abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 november 2021 @ 23:38:45 #1
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_202399893
Waarschuwing: SCAN DEZE CODE NIET! Het is een complot!

Dit is HET bewijs dat de wereldorde ons wil pakken middels QR codes. Ze zijn kwaadaardig en eropuit om ons allemaal te vernietigen.

Daarom zet ik hem ook niet direct hier neer, maar in een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet hem hier neer zodat jullie hem herkennen, maar jullie zijn gewaarschuwd, klik hier niet op!!! :(
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_202399914
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2021 23:38 schreef EINZ het volgende:
Waarschuwing: SCAN DEZE CODE NIET! Het is een complot!

Dit is HET bewijs dat de wereldorde ons wil pakken middels QR codes. Ze zijn kwaadaardig en eropuit om ons allemaal te vernietigen.

Daarom zet ik hem ook niet direct hier neer, maar in een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet hem hier neer zodat jullie hem herkennen, maar jullie zijn gewaarschuwd, klik hier niet op!!! :(
Dank.
  maandag 29 november 2021 @ 23:44:33 #3
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_202399942
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 23:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Dank.
Geen dank, ik ben graag mijn medemens van dienst in deze moeilijke tijden.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_202399949
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 23:44 schreef EINZ het volgende:

[..]
Geen dank, ik ben graag mijn medemens van dienst in deze moeilijke tijden.
Topper x
  dinsdag 30 november 2021 @ 00:00:49 #5
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_202400036
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 23:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Topper x
Maar wat dan wel een beetje BNW is, waarom ben jij blauw terwijl je username lavender (= lavendel) is?

DAT IS VERDACHT! :(
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_202400056
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 00:00 schreef EINZ het volgende:

[..]
Maar wat dan wel een beetje BNW is, waarom ben jij blauw terwijl je username lavender (= lavendel) is?

DAT IS VERDACHT! :(
Heel verdacht slaap lekker! Heb hier geen antwoord op dus wens je een goede nacht,
pi_202400065
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2021 23:38 schreef EINZ het volgende:
Waarschuwing: SCAN DEZE CODE NIET! Het is een complot!

Dit is HET bewijs dat de wereldorde ons wil pakken middels QR codes. Ze zijn kwaadaardig en eropuit om ons allemaal te vernietigen.

Daarom zet ik hem ook niet direct hier neer, maar in een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet hem hier neer zodat jullie hem herkennen, maar jullie zijn gewaarschuwd, klik hier niet op!!! :(
ik klik erop, maar er gebeurd niks..

anticlimax -O-
pi_202400163
Ik heb hem gescand nu krijg ik dit wtf...

pi_202400212
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 00:42 schreef Sjemmert het volgende:
Ik heb hem gescand nu krijg ik dit wtf...

[ afbeelding ]
Fake, allereerst staat je taal op Engels, wat vreemd is voor een Nederlandse forum gebruiker.

Daarnaast is je tijd op de screen 04:09 terwijl je hem post op 00:42

04:09 + 00:42 is 04:51, in deze som komt 3x een 4 in voor, en ook 4x een nul. Dus als je wakker bent weet je dat het eerste getal 4 is. Als je dit + 04:60 doet (60 staat bij seconden voor de nul) kom je uit op het tijdstip... 09:11

Nou de rest hoef ik niet uit te leggen, OPEN JE OGEN.
pi_202400215
Zo wie zo moet je je telefoon thuis laten is gewoon een trackings device geworden
There is only one religion
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')