abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 2 december 2021 @ 00:17:13 #51
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_202428486
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 00:15 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat denk ik eigenlijk wel.
Want het hele stelsel is nooit bedoeld om jarenlang mee te gaan. Crisisorganisaties gaan uit van een gebeurtenis, die je daadkrachtig oplost in een aantal stappen en dan weer terug gaat naar normaal. En in dat normaal leg je vervolgens verantwoording af als bestuur.

Niemand heeft ooit bedacht dat je twee jaar min of meer permanent (zij het met pieken en dalen) onder crisisbestuur leeft. Ik zie dat echt wel als toeval. Om het zo te laten, dat is natuurlijk wél een keuze.
Fair enough. Maar van een premier/kabinet dat er al jaren een sport van maakt om de informatiepositie van de volksvertegenwoordiging zo zwak mogelijk te maken geloof ik er niets van dat ze deze situatie niet tot op zekere hoogte bewust laten bestaan.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_202428504
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 00:14 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Hebben wij als FOM!OMT dat niet al vaker geconstateerd dat de koppeling adviesvraag en advies ongezond sturend opgebouwd zijn?

Overigens heeft het OMT geen duidelijke sportklok voorgesteld in het advies, maar is dit bovenop het OMT advies gekomen, vermoedelijk door invloed van Rutte. (die hing in de gordijnen volgens zeggen)
Hing in de gordijnen?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  donderdag 2 december 2021 @ 00:21:13 #53
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202428511
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 00:14 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Overigens heeft het OMT geen duidelijke sportklok voorgesteld in het advies, maar is dit bovenop het OMT advies gekomen, vermoedelijk door invloed van Rutte. (die hing in de gordijnen volgens zeggen)
Dat wordt gewoon even besloten door mensen wiens leven alleen maar bestaat uit Tweede Kamer -> naar huis -> naar Tweede Kamer -> naar huis etc etc.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_202428514
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 00:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lol, de stagiair bij politiek 24 is er ook klaar mee.
Apart ja om tijdens het betoog van Hugod ineens herhalingen in te gaan starten _O- :')
pi_202428516
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 00:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Hing in de gordijnen?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202428518
Oh de stagiair van NPO Politiek is terug van pauze en heeft de stream weer aangezet *O*
pi_202428528
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 00:23 schreef Dutch_view het volgende:
Oh de stagiair van NPO Politiek is terug van pauze en heeft de stream weer aangezet *O*
Deze werkt ook altijd :) ... https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
pi_202428536
quote:
Ja klopt kijk ik ook wel, maar heb het nu mooi op mijn tv op kanaal 81
pi_202428540
Debat direct is ook wel een fijne app. Komen de namen van sprekers in beeld en kan je even terugspoelen als je denkt: zei hij dat echt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_202428546
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 00:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
even terugspoelen als je denkt: zei hij dat echt.
Die momentjes zijn er best vaak :P
  donderdag 2 december 2021 @ 00:44:33 #61
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_202428574
quote:
Hoe passen we de samenleving aan om de impact van corona in de toekomst zo klein mogelijk te maken? Dan zouden we bijvoorbeeld carnaval moeten vieren in de zomer en de kerstvakantie verlengen. "We moeten de samenleving minder kwetsbaar maken voor coronamaatregelen."

Als corona een jaarlijks terugkerende ziekte wordt, moeten we onze gewoontes misschien wel aanpassen. Dit staat in een plan van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG). Paul Depla is burgemeester van Breda en de voorzitter van de Commissie Sociale Impact Corona van de VNG. "Het is noodzakelijk om te kijken naar een langetermijnaanpak tegen corona, want het virus gaat niet zomaar weg", zegt hij.

'Leren leven met corona'
Hoe kunnen we ervoor zorgen dat we de samenleving, economie en zorg dusdanig aanpassen dat de risico's van toekomstige coronagolven makkelijker opgevangen kunnen worden? De burgemeesters doen een voorzet voor het antwoord op die vraag in hun plan. "We realiseren ons meer en meer dat we moeten leren leven met corona."

In de winter is het risico op een coronagolf groter. Waarom schuiven we dan niet gewoon met de activiteiten die in die periode gepland staan? "Als er dan een golf is, dan hoeven we niet gelijk na te denken over maatregelen die effect hebben op het onderwijs van onze kinderen", zegt Depla.

Wennen
Kunnen we bijvoorbeeld evenementen die normaal in de winter plaatsvinden, zoals carnaval, verplaatsen naar de zomer? Of de sportcompetities zo inrichten dat we die voornamelijk in de zomer spelen, als het virus minder om zich heen grijpt? "Ja, dat zal misschien even wennen zijn, want we doen het al heel lang op de manier waarop we het nu doen", geeft Depla toe.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)minderen-carnaval-de

"Het nieuwe normaal".
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 2 december 2021 @ 00:46:31 #62
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202428586
quote:
Van oktober t/m maart blijft u in uwen kot.

Van april t/m september mag u leuke dingen doen.

Veel plezier met uw leven verder!
Zuiger van het FOK!-OMT
  Beste debater 2022 donderdag 2 december 2021 @ 00:51:27 #63
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202428600
Van Houwelingen... ga... weg
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202428605
quote:
Kerst, Oud en Nieuw en schaatsen ook in de zomer?
pi_202428609
quote:
ik zie het nog gebeuren ook. alles is geoorloofd in de naam van corona.
Plaats hier uw advertentie
pi_202428611
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Van Houwelingen... ga... weg
Helemaal verbaasd dat de bubbel waar hij zijn informatie vandaan haalt maar een verwaarloosbaar klein groepje is. Volgens mij denkt hij echt dat de helft van de artsen Ivermectine wel ziet zitten. :')

  donderdag 2 december 2021 @ 01:01:26 #67
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_202428621
TK debat: :o Hugo meldt even tussen neus en lippen dat artsen niet zelf noch onafhankelijk een ander advies mogen geven omtrent medicijnen en vaccinatie dan hun t.a.v. Covid19 is opgelegd door de beroepsgroep.

Op het moment dat een arts een ander advies geeft dan haar beroepsgroep is overeengekomen met de Inspectie die kan rekenen op vervolging. De autonome IGJ handhaaft de richtlijnen die de beroepsgroep van artsen t.a.v. advies en behandeling zijn overeengekomen.
Mijn broek zakt een beetje verder af en het wordt mij duidelijk dat dus geen enkele arts in Nederland ander een behandelingsvoorstel kan adviseren dan dat de organisaties hierover zijn overeengekomen.
Kortom de artsen (en hun personeel) zijn gemondkapt :X en mogen dus niets anders voorstellen dan hun wordt voorgezegd om te vertellen aan hun patiënten. Vaccins en hunner werking staan dus conform bevel, niet ter discussie, punt.

Het wordt mij nu ook duidelijk waarom er vanuit de medische hoek steeds minder kritiek is (en ook kan worden geuit) t.a.v. vaccinatie in relatie tot noodzaak. Weer wat geleerd hoe desinformatie van informatie Orwelliaans uitwerkt. 8)7
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 2 december 2021 @ 01:03:28 #68
408813 crew  trein2000
pi_202428626
Schriftelijke tweede termijn van de zijde van de regering. In dit debat. Waar ben je in godsnaam mee bezig voorzitter?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_202428628
twitter

Mooi aangezien de meeste mensen het na de winter wel gehad zullen hebben
  donderdag 2 december 2021 @ 01:07:05 #70
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_202428632
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:03 schreef trein2000 het volgende:
Schriftelijke tweede termijn van de zijde van de regering. In dit debat. Waar ben je in godsnaam mee bezig voorzitter?
Ze wil(len) naar bed.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Beste debater 2022 donderdag 2 december 2021 @ 01:07:42 #71
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202428635
quote:
3s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:01 schreef Vallon het volgende:
TK debat: :o Hugo meldt even tussen neus en lippen dat artsen niet zelf noch onafhankelijk een ander advies mogen geven omtrent medicijnen en vaccinatie dan hun t.a.v. Covid19 is opgelegd door de beroepsgroep.

Op het moment dat een arts een ander advies geeft dan haar beroepsgroep is overeengekomen met de Inspectie die kan rekenen op vervolging. De autonome IGJ handhaaft de richtlijnen die de beroepsgroep van artsen t.a.v. advies en behandeling zijn overeengekomen.
Mijn broek zakt een beetje verder af en het wordt mij duidelijk dat dus geen enkele arts in Nederland ander een behandelingsvoorstel kan adviseren dan dat de organisaties hierover zijn overeengekomen.
Kortom de artsen (en hun personeel) zijn gemondkapt :X en mogen dus niets anders voorstellen dan hun wordt voorgezegd om te vertellen aan hun patiënten. Vaccins en hunner werking staan dus conform bevel, niet ter discussie, punt.

Het wordt mij nu ook duidelijk waarom er vanuit de medische hoek steeds minder kritiek is (en ook kan worden geuit) t.a.v. vaccinatie in relatie tot noodzaak. Weer wat geleerd hoe desinformatie van informatie Orwelliaans uitwerkt. 8)7
Ik denk dat het vooral moet voorkomen dat bullshit complotgezwam in de dokterskamer een plaats krijgt. En gelukkig maar.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202428637
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 00:12 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Uh? Daar zien ze je als een verrader als je niet met de partij meestemt hoor. Die discipline is daar echt strakker dan hier.
Nahhh misschien bij de republikeinen met anti-trump fanaat Romney en Cheney maar bij de democraten wordt Manchin niet gezien als een verrader.
pi_202428643
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 00:46 schreef DonDruiper het volgende:
Van april t/m september mag u leuke dingen doen.

Wel met V'tje van half jaarlijkse verplichte vaccintje he. Wel opletten Don.
pi_202428646
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:03 schreef trein2000 het volgende:
Schriftelijke tweede termijn van de zijde van de regering. In dit debat. Waar ben je in godsnaam mee bezig voorzitter?
Bergkamp

Alleen gekozen omdat Rutte in de fout ging
pi_202428647
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 00:57 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Helemaal verbaasd dat de bubbel waar hij zijn informatie vandaan haalt maar een verwaarloosbaar klein groepje is. Volgens mij denkt hij echt dat de helft van de artsen Ivermectine wel ziet zitten. :')

[ afbeelding ]

Waarom werkt Ivermectine niet. Niet dat ik denk dat het werkt maar ben benieuwd aangezien je er meer over weet.
  Beste debater 2022 donderdag 2 december 2021 @ 01:13:33 #76
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202428648
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:12 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Waarom werkt Ivermectine niet. Niet dat ik denk dat het werkt maar ben benieuwd aangezien je er meer over weet.
Vooral de wetenschap weet daar meer over. De echte.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202428649
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:10 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Wel met V'tje van half jaarlijkse verplichte vaccintje he. Wel opletten Don.
elk kwartaal bedoel je.
Plaats hier uw advertentie
  donderdag 2 december 2021 @ 01:14:13 #78
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202428650
Waarom moest die Gordon eigenlijk niet in quarantaine toen hij terugkwam uit Zuid-Afrika? Een dag later was hij alweer op de buis te zien :{
  donderdag 2 december 2021 @ 01:14:59 #79
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_202428652
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik denk dat het vooral moet voorkomen dat bullshit complotgezwam in de dokterskamer een plaats krijgt. En gelukkig maar.
Waarom het is, doet niet ter zake. Wat in de behandelkamer wordt besproken rechtvaardigt geen enkele strategie om gezwam te voorkomen. Of de arts of de patiënt bepaalt zelf wel of iets wenselijk is.
Ik moet er op vertrouwen dat mijn arts, mij adviseert en niet een verlengstuk is van e.o.a. door de minister aangestuurd, gefaciliteerd en gefêteerde belangengroep.
Ik kies mijn arts juist uit op vertrouwen, zijn autonomie en onafhankelijkheid.

Het is ronduit van de zotte dat een praktiserend arts niet iets anders mag zeggen of doen dan wordt voorgeschreven.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_202428653
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vooral de wetenschap weet daar meer over. De echte.
Kunnen we stoppen met de wetenschap als een geheel te zien alsof het allemaal grijze blobben zijn die het met elkaar allemaal eens zijn waarbij de een A roept en iedereen het eens is dat het A is.
pi_202428656
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:13 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
elk kwartaal bedoel je.
Ik mag niet zover vooruit kijken volgens de hogere machten op FOK!
  Beste debater 2022 donderdag 2 december 2021 @ 01:16:15 #82
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202428658
quote:
18s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:14 schreef Vallon het volgende:

[..]
Waarom het is doet niet ter zaken, wat in de behandelkamer wordt besproken rechtvaardigt geen enkele strategie om gezwam te voorkomen. Of de arts of de patiënt bepaalt zelf wel of iets wenselijk is.
Ik moet er op vertrouwen dat mijn arts, mij adviseert en niet een verlengstuk is van e.o.a. door de minister aangestuurd, gefaciliteerd en gefêteerde belangengroep.
Ik kies mijn arts juist uit op vertrouwen, zijn autonomie en onafhankelijkheid.

