SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
wordt het zo'n bloedbad van.
ik laat mezelf wel uit
lang leve waterdrukquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
wordt het zo'n bloedbad van.
ik laat mezelf wel uit
Ah daar hebben we ons zonnestraaltje weerquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Queen is zwaar overrated en verschrikkelijke zeikmuziek.
Bedankt voor de mededeling.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Bedankt voor je mededeling, lekker kort, doen we verder niks mee.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zie het al, de rode zeequote:Op dinsdag 30 november 2021 20:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Godvergerrie... ben je weer aan het zwemmen geweest
[ afbeelding ]
quote:Freddie Mercury werd beïnvloed door verschillende muziekstijlen en figuren, onder andere de flikker der klassieke flikkers, Frédéric Chopin; de uitvinder van de hedendaagse homofilie, de danser Vaslav Nijinsky, en N’Konko Zundi, een zwarte man die tegelijk de bongo’s en de vibrafoon kon bespelen met z’n penis. Over penissen gesproken, eerst leek Freddie Mercury heteroseksueel en had hij zelfs een relatie met een vrouw, Mary Austin. Nou ja, een vrouw. Ze had de tieten van een vlo, een clitoris als een thermosfles en de snor van vadertje Stalin..
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal![]()
[ afbeelding ]
quote:Algauw wisselde Mercury van kamp en begon hij zich in de reet te laten buffelen door drie kwart van de gayscene in een straal van 500 kilometer. Ondertussen kweelde hij met die ongelooflijk irritante stem van hem wegwerpdeuntjes als We Will Rock You, Radio Gaga, I Want To Break Free, You’re My Best Friend, en het nummer dat zelfs een gecremeerd lijk op de zenuwen werkt, Bohemian Rhapsody, en ik zweer je, iedere keer als ik dit nog steeds grijsgedraaide kutlied hoor, zoek ik doodnerveus in m’n keukenkasten of er geen rattengif te vinden is waarmee ik mij binnen zes minuten van kant kan maken..
Krijg weer zin in bloedworstquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ieuwl sliertjes en bonkjes er inquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met allemaal stukjes en bonkjesquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |