abonnement Unibet Coolblue
pi_202416553
Hoop dat ik het zo goed verwoord heb.

Binnenkant voordeur zit de klink vast aan het slotschild, en met 2 schroeven vast. Nu heb ik een probleem met een schroef (als ik aan klink trek wiebelt die iets mee naar voren, zowel de klink als het plaatje), ik krijg deze als ik hard duw op de schroevendraaier wel vaster, maar als ik aan de klink trek om te deur te openen raakt hij weer los.

Nu heb ik de schroeven omgewisseld, en het probleem blijft aanwezig bij hetzelfde gat.

Wat zou er mis kunnen zijn? Zou ik een langere schroef kunnen gebruiken? (moet dan even naar de gamma), of zou ik wat teflon tape om die schroef kunnen draaien zodat die ergens weer pakt?

Het is vervelend, maar ik kan de gehele klink er niet uittrekken omdat die andere schroef wel prima vastzit.

Draaien deze schroeven trouwens in dat ijzeren slot van de meerpuntssluiting of ergens in de deur zelf?

Sorry voor deze noob vragen.
  woensdag 1 december 2021 @ 10:49:41 #2
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_202416597
Stop een tandenstoker in het schroefgat en daarna de schroef er weer indraaien. Ik denk dat ze in de deur (hout) draaien.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_202416620
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:49 schreef Herkauwer het volgende:
Stop een tandenstoker in het schroefgat en daarna de schroef er weer indraaien. Ik denk dat ze in de deur (hout) draaien.
Sorry, vergeten te vermelden.
Het is een kunststof deur, en de schroef is geen zelftapper.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')