Ik weet niet eens heo ze heetquote:Op donderdag 2 december 2021 11:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ja van hoi en doei, en ik weet hoe m'n buurvrouw heet maar verder
quote:Op donderdag 2 december 2021 11:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik neem wel is een pakketje aan, en dan staat het daar op![]()
Heb ik ook, ik vind het niet vervelend of zoquote:Op donderdag 2 december 2021 11:47 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik ga er niet aan mee doen. helaasss
Echt sporten en zulksquote:Op donderdag 2 december 2021 11:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]lekker koffie leuten of echt sporten en zulks
Nieuwe liefde voor schakelquote:Op donderdag 2 december 2021 11:57 schreef Schakeltopia het volgende:
is wel een heel leuke vrouw. mijn leeftijd denk ik. volgens mij draaide ze vroeger plaatjes in de zaak van haar pa. en heb ik nog wel is verzoekjes ingediend bij haar
ja las het inderdaad. snap opzich het concept wel, daar is opzich ook niets mis meequote:Op donderdag 2 december 2021 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook, ik vind het niet vervelend of zo
Zijn allemaal mensen uit jou wijk, die wat te koop aan bieden of iets gratis weg willen geven
Advertentie kan je er plaatsen
Of hulp aanbieden of vragen
Jammerquote:Op donderdag 2 december 2021 11:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee joh ze heeft een vriend sinds tijdje.
Verschrikkelijk lijkt me dat ...quote:Op donderdag 2 december 2021 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook, ik vind het niet vervelend of zo
Zijn allemaal mensen uit jou wijk, die wat te koop aan bieden of iets gratis weg willen geven
Advertentie kan je er plaatsen
Of hulp aanbieden of vragen
ja niet echt kosjer bedrijfjequote:Op donderdag 2 december 2021 12:00 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/n(...)van-internet-geplukt
daar zou ik ook niet echt op zitten te wachtenquote:
Nee gewoon verscheuren en weg gooienquote:Op donderdag 2 december 2021 12:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja niet echt kosjer bedrijfje
Krijg ik ook nietquote:Op donderdag 2 december 2021 12:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
daar zou ik ook niet echt op zitten te wachten
vind de spam notificaties uit teams al meer dan zat
dank u wel mrsloveable. we gaan ons niet registreren bij de appquote:Op donderdag 2 december 2021 12:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Staan nogal wat artikel er over op internet. Zelfs op de site van Radar
quote:Op donderdag 2 december 2021 12:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dank u wel mrsloveable. we gaan ons niet registreren bij de app
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |