SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
wordt het zo'n bloedbad van.
ik laat mezelf wel uit
lang leve waterdrukquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
wordt het zo'n bloedbad van.
ik laat mezelf wel uit
Ah daar hebben we ons zonnestraaltje weerquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Queen is zwaar overrated en verschrikkelijke zeikmuziek.
Bedankt voor de mededeling.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Bedankt voor je mededeling, lekker kort, doen we verder niks mee.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zie het al, de rode zeequote:Op dinsdag 30 november 2021 20:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Godvergerrie... ben je weer aan het zwemmen geweest
[ afbeelding ]
quote:Freddie Mercury werd beïnvloed door verschillende muziekstijlen en figuren, onder andere de flikker der klassieke flikkers, Frédéric Chopin; de uitvinder van de hedendaagse homofilie, de danser Vaslav Nijinsky, en N’Konko Zundi, een zwarte man die tegelijk de bongo’s en de vibrafoon kon bespelen met z’n penis. Over penissen gesproken, eerst leek Freddie Mercury heteroseksueel en had hij zelfs een relatie met een vrouw, Mary Austin. Nou ja, een vrouw. Ze had de tieten van een vlo, een clitoris als een thermosfles en de snor van vadertje Stalin..
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal![]()
[ afbeelding ]
quote:Algauw wisselde Mercury van kamp en begon hij zich in de reet te laten buffelen door drie kwart van de gayscene in een straal van 500 kilometer. Ondertussen kweelde hij met die ongelooflijk irritante stem van hem wegwerpdeuntjes als We Will Rock You, Radio Gaga, I Want To Break Free, You’re My Best Friend, en het nummer dat zelfs een gecremeerd lijk op de zenuwen werkt, Bohemian Rhapsody, en ik zweer je, iedere keer als ik dit nog steeds grijsgedraaide kutlied hoor, zoek ik doodnerveus in m’n keukenkasten of er geen rattengif te vinden is waarmee ik mij binnen zes minuten van kant kan maken..
Krijg weer zin in bloedworstquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ieuwl sliertjes en bonkjes er inquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met allemaal stukjes en bonkjesquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geloof het wel jaquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt bestellingen bij de mediamarkt toch in de winkel ophalen? Zonder dat je verzendkosten moet betalen? Ik moet drie euro verzendkosten betalen
Dat is voor 'van het magazijn naar de balie'quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt bestellingen bij de mediamarkt toch in de winkel ophalen? Zonder dat je verzendkosten moet betalen? Ik moet drie euro verzendkosten betalen
Hoe lang tot wat?quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat het hele dorp daar synchroon menstrueert
Wat heb je nu weer besteld?quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Dat is toch vaak dat als een groep vrouwen bij elkaar is dat het zich op elkaar gaat synchroniseren. Dit gaan we dus straks ook elke maand in Foqueville krijgenquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat het hele dorp daar synchroon menstrueert
Nee moet wel vooruitbetalen. Anders bestellen al die idioten iMacs en Playstations zonder ze op te halen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is voor 'van het magazijn naar de balie'![]()
Doe je niet betalen bij ophalen o.i.d.?
Geen idee, uurtje of twee?quote:
Oh ja... mensen...quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee moet wel vooruitbetalen. Anders bestellen al die idioten iMacs en Playstations zonder ze op te halen natuurlijk.
Zou dan eerder gaan voor afhalen zonden betalenquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee moet wel vooruitbetalen. Anders bestellen al die idioten iMacs en Playstations zonder ze op te halen natuurlijk.
Dat schijnt toch niet zo te zijn, las ik laatst. Gelukkig maar, anders zou de derde wereldoorlog uitbreken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch vaak dat als een groep vrouwen bij elkaar is dat het zich op elkaar gaat synchroniseren. Dit gaan we dus straks ook elke maand in Foqueville krijgen
Hebben we al toch?quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch vaak dat als een groep vrouwen bij elkaar is dat het zich op elkaar gaat synchroniseren. Dit gaan we dus straks ook elke maand in Foqueville krijgen
Heb je veel reviews gelezen? Lijkt me vrij saai, een föhn uitzoeken, maar daar zullen tegenwoordig ook wel turboborstels opzitten en een koppeling met je mobiel etc.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fohn. En ze hadden in de winkel zelf alleen hele goedkope of hele dure.
Ik heb in een geheel vrouwelijk studentenhuis gewoond. I beg to differquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat schijnt toch niet zo te zijn, las ik laatst. Gelukkig maar, anders zou de derde wereldoorlog uitbreken.
Doe maar eens rondje Google. Ik denk dat het statistisch gezien redelijk vaak voorkomt dat een paar vrouwen in een groep tegelijkertijd de pineut zijn, zonder dat er sprake is van synchronisatie.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb in een geheel vrouwelijk studentenhuis gewoond. I beg to differ
Coolbluequote:Op dinsdag 30 november 2021 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verdomme de (dure) föhn van vriendin was kapot, maar was alleen maar een draadbreukje in het snoer, kon ik voor ¤ 2,50 repareren. Maar nee deze was niet meer veilig.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoef er geen toeters en bellen op, dus dat scheelt. Maar ik wil geen mediamarkt-huismerk dus heb nu de goedkoopste Philips besteld.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je veel reviews gelezen? Lijkt me vrij saai, een föhn uitzoeken, maar daar zullen tegenwoordig ook wel turboborstels opzitten en een koppeling met je mobiel etc.
Ik heb hem laten donderen en nu zit er iets los in dat apparaat dat ratelt en tussen die rotoren komt. Klinkt echt heel naar. Ik durf hem zelf niet open te maken en weer in elkaar te zetten, dan ontploft ie geheid.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verdomme de (dure) föhn van vriendin was kapot, maar was alleen maar een draadbreukje in het snoer, kon ik voor ¤ 2,50 repareren. Maar nee deze was niet meer veilig.
Flikkert ze hem zo in de kliko en koopt…precies dezelfde!
hoe vaak moet ik het nou nog zeggen balquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik het nou nog zeggen bal
KAAS TENGELS!!!! het zijn KAAS TENGELS!!!
KaasStengels is brood met kaas erin
Dan vielen wij met z'n zevenen in de wetmatigheid der toevalligheden.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Doe maar eens rondje Google. Ik denk dat het statistisch gezien redelijk vaak voorkomt dat een paar vrouwen in een groep tegelijkertijd de pineut zijn, zonder dat er sprake is van synchronisatie.
Dyson?quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verdomme de (dure) föhn van vriendin was kapot, maar was alleen maar een draadbreukje in het snoer, kon ik voor ¤ 2,50 repareren. Maar nee deze was niet meer veilig.
Flikkert ze hem zo in de kliko en koopt…precies dezelfde!
De horror!quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan vielen wij met z'n zevenen in de wetmatigheid der toevalligheden.
waarom ben je ouwe shit aan het herhalen?quote:
Ben ik blij dat ik geen pleepapier meer hoef te kopen. Schijnt de begeleiding te doen. Gisteren stond er namelijk voor de deur een pak pleepapier en wat andere huishoudelijke artikelenquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Pleepapier niet aan te slepen![]()
![]()
De week ervoor was ook leuk
Jij hebt je leven beter op orde dan ikquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Wandeling was toch wel fijn. Even een frisse neus halen. Gevolgd door een hete douche en nu onder de wol
Hoe laat doen ze de lichten bij jou uit dan?quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb net koffie gedronken dus nou ben ik straks vast de lul
oh relaxt!!quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik geen pleepapier meer hoef te kopen. Schijnt de begeleiding te doen. Gisteren stond er namelijk voor de deur een pak pleepapier en wat andere huishoudelijke artikelen![]()
![]()
![]()
IJzeren disciplinequote:Op dinsdag 30 november 2021 20:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij hebt je leven beter op orde dan ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke?quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:50 schreef Ama het volgende:
Tijd voor de eerste kerstfilm van het jaar.
Half 10 als ik ze omkoop en bedreigquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe laat doen ze de lichten bij jou uit dan?
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Half 10 als ik ze omkoop en bedreig![]()
Ik zit weer in de fase 'slaap weer eens voor geen kut' dus meestal pas rond een uur of 2
Kon de rioolreiniging elke maand aanrukken? Huehue.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Pleepapier niet aan te slepen![]()
![]()
De week ervoor was ook leuk
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
ik ga er misschien voor het kattenplaatje tussen uit sneaken
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
IJzeren disciplineAls ik eens een goeie ingeving heb een functioneel 'leven op orde' dingen doe ben ik altijd heel trots op mijzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is meestal ook maar 1x![]()
Ik ben echt hopeloos wat dat betreft![]()
dat kan helemaal nietquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
Ik had laast echt een heeeeele slechte gezien, over een schrijfster en een schot in een kasteel.... damnnnn echt niet bestquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:50 schreef Ama het volgende:
Tijd voor de eerste kerstfilm van het jaar.
weer een dag vol mooie dingen gedaan?quote:
jij ook al?quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Die moet ik ook weer eens proberen. Halve nacht wakker liggen schiet niet op.
ik doe alleen maar mooie dingenquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
weer een dag vol mooie dingen gedaan?
Dit is eng, dat wist ik zelf niet eens meer.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom ben je ouwe shit aan het herhalen?
Lospedrosa in GC / [KSC #13318]Nog lang geen tijd voor kattenplaatjes
rum met koffie dan maar?quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook, maar ik haat echt thee
Had voor het eerst sinds maanden een nacht slecht geslapen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoop dat ik vannacht niet weer van die rare ijlerige dromen heb. Vanmorgen was ik nog vijf minuten bezig met het oplossen van een probleem dat alleen in mijn droom bestond
waarom?quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
voor je werk gaan danquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had voor het eerst sinds maanden een nacht slecht geslapen.
Was om 4:00 wakker en kon pas om 5:00 weer slapen.
Komt door Hugo, want ik sport normaliter vrij veel savonds en nu ben ik gewoon niet moe genoeg
Omdat je dan slecht slaaptquote:
Ik andersomquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:54 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik heb sowieso niet heel veel problemen met inslapen, wel met doorslapen.
Handig is dat altijd.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoop dat ik vannacht niet weer van die rare ijlerige dromen heb. Vanmorgen was ik nog vijf minuten bezig met het oplossen van een probleem dat alleen in mijn droom bestond
Je kan toch rondjes rennen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt door Hugo, want ik sport normaliter vrij veel savonds en nu ben ik gewoon niet moe genoeg
Vreselijk.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Handig is dat altijd.Hele nacht bezig met een probleem en dan opstaan en bedenken dat het niet echt bestaat.
Zouden we nog ooit een nieuw kabinet krijgen?quote:Het nieuwe kabinet zal niet voor de kerst kunnen aantreden. Bronnen rond de formatie achten die kans uitgesloten nu de vier onderhandelende partijen het nog lang niet eens zijn over een regeerakkoord.
Ik doe dit gewoon een keer in de zo veel tijd. Lig er maar niet meer wakker van...quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Beetje te onrustig steeds, maar ik weet nog niet precies waardoor.
en hoe snel zouden ze dan weer vallen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Zouden we nog ooit een nieuw kabinet krijgen?
En wij maar lachen om de Belgen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Das koffie ookquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'warm water met smaak'
behhhhhh....
Ik hoop eigenlijk van niet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je Hugo hierover een mail gestuurd?quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
nee dit hoort allemaal bij het planquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Koffie is meer voor mensen met rood haar, ballen, ijzeren spieren en grote borsten of borsthaarquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Koffie is meer voor mensen met rood haar, ballen, ijzeren spieren en grote borsten of borsthaar
Okey USquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Koffie is meer voor mensen met rood haar, ballen, ijzeren spieren en grote borsten of borsthaar
Ja, goeien grap.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe dit gewoon een keer in de zo veel tijd. Lig er maar niet meer wakker van...
bhehehehe goeie wel![]()
Meestal is het bij mij na een paar week wel weer over.
Het is godverdomme ook zo’n loop hole.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je Hugo hierover een mail gestuurd?
Boks.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
3 vinkjesquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, dat het valt staat natuurlijk al vast. Misschien kunnen ze gewoon direct demissionair worden, dan kan er een stuk meer, lijkt het.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en hoe snel zouden ze dan weer vallen.
Hej zit er bij jou in de omgebung toevallig nog een beetje een goeie fietsentoko met grote MTB voorraad?quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:02 schreef Lospedrosa het volgende:
D
[..]
Dat probeer ik al 3 dagen maar te lui voor
quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dit hoort allemaal bij het plan
Joawahquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hej zit er bij jou in de omgebung toevallig nog een beetje een goeie fietsentoko met grote MTB voorraad?
Ik ben een beetje uitgekoekeloerd in mijn omgeving
Is voor je gezondheidquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is godverdomme ook zo’n loop hole.
Je wil na een dag werken ontspannen en van schermen af, dus ga je sporten, klussen of op bezoek.
Komt er godverdomme een avondlockdown waardoor je weer naar schermen wordt getrokken die je voortdurend wijzen op die godvergeten kut Corona
Verkeerde account @UitStralingquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja same en kutkerstfilms op netflix dusquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, goeien grap.![]()
Ik ga uiteindelijk steeds maar YouTube kijken als ik wakker lig. Ik denk dat dat ook niet helpt.
Trust the plan!quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dit hoort allemaal bij het plan
Je verstandigste woorden in je Fok-carrière.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je wil na een dag werken ontspannen en van schermen af, dus ga je sporten, klussen of op bezoek.
Komt er godverdomme een avondlockdown waardoor je weer naar schermen wordt getrokken die je voortdurend wijzen op die godvergeten kut Corona
kan er weer gestemd worden? tot wanneer?quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
93 nummers geselecteerd voor de top2000. En ik had tussendoor al wat nummers weggehaald of bewust weggelaten![]()
![]()
Vanaf zaterdag al. Vrijdag is de laatste dag, dacht ikquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
kan er weer gestemd worden? tot wanneer?
kutfilmsquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja same en kutkerstfilms op netflix dus
Euh Ten Tuscher, Kokkie-bikes (dit is een echt geil fietsje), en nog veel meerquote:
In Foqueville mag er gewoon nog gesport worden hoor. Zin in een potje petanque?quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
oh..quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag al. Vrijdag is de laatste dag, dacht ik
Whaha, dat is wel uitermate kut eigenlijk, 's nachts kerstfilms kijken. Waarschijnlijk val je gewoon in coma 's nachts na een paar weken om jezelf te beschermen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja same en kutkerstfilms op netflix dus
Ik moet ook nog stemmen maar denk dat ik gewoon weer hetzelfde lijstje doe als vorig jaar.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag al. Vrijdag is de laatste dag, dacht ik
Dit is mijn tactiekquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Whaha, dat is wel uitermate kut eigenlijk, 's nachts kerstfilms kijken. Waarschijnlijk val je gewoon in coma 's nachts na een paar weken om jezelf te beschermen.
Hehe was dat nou zo moeilijk?quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik hou zelf niet van vuurwerk,
Ook niet van een duur merk
Sterretjes zijn dan wel weer leuk en mooi,
Geeft tenminste ook niet zoveel zooi
Verder ben ik helemaal klaar met rijmen en gedichten,
Gelukkig is dit de laatste om te schrijven anders zou ik iemand wat aanrichten
Hopelijk vond je het net zo leuk als ik het vond om te bedenken en te maken,
En pas op, want anders kom ik je in je slaap wraken
Kusjes en een knuffel,
Ik hou erg van truffelKLAAAAAAAAAAR
Leenders.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh Ten Tuscher, Kokkie-bikes (dit is een echt geil fietsje), en nog veel meer
Dat is toch met ballenbescherming?quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Foqueville mag er gewoon nog gesport worden hoor. Zin in een potje petanque?
die Benzinedampen doen hetquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zitten die mensen altijd in een auto tijdens hun zenuwinzinking?
Thnx.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh Ten Tuscher, Kokkie-bikes (dit is een echt geil fietsje), en nog veel meer
Ik weet niet wat jij van plan bent, maar ballenbescherming heb je normaal gezien niet nodig bij petanquequote:Op dinsdag 30 november 2021 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is toch met ballenbescherming?
Je hebt nog nooit een FOK!-vrouw ge-meet lees ik.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is toch met ballenbescherming?
Sow. Koekeloekoe.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ [url=https://twitter.com/i/status/1465667835678625]
Ik heb haar wel vaker voorbij zien komen. Sws een borderliner met een aandachtsprobleem.quote:
Zitten bij mij wel een paar zekerheidjes tussen, maar ook nummers waar ik nu voor het eerst op stem..quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moet ook nog stemmen maar denk dat ik gewoon weer hetzelfde lijstje doe als vorig jaar.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat het nog steeds over ongesteldheid hier?
Dit is de beste trouwensquote:Het is weer zo ver, de verjaardag van Sinterklaas op 5 december!
En daar hoort iets bij, tenminste as long as I remember
Die oude man houdt ervan om zijn verjaardag zo te vieren,
Dat hij voornamelijk andere kan plezieren
Vandaar hier iets wat je lekker vindt,
En anders kun je het vast weer kwijt bij uwe vrind
Ik had in mijn hoofd de grap ‘haha P van Piemel’
Maarja, daar had ik niet over nagedacht.. chocola is natuurlijk best priegel
Door onbekende redenen was de P ineens niet meer heel maar gebroken,
Ik geef zelf de schuld aan hongerige spoken
Dat piemel-grapje ging nu helaas niet meer op,
Maar ik dacht ‘heee een D van Dick is toch eigenlijk ook top?!’
Zo was het probleem snel weg,
En mocht je toch liever de P hebben gehad, dan heb je pech!
Veilige bubbel denk ik of zo....quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JA deze dusquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
Djotte wahwe djotte wahwe.... N Kadesh , in tienvoud naar jou terug [ afbeelding ]
https://twitter.com/l_hofsteenge/status/1465674298836893696
Ja die was ook mooiquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
Djotte wahwe djotte wahwe.... N Kadesh , in tienvoud naar jou terug [ afbeelding ]
maar die petanqueballen mogen niet beschadigenquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij van plan bent, maar ballenbescherming heb je normaal gezien niet nodig bij petanque
Heb je toevallig de twitter van deze vrouw?quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja die was ook mooi![]()
Echt wat een figuren
Vroeger werd je dan gewoon opgenomen om weer wat tot rust te komen. Mocht je 3 maanden in een tuin schilderen, lekker uitslapen, beetje lullen in groepstherapie en biodanza doen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb haar wel vaker voorbij zien komen. Sws een borderliner met een aandachtsprobleem.
Stukbezuinigd.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vroeger werd je dan gewoon opgenomen om weer wat tot rust te komen. Mocht je 3 maanden in een tuin schilderen, lekker uitslapen, beetje lullen in groepstherapie en biodanza doen.
Mijn god.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vroeger werd je dan gewoon opgenomen om weer wat tot rust te komen. Mocht je 3 maanden in een tuin schilderen, lekker uitslapen, beetje lullen in groepstherapie en biodanza doen.
Tegenwoordig zijn hier toch gewoon bepaalde festivals voor?quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Whehe, dan ben je ook wel een enorme kleuter.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
Heel specifiek dit.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
kakvrijdenhaagquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je toevallig de twitter van deze vrouw?
Niet 3 maanden.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn hier toch gewoon bepaalde festivals voor?
Verklaart wel vaak het rijgedrag van sommigen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, dan ben je ook wel een enorme kleuter.
"Ik heb een rijmpje en als ik dat opzeg, word jij een kikker!"
Ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja maar damn man... dat is vermoeiend, ik wil altijd overal bij zijn en alles meemakenquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn hier toch gewoon bepaalde festivals voor?
quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
Dus dat.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:21 schreef kwiwi het volgende:
En biodanzaEcht, als ik het woord alleen al lees krijg ik de kriebels. Wie dat ooit verzonnen heeft...
Zo oud ben ik nou ook weer niet, volgens mij bestaat dit al heel lang niet meerquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige?![]()
En biodanzaEcht, als ik het woord alleen al lees krijg ik de kriebels. Wie dat ooit verzonnen heeft...
danza kuduro?quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het antwoord is ja.quote:
MAG IK JE MANAGER SPREKEN>??quote:
zal het doorgeven aan het managementquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MAG IK JE MANAGER SPREKEN>??
Soberzo.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:24 schreef kwiwi het volgende:
Was er niet ooit een biodanza fok meet? Of was dat gewoon een stelletje autisten zonder gevoel voor ritme?
Ja, dat filmpje herinner ik mij wel, maar geen idee of dat specifiek biodanza wasquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:24 schreef kwiwi het volgende:
Was er niet ooit een biodanza fok meet? Of was dat gewoon een stelletje autisten zonder gevoel voor ritme?
quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:24 schreef kwiwi het volgende:
zit er iets van je gading bij?quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weer lekker in de keuken gestaan vandaag?
wacht... filmpje?quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat filmpje herinner ik mij wel, maar geen idee of dat specifiek biodanza was
quote:
Deze !quote:
gelukkig maarquote:
Die met Fles toch?quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:32 schreef Ygritte het volgende:
Iedereen is nu 'de documentaire over FOK' aan het kijken?
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
Ja!quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:32 schreef Ygritte het volgende:
24/7 in een loop hierquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:32 schreef Ygritte het volgende:
Al een paar keer gezienquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:32 schreef Ygritte het volgende:
Samequote:Op dinsdag 30 november 2021 21:35 schreef Recce het volgende:
Had 'm al eens gezien overigens, maar toch weer snel even doorheen scrollen.
gwroupiequote:Op dinsdag 30 november 2021 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al een paar keer gezienHad Fles om een handtekening moeten vragen tijdens onze meet, zulks een celebrity
![]()
Ben je wel zindelijk gebleven?quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben zo blij dat ik de tandarts weer heb gehad
quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:32 schreef Ygritte het volgende:
Ja was helemaal zenquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je wel zindelijk gebleven?
Ja.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:32 schreef Ygritte het volgende:
laat jij alles lopen bij je tandarts dan?quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je wel zindelijk gebleven?
nee, ik zit te werkenquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:32 schreef Ygritte het volgende:
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
laat jij alles lopen bij je tandarts dan?
quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben altijd jaloers op dat haar.. het haar van een animatiefilmfiguur
Nee, maar CL was angstwindjes aan het laten in haar auto op de parkeerplaats.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
I can show you the world..quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Morgen maar weer een Disney-playlist aanzwengelen op Spotify.
angstgroep beste poepquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar CL was angstwindjes aan het laten in haar auto op de parkeerplaats.
Ik ben jaloers op het haar van iedereen zo ongeveerquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben altijd jaloers op dat haar.. het haar van een animatiefilmfiguur
Dat wordt snaaienquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb honger/trek gekregen van dat lijstje invullen...
Geen chips of snoep in huis. Wel crackers en pate...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
totdat je van die kutkneuzen rare dm's krijgtquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, in die docu worden lurkers benoemd.
Hoeveel lurkers zullen hier in deze sc zijn?
Is toch totaal niet interessant?
Oh, daar zit ik ook net.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
totdat je van die kutkneuzen rare dm's krijgt
quote:
Hallo Dittyquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, daar zit ik ook net.
Nou, ik zat dus jarenlang in de SHJNSC (in de hoogtijdagen gingen er topics binnen een paar minuten doorheen) en daar las dus iemand echt ALLES, maar dan ook ALLES mee.
Of ze komen een keer mee naar een meet en gaan aan dingen refereren van tig jaar geleden.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lurkers komen niet zoveel meer voor toch?quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, niet specifiek over mij hoor. Gewoon alles.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dat lijkt een beetje op stalkergedrag
Vrees meer dan je zou denkenquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben ze dan ook een laptop bij met een Excel?quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of ze komen een keer mee naar een meet en gaan aan dingen refereren van tig jaar geleden.
Ja, ik kan mij dat dus ook niet echt voorstellen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lurkers komen niet zoveel meer voor toch?
Speciale interesse in nagels?quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, niet specifiek over mij hoor. Gewoon alles.
Uit het hoofd jonge.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze dan ook een laptop bij met een Excel?
Bizarquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrees meer dan je zou denken
Hoi lurkertjes
Zijn er volgens mij nog best veel die dat doen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik kan mij dat dus ook niet echt voorstellen.
Beetje meelezen
Mja, die andere reeks (de niet SC) lurken snap ik nog wel, gewoon plaatjes kijken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Speciale interesse in nagels?
Die dan allemaal spreadsheetjes bijhouden met de eigenschappen en gebeurtenissen van iedereen hierquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn kloonnaam is GALERIEDRAADKONING overigens.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Ik scroll even door die docu en ik zie opeens Fles
quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dan allemaal spreadsheetjes bijhouden met de eigenschappen en gebeurtenissen van iedereen hier
En Yvonne met d'r peukquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Ik scroll even door die docu en ik zie opeens Fles
Leuke hobbyquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dan allemaal spreadsheetjes bijhouden met de eigenschappen en gebeurtenissen van iedereen hier
Speciaal he ...quote:
quote:
sorry zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, eens.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Leuke hobby![]()
Dat je soms ergens eens iets leest vind ik nog niet eens raar, maar dat je besluit om dag in dag uit soms jaren mee te lezen in SC's en nooit iets te zeggen vind ik echt borderline psycho
Ja tikkeltje verontrustend wel, gewoon meeposten is een stuk minder engquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Leuke hobby![]()
Dat je soms ergens eens iets leest vind ik nog niet eens raar, maar dat je besluit om dag in dag uit soms jaren mee te lezen in SC's en nooit iets te zeggen vind ik echt borderline psycho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |