Met tegelreiniger?quote:Op donderdag 2 december 2021 09:32 schreef ToT het volgende:
Hier staat gewoon een Kärcher naast de pleepot.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:28 schreef LanaMyst het volgende:
Ik hang nooit een wc rol op, die liggen gewoon op een stapel in de hoek van het toilet.
Een vierkante pot lijkt me wel lastig schoon te maken.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:28 schreef LanaMyst het volgende:
Ik hang nooit een wc rol op, die liggen gewoon op een stapel in de hoek van het toilet.
quote:Op donderdag 2 december 2021 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee met zo'n compacte roterende straal. Laat die tarrels maar tegen het plafond schieten!
Blijkbaar zijn er nog steeds mensen die niet weten wat het verschil is tussen schijnbaar en blijkbaar.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:26 schreef PzKpfw het volgende:
Goedemorgen even iets ventileren.
Schijnbaar zijn er nog steeds mensen die niet weten hoe je fatsoenlijk een wc-rol in de daarvoor bestemde houder plaatst. Hoe vaak moeten we nog zeggen dat je bovenlangs afrolt, oftewel het losse eind VRIJ van de muur is!
je hebt geen overwicht TS, dit soort dingen moet je gewoon afdwingenquote:Op donderdag 2 december 2021 09:26 schreef PzKpfw het volgende:
Schijnbaar zijn er nog steeds mensen die niet weten hoe je fatsoenlijk een wc-rol in de daarvoor bestemde houder plaatst. Hoe vaak moeten we nog zeggen dat je bovenlangs afrolt, oftewel het losse eind VRIJ van de muur is!
Akkoord met de klacht. De scheurlijn moet inderdaad aan de voorkant zitten en niet aan de achterkant.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:26 schreef PzKpfw het volgende:
Kontje droog föhnen nadat ie door een 3-straals sproeikopje de resterende poep uit je bilnaad heeft gespoten.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:28 schreef LanaMyst het volgende:
Toevallig heb ik ook zo'n toilet met sproeikop, ik gebruik toiletpapier eigenlijk ook alleen om af te drogen, want ik heb meestal geen zin om 5-10 min op het toilet te blijven zitten tot alles droog is geblazen.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:24 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Kontje droog föhnen nadat ie door een 3-straals sproeikopje de resterende poep uit je bilnaad heeft gespoten.
Lijkt me onprettig vegen, zo'n bloem over je anjerquote:Op donderdag 2 december 2021 10:05 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
je hebt geen overwicht TS, dit soort dingen moet je gewoon afdwingen
Hier vouwen ze zelfs een heel origami beestje op het eerste stukje van de rol (ipv zo'n lullig driehoekje dat je in een goedkoop hotel ziet), gewoon omdat ik dat wil
[ afbeelding ]
Dit hangt er nu
kwestie van snelgenoeg laten roteren, super rotatiequote:Op donderdag 2 december 2021 12:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lijkt me onprettig vegen, zo'n bloem over je anjer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |