abonnement Unibet Coolblue
pi_202413626
Het nieuwe kabinet zal niet voor de kerst kunnen aantreden. Bronnen rond de formatie achten die kans uitgesloten nu de vier onderhandelende partijen het nog lang niet eens zijn over een regeerakkoord.

Volgens ChristenUnie-leider Gert-Jan Segers is het ‘optimistisch’ als er volgende week overeenstemming komt tussen VVD, D66, CDA en CU over een nieuw coalitieakkoord. En ook bij de andere vier partijen gelooft vrijwel niemand dat dat deze of volgende week lukt. Daarvoor moeten er nog te veel knopen worden doorgehakt.

Volgens betrokkenen gaat het nu ‘hard tegen hard’ in de formatie en zijn de onderhandelingen nog niet in een eindfase. Het kan zelfs nog steeds mislukken, al achten de vier betrokken partijen die kans klein.

https://www.ad.nl/politie(...)ordesscene~a9ebba25/


Het zijn toch een stelletje kneuzen :r
Ze moeten wel door want nieuwe verkiezingen kost dit zooitje ongeregeld 20 zetels :')
Er komen zoveel parlementaire enquêtes aan dat ze allemaal bang zijn voor de gevolgen als zij niet aan de macht zijn :r
Maar partijen zelf willen daarom op voorhand al dat dat tuig, Rutte, Wopke, Hugo, Kaag in de kamer gaan zitten omdat de kans dat het kabinet dan moet aftreden kleiner is :')
Maar machtsgeile idioten kwartet vertrouwen hun eigen partijleden niet laat staan onderling
Dus het is afschuiven en indekken tot ze er dood bij neervallen :')
En in deze ellende willen de drie Rutte uitkleden dat er bij de volgende verkiezingen er niets overblijft van de VVD :') _O-

Dat zooitje moet het dan eens zien te worden :|W Pasen en Pinksteren vallen eerder op een dag |:)
pi_202413693
Ook niet voor de zomervakantie, ze hebben momenteel meer macht en dus geen enkele haast.
  dinsdag 30 november 2021 @ 23:30:00 #3
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_202413699
Het klinkt raar, maar ik hoop eigenlijk dat ze een jaar demissionair gaan vol maken.

Opdat ze er dan aan herrinerd kunnen worden wat een volstrekte farce dit is.

Partij belang blijkt maar weer eens belangrijker dan landsbelang. En de status demissionair stelt niks meer voor.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_202413706
Ronduit beschamend dit.

Maar goed, van rutte kan je niet meer verwachten.
stupidity has become as common as common sense was before
  FOK!fotograaf dinsdag 30 november 2021 @ 23:31:09 #5
842 Zorro
Z
pi_202413707
Ik las bordeelscène
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_202413717
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:30 schreef thedeedster het volgende:
En de status demissionair stelt niks meer voor.
Dat doet het bijna al een jaar niet. Het kabinet is in wezen missionair aan het handelen met een demissionaire titel.
pi_202413743
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:29 schreef Nober het volgende:
….ze hebben momenteel meer macht en dus geen enkele haast.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:30 schreef thedeedster het volgende:
Het klinkt raar, maar ik hoop eigenlijk dat ze een jaar demissionair gaan vol maken.
Partij belang blijkt maar weer eens belangrijker dan landsbelang. En de status demissionair stelt niks meer voor.
@26 seconden we hebben nu meer macht :( :r
Ze gaan dus gewoon demissionair de enquêtes in en hopen door nieuwe valse beloftes er sterker uit te komen
Tribunalen op tijd klaar zetten voor dit tuig en partijen verbieden voor het zijn van een criminele organisatie
Enige oplossing :7
pi_202413757
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:32 schreef Derrazi het volgende:
Dat doet het bijna al een jaar niet. Het kabinet is in wezen missionair aan het handelen met een demissionaire titel.
Wat missionair en demissionair is bepalen ze zelf hoe het die ratten uitkomt :( :r
pi_202413768
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ronduit beschamend dit.
Maar goed, van rutte kan je niet meer verwachten.
Juist nog veel meer van dit soort shit, daarom blijft hij samen met Ferd Grapperhaus :') de beerput dichthouden :( :r
  dinsdag 30 november 2021 @ 23:38:03 #10
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_202413780
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:31 schreef Zorro het volgende:
Ik las bordeelscène
Dat zou heel goed passen, want dit kwartet doet niets anders als mekaar zodra er een kans is anaal in het kontje te neuken :7
pi_202413913
Duitsland had razendsnel een nieuwe regering.
Ook de Zweedse premier trad weer aan om te regeren met een minderheidskabinet om de rijksbegroting van drie overeengekomen partijen erdoorheen te loodsen.

Maar dit kabinet? Dit afgevallen hoopje grootheidswaanzin - zichzelf vastgeketend aan het idee om geen nieuwe verkiezingen te houden, maar verder willen regeren opdat er geen verantwoordelijkheidsgevoel heerst bij de antimaterie welke in de Tweede Kamer zetelt.

Een klap in het gezicht voor de 49.000 slachtoffers van de toeslagenaffaire.
Google is your friend, abuse your friends
  dinsdag 30 november 2021 @ 23:59:50 #12
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_202413948
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:54 schreef Metalfrost het volgende:….
Een klap in het gezicht voor de 49.000 slachtoffers van de toeslagenaffaire.
Die zijn inmiddels zo vaak vernederd en in het gezicht gespuugd dat het een wonder is dat 113 niet overbelast is :(
En als ze dan toch een eind aan hun leven maken dan maakt Hugo samen met Grapperhaus er wel een Corona sterfgeval van :r
Het is tuig wat al lang afgetreden in de gevangenis hoort :( :7
pi_202413969
Ik denk dat het nieuwe oude kabinet met cynisme wordt ontvangen. Straks staat Rutte op het podium met de boodschap dat het nieuwe kabinet alles anders gaat doen, maar na alle eerdere persconferenties denk je dan toch: :') |:) :|W
  woensdag 1 december 2021 @ 00:05:34 #14
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_202414006
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 00:02 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk dat het nieuwe oude kabinet met cynisme wordt ontvangen. Straks staat Rutte op het podium met de boodschap dat het nieuwe kabinet alles anders gaat doen, maar na alle eerdere persconferenties denk je dan toch: :') |:) :|W
Beste voorspelling voor gedrag in de toekomst is gedrag uit het verleden :7
Rutte alles anders gaat doen _O- _O- _O- _O- _O-
Ja als de hel open gaat voor hem komen de goede intenties boven maar dan is het te laat om zijn straf te ontlopen
Dit sujet dient voor een tribunaal afgerekend te worden op zijn misdaden tegen de menselijkheid })
  woensdag 1 december 2021 @ 00:14:47 #15
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202414038
Haastige spoed is zelden goed!
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  woensdag 1 december 2021 @ 00:24:29 #16
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_202414079
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 00:14 schreef Tyr80 het volgende:
Haastige spoed is zelden goed!
Verantwoordelijkheid nemen voor je daden best lastig als je zoveel shit hebt gemaakt zou Rutte zeggen in een eerlijke bui, waar ik hem nog nooit op heb kunnen betrappen :(
Verantwoordelijkheid heb je vanaf dag 1 en kan je niet afschuiven en nemen als het je uitkomt stuk stront dat je er bent Rutte :r
pi_202414692
Snap er sowieso niets van dat rutte daar nog wel blijven joh.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 1 december 2021 @ 05:58:02 #18
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202414717
Ok
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')