Het is ronduit van de zotte dat een praktiserend arts niet iets anders mag zeggen of doen dan wordt voorgeschreven.
Hmmm.. en jij denkt dat een arts een verlengstuk is van allerhande groepjes als hij gewoon de medische wetenschap volgt? 'Gefêteerde belangengroep'... de tandjes.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 2 december 2021 @ 01:16:39 #83
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202428660
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:15 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Kunnen we stoppen met de wetenschap als een geheel te zien alsof het allemaal grijze blobben zijn die het met elkaar allemaal eens zijn waarbij de een A roept en iedereen het eens is dat het A is.
Nee, we kunnen vooral kijken naar de consensus.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202428661
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vooral de wetenschap weet daar meer over. De echte.
Het had wel anti-virale potentie maar als snel bleek uit onderzoeken dat het gewoon weg niet werkte. Volgens mij alleen bij hele grote hoeveelheden (pin me daar niet op vast) maar dat kan je lever niet verdragen.
  Beste debater 2022 donderdag 2 december 2021 @ 01:17:43 #85
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202428662
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:17 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Het had wel anti-virale potentie maar als snel bleek uit onderzoeken dat het gewoon weg niet werkte. Volgens mij alleen bij hele grote hoeveelheden (pin me daar niet op vast) maar dat kan je lever niet verdragen.
En dat moet een 'onafhankelijke, autonome' arts kennelijk gewoon alsnog kunnen voorschrijven, volgens sommigen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 2 december 2021 @ 01:18:01 #86
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_202428663
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:12 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Waarom werkt Ivermectine niet. Niet dat ik denk dat het werkt maar ben benieuwd aangezien je er meer over weet.
Omdat de beroepsgroep dat dus zegt, aldus Hugo. Next.

Een verdere discussie is daarmee zinloos (gemaakt) en ga je alleen maar ruzie over krijgen omdat mensen dit soort declaraties voor de enige waarheid aannemen. Een arts mag niet zeggen of suggereren dat Ivermectine irt Covid19 werkzaam kan zijn, punt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_202428664
Rutte en De Jonge zitten wel heel veel uit elkaar. Koude oorlog is er niks bij.
  Beste debater 2022 donderdag 2 december 2021 @ 01:18:36 #88
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202428665
quote:
15s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:18 schreef Vallon het volgende:

[..]
Omdat de beroepsgroep dat dus zegt, aldus Hugo. Next.

Een verdere discussie is daarmee zinloos (gemaakt) en ga je alleen maar ruzie over krijgen omdat mensen dit soort declaraties voor de enige waarheid aannemen. Een arts mag niet zeggen of suggereren dat Ivermectine irt Covid19 werkzaam kan zijn, punt.
Daar is inderdaad totaal geen onderzoek naar gedaan, of het werkt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202428671
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En dat moet een 'onafhankelijke, autonome' arts kennelijk gewoon alsnog kunnen voorschrijven, volgens sommigen.
Tja mensen houden nou eenmaal van een soort van placebo effect. Je hebt altijd van die voorbeelden van mijn vriend gebruikte het en werd beter. Waarschijnlijk gewoon zijn eigen lichaam die het virus had verslagen maar dat doet er niet toe. Hetzelfde zag je met HCQ wat mensen bijvoorbeeld in de VS massaal gingen slikken. Nadeel was dat er weer een hele boel daardoor hartproblemen hadden gekregen. Sommige mensen willen gewoon van de regen in de drup komen denk ik soms.
  Beste debater 2022 donderdag 2 december 2021 @ 01:21:22 #90
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202428673
ah, daar gaan we.......
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 2 december 2021 @ 01:22:31 #91
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_202428675
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hmmm.. en jij denkt dat een arts een verlengstuk is van allerhande groepjes als hij gewoon de medische wetenschap volgt? 'Gefêteerde belangengroep'... de tandjes.
Dat denk ik niet, dat stelt Hugo een minuutje of 10 geleden omdat artsen zich moeten voegen naar wat hun beroepsgroep heeft geformuleerd.
Doen ze dat niet, krijgen ze een bezoekje van de Inspectie die ze voor de Tuchtraad sleept.
Ik geloof niet in complotten, wel in gegeven situaties.
Er is verder niet iets als de wetenschap. wanneer het gaat om mensen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Beste debater 2022 donderdag 2 december 2021 @ 01:24:00 #92
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202428680
quote:
15s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:22 schreef Vallon het volgende:

[..]
Dat denk ik niet, dat stelt Hugo een minuutje of 10 geleden omdat artsen zich moeten voegen naar wat hun beroepsgroep heeft geformuleerd.
Doen ze dat niet, krijgen ze een bezoekje van de Inspectie die ze voor de Tuchtraad sleept.
Ik geloof niet in complotten, wel in gegeven situaties.
Er is verder niet iets als de wetenschap. wanneer het gaat om mensen.
Wat is dit voor holle frase?

"Wanneer het gaat om mensen"... ik denk dat een hoop mensen nu, in de toekomst en in het verleden enorm veel baat hebben gehad bij 'de wetenschap'. Meer dan bij wichelroedellopers en kruidendokters in ieder geval.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202428683
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Daar is inderdaad totaal geen onderzoek naar gedaan, of het werkt.
Eens hoor. Maar waarom is er geen onderzoek naar gedaan als er de mogelijkheid is dat het werkt?
  Beste debater 2022 donderdag 2 december 2021 @ 01:25:27 #94
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202428684
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:24 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Eens hoor. Maar waarom is er geen onderzoek naar gedaan als er de mogelijkheid is dat het werkt?
Dat was sarcastisch... er is namelijk onderzoek gedaan naar Ivermectine.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202428685
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat was sarcastisch... er is namelijk onderzoek gedaan naar Ivermectine.
Fake news in COR. Sluit de toko.
  Beste debater 2022 donderdag 2 december 2021 @ 01:27:49 #96
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202428686
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202428689
Vorige week keek ik naar een live van Maurice de Hond en een 'trendwatcher' en klapperde even met m'n oren...


Vanaf 24:00 minuten. Er wordt blijkbaar 'gewoon' Ivermectine uitgedeeld door bepaalde mensen.
  donderdag 2 december 2021 @ 01:30:51 #98
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_202428691
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wat is dit voor holle frase?

"Wanneer het gaat om mensen"... ik denk dat een hoop mensen nu, in de toekomst en in het verleden enorm veel baat hebben gehad bij 'de wetenschap'.
De 'baat' is een holle frase omdat daarmee niet duidelijk is noch wordt wat dat precies is en voor betekenis heeft.

We zulen elkaar niet vinden omdat onze waarden hier(in) verschillen, ik deel de vrijheidswaarde niet.
Ik huldig het recht op autonomie, zelfbeschikking om het leven op eigen wijze vorm te kunnen geven.
Anderen appreciëren hun totalitaire doctrine waar de staat bepaalt wat goed is.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  donderdag 2 december 2021 @ 01:32:09 #99
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202428694
BBB mevrouw met moties over sport.

Echt.. bespaar je de energie. Rutte heeft niks met sport.
Zuiger van het FOK!-OMT
  Beste debater 2022 donderdag 2 december 2021 @ 01:32:39 #100
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202428695
quote:
13s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:30 schreef Vallon het volgende:

[..]
De 'baat' is een holle frase omdat daarmee niet duidelijk is noch wordt wat dat precies is en voor betekenis heeft.

We zulen elkaar niet vinden omdat onze waarden hier(in) verschillen, ik deel de vrijheidswaarde niet.
Ik huldig het recht op autonomie, zelfbeschikking om het leven op eigen wijze vorm te kunnen geven.
Anderen appreciëren hun totalitaire doctrine waar de staat bepaalt wat goed is.
De wetenschap is geen totalitaire doctrine... dat is het inherent nooit. :')

Maar als je voor jezelf al hebt bepaald dat 'de staat' wel totalitair is en de wetenschap slechts diens schoothond, is het inderdaad water naar de zee dragen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')