Gaat prima. Hij mocht gisteren in badje 3 zwemmen dus dat zwemdiploma komt steeds een stukje dichterbijquote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 11:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaat prima. Hij mocht gisteren in badje 3 zwemmen dus dat zwemdiploma komt steeds een stukje dichterbij
Nee hoor. Vind het wel prima die zwemles. Tenminste als de leuke moeders er zijnquote:Op donderdag 2 december 2021 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
lekker
wat zul je blij zijn als je van die zwemles af bent
Ja af en toe, maar er zitten echt grove fouten niet normaal. De werklui zijn stomverbaasd dat die zo is afgeleverd.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee hoor. Vind het wel prima die zwemles. Tenminste als de leuke moeders er zijn
Ja gaat top! net 4 km gelopen met Marley. We zijn bezif met een hondje vanuit het asiel (Die was gevonden stond ook op mijn fb weet niet of je dat gezien hebt)quote:
lekkerquote:Op donderdag 2 december 2021 11:13 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja gaat top! net 4 km gelopen met Marley. We zijn bezif met een hondje vanuit het asiel (Die was gevonden stond ook op mijn fb weet niet of je dat gezien hebt)
Hoe is het met jou?![]()
Ja was wel koud en het sneeuwde ook hier, (natte sneeeeeuw)quote:Op donderdag 2 december 2021 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker
wel koud of niet
vond het vanmorgen erg fris
zal eens kijken op je FB
kijk er eigenlijk niet veel op![]()
hier alles goed verder
dat prins charles hondje?quote:
Jaaaquote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 11:18 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jaaadie hebben wij vroeger ook gehad maar die waren helaas ziek dus jong overleden.
Maar de eigenaar heeft zich nog steeds niet gemeld. De eigenar van het asiel dacht dat het om een ''corona hondje'' ging.
We hebben er nog niet gekeken, ze hebben wel een website met hondjes er op staan maar de cavalier verblijft nu in een gastgezin, anders hadden we haar meteen al opgehaald. Maar er waren veel aanmeldingen (ook van mensen die er mee willen fokkenquote:Op donderdag 2 december 2021 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wat ontzettend sneu!!
nog meer leuke hondjes daar?
ik neem aan dat ze het hondje liever aan een vrijwilliger meegeven?quote:Op donderdag 2 december 2021 11:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
We hebben er nog niet gekeken, ze hebben wel een website met hondjes er op staan maar de cavalier verblijft nu in een gastgezin, anders hadden we haar meteen al opgehaald. Maar er waren veel aanmeldingen (ook van mensen die er mee willen fokken)
Ik heb geen idee. We moesten het adoptieformulier invullen dus dat hebben we gedaan, nu maar hopen dat die goed terecht komtquote:Op donderdag 2 december 2021 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze het hondje liever aan een vrijwilliger meegeven?
quote:Op donderdag 2 december 2021 11:21 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. We moesten het adoptieformulier invullen dus dat hebben we gedaan, nu maar hopen dat die goed terecht komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |