abonnement Unibet Coolblue
pi_202401917
'Alle steun voor deze agent’

Een hardhandige arrestatie van een 22-jarige vrouw in Breda leidt binnen én buiten de politie tot grote verbazing. Op beelden die op sociale media circuleren is te zien dat een agent van alle kanten agressief wordt bejegend en geïntimideerd door bemoeizuchtige omstanders.

De diender, die door het tumult lichtgewond raakte, krijgt binnen het korps alle steun. ,,Het moet afgelopen zijn met denken dat je tegen de politie alles kunt roepen”, meldt vakbond ACP.

De politieman sprak de 22-jarige vrouw donderdagavond rond 18.50 uur aan, omdat ze samen met haar zus door een rood stoplicht liep. Volgens de agent weigerde de 22-jarige vrouw mee te werken, gaf ze geen identiteitsbewijs, schold ze de agent uit en ging ze ook nog eens in verzet toen zij te horen kreeg dat ze werd aangehouden. De agent was genoodzaakt fysiek geweld te gebruiken omdat de vrouw zich tegen de aanhouding bleef verzetten.

In een video, die op Dumpert ruim 300.000 keer is bekeken, is te zien dat de agent omringd wordt door enkele boze filmende omstanders, vermoedelijk bekenden of familieleden van de vrouw. De agent wordt machtsmisbruik verweten omdat de arrestant ‘een meisje’ is. Nu blijkt dat ze echter 22 jaar is.

Lichtgewond
Volgens een woordvoerder van de politie heeft de agent diverse malen aan de vrouw gevraagd om rustig mee te werken. Toen dat niet gebeurde, is ze tegen de grond gewerkt en met geweld aangehouden. ,,Het houdt een keer op”, aldus de woordvoerder. Een 45-jarige man uit Breda die de arrestatie belemmerde is ook aangehouden.

Door het verzet van de verdachte liep de agent kleerscheuren en verwondingen op. In het ziekenhuis is er verder onderzoek gedaan naar zijn letsel. ,,Dit bleek uiteindelijk mee te vallen, maar agressie en geweld tegen politiemensen is onacceptabel”, aldus de politiewoordvoerder.

Binnen politievakbond ACP denken ze er hetzelfde over. ,,Van ons alle steun voor deze agent! Het moet afgelopen zijn met denken dat je tegen de politie alles kunt roepen. Als je daarbij ook nog denkt dat je niet hoeft te luisteren en je verzet tegen de aanhouding, heeft dat simpelweg gevolgen”, meldt de bond. Voorzitter Gerrit van de Kamp voegt daaraan toe dat de beelden niet alles zeggen. ,,Filmpjes laten zoals bijna altijd maar een deel van wat gebeurd is zien. Zoals de afgelopen tijd al vaker is gebleken”, vertelt hij tegen deze site.

Verklaring zus
De spraakmakende video is bij de politie bekend. ,,De politie past uiteraard niet graag geweld toe, maar als de situatie daarom vraagt, dan mag zij dit wel gebruiken”, laat ze weten in een schriftelijke verklaring. ,,Agressie of geweld, in welke vorm dan ook, tegen agenten wordt niet getolereerd. Politie en justitie hanteren hier dezelfde aanpak: aangiftes worden altijd opgenomen, daders worden met prioriteit door het Openbaar Ministerie voor de rechter gebracht, en tegen de daders wordt een driemaal zo hoge straf geëist.”

De zus van de vrouw heeft op Facebook haar versie van de gebeurtenissen opgetekend. Ze schrijft dat beide vrouwen wel degelijk hun id-kaart lieten zien en beschuldigt de agent van machtsmisbruik. ,,De agent kwam heel hard aanrijden en als we niet waren weggesprongen, had hij ons aangereden. Mijn zus vroeg aan de agent waarom hij ons bijna aanreed en dat vond de agent blijkbaar respectloos.”

Dagvaarding
De 22-jarige vrouw uit Zevenbergen heeft een nacht in de cel doorgebracht en is met een dagvaarding voor het beledigen van de agent weggestuurd. Ze zal zich voor de rechter moeten verantwoorden.

https://www.ad.nl/binnenl(...)deze-agent~a5a76ebe/
pi_202401925
Ze liepen door rood, maar gingen klagen omdat de agent ze bijna aan reed?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 30 november 2021 @ 10:05:08 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202402046
+1 voor de agent, doe gewoon ff normaal met je grote bakkes
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202402055
Geweld en agressie tegen personen van het zwakkere geslacht is ook onnodig en onacceptabel. Dat dispuut had gemakkelijk verbaal opgelost kunnen worden.
pi_202402057
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 10:05 schreef heywoodu het volgende:
+1 voor de agent, doe gewoon ff normaal met je grote bakkes
dacht zelf meer aan +5
  dinsdag 30 november 2021 @ 10:16:14 #6
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202402217
Samengevat: door rood lopen, een grote bek hebben tegen de politie en je vervolgens slachtoffer voelen als dat consequenties heeft.

Oppokken met dit volk graag :{w
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 30 november 2021 @ 10:31:43 #7
319979 Fok-it
All is well
pi_202402483
Laten we dat grafvolk wat elk moment in hun leven wat likes kan opleveren loopt te filmen ook eens wat harder aanpakken met boetes.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_202402862
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 10:31 schreef Fok-it het volgende:
Laten we dat grafvolk wat elk moment in hun leven wat likes kan opleveren loopt te filmen ook eens wat harder aanpakken met boetes.
Ja gewoon blind worden voor misstanden, vies volk zeg.

Maar serieus, agent ging buiten alle proporties te keer.
Deëscaleren is een kerntaak.

Ook oom agent mag zonder sirenes of zwaailichten, niet zo hard rijden als hij of zij maar wil.
Nee ook niet bij speciale omstandigheden, een van de twee moet aan staan dan.

Daarbij kan sowieso iemand zomaar oversteken, rood licht of niet, basis kennis rijlessen.

Daarnaast is het door rood lopen niet bepaald een zware overtreding.
Noch is van de schrik dingen roepen naar de agent, wat je moet beseffen lijkt mij omdat je zelf ook schrikt, nou zo’n reactie waardig.

Daarnaast zie je letterlijk op beeld haar ID kaart op de grond liggen, wilde meneer niet aannemen ook niet toen die ander het nog oppakte zo van hier dan, nee werd weggeduwd en iedereen moest maar oprotten.

Totale onkunde.

Dat de politie vakbond denkt als een Nederlandse versie te zijn van de “police union”, zegt mij wel genoeg.
Amerikaanse praktijken waar je ver vandaan dient te blijven.
pi_202402920
Facebookpost van de desbetreffende zus:
https://www.facebook.com/tiffany.spratt.71/posts/1958251821013972

Die reacties die eronder staan, of bij de video's zelf :X
Stoer zeggen dat ze de agent zelf helemaal verrot zouden slaan en meer van dat soort dingen, en ze zijn er nog trots op ook.

:r
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  dinsdag 30 november 2021 @ 11:19:08 #10
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202403012
Die agent had gelijk mogen meppen wat mij betreft.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 30 november 2021 @ 11:28:42 #11
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202403112
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 11:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Trololololololol
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 30 november 2021 @ 11:30:20 #12
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_202403133
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 11:12 schreef KaBuf het volgende:
Facebookpost van de desbetreffende zus:
https://www.facebook.com/tiffany.spratt.71/posts/1958251821013972

Die reacties die eronder staan, of bij de video's zelf :X
Stoer zeggen dat ze de agent zelf helemaal verrot zouden slaan en meer van dat soort dingen, en ze zijn er nog trots op ook.

:r
Mijn God, wat een aids zeg.
  dinsdag 30 november 2021 @ 11:31:26 #13
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202403144
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 11:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Ja gewoon blind worden voor misstanden, vies volk zeg.

Maar serieus, agent ging buiten alle proporties te keer.
Deëscaleren is een kerntaak.

Ook oom agent mag zonder sirenes of zwaailichten, niet zo hard rijden als hij of zij maar wil.
Nee ook niet bij speciale omstandigheden, een van de twee moet aan staan dan.

Daarbij kan sowieso iemand zomaar oversteken, rood licht of niet, basis kennis rijlessen.

Daarnaast is het door rood lopen niet bepaald een zware overtreding.
Noch is van de schrik dingen roepen naar de agent, wat je moet beseffen lijkt mij omdat je zelf ook schrikt, nou zo’n reactie waardig.

Daarnaast zie je letterlijk op beeld haar ID kaart op de grond liggen, wilde meneer niet aannemen ook niet toen die ander het nog oppakte zo van hier dan, nee werd weggeduwd en iedereen moest maar oprotten.

Totale onkunde.

Dat de politie vakbond denkt als een Nederlandse versie te zijn van de “police union”, zegt mij wel genoeg.
Amerikaanse praktijken waar je ver vandaan dient te blijven.
relschopper gespot
  dinsdag 30 november 2021 @ 11:33:51 #14
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_202403172
quote:
16s.gif Op dinsdag 30 november 2021 10:00 schreef Starhopper het volgende:
Nederlanders zijn echt stom volk
Ja! Alle zeventien miljoen!!1!1!!!!!!!!!
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 30 november 2021 @ 11:34:04 #15
319979 Fok-it
All is well
pi_202403175
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 11:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Ja gewoon blind worden voor misstanden, vies volk zeg.

Maar serieus, agent ging buiten alle proporties te keer.
Deëscaleren is een kerntaak.

Ook oom agent mag zonder sirenes of zwaailichten, niet zo hard rijden als hij of zij maar wil.
Nee ook niet bij speciale omstandigheden, een van de twee moet aan staan dan.

Daarbij kan sowieso iemand zomaar oversteken, rood licht of niet, basis kennis rijlessen.

Daarnaast is het door rood lopen niet bepaald een zware overtreding.
Noch is van de schrik dingen roepen naar de agent, wat je moet beseffen lijkt mij omdat je zelf ook schrikt, nou zo’n reactie waardig.

Daarnaast zie je letterlijk op beeld haar ID kaart op de grond liggen, wilde meneer niet aannemen ook niet toen die ander het nog oppakte zo van hier dan, nee werd weggeduwd en iedereen moest maar oprotten.

Totale onkunde.

Dat de politie vakbond denkt als een Nederlandse versie te zijn van de “police union”, zegt mij wel genoeg.
Amerikaanse praktijken waar je ver vandaan dient te blijven.
_O- _O-

Ja

Bijna
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 30 november 2021 @ 11:35:05 #16
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202403190
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 09:55 schreef Sushilover het volgende:

De zus van de vrouw heeft op Facebook haar versie van de gebeurtenissen opgetekend.

Nog een red flag gespot. Eigenlijk weet je dan al genoeg.
pi_202403194
quote:
Ik kan hier altijd intens van genieten 8-)

Verder vage filmpjes. Ik vermoed dat de agenten weer gewoon prima hun werk deden en dat de mensen die zij aanspraken helemaal lijp werden om niets wat de zaak deed escaleren. Goed dat ze dit volk van straat trekken.
Conscience do cost.
pi_202403253
Tja, als die vrouw gewoon netjes was gebleven en mee had gewerkt en d'r ID had laten zien, was ze er hoogst waarschijnlijk met een waarschuwing of hooguit een boete vanaf gekomen.

Maar ga je moeilijk doen, schelden, weigeren om je ID te laten zien, tja dan kan een agent je aanhouden.

Ga je je dan ook nog verzetten, mag de agent hardhandig worden.

Ze heeft het dus volledig aan zichzelf te danken.
Niet meer, niet minder.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 30 november 2021 @ 11:45:56 #19
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_202403324
Heeft ze ook "ik kan niet ademen" geroepen toevallig?
pi_202403383
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 11:40 schreef StateOfMind het volgende:
Tja, als die vrouw gewoon netjes was gebleven en mee had gewerkt en d'r ID had laten zien, was ze er hoogst waarschijnlijk met een waarschuwing of hooguit een boete vanaf gekomen.

Maar ga je moeilijk doen, schelden, weigeren om je ID te laten zien, tja dan kan een agent je aanhouden.

Ga je je dan ook nog verzetten, mag de agent hardhandig worden.

Ze heeft het dus volledig aan zichzelf te danken.
Niet meer, niet minder.
Als politieagenten een dispuut hebben met personen van het zwakkere geslacht, kunnen de politieagenten dat ook oplossen zonder geweld te gebruiken. Zou tevens een bewijs zijn dat de politieagenten volwassen mensen zijn.
  dinsdag 30 november 2021 @ 11:54:49 #21
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202403453
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 11:49 schreef torentje het volgende:

[..]
Als politieagenten een dispuut hebben met personen van het zwakkere geslacht, kunnen de politieagenten dat ook oplossen zonder geweld te gebruiken. Zou tevens een bewijs zijn dat de politieagenten volwassen mensen zijn.
suggestieve en manipulatieve post
pi_202403474
Als die agent inderdaad hard kwam aanrijden op de voetgangers, dan is dat heel bedreigend en logisch dat de dames dan boos en onwillig reageren.
Dat zij volgens de agent niet hun identiteitsbewijs lieten zien, past in het beeld van politieagressie: overtredingen fantaseren om bruut optreden te rechtvaardigen.
pi_202403481
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 09:55 schreef Sushilover het volgende:
'Alle steun voor deze agent’

Een hardhandige arrestatie van een 22-jarige vrouw in Breda leidt binnen én buiten de politie tot grote verbazing. Op beelden die op sociale media circuleren is te zien dat een agent van alle kanten agressief wordt bejegend en geïntimideerd door bemoeizuchtige omstanders.

De diender, die door het tumult lichtgewond raakte, krijgt binnen het korps alle steun. ,,Het moet afgelopen zijn met denken dat je tegen de politie alles kunt roepen”, meldt vakbond ACP.

De politieman sprak de 22-jarige vrouw donderdagavond rond 18.50 uur aan, omdat ze samen met haar zus door een rood stoplicht liep. Volgens de agent weigerde de 22-jarige vrouw mee te werken, gaf ze geen identiteitsbewijs, schold ze de agent uit en ging ze ook nog eens in verzet toen zij te horen kreeg dat ze werd aangehouden. De agent was genoodzaakt fysiek geweld te gebruiken omdat de vrouw zich tegen de aanhouding bleef verzetten.

In een video, die op Dumpert ruim 300.000 keer is bekeken, is te zien dat de agent omringd wordt door enkele boze filmende omstanders, vermoedelijk bekenden of familieleden van de vrouw. De agent wordt machtsmisbruik verweten omdat de arrestant ‘een meisje’ is. Nu blijkt dat ze echter 22 jaar is.

Lichtgewond
Volgens een woordvoerder van de politie heeft de agent diverse malen aan de vrouw gevraagd om rustig mee te werken. Toen dat niet gebeurde, is ze tegen de grond gewerkt en met geweld aangehouden. ,,Het houdt een keer op”, aldus de woordvoerder. Een 45-jarige man uit Breda die de arrestatie belemmerde is ook aangehouden.

Door het verzet van de verdachte liep de agent kleerscheuren en verwondingen op. In het ziekenhuis is er verder onderzoek gedaan naar zijn letsel. ,,Dit bleek uiteindelijk mee te vallen, maar agressie en geweld tegen politiemensen is onacceptabel”, aldus de politiewoordvoerder.

Binnen politievakbond ACP denken ze er hetzelfde over. ,,Van ons alle steun voor deze agent! Het moet afgelopen zijn met denken dat je tegen de politie alles kunt roepen. Als je daarbij ook nog denkt dat je niet hoeft te luisteren en je verzet tegen de aanhouding, heeft dat simpelweg gevolgen”, meldt de bond. Voorzitter Gerrit van de Kamp voegt daaraan toe dat de beelden niet alles zeggen. ,,Filmpjes laten zoals bijna altijd maar een deel van wat gebeurd is zien. Zoals de afgelopen tijd al vaker is gebleken”, vertelt hij tegen deze site.

Verklaring zus
De spraakmakende video is bij de politie bekend. ,,De politie past uiteraard niet graag geweld toe, maar als de situatie daarom vraagt, dan mag zij dit wel gebruiken”, laat ze weten in een schriftelijke verklaring. ,,Agressie of geweld, in welke vorm dan ook, tegen agenten wordt niet getolereerd. Politie en justitie hanteren hier dezelfde aanpak: aangiftes worden altijd opgenomen, daders worden met prioriteit door het Openbaar Ministerie voor de rechter gebracht, en tegen de daders wordt een driemaal zo hoge straf geëist.”

De zus van de vrouw heeft op Facebook haar versie van de gebeurtenissen opgetekend. Ze schrijft dat beide vrouwen wel degelijk hun id-kaart lieten zien en beschuldigt de agent van machtsmisbruik. ,,De agent kwam heel hard aanrijden en als we niet waren weggesprongen, had hij ons aangereden. Mijn zus vroeg aan de agent waarom hij ons bijna aanreed en dat vond de agent blijkbaar respectloos.”

Dagvaarding
De 22-jarige vrouw uit Zevenbergen heeft een nacht in de cel doorgebracht en is met een dagvaarding voor het beledigen van de agent weggestuurd. Ze zal zich voor de rechter moeten verantwoorden.

https://www.ad.nl/binnenl(...)deze-agent~a5a76ebe/
Waar zijn die kut beelden dan? Verdorie moet je nou perse naar aanleiding van een nieuwsartikel heel het internet afgaan om de beelden te vinden?
  dinsdag 30 november 2021 @ 11:57:16 #24
476281 Butjekef
Put met keren
pi_202403492
quote:
Welgeteld drie punten in het hele braaksel. Hoe krijg je het voor elkaar.
pi_202403494
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 11:49 schreef torentje het volgende:

[..]
Als politieagenten een dispuut hebben met personen van het zwakkere geslacht, kunnen de politieagenten dat ook oplossen zonder geweld te gebruiken. Zou tevens een bewijs zijn dat de politieagenten volwassen mensen zijn.
Het is juist goed dat met oog op emancipatie vrouwen ook neergeknuppeld worden. Ik heb even de cijfers erbij gehaald en het lijkt erop dat vrouwen nog sterk ondervertegenwoordigd zijn wat betreft het stoephappen.
Conscience do cost.
pi_202403556
Oke, beelden gevonden. Mijn bevindingen:

1. Politie reageert te emotioneel en heeft kennelijk zichzelf niet onder controle.
2. Dat meisje moet op een gegeven moment gewoon meewerken. Dus alvorens het overschakelde naar een onnodige aanhouding.

Conclusie: Rood stoplicht. Moet dit nou perse zo uit de hand lopen? Persoonlijk denk ik dat de agent weer eventjes de baas wilde uithangen en omdat hij die erkenning niet kreeg van een klein meisje kon hij zichzelf niet meer onder controle houden en wilde hij dit kennelijk kenbaar maken met een onnodige harde aanhouding.
pi_202403643
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 12:01 schreef Werkperd het volgende:
Oke, beelden gevonden. Mijn bevindingen:

1. Politie reageert te emotioneel en heeft kennelijk zichzelf niet onder controle.
2. Dat meisje moet op een gegeven moment gewoon meewerken. Dus alvorens het overschakelde naar een onnodige aanhouding.

Conclusie: Rood stoplicht. Moet dit nou perse zo uit de hand lopen? Persoonlijk denk ik dat de agent weer eventjes de baas wilde uithangen en omdat hij die erkenning niet kreeg van een klein meisje kon hij zichzelf niet meer onder controle houden en wilde hij dit kennelijk kenbaar maken met een onnodige harde aanhouding.
Ik ben benieuwd hoe je op de conclusie komt dat de politie "te emotioneel" reageert. Dit soort beelden tonen nooit vooraf wat er is gebeurd. In dit geval werkten de vrouwen blijkbaar niet mee, en wilden ze zelfs weglopen. Dan is een dergelijke aanhouding gewoon nodig. Als zij dan niet meewerkt, krijg je inderdaad een hardere aanhouding. Was dat nodig? Nee, maar de schuld ligt dan bij de vrouw en niet bij de agent.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  dinsdag 30 november 2021 @ 12:09:15 #28
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_202403652
Weer allemaal aannames zonder dat er beeld is. We weten helemaal niet wat er gebeurd is, ik zie alleen een meisje dat wordt afgevoerd en welke op de grond ligt. Allemaal van na het incident.

Wat ik op de beelden zag waren een hoop mensen die zich er mee bemoeien door zo dichtbij te komen. Dit helpt niet voor de agent en het meisje. De agent moet zich dan ook concentreren op de omstanders om in te schatten of ze een gevaar zijn. Het meisje werkte ook tegen, terwijl het duidelijk was dat ze zou worden afgevoerd.

En toch allemaal conclusies of basis van deze beelden, erg knap.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_202403684
Altijd dezelfde soort figuren die in de slachtofferrol schieten en waarbij dit gebeurd. Kunnen ook nooit een fatsoenlijke zin Nederlands typen. Werk gewoon mee
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_202403688
Lol al dit drama voor iemand die door een rood stoplicht loopt. Ga alsjeblieft iets nuttigs doen met ons belastinggeld. Zoals de zorg opschalen of zo. Tering Jantje.
pi_202403704
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 11:31 schreef Tengano het volgende:

[..]
relschopper gespot
Deepthroat die schoen van de agent nog wat verder.
pi_202403705
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 11:12 schreef KaBuf het volgende:
Facebookpost van de desbetreffende zus:
https://www.facebook.com/tiffany.spratt.71/posts/1958251821013972

Die reacties die eronder staan, of bij de video's zelf :X
Stoer zeggen dat ze de agent zelf helemaal verrot zouden slaan en meer van dat soort dingen, en ze zijn er nog trots op ook.

:r
Haha wij liepen door rood want er was geen verkeer. En meteen daarna beginnen over een politie auto die eraan komt :')
pi_202403722
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 12:08 schreef KaBuf het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd hoe je op de conclusie komt dat de politie "te emotioneel" reageert. Dit soort beelden tonen nooit vooraf wat er is gebeurd. In dit geval werkten de vrouwen blijkbaar niet mee, en wilden ze zelfs weglopen. Dan is een dergelijke aanhouding gewoon nodig. Als zij dan niet meewerkt, krijg je inderdaad een hardere aanhouding. Was dat nodig? Nee, maar de schuld ligt dan bij de vrouw en niet bij de agent.
Ja met je hele gewicht op een dunne kippen lichaam druk zetten is gewoon een ongecontroleerde machtsvertoning. Waar gaat het uiteindelijk om man? Rood licht.

Ja die beelden heb ik niet. Jij zegt die vrouw '''blijkbaar'' en ik zeg de agent ''blijkbaar''. Er is ook genoeg materiaal te zien hoe politieagenten machtsmisbruik vertonen. Dus alles is mogelijk.
  dinsdag 30 november 2021 @ 12:14:07 #34
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202403725
Als ik erbij was geweest was ik tussen die agent en die hysterisie gaan staan. Wat een walgelijke zielepoten en bemoeials zijn dat zeg, bah bah.

Zielepiet/bemoeial/omstander: "Het is een meisje hoor" :')

Gedraag je dan als zodanig ipv je als een arrogant kutwijf te gedragen die zogenaamd boven de wet denkt te staan, dan heb je dit gezeik niet.
  dinsdag 30 november 2021 @ 12:16:17 #35
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202403753
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 11:35 schreef ems. het volgende:

[..]
Ik kan hier altijd intens van genieten 8-)

Verder vage filmpjes. Ik vermoed dat de agenten weer gewoon prima hun werk deden en dat de mensen die zij aanspraken helemaal lijp werden om niets wat de zaak deed escaleren. Goed dat ze dit volk van straat trekken.
Het zijn ook altijd dezelfde types.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_202403838
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 12:14 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ja met je hele gewicht op een dunne kippen lichaam druk zetten is gewoon een ongecontroleerde machtsvertoning. Waar gaat het uiteindelijk om man? Rood licht.

Ja die beelden heb ik niet. Jij zegt die vrouw '''blijkbaar'' en ik zeg de agent ''blijkbaar''. Er is ook genoeg materiaal te zien hoe politieagenten machtsmisbruik vertonen. Dus alles is mogelijk.
Leuk, maar die andere beelden hebben geen betrekking op deze situatie.

Hier in NL steunen we (o.b.v. hun ambtseed) op de verklaringen van de politie. Die geloof ik ook eerder dan een stel krijsende wijven op facebook. :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_202403840
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 11:12 schreef KaBuf het volgende:
Facebookpost van de desbetreffende zus:
https://www.facebook.com/tiffany.spratt.71/posts/1958251821013972

Die reacties die eronder staan, of bij de video's zelf :X
Stoer zeggen dat ze de agent zelf helemaal verrot zouden slaan en meer van dat soort dingen, en ze zijn er nog trots op ook.

:r
Die namen in de comments :') :') :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 30 november 2021 @ 12:26:40 #38
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202403872
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 12:23 schreef raptorix het volgende:

[..]
Die namen in de comments :') :') :') :')
Jan, Piet en Klaas zijn WOEST!!!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_202403905
https://www.omroepbrabant(...)iek-geweld-was-nodig

Tokkienamen generalisatie alert on.

Ze heet tishandra en de zus tiffany. :P
pi_202404000
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 11:57 schreef ems. het volgende:

[..]
Het is juist goed dat met oog op emancipatie vrouwen ook neergeknuppeld worden. Ik heb even de cijfers erbij gehaald en het lijkt erop dat vrouwen nog sterk ondervertegenwoordigd zijn wat betreft het stoephappen.
Politieagenten zijn toch ook ondervertegenwoordigd in stoephappen? Als je toch maar dom begint te lullen.
  dinsdag 30 november 2021 @ 12:38:25 #41
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_202404048
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 12:11 schreef Seamonkey- het volgende:
Altijd dezelfde soort figuren die in de slachtofferrol schieten en waarbij dit gebeurd. Kunnen ook nooit een fatsoenlijke zin Nederlands typen. Werk gewoon mee
gebeurd :')
zin Nederlands :')
We have always been at war with Eastasia.
pi_202404754
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 12:38 schreef -XOR- het volgende:

[..]
gebeurd :')
zin Nederlands :')
Haha oeps. Ach het ziet er nog altijd beter uit dan in die Facebook post. Maar bedankt voor de verbeteringen zal er in de toekomst op letten ^O^
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_202404882
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 12:11 schreef matigeuser het volgende:
Lol al dit drama voor iemand die door een rood stoplicht loopt. Ga alsjeblieft iets nuttigs doen met ons belastinggeld. Zoals de zorg opschalen of zo. Tering Jantje.
Ja hoor. En als de politie niks doen als 2 mensen voor hun ogen met de middelvinger omhoog door rood lopen, dan denk jij niet: slappe hap die politie!

De politie moet toch iemand aan kunnen spreken op een verkeersovertreding, als mensen dan weg willen lopen of een grote bek opzetten dan zeg je toch niet "oh loop dan maar door".
pi_202404973
quote:
16s.gif Op dinsdag 30 november 2021 10:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit ja :')
Nederlanders zijn echt stom volk :')

Wie ar smart piepol joe know,

[ twitter ]
Waarom de Luxemburgse vlag?
pi_202405006
quote:
16s.gif Op dinsdag 30 november 2021 10:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit ja :')
Nederlanders zijn echt stom volk :')

Wie ar smart piepol joe know,

[ twitter ]
Nee gemiddelde Nederlander is vrij dommig en non-conformistisch. Kijkt niet verder dan zichzelf.

Kijk maar naar het feit dat we wederom qua besmettingen torenhoog scoren. Dat is te wijten aan gedrag van mensen.
pi_202405049
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 12:35 schreef torentje het volgende:

[..]
Politieagenten zijn toch ook ondervertegenwoordigd in stoephappen? Als je toch maar dom begint te lullen.
Zo mad.
Conscience do cost.
  dinsdag 30 november 2021 @ 14:12:14 #47
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_202405176
Mij lijkt een samenleving waarin duidelijke regels zijn (zoals wat te doen bij een rood verkeerslicht), duidelijke consequenties bij het niet nakomen van dergelijke regels (zoals een bekeuring), respect voor de handhavers van die regels (zoals deze agent) en consequenties bij het niet niet respecteren van deze handhavers (zoals gearresteerd kunnen worden) best aardig.

Wanneer je je niet aan een regel houdt (wat iedereen wel eens niet doet) moet je niet gaan lopen janken over het feit dat dat consequenties heeft. "If you can't do the time....." en zo. Laat je het dan vervolgens nog verder escaleren dan volgt arrestatie, ook heel logisch. Ga je je vervolgens verzetten, tja dan volgt er een zekere mate van geweld.

Kortom, chapeau meneer de agent. U heeft prima gehandeld overeenkomstig wat wij als maatschappij van u verwachten.
pi_202405222
quote:
16s.gif Op dinsdag 30 november 2021 10:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit ja :')
Nederlanders zijn echt stom volk :')

Wie ar smart piepol joe know,

[ twitter ]
Je gaat helemaal mee in Sander z'n sentimentje hè? Iedereen moet zich conformeren aan de wet, anders deug je niet.
pi_202405291
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:12 schreef mcmlxiv het volgende:
Mij lijkt een samenleving waarin duidelijke regels zijn (zoals wat te doen bij een rood verkeerslicht), duidelijke consequenties bij het niet nakomen van dergelijke regels (zoals een bekeuring), respect voor de handhavers van die regels (zoals deze agent) en consequenties bij het niet niet respecteren van deze handhavers (zoals gearresteerd kunnen worden) best aardig.

Wanneer je je niet aan een regel houdt (wat iedereen wel eens niet doet) moet je niet gaan lopen janken over het feit dat dat consequenties heeft. "If you can't do the time....." en zo. Laat je het dan vervolgens nog verder escaleren dan volgt arrestatie, ook heel logisch. Ga je je vervolgens verzetten, tja dan volgt er een zekere mate van geweld.

Kortom, chapeau meneer de agent. U heeft prima gehandeld overeenkomstig wat wij als maatschappij van u verwachten.
Het optreden van die agent druipt van de misogynie. Denk niet dat meerderheid van de maatschappij dat goedkeuren zal.
  dinsdag 30 november 2021 @ 14:23:55 #50
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202405313
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:22 schreef torentje het volgende:

[..]
Het optreden van die agent druipt van de misogynie. Denk niet dat meerderheid van de maatschappij dat goedkeuren zal.
Het is maar goed dat jij geen behandelend psycholoog bent.
pi_202405326
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 11:56 schreef Bluesdude het volgende:
Als die agent inderdaad hard kwam aanrijden op de voetgangers, dan is dat heel bedreigend en logisch dat de dames dan boos en onwillig reageren.
Dat zij volgens de agent niet hun identiteitsbewijs lieten zien, past in het beeld van politieagressie: overtredingen fantaseren om bruut optreden te rechtvaardigen.
Dat doen politie auto's wel eens sterker nog veel auto's doen dat als ze een groen licht hebben bij de VRI.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_202405699
Het is niet raar dat dit gebeurt, Nederlandse politiekorps bestaat voornamelijk uit tokkies.

Het is tokkies vs tokkies dus.

Maar goed, als je alleen domme mensen aanneemt dan kan je dit verwachten.
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 15:03:18 #53
8781 crew  Frutsel
pi_202405849
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
Het is niet raar dat dit gebeurt, Nederlandse politie bestaat uit voornamelijk tokkies.

Het is tokkies vs tokkies dus.

Maar goed, als je alleen domme mensen aanneemt dan kan je dit verwachten.
Wat een onzinverhaal weer.
Ik kan me voorstellen dat ze daar, net als in de zorg, een personeelstekort hebben.

Leuke ondankbare en onderbetaalde baan waar je constant te maken hebt met klootjesvolk en je ook nog eens je eigen veiligheid in acht moet nemen, laat staan dat je in je prive leven achtervolgt wordt en alles wat je nu doet onder de loep komt te liggen.

Het begint met het achterlijke kut- en krijsvolk wat steeds achterlijker en asocialer wordt en dat merk je overal.

Zo moeilijk is het niet:
Rij of loop je door rood - dan overtreed je de wet - Luister je vervolgens niet en heb je vervolgens een grote bek tegen een agent dan moeten ze je gewoon oppakken, desnoods met de wapenstok in je hol. Maar stel je voor dat je je eigen fout/tokkiegedrag moet toegeven omdat jij vindt dat je je niet aan de wet hoeft te houden. Man man man..

maar nee, het is de schuld van de agenten die hun werk niet goed doen, ze moeten "de-escaleren" (my ass) en niet burgertje pesten want anders gaan we je lekker filmen of de slachtoffer/racismekaart trekken en je op social media kapot maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 30-11-2021 17:41:03 ]
  dinsdag 30 november 2021 @ 15:07:28 #54
8369 speknek
Another day another slay
pi_202405911
Vooropgesteld, je moet je gewoon aan de regels houden. Of beter gezegd, accepteren dat dat niet doen consequenties heeft. Ik loop elke dag wel een paar keer door rood, maar als de juut komt betaal ik de boete, dat is onderdeel van de overweging.

Maar aan de andere kant, als bijna iemand aanrijden, verbale ruzie, klappen, woedende omstanders, controle bij de arts en een vrouw die een dag in de cel moet doorbrengen het resultaat is van iemand die door rood loopt, dan mag je je als agent wel afvragen waar je in godesnaam mee bezig bent. Niet de samenleving beter maken in ieder geval.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_202405990
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:07 schreef speknek het volgende:
Vooropgesteld, je moet je gewoon aan de regels houden. Of beter gezegd, accepteren dat dat niet doen consequenties heeft. Ik loop elke dag wel een paar keer door rood, maar als de juut komt betaal ik de boete, dat is onderdeel van de overweging.

Maar aan de andere kant, als bijna iemand aanrijden, verbale ruzie, klappen, woedende omstanders, controle bij de arts en een vrouw die een dag in de cel moet doorbrengen het resultaat is van iemand die door rood loopt, dan mag je je als agent wel afvragen waar je in godesnaam mee bezig bent. Niet de samenleving beter maken in ieder geval.
Ik speculeer uiteraard, maar mijn vermoeden is dat er ook helemaal niets aan de hand was totdat 'het slachtoffer' ontzettend kut en moeilijk ging doen toen zij werd aangesproken door deze agenten.

Ik ben zelf ook weleens door rood gelopen en opgemerkt door agenten. Gewoon even normaal doen, excuses aanbieden en ik mocht weer door. Ongetwijfeld zit ook bij de politie tuig maar ze zullen echt niet het vuur openen omdat iemand zomaar door rood loopt op een verlaten straat.

Maargoed, dat zijn dus speculaties want van de video's valt niet heel veel te leren. Behalve dat er een hoop dom volk op straat rondloopt.
Conscience do cost.
pi_202406141
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 12:14 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ja met je hele gewicht op een dunne kippen lichaam druk zetten is gewoon een ongecontroleerde machtsvertoning. Waar gaat het uiteindelijk om man? Rood licht.

Ja die beelden heb ik niet. Jij zegt die vrouw '''blijkbaar'' en ik zeg de agent ''blijkbaar''. Er is ook genoeg materiaal te zien hoe politieagenten machtsmisbruik vertonen. Dus alles is mogelijk.
Je weet doodeenvoudig niet wat er aan vooraf gegaan is. Mogelijk liep het al uit de hand bij een waarschuwing.
pi_202406327
Valt toch wel mee?

De politieman in Kaatsheuvel gaf toen echt tikken: https://www.dumpert.nl/item/7700309_52ca284d

Of deze? https://www.dumpert.nl/item/7443549_6bd88998
pi_202406418
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:35 schreef Mylene het volgende:
Valt toch wel mee?

De politieman in Kaatsheuvel gaf toen echt tikken: https://www.dumpert.nl/item/7700309_52ca284d

Of deze? https://www.dumpert.nl/item/7443549_6bd88998
Sommige mensen verdienen ook om een paar klappen van de politie te krijgen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 30 november 2021 @ 15:44:56 #59
186611 Haags
pi_202406433
Soms verlang ik naar de tijd dat nog niet iedere tamme een mobiel met camera had.
Zonder wrijving geen glans
pi_202406500
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:35 schreef Mylene het volgende:
Valt toch wel mee?

De politieman in Kaatsheuvel gaf toen echt tikken: https://www.dumpert.nl/item/7700309_52ca284d

Of deze? https://www.dumpert.nl/item/7443549_6bd88998
Terecht ook. Deze mensen hebben duidelijk 0,0 respect voor de politie. In Frankrijk hadden de wouten je allang door je knie geschoten.
pi_202406610
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:44 schreef Haags het volgende:
Soms verlang ik naar de tijd dat nog niet iedere tamme een mobiel met camera had.
Soms?
afspraak tandarts verzetten
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:35:37 #62
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202407052
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:35 schreef Mylene het volgende:
Valt toch wel mee?

De politieman in Kaatsheuvel gaf toen echt tikken: https://www.dumpert.nl/item/7700309_52ca284d

Of deze? https://www.dumpert.nl/item/7443549_6bd88998
Genot & Hulde _O_
pi_202407692
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 11:12 schreef KaBuf het volgende:
Facebookpost van de desbetreffende zus:
https://www.facebook.com/tiffany.spratt.71/posts/1958251821013972

Die reacties die eronder staan, of bij de video's zelf :X
Stoer zeggen dat ze de agent zelf helemaal verrot zouden slaan en meer van dat soort dingen, en ze zijn er nog trots op ook.

:r
Ik heb ebola gekregen van deze posts, bedankt.
pi_202407711
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 12:14 schreef Tengano het volgende:
Als ik erbij was geweest was ik tussen die agent en die hysterisie gaan staan. Wat een walgelijke zielepoten en bemoeials zijn dat zeg, bah bah.

Zielepiet/bemoeial/omstander: "Het is een meisje hoor" :')

Gedraag je dan als zodanig ipv je als een arrogant kutwijf te gedragen die zogenaamd boven de wet denkt te staan, dan heb je dit gezeik niet.
Dit zijn dezelfee mensen die links stemmen en vinden dat vrouwen ook bij de brandweer moeten kunnen werken. Haha.
  dinsdag 30 november 2021 @ 17:29:16 #65
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202407743
Enerzijds moeten agenten niet zulke pussies zijn en zowel vrouw als man gewoon een knie in de nek geven bij een grote bek

Anderszijds moeten agenten niet zulke pussies zijn door dit enkel te doen bij negers als hernandez en ook de witmang aanpakken
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  dinsdag 30 november 2021 @ 17:34:34 #66
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202407785
quote:
13s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:29 schreef BlauweHoofd het volgende:
Enerzijds moeten agenten niet zulke pussies zijn en zowel vrouw als man gewoon een knie in de nek geven bij een grote bek

Anderszijds moeten agenten niet zulke pussies zijn door dit enkel te doen bij negers als hernandez en ook de witmang aanpakken
Ah de racisme kaart :) die had ik nog niet gezien in dit topic ^O^

Check deze anders nog even:
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:35 schreef Mylene het volgende:
De politieman in Kaatsheuvel gaf toen echt tikken: https://www.dumpert.nl/item/7700309_52ca284d

Of deze? https://www.dumpert.nl/item/7443549_6bd88998
pi_202407858
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:07 schreef speknek het volgende:
Vooropgesteld, je moet je gewoon aan de regels houden. Of beter gezegd, accepteren dat dat niet doen consequenties heeft. Ik loop elke dag wel een paar keer door rood, maar als de juut komt betaal ik de boete, dat is onderdeel van de overweging.

Maar aan de andere kant, als bijna iemand aanrijden, verbale ruzie, klappen, woedende omstanders, controle bij de arts en een vrouw die een dag in de cel moet doorbrengen het resultaat is van iemand die door rood loopt, dan mag je je als agent wel afvragen waar je in godesnaam mee bezig bent. Niet de samenleving beter maken in ieder geval.
Ik zie ook heel vaak agenten iemand naar de grond werken, als je aan iemand begint te trekken dan geeft die vanzelf weerstand, en dan is het niet meewerken en moet degene naar de grond. Dat kan bij de meeste ook echt wel anders, maar dan moet je ze ook wel de kans geven om mee te werken.

Maar zeker sinds corona worden agenten de hand boven het hoofd gehouden en het is bij veel confrontaties duidelijk dat ze die macht voelen en bevelen geven die niet rechtmatig zijn en geweld gebruiken dat niet rechtmatig is, om niet te zeggen misdadig. En kan kijk ik echt niet op een klapje meer of minder in situaties waarin geweld gebruikt moet worden. Maar ja, dat hoort nou eenmaal bij het einde van rechtsstaat zoals we dat zien.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_202408254
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 11:12 schreef KaBuf het volgende:
Facebookpost van de desbetreffende zus:
https://www.facebook.com/tiffany.spratt.71/posts/1958251821013972

Die reacties die eronder staan, of bij de video's zelf :X
Stoer zeggen dat ze de agent zelf helemaal verrot zouden slaan en meer van dat soort dingen, en ze zijn er nog trots op ook.

:r
Tokkienamen genot!

quote:
Kimberly Celaire Britney Rosmarlin Beverly Celaire Rebecca Mesidor Fatima Zahra Demi Aussum Seda Mina Cynthia Dayenne
En nog veul meer... _O-
pi_202408654
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:26 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Dit zijn dezelfee mensen die links stemmen en vinden dat vrouwen ook bij de brandweer moeten kunnen werken. Haha.
Niets mis met vrouwen bij de brandweer overigens.
pi_202411357
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:23 schreef Tengano het volgende:

[..]
Het is maar goed dat jij geen behandelend psycholoog bent.
Waarom wil jij van onderwerp veranderen, want niet ik ben het onderwerp maar die politieagent?
pi_202411682
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 11:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ja gewoon blind worden voor misstanden, vies volk zeg.

Maar serieus, agent ging buiten alle proporties te keer.
Deëscaleren is een kerntaak.

Ook oom agent mag zonder sirenes of zwaailichten, niet zo hard rijden als hij of zij maar wil.
Nee ook niet bij speciale omstandigheden, een van de twee moet aan staan dan.

Daarbij kan sowieso iemand zomaar oversteken, rood licht of niet, basis kennis rijlessen.

Daarnaast is het door rood lopen niet bepaald een zware overtreding.
Noch is van de schrik dingen roepen naar de agent, wat je moet beseffen lijkt mij omdat je zelf ook schrikt, nou zo’n reactie waardig.

Daarnaast zie je letterlijk op beeld haar ID kaart op de grond liggen, wilde meneer niet aannemen ook niet toen die ander het nog oppakte zo van hier dan, nee werd weggeduwd en iedereen moest maar oprotten.
Allemaal totaal niet relevant. Je wordt in dit land niet aangehouden omdat je door rood loopt.

Je kan op voorhand al uittekenen hoe dit gegaan is:
Agent spreekt haar aan dat ze niet door rood hoort te lopen. Tuthola heeft een grote bek, want wie denkt hij wel niet dat ie is. Als je dan vraagt om een bekeuring kan je 'm krijgen ook. Agent vordert haar ID-kaart. Tuthola geeft 'm niet. Agent vordert 5 keer "voor de laatste keer" haar ID-kaart. Tuthola blijft weigeren. Vervolgens wordt Tuthola aangehouden en werkt ook daar niet aan mee. Tja, dan lig je op een gegeven moment op de grond.

Nee, ik was er niet bij. Ja, ik kan met 99,9% zekerheid stellen dat zij daar niet wegens het door rood lopen op de grond ligt. De beelden laten al duidelijk zien dat we hier te maken hebben met onopgevoed k*tvolk met het IQ van een visstick. Werk gewoon normaal mee, dan is de kans al klein dat je überhaupt wordt aangehouden.
  dinsdag 30 november 2021 @ 23:44:03 #72
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202413834
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:15 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Allemaal totaal niet relevant. Je wordt in dit land niet aangehouden omdat je door rood loopt.

Je kan op voorhand al uittekenen hoe dit gegaan is:
Agent spreekt haar aan dat ze niet door rood hoort te lopen. Tuthola heeft een grote bek, want wie denkt hij wel niet dat ie is. Als je dan vraagt om een bekeuring kan je 'm krijgen ook. Agent vordert haar ID-kaart. Tuthola geeft 'm niet. Agent vordert 5 keer "voor de laatste keer" haar ID-kaart. Tuthola blijft weigeren. Vervolgens wordt Tuthola aangehouden en werkt ook daar niet aan mee. Tja, dan lig je op een gegeven moment op de grond.

Nee, ik was er niet bij. Ja, ik kan met 99,9% zekerheid stellen dat zij daar niet wegens het door rood lopen op de grond ligt. De beelden laten al duidelijk zien dat we hier te maken hebben met onopgevoed k*tvolk met het IQ van een visstick. Werk gewoon normaal mee, dan is de kans al klein dat je überhaupt wordt aangehouden.
Prima ingeschat ^O^
quote:
"Ik vroeg alleen maar :') waarom hij ons bijna aanreed." En dat herhaalde zich volgens Tishandra verschillende keren.

"Toen ik daarna mijn moeder belde en tegen haar zei dat 'een' mafkees ons bijna had aangereden, had hij me al bij mijn kraag en werd ik tegen de grond gewerkt.

https://www.omroepbrabant(...)iek-geweld-was-nodig
Onopgevoed k*tvolk dus idd :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Tengano op 30-11-2021 23:51:41 ]
pi_202414124
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:44 schreef Tengano het volgende:
Onopgevoed k*tvolk dus idd :)
Die link had ik nog niet gelezen, maar het is inderdaad wel een bevestiging. Ze heeft door haar eigen asociale gedrag wel een beschadigde telefoon, horloge en earpods lees ik. Heerlijk! :)
pi_202414304
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 00:37 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Die link had ik nog niet gelezen, maar het is inderdaad wel een bevestiging. Ze heeft door haar eigen asociale gedrag wel een beschadigde telefoon, horloge en earpods lees ik. Heerlijk! :)
Maar heeft ze er iets van geleerd?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_202414388
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 01:41 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Maar heeft ze er iets van geleerd?
Nee aangezien ze een schadevergoeding en excuses eist.
pi_202414486
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:44 schreef Haags het volgende:
Soms verlang ik naar de tijd dat nog niet iedere tamme een mobiel met camera had.
Als we nou eens allemaal in een burqa gingen lopen.... >:)

Maar je durft inderdaad buitenshuis bijna niks spontaans meer te doen, stel je voor dat er iemand staat te filmen... :{ ...nou ja, behalve als je valt ofzo, dan ziet opeens niemand meer wat. Had laatst een flinke schuiver met de fiets en mensen gingen zelfs expres ergens anders de weg over, zodat ze niet langs mij hoefden.

Medemensen... *zucht*
  woensdag 1 december 2021 @ 05:08:00 #77
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202414668
De wet overtreden, boete krijgen, niet meewerken en dan gaan huilen op social media :')

Ga toch weg.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_202414683
+1 voor de politie.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_202414911
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 01:41 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Maar heeft ze er iets van geleerd?
Nee, ze zal alleen verharden in haar mening.
  woensdag 1 december 2021 @ 17:57:23 #80
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_202422411
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 11:40 schreef StateOfMind het volgende:
Tja, als die vrouw gewoon netjes was gebleven en mee had gewerkt en d'r ID had laten zien, was ze er hoogst waarschijnlijk met een waarschuwing of hooguit een boete vanaf gekomen.

Maar ga je moeilijk doen, schelden, weigeren om je ID te laten zien, tja dan kan een agent je aanhouden.

Ga je je dan ook nog verzetten, mag de agent hardhandig worden.

Ze heeft het dus volledig aan zichzelf te danken.
Niet meer, niet minder.
Vind deze moeilijk. Want de ID zie je op het filmpje.
Weliswaar op de grond, maar toch. Misschien niet gelijk op vraag gegeven, maar wel voor het ‘geweld’.

Heb zelf wat te vaak meegemaakt dat polite zonder zwaailicht of sirene te hard of niet op toegestane plek reed. Zelf ook weleens rood genegeerd omdat het stoplicht niet op oproep, maar om en om ging, het veilig leek iig zonder anderen die gek deden.

Ik ben in tweestrijd. Aan de ene kant zeg ik meer respect voor politie, aan de andere kant zeg ik politie dient en een vb te zijn en deëscalerend te werken.
Ik verwacht meer van een politie agent dan van een willekeurige burger. Zeker in zichtbare dienst (ik ben me er bewust van dat zelfs buiten zichtbare dienst er meer verwacht wordt, de druk hoger is).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')