abonnement Unibet Coolblue
pi_202406789
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:09 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Bruls.

Bruls verbiedt hardloopwedstrijden.

Bruls houdt niet van hardlopen.
Bruls rent alleen als de ijscoman voorbij komt.
pi_202406797
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Bruls rent alleen als de ijscoman voorbij komt.
_O-
pi_202406803
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:09 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Bruls.

Bruls verbiedt hardloopwedstrijden.

Bruls houdt niet van hardlopen.
NOS heeft humor, "trek het breder" dan die kop van Bruls eronder
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:13:14 #104
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_202406811
Ik ben het wel met @Za eens dat dit topic af en toe iets teveel een keuvelclubje is en iets te weinig daadwerkelijk interessante informatie of discussie bevat.

Het heeft ook met de timing te maken. 's Ochtends of 's avonds gaat het vaak best, maar rond drie uur is het vaak een gekkenhuis vanwege de cijfers etc. Maar toch, beetje meer op de inhoud mag van mij wel.
pi_202406812
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]
NOS heeft humor, "trek het breder" dan die kop van Bruls eronder
Hoezo? Op TV ziet iedereen er toch dik uit?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_202406813
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:50 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ze moeten gewoon de ballen hebben om de scholen wat langer vakantie te geven. En werkgevers moeten wat meer hun verantwoordelijkheid nemen door werknemers ook echt thuis te laten werken als dat kan. Dat gaat gecombineerd de meeste impact maken denk ik; gecombineerd met boosters (vooral bij kwetsbaren en ouderen).
Ze zullen wel gegokt hebben om de kerstvakantie te kunnen halen waardoor in feite 2 weken de scholen dicht te hebben zonder ze te hebben te hoeven sluiten. Voor de rest ben ik het wel met je eens dat dit kabinet weinig daadkracht heeft
pi_202406820
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:08 schreef THEFXR het volgende:
Burgemeesters bespreken 'anti-polarisatieplan': 'Trek het breder dan relschoppers'

[ afbeelding ]

https://nos.nl/artikel/24(...)der-dan-relschoppers
Leuk bedoeld maar dit gaat alleen maar meer worden natuurlijk. De enige duurzame manier om dit op te lossen is het opheffen van coronamaatregelen. Tot die tijd maar zonder al teveel excessen zien te overleven, dat zou al een hele winst zijn.
I'll give you something to do
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 november 2021 @ 16:13:50 #108
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_202406821
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:10 schreef Za het volgende:

[..]
Dit forum is niet jouw club.
Je hebt te dealen met mensen met verschillende opvattingen, die een beleefde discussie proberen te voeren.

Deze hele thread is gekaapt door een zeker groepje die iedereen probeert weg te jagen, ook middels haat DM' s, en de hele thread volspammen met honden en slowchat inclusief de mods.
Nu even weer klaar. Je kan naar FB om feedback te geven. Als je haat DM's krijgt mag jij het mij via DM laten weten en dan ondernemen wij actie.

Even stoppen nu om de discussie hier te voeren. Kan eventueel nog in FB.
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:14:16 #109
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202406828
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:13 schreef Tijn het volgende:
Ik ben het wel met @:Za eens dat dit topic af en toe iets teveel een keuvelclubje is en iets te weinig daadwerkelijk interessante informatie of discussie bevat.

Het heeft ook met de timing te maken. 's Ochtends of 's avonds gaat het vaak best, maar rond drie uur is het vaak een gekkenhuis vanwege de cijfers etc. Maar toch, beetje meer op de inhoud mag van mij wel.
Volgens mij is het 90% serieus, 10% ouwehoeren.

Niet zo moeilijk over doen hoor..
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_202406829
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:10 schreef Simmertje het volgende:

Jij post al sinds het begin van deze crisis data die voor geen kant klopt of manipuleert de cijfers zo totdat je daar zelf een conclusie uit kan trekken die in jouw straatje past. Beetje hypocriet dus om hier kritiek op te hebben.
Ik post artikelen met bonafide bronnen.
Welke conclusie ik aan een artikel verbind is aan mij, jij kunt het artikel lezen en jouw mening geven. Dat is hoe een discussie werkt en kan interessant zijn.
Dit is geen vriendenclub.
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:14:27 #111
14505 OProg
A Life in Music
pi_202406830
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Redelijk voorspelbaar: over 10-14 dagen extra strenge maatregelen.
Oh. Dat weet ik nog niet eens. Ik denk dat er zo godvergeten veel besmettingen zijn op dit moment dat ze gokken het mede op die manier te laten dalen. Mijn lijkt dat Kluytmans ook wel van die gedachten heeft.

Maar ik doelde eigenlijk over de situatie met de user boven je.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:14:47 #112
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_202406834
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:14 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Volgens mij is het 90% serieus, 10% ouwehoeren.

Niet zo moeilijk over doen hoor..
Dat is ook min of meer wat ik zeg, he B-)
pi_202406843
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:08 schreef THEFXR het volgende:
Burgemeesters bespreken 'anti-polarisatieplan': 'Trek het breder dan relschoppers'

[ afbeelding ]

https://nos.nl/artikel/24(...)der-dan-relschoppers
Het enige langetermmijn plan waar ze aan lijken te werken.
pi_202406847
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:14 schreef Za het volgende:

[..]
Ik post artikelen met bonafide bronnen.
Welke conclusie ik aan een artikel verbind is aan mij, jij kunt het artikel lezen en jouw mening geven. Dat is hoe een discussie werkt en kan interessant zijn.
Dit is geen vriendenclub.
Je bent zelf selectief cijfers uit bepaalde bronnen aan aan het halen die in je verhaal passen en de context laat je totaal weg, omdat die context je argument compleet onderuit zou halen.

Daar compleet los van vind ik wel dat het voetbalkantine-niveau van HUGOD en HOEREN OPEN af en toe wel wat minder mag.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_202406849
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:13 schreef opreis het volgende:

[..]
Ze zullen wel gegokt hebben om de kerstvakantie te kunnen halen waardoor in feite 2 weken de scholen dicht te hebben zonder ze te hebben te hoeven sluiten. Voor de rest ben ik het wel met je eens dat dit kabinet weinig daadkracht heeft
ik denk dan: zeg het dan tegen die mensen met kanker of een slecht hart dat hun operatie wordt afgezegd, omdat die debiele minister van onderwijs de scholen perse wilde open houden.
pi_202406850
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:14 schreef OProg het volgende:

[..]
Oh. Dat weet ik nog niet eens. Ik denk dat er zo godvergeten veel besmettingen zijn op dit moment dat ze gokken het mede op die manier te laten dalen. Mijn lijkt dat Kluytmans ook wel van die gedachten heeft.

Maar ik doelde eigenlijk over de situatie met de user boven je.
Volgens mij beseft men nog altijd niet dat wanneer je zo blijft door modderen met nog enkele weken (meer dan) 100k besmettingen per week, je een gigantische code zwart krijgt in de ziekenhuizen..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:16:26 #117
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_202406852
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En mensen die negatief testen gaan er, wellicht ten onrechte, vanuit dat ze dus inderdaad negatief zijn en gaan weer de hort op.
Toegegeven; toen ik laatst een week goed verkouden was heb ik ook enkel een zelftest gedaan. Het voelde gewoon als een normale verkoudheid. Partner en ik deden wel extra voorzichtig, sliepen ook apart. Maar ben wel gewoon binnen gebleven nadat de zelftest negatief was. Vind dat niet echt een probleem; wordt imo idd pas een probleem als je een zelftest doet en daarna gewoon weer contact hebt met anderen terwijl je nog wel klachten hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_202406854
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:57 schreef _serial_ het volgende:
Er zit nu echt duidelijke plateau vorming in de cijfers

[ afbeelding ]

- Meldingen tot 5 dagen oud zijn aan het "afnemen"
- Datavertraging 5+ dagen zit nu op 4745
- Percentage positief afgelopen zondag was (21%) ruim onder het percentage positief van vorige week zondag (23.4%)
Leuk dat we een plateau hebben. Echter is het zonde dat we een plateau op 22k besmettingen hebben bereik terwijl we met cordaat ingrijpen dit ook op onder de 10k hadden kunnen hebben (en dan hadden we waarschijnlijk ook eerder weer kunnen versoepelen)
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:16:40 #119
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_202406855
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:13 schreef Tijn het volgende:
Ik ben het wel met @:Za eens dat dit topic af en toe iets teveel een keuvelclubje is en iets te weinig daadwerkelijk interessante informatie of discussie bevat.

Het heeft ook met de timing te maken. 's Ochtends of 's avonds gaat het vaak best, maar rond drie uur is het vaak een gekkenhuis vanwege de cijfers etc. Maar toch, beetje meer op de inhoud mag van mij wel.
Ik wil graag discussieren hier hoor maar er zijn users die er handje van hebben om antivax fake news te posten en dan heel hard weg te rennen. Wanneer je om duiding of om extra bronnen vraagt dan reageren ze niet meer. Tot ze een uur later weer met andere onzin komen.
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:18:12 #120
14505 OProg
A Life in Music
pi_202406870
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:16 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Volgens mij beseft men nog altijd niet dat wanneer je zo blijft door modderen met nog enkele weken (meer dan) 100k besmettingen per week, je een gigantische code zwart krijgt in de ziekenhuizen..
Als het stabiel is kom je op een gegeven moment natuurlijk wel in een fase dat de in en uitstroom in balans komen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:18:15 #121
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202406871
Alleen samen krijgen we corona nog steeds niet onder controle.
pi_202406879
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:16 schreef opreis het volgende:

[..]
Leuk dat we een plateau hebben. Echter is het zonde dat we een plateau op 22k besmettingen hebben bereik terwijl we met cordaat ingrijpen dit ook op onder de 10k hadden kunnen hebben (en dan hadden we waarschijnlijk ook eerder weer kunnen versoepelen)
En hoe bereik je dan anti-vaxxers (dat zij ook anti-stoffen krijgen) of zorg je voor een boost van de immuunrespons tegen covid?
pi_202406880
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:16 schreef opreis het volgende:

[..]
Leuk dat we een plateau hebben. Echter is het zonde dat we een plateau op 22k besmettingen hebben bereik terwijl we met cordaat ingrijpen dit ook op onder de 10k hadden kunnen hebben (en dan hadden we waarschijnlijk ook eerder weer kunnen versoepelen)
Dit dus, een zeer scherpe daling hoef je op deze manier niet te verwachten. Pure nalatigheid om de feiten onder ogen te zien en niet keihard in te grijpen. Nee joh, we gaan voor de 5 tot 5 tactiek en zien het wel..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_202406892
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:18 schreef OProg het volgende:

[..]
Als het stabiel is kom je op een gegeven moment natuurlijk wel in een fase dat de in en uitstroom in balans komen.
Vraag het me sterk af eigenlijk en voordat je daar al effect van ziet ben je echt weken verder..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_202406896
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:14 schreef Tijn het volgende:

[..]
Dat is ook min of meer wat ik zeg, he B-)
Lijkt me eerder 40-45%.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')