Tja, de dingen des levens denk ik..quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:18 schreef HansCojona het volgende:
[..]
En als je hapt kunnen zij voor jou gaan bepalen of je mag blijven.
quote:Op maandag 29 november 2021 20:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Kwam de nieuwe collega (vrouw) van 32 voor t eerst. Ja wel in kort rokje en lange laarzen en uitgesneden topje.
Niet dat er iets mis is met grote borsten mooi vinden, dat kan prima op een beschaafde manier.quote:Op dinsdag 30 november 2021 04:37 schreef girlnextdoor. het volgende:
En die mannelijke collega's zijn dan van die types die vroeger in de kroeg alles wilden doen wat knap was en grote tieten had. Uiteindelijk hebben ze maar een relatie aangeknoopt met het eerste beste middelmatige exemplaar omdat ze bang zijn om niet volgens het boekje te leven. Vervolgens beginnen ze volgens datzelfde boekje aan een gezin waarna ze erachter komen dat ze eigenlijk helemaal niet gelukkig zijn met hun claimwijf en monsterlijke koters, waardoor ze op het werk achter jonge, aantrekkelijke grietjes aan willen gaan en daar constant sexistische opmerkingen over moeten maken.
Wat is het toch ook een mooie, voorspelbare categorie
Ah, de rijpe-meloenen-check methode.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet dat er iets mis is met grote borsten mooi vinden, dat kan prima op een beschaafde manier.
Het toeval wil dat watermeloen mijn favoriete vrucht is.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah, de rijpe-meloenen-check methode.
Pics?quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn nogal simpel.
Die vallen ook op stront met een strikje er omheen.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet dat er iets mis is met grote borsten mooi vinden, dat kan prima op een beschaafde manier.
quote:Op woensdag 1 december 2021 09:58 schreef Djeez het volgende:
Niet haten op vrouwen in korte rokjes en hoge laarzen
Ook geil: dames in een strakke, leren broek of spijkerbroek met hoge laarzen, liefst overknee![]()
Alsof iemand dat wat boeitquote:Op woensdag 1 december 2021 11:40 schreef herverwijderd het volgende:
Oh ja nee nu ben ik van gedachten veranderd hoor
quote:Op woensdag 1 december 2021 11:56 schreef herverwijderd het volgende:
Dat weet ik maar daar probeer ik me niks van aan te trekken.
Dit vind ik dan wel weer iets hebben. De outfit dan he, want alle dames die hier gepost worden zijn zeer appetijtelijkquote:Op woensdag 1 december 2021 12:36 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog eentje voor jou dan
Echt een trieste bende zijn dat soort gastjesquote:Op dinsdag 30 november 2021 04:37 schreef girlnextdoor. het volgende:
En die mannelijke collega's zijn dan van die types die vroeger in de kroeg alles wilden doen wat knap was en grote tieten had. Uiteindelijk hebben ze maar een relatie aangeknoopt met het eerste beste middelmatige exemplaar omdat ze bang zijn om niet volgens het boekje te leven. Vervolgens beginnen ze volgens datzelfde boekje aan een gezin waarna ze erachter komen dat ze eigenlijk helemaal niet gelukkig zijn met hun claimwijf en monsterlijke koters, waardoor ze op het werk achter jonge, aantrekkelijke grietjes aan willen gaan en daar constant sexistische opmerkingen over moeten maken.
Wat is het toch ook een mooie, voorspelbare categorie
Voor mij vormt het opzich wel een bron van vermaak. Heb in mijn directe omgeving ook zo'n gast waar je actief kunt strepen op het volgens het boekje-bingokaart. En maar claimen dat ie gelukkig is terwijl ie iets andere uitstraaltquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:15 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Wat een nachtmerrie van een leven. Echt schapengedrag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |