?
Volgens mij is er ook maar eentje hier, als je richting Bennekom gaat.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar omdat het overal anders is, en ik nog niet zo heel bekend was met die rotonde (we hebben pas sinds kort kennis gemaakt), was het even goed kijken of ze voorrang hadden ja of nee
Mijn baas maakt ook altijd van die vergezochte vergelijkingen. Kan ik altijd wel om lachen.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dit was een verbale bloemlezing aangaande de keuze uit twee kwaden terwijl op mijn eigen derde plan niet echt enthousiast werd gereageerd.
Ik wil morgen naar Eindjequote:Op donderdag 2 december 2021 17:02 schreef dud0r het volgende:
De gemeente Eindhoven gaat de oproep die sinds kort elk kwartier door de binnenstad schalt aanpassen, meldt Omroep Brabant. Met name de Engelstalige versie van de melding waarin de coronamaatregelen uitgelegd worden, zorgde voor veel hilariteit. Ook zal de oproep minder vaak te horen zijn.
Er werd veel geklaagd over de oproep waarin onder meer in steenkolenengels werd opgeroepen "anderhalf mieder" afstand te houden. Ook over de uitzendfrequentie en het geluidsniveau werd veel geklaagd.
Door de hele stad ookquote:Op donderdag 2 december 2021 17:02 schreef dud0r het volgende:
De gemeente Eindhoven gaat de oproep die sinds kort elk kwartier door de binnenstad schalt aanpassen, meldt Omroep Brabant. Met name de Engelstalige versie van de melding waarin de coronamaatregelen uitgelegd worden, zorgde voor veel hilariteit. Ook zal de oproep minder vaak te horen zijn.
Er werd veel geklaagd over de oproep waarin onder meer in steenkolenengels werd opgeroepen "anderhalf mieder" afstand te houden. Ook over de uitzendfrequentie en het geluidsniveau werd veel geklaagd.
Kom je een kopje verwenkoffie drinken?quote:Op donderdag 2 december 2021 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil morgen naar Eindje
ik ben gisteren officieel begonnen daar in.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dank u![]()
Jij was toch ook bezig met een andere functie?
Eerst naar Ede, dan naar Eindje, ga je alle KSC'ers persoonlijk opzoeken ofzoquote:Op donderdag 2 december 2021 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil morgen naar Eindje
elk kwartier ookquote:
Was je gesprek met mannen of vrouwen?quote:Op donderdag 2 december 2021 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was dichtbij kasteel Heukelom?quote:Op donderdag 2 december 2021 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook maar eentje hier, als je richting Bennekom gaat.
Dat laatste ga ik dit weekend ook maar eens doen.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Straks netjes mijn pasta koken. Was in de verleiding om patat te halen
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kom je een kopje verwenkoffie drinken?
Jezus, dat lijkt wel op communistisch Tsjechië. Toen had ook elk dorp een omroepsysteem waar de hele dag vanalles mee werd omgeroepenquote:Op donderdag 2 december 2021 17:02 schreef dud0r het volgende:
Ja, die richting op. Dan kun je 50 meter 80 rijden.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was dichtbij kasteel Heukelom?Ben echt niet bekend in Ede, het enige wat ik weet is waar ooit mijn opa en oma hebben gewoond en volgens mij staan daar nu andere huizen..
Dus dikke kans dat ik dat ook niet meer herken
Ja, gewoon zo'n KSC - toerquote:Op donderdag 2 december 2021 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst naar Ede, dan naar Eindje, ga je alle KSC'ers persoonlijk opzoeken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |