Ik vind het wel leuk dat het hier ineens leeft.quote:
Ik ook, gezellig!!quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat het hier ineens leeft.
Jaaaa puntjequote:Op dinsdag 30 november 2021 17:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier heb je een puntje, dat heb je verdiend.
Wij ook sub forum was dan toch nutteloos geweest.. en nu niet meer woop woopquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat het hier ineens leeft.
Je hebt die paar TB's toch niet voor janlul gekocht?quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:19 schreef Schakeltopia het volgende:
KUT ik wilde joehoe plaatje doen maar die staat nog niet op de laptop
Even zoeken via zoek ding hier bovenquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:19 schreef Schakeltopia het volgende:
KUT ik wilde joehoe plaatje doen maar die staat nog niet op de laptop
plaatjes voor FOK! zijn niet direct prioriteitquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt die paar TB's toch niet voor janlul gekocht?
NIet?quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
plaatjes voor FOK! zijn niet direct prioriteit
Of een liedje.quote:
nah het is meer dat ik gewoon even wil testen hoe het draait allemaal, voordat ik alles overzet.quote:
Heb je een nieuwe?quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nah het is meer dat ik gewoon even wil testen hoe het draait allemaal, voordat ik alles overzet.
beetje spielerijen eerst
Principessa.quote:
nee dat niet, heb hem al een tijdje. alleen gebruikte hem erbij en wil hem nu gewoon als standaard gaan gebruiken zegmaar.quote:
jaaaa nice!quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Schakeltopia Schakeltopia
Mijn oordoppen zijn binnen, ga ze morgen op halen![]()
Handigquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee dat niet, heb hem al een tijdje. alleen gebruikte hem erbij en wil hem nu gewoon als standaard gaan gebruiken zegmaar.
ze verwachten er heel wat vanquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
Er zijn ook gewoon 4 (!) Viva mods
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |