abonnement Unibet Coolblue
pi_202411763
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:15 schreef greysbones het volgende:

[..]
Telegram wordt ook constant in de gaten gehouden
Terug naar postduiven :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202411771
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:10 schreef greysbones het volgende:

[..]
rond de 80
Srsl?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202411793
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:15 schreef greysbones het volgende:

[..]
Telegram wordt ook constant in de gaten gehouden
De NS is voor 66, 66667% NSB.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:22:00 #104
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202411802
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:20 schreef ludovico het volgende:

[..]
Srsl?
wat ik heb geleerd
is dat in den beginne
de meeste nederlanders geen vuiltje aan de lucht zagen
en er was bij de eerste treinen ook totaal niet bekend waarom en wat er zou gebeuren
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202411905
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:14 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Was ooit bij Yad Vashem in Jeruzalem, en staan daar bomen voor mensen en landen die op waren gekomen voor de joden tijdens de oorlog...staat dus ook een boom voor de Nederlandse staat..had 'm het liefst in de fik gestoken }:|
Maar goed, mensen doen graag alsof ze allemaal bij het verzet hadden gezeten }:|
Ik zou me koest houden denk ik.

Letterlijk niemand te vertrouwen. Kut oorlog.

Als je echt wilde moest je naar Engeland.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202411912
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
wat ik heb geleerd
is dat in den beginne
de meeste nederlanders geen vuiltje aan de lucht zagen
en er was bij de eerste treinen ook totaal niet bekend waarom en wat er zou gebeuren
En dan nog, nobody really gave a fuck :+
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202411941
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:30 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik zou me koest houden denk ik.

Letterlijk niemand te vertrouwen. Kut oorlog.

Als je echt wilde moest je naar Engeland.
Dat is het, niemand weet echt wat ze zouden doen als puntje bij paaltje komt..hoeveel houden er dan echt vast aan hun principes :)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:37:52 #108
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202411994
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Dat is het, niemand weet echt wat ze zouden doen als puntje bij paaltje komt..hoeveel houden er dan echt vast aan hun principes :)
geen idee
tis ook niet zo dat ik alleen ben
dan zou mijn keus denk ik een stuk simpeler zijn
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202411995
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Dat is het, niemand weet echt wat ze zouden doen als puntje bij paaltje komt..hoeveel houden er dan echt vast aan hun principes :)
Laat het een les zijn dat je moet vluchten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:39:07 #110
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202412004
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:37 schreef ludovico het volgende:

[..]
Laat het een les zijn dat je moet vluchten.
Fight Flight or Freeze
afhankelijk van de ernst van de situatie kun je niet voorspellen wat je doet
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202412125
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:39 schreef greysbones het volgende:

[..]
Fight Flight or Freeze
afhankelijk van de ernst van de situatie kun je niet voorspellen wat je doet
Laat uit de geschiedenis het een les wezen dat men slaafs het baasje volgt - de staat - en gruweldaden begaat.

Beetje rationaliseren allemaal, met haat.

Die agenten die schelden met gekanker en weet ik veel wat. Hoe vaak heb je gewelddadigheden gezien met ronduit agressieve agenten sinds 2020 in dit land?

En hoeveel zijn er ontslaan?

Grapjurken. Ze willen gewoon dat de politie zich zo gedraagd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:48:11 #112
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202412137
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
Laat uit de geschiedenis het een les wezen dat men slaafs het baasje volgt - de staat - en gruweldaden begaat.

Beetje rationaliseren allemaal, met haat.

Die agenten die schelden met gekanker en weet ik veel wat. Hoe vaak heb je gewelddadigheden gezien met ronduit agressieve agenten sinds 2020 in dit land?

En hoeveel zijn er ontslaan?

Grapjurken. Ze willen gewoon dat de politie zich zo gedraagd.
Absoluut
er is niet voor niet een eurogendfor(?) opgericht
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202412218
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
Absoluut
er is niet voor niet een eurogendfor(?) opgericht
EU, ondemocratisch gedrocht. Zo jammer dat men zo massaal valt voor "maar samenwerken is zo goedddd" en dan maar alles accepteren van dat gedrocht van een instituut.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:55:27 #114
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202412253
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
EU, ondemocratisch gedrocht. Zo jammer dat men zo massaal valt voor "maar samenwerken is zo goedddd" en dan maar alles accepteren van dat gedrocht van een instituut.
geloof je dat echt
dan mensen er massaal voor vallen?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:55:50 #115
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202412259
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202412338
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:55 schreef greysbones het volgende:

[..]
geloof je dat echt
dan mensen er massaal voor vallen?
Zie mandaat kabinet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 30 november 2021 @ 22:01:17 #117
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202412349
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zie mandaat kabinet.
welke van de 1000?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202412370
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:01 schreef greysbones het volgende:

[..]
welke van de 1000?
Alle vvd66 CU GL CDA stemmers.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202412394
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 november 2021 20:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik mag hopen van niet
ik hoop dat we dan niet meer in deze shitshow zitten -O-
Wij komen hier nooit meer uit, het virus zal altijd blijven muteren en dus een schaduw over onze samenleving projecteren met een blijvend debat om maatregelen. Het leven van voor corona komt nooit meer terug. Je zult voor altijd afstand moeten houden, een mondkapje moeten dragen, in de winter thuis moeten blijven, alleen in de zomer naar het terras mogen (voor zover die nog bestaan in het nieuwe normaal).
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  dinsdag 30 november 2021 @ 22:03:38 #120
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202412395
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:02 schreef ludovico het volgende:

[..]
Alle vvd66 CU GL CDA stemmers.
ze zullen echt niet allen hier achter staan
je stemt op een partij omdat deze ze dicht mogelijk bij jouw idealen komt
of ze min mogelijk van je idealen af staat
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202412568
Politie krijgt assistentie van het leger. Word nog gezellig op de komende demonstraties

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202412626
quote:
16s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:11 schreef Ali_boo het volgende:
Politie krijgt assistentie van het leger. Word nog gezellig op de komende demonstraties

[ twitter ]
"Zwaarbewapende militairen"...dacht dat ze altijd een beetje "pang pang" moesten roepen :+ |:)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202412627
quote:
Moest toch even meer van het verhaal weten. Schijnt alweer aangepast te zijn.

https://miami.cbslocal.co(...)vaccinated-students/
pi_202412699
Aan elke lockdown komt een einde en dan neemt de verspreiding van de ziekte weer toe

https://www.telegraaf.nl/(...)n-de-ziekte-weer-toe

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202412724
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:16 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
"Zwaarbewapende militairen"...dacht dat ze altijd een beetje "pang pang" moesten roepen :+ |:)
Als het om eigen burgers gaat dan bewapent de overheid het leger tot aan de tand toe . Ze geven echt vreselijk veel om ons, dat zie je meteen O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202412777
Fochizzle had deze al eerder geplaatst maar ik vermoed dat er weinig users op tiktok links clicken dus post hem nog maar een keer

twitter


Doet me denken aan het communisme :)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202412835
quote:
16s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:11 schreef Ali_boo het volgende:
Politie krijgt assistentie van het leger. Word nog gezellig op de komende demonstraties

[ twitter ]
Ziet er gezellig uit :X
pi_202412880
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:25 schreef Ali_boo het volgende:
Fochizzle had deze al eerder geplaatst maar ik vermoed dat er weinig users op tiktok links clicken dus post hem nog maar een keer

[ twitter ]

Doet me denken aan het communisme :)
Ja ik zit op fok via mn mobieltje, en bij mij werkt het niet om Tiktok links te plaatsen met beeld erbij zoals het werkt bij YouTube links :{ 🤔
Maar thanks voor de repost! ^O^ :D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  dinsdag 30 november 2021 @ 22:34:42 #129
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202412904
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:33 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ja ik zit op fok via mn mobieltje, en bij mij werkt het niet om Tiktok links te plaatsen met beeld erbij zoals het werkt bij YouTube links :{ 🤔
Maar thanks voor de repost! ^O^ :D
Hier ook niet
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 30 november 2021 @ 22:35:28 #130
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202412919
En hoe zit het met de regel, eigen leger mag niet ingezet worden tegen eigen bevolking?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 22:40:08 #131
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202412986
Damnz, jullie maken jullie druk om Corona maatregelen.. Restricties? Onderdrukking van de unvaxxed?? Echt er zijn ergere dingen zoals, wanneer stopt de regen en kou nou?? Tot het bot verkleumd en verregend vandaag op de fiets :( en jullie je maar druk maken om futiliteiten :|W
Lach met een schone bips
pi_202412996
Geen prik = geen kerst

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 22:48:55 #133
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202413138
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:40 schreef Ali_boo het volgende:
Geen prik = geen kerst

[ twitter ]
Verdomme! en we zouden er toch klaar mee zijn inmiddels? Goeie grap wel, ben benieuwd hoeveel mensen die nu roepen "Ik ga echt niet steeds een booster nemen" dadelijk weer braaf in de rij staan :)
Lach met een schone bips
pi_202413168
Zoveel schijt hebben aan maatschappelijke onrust. Over de hele wereld. Bijzonder niet?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 22:54:41 #135
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202413249
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:50 schreef ludovico het volgende:
Zoveel schijt hebben aan maatschappelijke onrust. Over de hele wereld. Bijzonder niet?
Nee, is niet echt bijzonder... Als jij de hele dag werkt, je komt thuis zet een prakkie voor je neus en eet. Dan op de bank en herhaling na herhaling krijg jij hetzelfde te horen zonder ook maar verder te kijken... Dan geloof je wat je door de media te eten krijgt :)

Ik gok dan 60% van de westerse wereld zo leeft, hoe triest ook. Meeste van mij collega's zijn gevaccineerd en Corona is eng maar nu niet meer want vaxxed. De gesprekken die zij onderling voeren gaan meer over Boer zoekt Vrouw dan over dingen die wij zien gebeuren.

Het begin van de Metaverse misschien wel :)
Lach met een schone bips
pi_202413256
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:33 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ja ik zit op fok via mn mobieltje, en bij mij werkt het niet om Tiktok links te plaatsen met beeld erbij zoals het werkt bij YouTube links :{ 🤔
Maar thanks voor de repost! ^O^ :D
Terechte klacht, ik kom zo vaan interessante videos tegen op rumble, odesey, telegram maar kan ze vervolgens niet plaatsen zoals het bij youtube het geval is . In mijn ervaring klikt er nauwelijks iemand links die niet van youtube afkomstig zijn ( misschien iets voor de fb)

Om nog even terug te komen op de video. Ik weet nog dat mijn oma mij vertelde hoe ze Oekrane ontvlucht is samen met haar 7 zussen in de jaren 30.In die tijd hadden de communisten het land overgenomen, ze vreesden voor hun leven dus ze moesten wel. Maar een van de verhalen die me altijd is bijgebleven was dat ze de hele dag door propaganda aan moest horen van de communistische partij. Het was onmogelijk om het uit de weg te gaan want die luidsprekens die je heel de dag aan moest horen, die waren er overal . Om de paar min ging die luispreken weer aan met weer een boodschap van kameraad Dropov( of wat zijn naam ook was). Om er gek van te worden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202413292
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:55 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Terechte klacht, ik kom zo vaan interessante videos tegen op rumble, odesey, telegram maar kan ze vervolgens niet plaatsen zoals het bij youtube het geval is . In mijn ervaring klikt er nauwelijks iemand links die niet van youtube afkomstig zijn ( misschien iets voor de fb)

Om nog even terug te komen op de video. Ik weet nog dat mijn oma mij vertelde hoe ze Oekrane ontvlucht is samen met haar 7 zussen in de jaren 30.In die tijd hadden de communisten het land overgenomen, ze vreesden voor hun leven dus ze moesten wel. Maar een van de verhalen die me altijd is bijgebleven was dat ze de hele dag door propaganda aan moest horen van de communistische partij. Het was onmogelijk om het uit de weg te gaan want die luidsprekens die je heel de dag aan moest horen, die waren er overal . Om de paar min ging die luispreken weer aan met weer een boodschap van kameraad Dropov( of wat zijn naam ook was). Om er gek van te worden
Is uiteindelijk ook psychological warfare }:|
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 23:01:00 #138
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202413332
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:57 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Is uiteindelijk ook psychological warfare }:|
Kill them with fire! })
Lach met een schone bips
pi_202413340
twitter

🤣🤣🤣
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 23:02:39 #140
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202413358
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
🤣🤣🤣
Echt.... Goeie timing wel..

Dit begint een "wij van WC eend verhaal te worden"
Lach met een schone bips
pi_202413416
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202413569
Wat wij al wisten:

twitter


Ik las overigens net op andere plek dat in duitsland de verplichte vaccinatie is doorgevoerd, met verplichte halfjaarlijkse booster. Boete als deze niet gehaald worden. Zoek nog naar een nieuwsbron, maar dit is helemaal fout aan het gaan.

Was paniek van een paar duitsers, maar blijkbaar waren ze allemaal al overtuigd van dit. We zullen zien.

[ Bericht 4% gewijzigd door yinxs op 30-11-2021 23:43:52 ]
  dinsdag 30 november 2021 @ 23:34:34 #144
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202413741
Deze al voorbij gekomen?


The end is near (or not)

*O* omnicrom *O* *O* *O*
There is only one religion
pi_202413771
Paul Kingsnorth sees the vaccine wars as symptomatic of a bigger division between two fundamentally different world views: he calls them “thesis” and “antithesis.” When it comes to Covid, “thesis” is the establishment viewpoint: that lockdowns are needed to contain the virus, masks work, vaccines are safe, and people who question them are wrongheaded or worse. When Covid-19 first struck, Kingsnorth took the “thesis” viewpoint.

But over the last few months, his perspective changed. As he writes in today’s UnHerd, the crystallising moment arrived when he woke up to the news that the Austrian government had ‘interned an entire third of the population’. This move, he writes, sent a ‘chill down my spine’.


Plaats hier uw advertentie
pi_202413794
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:14 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Was ooit bij Yad Vashem in Jeruzalem, en staan daar bomen voor mensen en landen die op waren gekomen voor de joden tijdens de oorlog...staat dus ook een boom voor de Nederlandse staat..had 'm het liefst in de fik gestoken }:|
Maar goed, mensen doen graag alsof ze allemaal bij het verzet hadden gezeten }:|
Ben ik ook twee keer met kibbutz uitjes geweest...En daar binnen is het koel, donker en altijd met zeilige,verdrietige muziek in het achtergrond.
Setting a scene and creating a certain atmosphere.
Wat onze kibbutz volunteer leader heeft over gezegd mag ik niet zoveel over posten, maar ik weet zeker dat de echte Israelis wel sceptisch waren over wat er over WWII vertelt is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202413846
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
Damnz, jullie maken jullie druk om Corona maatregelen.. Restricties? Onderdrukking van de unvaxxed?? Echt er zijn ergere dingen zoals, wanneer stopt de regen en kou nou?? Tot het bot verkleumd en verregend vandaag op de fiets :( en jullie je maar druk maken om futiliteiten :|W
Oh ffs - there you go again Mr.fckin Motivated!
Grapje hoor, je hebt wel wat gelijk.
Respect man.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202413857
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:38 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ben ik ook twee keer met kibbutz uitjes geweest...En daar binnen is het koel, donker en altijd met zeilige,verdrietige muziek in het achtergrond.
Setting a scene and creating a certain atmosphere.
Wat onze kibbutz volunteer leader heeft over gezegd mag ik niet zoveel over posten, maar ik weet zeker dat de echte Israelis wel sceptisch waren over wat er over WWII vertelt is.
Ik heb ook op 2 kibbutzen gewerkt, in 1998 een half jaar en weer in 1999/2000 voor een jaar :D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  dinsdag 30 november 2021 @ 23:54:29 #149
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202413911
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:38 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ben ik ook twee keer met kibbutz uitjes geweest...En daar binnen is het koel, donker en altijd met zeilige,verdrietige muziek in het achtergrond.
Setting a scene and creating a certain atmosphere.
Wat onze kibbutz volunteer leader heeft over gezegd mag ik niet zoveel over posten, maar ik weet zeker dat de echte Israelis wel sceptisch waren over wat er over WWII vertelt is.
Zelf de jesus tour gedaan jeruzalem, bethlehem, de mozes berg(egypte) etc. in 2019
Was wel leerzaam en eye-opening. Niet dat ik zo gelovig ben maar graag geschiedenis wil ervaren.

We hadden hier ooit een lichtkogel die ons wilde vertellen dat niet alles over ww2 was zoals het ons verteld wordt. Ook zeer leerzaam en eye-opening.

Ben wel anders naar dingen gaan kijken , zo kwam ik een bord tegen bij de holterberg waar duidelijk werd verteld dat er een hoop dorpelingen met de duitsers meehielpen om joden te vinden die zich daar verstopt hadden op de holterberg, is daar ook een "concentratie kampje" geweest bij nijverdal in de buurt.
Nederlanders werden daar ook een tijdje te werk gezet.

Blijkt ook dat velen de NSB een goede politieke partij vonden totdat de party openlijk hitler en het derde rijk steunde, werd daarna ook een verboden partij. Nederlanders zijn echt niet dat vrijheids lievende volkje als men je doet geloven is meer om te verdoezelen dat dit een land van NSB-ers is.
There is only one religion
pi_202414091
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:46 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ik heb ook op 2 kibbutzen gewerkt, in 1998 een half jaar en weer in 1999/2000 voor een jaar :D
Leuk ! Ik ook twee keer (2 jaar in totaal) eind jaren 80, in het Noord, vlakbij de Lebanees grens. ...en fantastische ervaringen gehad! Zoveel briljante mensen ontmoeten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')