abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport maandag 29 november 2021 @ 17:42:16 #176
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202394202
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:33 schreef Oliver23 het volgende:
Telegraaf kopt: “expert waarschuwt over milde ziekteverschijnselen nieuwe variant”

Blijkt de expert Marino te zijn…
OMT-lid Marino
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 29 november 2021 @ 17:47:32 #177
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_202394269
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:33 schreef Oliver23 het volgende:
Telegraaf kopt: “expert waarschuwt over milde ziekteverschijnselen nieuwe variant”

Blijkt de expert Marino te zijn…
Marino is werkelijk zo doorgeslagen denk ik dat hij het een probleem vindt als besmetting met het virus minder symptomatisch is omdat het dan sneller verspreid. Gewoon een ZeroCovid-gekkie waar helaas erg veel aandacht aan wordt besteed.
Makkelijk tweede.
  maandag 29 november 2021 @ 17:48:54 #178
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_202394288
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Marino is werkelijk zo doorgeslagen denk ik dat hij het een probleem vindt als besmetting met het virus minder symptomatisch is omdat het dan sneller verspreid. Gewoon een ZeroCovid-gekkie waar helaas erg veel aandacht aan wordt besteed.
Marino heeft er gewoon geen verstand van. Hij heeft er immers niet voor gestudeerd. Dat je wat grafiekjes kan maken zegt niets over je verstand van epidemieën of virussen. Helaas is ie inmiddels zodanig mediageil dat hij overal zijn plasje overheen moet doen
  maandag 29 november 2021 @ 17:49:27 #179
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_202394297
Het lijkt dat experts meer om hun opinie en invalshoek worden uitgezocht dan om hun feitelijke expertise.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_202394303
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:11 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Heb er persoonlijk geen problemen mee. Als het nodig is dan is dat maar zo, maar dan moet het wel echt nodig zijn en dat QR gezeur op een gegeven moment wel klaar zijn.

Het is ondertussen wel duidelijk dat CTB een te zwakke maatregel is om langdurig zonder andere maatregelen te zitten. Enige manier is testen totdat je een ons weegt of negeren/accepteren.

Dat tweede kunnen wij nog steeds niet door zorgcapaciteit, dus blijft testen over (in combinatie met vaccineren).
Volgens Pfizer is het heel hard nodig. De CEO’s willen namelijk elk jaar n nieuw jacht.
pi_202394362
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:33 schreef Oliver23 het volgende:
Telegraaf kopt: “expert waarschuwt over milde ziekteverschijnselen nieuwe variant”

Blijkt de expert Marino te zijn…
Maar waar waarschuwt die dan voor?
"Kijk uit! Veroorzaakt snottebellen!:
Go hard or go home
  maandag 29 november 2021 @ 17:54:37 #182
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_202394363
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Marino heeft er gewoon geen verstand van. Hij heeft er immers niet voor gestudeerd. Dat je wat grafiekjes kan maken zegt niets over je verstand van epidemieën of virussen. Helaas is ie inmiddels zodanig mediageil dat hij overal zijn plasje overheen moet doen
Dat ten eerste, maar hij heeft ook een vrij gevaarlijke invalshoek. Heb je een Engel aan de ene kant heb je een Marino aan de andere kant. Alles moet dicht, nooit meer iemand zien, altijd binnen lopen met een FFP2 masker, dat slaat gewoon nergens op en realistisch is het ook niet wat hij allemaal roept en voorstelt. Obsessief iedere verspreiding tegengehouden is uiteindelijk net zo riskant als alles zonder na te denken open gooien, het enige verschil is dat het tweede uiteindelijk wel een leuker leven geeft.
Makkelijk tweede.
pi_202394376
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
OMT-lid Marino
Volgens mij is 'ie alleen lid van de zerocovid wappiesekte "redteam" en zeker niet van het OMT. Waarom zijn Excel-skills hem tot een corona-expert maken mag Joost echter weten.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_202394384
Marino die voor een gehele lockdowns pleitte, liep tof te doen bij de bakker dat hij met virussen werkt en vervolgens loopt die zelf corona op. Expert van lik mn vestje.
Go hard or go home
  maandag 29 november 2021 @ 17:59:17 #185
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_202394424
quote:
12s.gif Op maandag 29 november 2021 16:35 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Naja als ik hier even uitgebreid op mag inhaken. ;)
Ik ben dan hier niet op vakantie officieel, want ik werk gewoon door - behalve de kerstvakantie.

Maar ik lijd al jaren aan SAD (seasonal affective disorder, of simpel gezegd winterdepressie).
De donkere wintermaanden zijn voor mij in Nederland echt een kut tijd. En niet eens de kou, op kou kan je je kleden, daweetik :)
Vooral de eindeloos grijze zonloze dagen nekken me totaal. Vandaag was het, naar wat ik hoorde vrij mooi weer in NL, maar daar staat weer een praktisch zonloze week tegenover...

Ik ben nu een krappe week in zuid Spanje en ik voel me oprecht herboren. _O_
De strakblauwe lucht, de warme zon op je huid, de knalgroene palmbomen.... Het maakt me intens gelukkig en het geeft me mijn energie weer terug, die in NL behoorlijk al was weggezakt.

Als voorbeeld, thuis kwam ik de weken hiervoor nauwelijks al meer buiten.
De motivatie om naar buiten te gaan, zelfs een stukje te wandelen ofzo, die had ik al niet meer. Ik zat most of the time gewoon binnen want het was toch schijtweer.
Hier, ben ik in de afgelopen 5 dagen iedere dag buiten geweest. Op de dagen dat ik vrij was echt praktisch de hele dag.

Het is echt voor mij het beste wat ik heb kunnen doen want ik denk dat ik, als ik deze aankomende periode in NL was gebleven ik echt heftig in een depressie was geraakt, oprecht. :@
Ik weet dat niet iedereen zomaar even hem kan peren naar het buitenland, dus ik besef me absoluut dat ik hier heel veel geluk mee heb.
En ja, als je geen last hebt van winterdepressie dan is dat natuurlijk alleen maar beter want dan kan je de donkere grijze periode gewoon zonder moeite doorkomen en hoef je sowieso niet weg.

Maar om een lang verhaal kort te maken. :+ Voor sommige mensen is weg kunnen naar een zonnig oord, JUIST tijdens een pandemie een GODsgeschenk. :*
Ik ben heel blij dat het je zo goed doet - is je van harte gegund. Lekker van genieten en voor jezelf zorgen!

Merk dat ik er zelf ook echt aan toe ben weer - helemaal omdat het er op begint te lijken dat het weer een lange lockdown winter wordt. Vakanties zijn dan mijn manier van opladen voor een paar maanden.

Even afwachten wat voor extra regels er bij gaan komen qua reizen, verwacht eigenlijk dat elk EU land enkel nog maar te bezoeken is met een negatieve test; ook voor gevaccineerden. Als dat zo is mag ik gaan praten als brugman om m’n partner zover te krijgen om honderden euro’s neer te leggen voor negatieve testen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 29 november 2021 @ 17:59:23 #186
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202394427
Dat is gewoon de makke van deze tijd, iedereen die zichzelf een beetje leuk in de markt zet op social media is dan ineens een 'expert'. Geeft ook wel het niveau van de journalist in kwestie aan om zo iemand dan op te voeren in die hoedanigheid.
pi_202394496
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat is gewoon de makke van deze tijd, iedereen die zichzelf een beetje leuk in de markt zet op social media is dan ineens een 'expert'. Geeft ook wel het niveau van de journalist in kwestie aan om zo iemand dan op te voeren in die hoedanigheid.
Met zulke "journalistiek" heb je geen fake news nodig om van desinformatie voorzien te worden.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_202394578
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:33 schreef Oliver23 het volgende:
Telegraaf kopt: “expert waarschuwt over milde ziekteverschijnselen nieuwe variant”

Blijkt de expert Marino te zijn…
In Belgie is ook al iemand opgestaan die denkt te weten dat Omikron een hele nieuwe pandemie kan veroorzaken... ik word zo doodmoe van al die brainfarts
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202394645
Met 8.6 miljoen inwoners hier in Zwitserland tikken we de 20.000 besmettingen aan. _O_ Beat that NL
  maandag 29 november 2021 @ 18:16:16 #190
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202394667
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 18:14 schreef Jed1Gam het volgende:
Met 8.6 miljoen inwoners hier in Zwitserland tikken we de 20.000 besmettingen aan. _O_ Beat that NL
Moet je gewoon zes mondmaskers over elkaar dragen, dan komt zelfs een cocktail van Delta en Omnicron er niet meer doorheen.
pi_202394702
Pro-tip voor de zonzoekers: even op de low fare calendar van Ryanair zoeken. Vertrek vanaf Eindhoven, je kan al voor een paar knaken naar Zuid-Spanje, Canarische Eilanden of Cyprus vliegen. Airbnb erbij en je hebt voor 5 meiers een week pret. Thuisblijven is duurder.
pi_202394730
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 18:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]
In Belgie is ook al iemand opgestaan die denkt te weten dat Omikron een hele nieuwe pandemie kan veroorzaken... ik word zo doodmoe van al die brainfarts
Het is zo’n enorme shitshow dat je op een gegeven moment denkt: laat de hele boel maar crashen, als het dan tenminste klaar is. Dat is beter dan nog jarenlang dit gezeik…
pi_202394751
https://www.instagram.com/p/CW2c_Zasa11/?utm_medium=copy_link

Zijn ook wel altijd de typische BN’er van wie je het verwacht hè.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_202394772
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 18:25 schreef RipCity het volgende:
https://www.instagram.com/p/CW2c_Zasa11/?utm_medium=copy_link

Zijn ook wel altijd de typische BN’er van wie je het verwacht hè.
Deze vrouw :')
pi_202394777
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 18:14 schreef Jed1Gam het volgende:
Met 8.6 miljoen inwoners hier in Zwitserland tikken we de 20.000 besmettingen aan. _O_ Beat that NL
Mooie cijfers! Kroegen open?
pi_202394778
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 18:03 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Met zulke "journalistiek" heb je geen fake news nodig om van desinformatie voorzien te worden.
Telegraaf was altijd al ruk.
  maandag 29 november 2021 @ 18:29:35 #197
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_202394797
Marino net bij Eenvandaag. Hij is overal.
Isn't it ironic, don't you think
pi_202394799
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 18:27 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Deze vrouw :')
De Marino van alle diëten. Stom wijf.
Go hard or go home
  Redactie Sport maandag 29 november 2021 @ 18:31:03 #199
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202394813
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 18:29 schreef jcdragon het volgende:
Marino net bij Eenvandaag. Hij is overal.
OMT-lid Marino is echt vermoeiend.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 29 november 2021 @ 18:31:55 #200
338319 ZarB
Piña colada
pi_202394822
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:09 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ben ik de enige die moeite heeft met elke 7 maanden prikken?
Niet als het nog steeds betekent dat je constant in lockdown moet. Dan dikke doei ermee.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')