abonnement Unibet Coolblue
pi_202400008
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
FF muil houwuh ja! Ik was slank voor Covid, nu wel wat extra kilo's ja! Omdat ik niet MOCHT sporten :) (is trouwens wel een beetje waar) :( En omdat ik zelf lui werd door het niet mogen sporten... Oh wacht ff, ik gaf het maar op. They made me do :)
Oh ja, je hebt mensen die dat dus echt serieus zeggen hè? _O-
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202400019
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
FF muil houwuh ja! Ik was slank voor Covid, nu wel wat extra kilo's ja! Omdat ik niet MOCHT sporten :) (is trouwens wel een beetje waar) :( En omdat ik zelf lui werd door het niet mogen sporten... Oh wacht ff, ik gaf het maar op. They made me do :)
Inderdaad. Hoeveel duizenden mensen per week (in NL) mogen niet samen gaan sporten/voetballen bvb.
Serieus - it's a fckin disgrace en heeft niks met volksgezondheid te maken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202400020
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 20:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Iemand die overduidelijk corpulent is een dikkerdje noemen is tegenwoordig ook al not done want dat is fat shaming. Vroeger in het oude normaal mocht je daar nog de draak mee steken.

Je moet tegenwoordig bij elk woordje wat je typt nadenken of het wel polcor is. Men loopt op spitsroeden. Bang voor een horde hyena's die zich op je storten als iets in hun ogen niet helemaal voldoet aan de polcor richtlijnen. Krampachtig.
  Moderator maandag 29 november 2021 @ 23:59:00 #129
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202400029
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 23:54 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Oh ja, je hebt mensen die dat dus echt serieus zeggen hè? _O-
Lol ja, en ik zeg het ook.... Maar ben maar paar kilo aangekomen en was dus echt uit luiheid en alweer poosje bezig. Maar dat was meer een zomer van BBQ en bier en geen fuck doen :) Maar om anderen/overheid de schuld te geven van je eigen onvermogen? Zelfs dat gaat mij te ver, weer ff fit doen en geen excuus :)
Lach met een schone bips
pi_202400050
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Lol ja, en ik zeg het ook.... Maar ben maar paar kilo aangekomen en was dus echt uit luiheid en alweer poosje bezig. Maar dat was meer een zomer van BBQ en bier en geen fuck doen :) Maar om anderen/overheid de schuld te geven van je eigen onvermogen? Zelfs dat gaat mij te ver, weer ff fit doen en geen excuus :)
Ja had ook iemand in mn omgeving, vage kennis, dikzak ook, en die zei toen serieus toen de maatregelen net kwamen "hè, ik wilde nèt gaan sporten, maar ja "....lol...ok loser, hahaha :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 00:05:30 #131
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202400054
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 00:04 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ja had ook iemand in mn omgeving, vage kennis, dikzak ook, en die zei toen serieus toen de maatregelen net kwamen "hè, ik wilde nèt gaan sporten, maar ja "....lol...ok loser, hahaha :P
Lol _O- zie dm die ik zelfde moment stuurde :D
Lach met een schone bips
pi_202400064
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Lol _O- zie dm die ik zelfde moment stuurde :D
Ja echt hè :D hahaha
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 00:10:18 #133
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202400068
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 00:08 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ja echt hè :D hahaha
Weirdo's wij wel... same thoughts same time lol
Lach met een schone bips
pi_202400079
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Weirdo's wij wel... same thoughts same time lol
Ja beetje weird wel ja _O-
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 00:16:15 #135
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202400086
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 00:14 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ja beetje weird wel ja _O-
Neemt pandemische vormen aan :Y
Lach met een schone bips
pi_202400091
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Neemt pandemische vormen aan :Y
Oh jee :D :X hahaha
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 00:19:51 #137
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202400093
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 00:18 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Oh jee :D :X hahaha
Close the borders!!!
Lach met een schone bips
pi_202400097
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Lol ja, en ik zeg het ook.... Maar ben maar paar kilo aangekomen en was dus echt uit luiheid en alweer poosje bezig. Maar dat was meer een zomer van BBQ en bier en geen fuck doen :) Maar om anderen/overheid de schuld te geven van je eigen onvermogen? Zelfs dat gaat mij te ver, weer ff fit doen en geen excuus :)
True, maar de corona maatregelen met vele mensen doen dat wel.
En wat psychologische problemen ook toch? Voor mij persoonlijk valt het nog meestal 'ok', maar ik kan ook een beetje gedeprimeerde, gedisillioneerd en gedemoraliseerd voelen. Ben ik ook niet alleen. Normaal ben ik over het algemeen, een positieve denkende iemand.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202400100
Ik heb het net andersom. Van de stress en spanning heb ik nauwelijks een hongergevoel. Ik was al geen vette ondanks dat ik zo nu en dan echt wel mijn cravings heb. Maar de beetje extra kilo's die ik had zijn er in no time af.

Ik ben opzich prima zo maar het moeten er niet heel veel minder worden.

En dan vreet ik er ook nog 20mg citalopram bij iedere dag die juist als bijwerking zou hebben dat je meer vreetzin krijgt.
pi_202400101
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Close the borders!!!
Als dat zou kunnen :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 00:24:23 #141
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202400114
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 00:21 schreef Tingo het volgende:

[..]
True, maar de corona maatregelen met vele mensen doen dat wel.
En wat psychologische problemen ook toch? Voor mij persoonlijk valt het nog meestal 'ok', maar ik kan ook een beetje gedeprimeerde, gedisillioneerd en gedemoraliseerd voelen. Ben ik ook niet alleen. Normaal ben ik over het algemeen, een positieve denkende iemand.
Ik snap wel wat je bedoelt, alleen neem het mij niet kwalijk dat ik deze shitshow als een comedy zie aangezien het op mij niet echt een weerslag heeft. Mag ook in Engels trouwens, fluent here..
Lach met een schone bips
pi_202400116
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, alleen neem het mij niet kwalijk dat ik deze shitshow als een comedy zie aangezien het op mij niet echt een weerslag heeft. Mag ook in Engels trouwens, fluent here..
Fluent ja? :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  dinsdag 30 november 2021 @ 00:26:42 #143
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202400118
Zit wel wat waarheid in , ben inmiddels 10kg aangekomen de laatste 2 jaar met al dat covid gedoe , was daarvoor zo goed bezig. Maar als ik dan toch op sterven na dood ben wilde ik nog wel even genieten van de tijd die me nog gegeven is.Dus ja weer aan de suiker en vette hap en geen bal meer gedaan aan bewegen . Kon en kan niet op vakantie omdat de risico's te groot zijn (ging altijd 3 keer per jaar) dus maar een gamecomputer gebouwd en daar mijn centjes maar in gestopt. Want ja voor je het weet mag je helemaal de deur niet meer uit.

Wat ik net tegenkwam was dat de behandeling met hcq en ivermectin hier dus verboden zijn in nederland , dat vind ik echt van de zotte, ik blijf erbij dat dat een zaak moet zijn tussen mij en mijn huisarts. Het vertrouwen wordt erdoor geschaad als de overheid of een instituut daar tussen gaat staan.
There is only one religion
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 00:27:00 #144
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202400120
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 00:25 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Fluent ja? :P
Yes my lady, you can't make difference in my native language and English in word and writing.. Add German to that :)
Lach met een schone bips
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 00:28:13 #145
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202400124
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 00:26 schreef Dance99Vv het volgende:
Zit wel wat waarheid in , ben inmiddels 10kg aangekomen de laatste 2 jaar met al dat covid gedoe , was daarvoor zo goed bezig. Maar als ik dan toch op sterven na dood ben wilde ik nog wel even genieten van de tijd die me nog gegeven is.Dus ja weer aan de suiker en vette hap en geen bal meer gedaan aan bewegen . Kon en kan niet op vakantie omdat de risico's te groot zijn (ging altijd 3 keer per jaar) dus maar een gamecomputer gebouwd en daar mijn centjes maar in gestopt. Want ja voor je het weet mag je helemaal de deur niet meer uit.

Wat ik net tegenkwam was dat de behandeling met hcq en ivermectin hier dus verboden zijn in nederland , dat vind ik echt van de zotte, ik blijf erbij dat dat een zaak moet zijn tussen mij en mijn huisarts. Het vertrouwen wordt erdoor geschaad als de overheid of een instituut daar tussen gaat staan.
Grab a bike, ga lekker lopen... je moet het zelf doen. En als je wil kan je het!
Lach met een schone bips
pi_202400126
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Yes my lady, you can't make difference in my native language and English in word and writing.. Add German to that :)
Oh nah ja, Duits kan ik dan weer niet :P , ja immer geradeaus und wo ist mein fahrrad :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 00:32:21 #147
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202400132
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 00:28 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Oh nah ja, Duits kan ik dan weer niet :P , ja immer geradeaus und wo ist mein fahrrad :P
Ik had ooit een Duitse collega en we zaten in de kantine en ik gebruikte het woord Uberhaupt... Zegt ze "Uberhaupt?? Dat woord hebben jullie van ons geleend" Ik antwoordde met "ja jullie hebben onze fietsen in de oorlog ook geleend en ook nooit terug gekregen" Iedereen keek me aan alsof ik dat echt niet kon zeggen tot die Duitse in lachen uitbarstte.. Toen moest ineens iedereen lachen. Iets met hypocriet.
Lach met een schone bips
pi_202400133
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 00:32 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik had ooit een Duitse collega en we zaten in de kantine en ik gebruikte het woord Uberhaupt... Zegt ze "Uberhaupt?? Dat woord hebben jullie van ons geleend" Ik antwoordde met "ja jullie hebben onze fietsen in de oorlog ook geleend en ook nooit terug gekregen" Iedereen keek me aan alsof ik dat echt niet kon zeggen tot die Duitse in lachen uitbarstte.. Toen moest ineens iedereen lachen. Iets met hypocriet.
_O- idd hypocriet ja...maar ook dat beledigd zijn vóór een ander, wtf...dat vind ik altijd zó raar 8)7
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 00:38:12 #149
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202400149
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 00:33 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
_O- idd hypocriet ja...maar ook dat beledigd zijn vóór een ander, wtf...dat vind ik altijd zó raar 8)7
Joh ik lag op de grond toen een spanjaard hier in NL dat ie zijn huis niet verkocht kreeg, zegt ander die erbij staat (die spanjaard zag er beetje turks uit) Ja logisch, huis van Turk is maar de helft waard.. Ik kwam niet meer bij van die opmerking.. Werd wel weer aangekeken op een manier dat je denkt, tja... Jezus, neem mij als Nederlander in de zeik lach ik er ook om. The fuck is er gebeurt? Grappen zijn wat anders dan discriminatie.
Lach met een schone bips
pi_202400156
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Joh ik lag op de grond toen een spanjaard hier in NL dat ie zijn huis niet verkocht kreeg, zegt ander die erbij staat (die spanjaard zag er beetje turks uit) Ja logisch, huis van Turk is maar de helft waard.. Ik kwam niet meer bij van die opmerking.. Werd wel weer aangekeken op een manier dat je denkt, tja... Jezus, neem mij als Nederlander in de zeik lach ik er ook om. The fuck is er gebeurt? Grappen zijn wat anders dan discriminatie.
Ja precies..wij hebben aan de overkant een ouder Spaans echtpaar, wonen al meer dan 30 jaar in Nederland ofzo en hun Nederlands is écht beroerd, mn pa zei altijd "Sinterklaas komt maar 1x per jaar naar Nederland en zelfs hij kan beter Nederlands " :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')