abonnement Unibet Coolblue
pi_202416313
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:20 schreef Dauthi het volgende:

[..]
Slaat als een tang op een varken deze logica...
Wat was haar coronaschade? Dat ze niet meer zo vaak geboekt wordt kan zeker te maken hebben met haar infantiele uitspraken.
  woensdag 1 december 2021 @ 10:25:55 #127
37887 Dauthi
Progressive
pi_202416338
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wat was haar coronaschade? Dat ze niet meer zo vaak geboekt wordt kan zeker te maken hebben met haar infantiele uitspraken.
Wat heeft haar persoonlijke vermogen of schade te maken met het door overheid onmogelijk maken tot functioneren van bedrijven?
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_202416391
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:25 schreef Dauthi het volgende:

[..]
Wat heeft haar persoonlijke vermogen of schade te maken met het door overheid onmogelijk maken tot functioneren van bedrijven?
Ik wil wel eens zien waarom haar bedrijf tot vijf keer toe coronaschade heeft gehad. Tijdens die eerste lockdown was reizen inderdaad onmogelijk. Vanaf mei 2020 had zij gewoon haar werk weer kunnen doen, zie Max Verstappen en al die andere wereldreizigers.

Dus laat maar zien wat haar bedrijf aan schade heeft.
  woensdag 1 december 2021 @ 10:37:01 #129
37887 Dauthi
Progressive
pi_202416464
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik wil wel eens zien waarom haar bedrijf tot vijf keer toe coronaschade heeft gehad. Tijdens die eerste lockdown was reizen inderdaad onmogelijk. Vanaf mei 2020 had zij gewoon haar werk weer kunnen doen, zie Max Verstappen en al die andere wereldreizigers.

Dus laat maar zien wat haar bedrijf aan schade heeft.
Laat maar zien waarom het bedrijf geen schade zou hebben gehad, afgezien van wat domme speculatie.

Zoals ik al zei de logica, ze is criticus/miljonair dus moet ze maar geen steun aanvragen, slaat als een tang op een varken.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_202416636
Wappie schaapjes vragen wel om ziekenhuiszorg, terwijl ze bij alles (bv vaccins) elke zorg weigeren.
Wappie schaapjes zijn tegen alles van de overheid, vertrouwen niets. Maar kunnen ze geld krijgen? Dan staan ze vooraan!
pi_202416650
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:30 schreef ootjekatootje het volgende:

zie Max Verstappen en al die andere wereldreizigers.

Die F1 circus is wel even heel wat anders lol.
Reizen is prima mogelijk momenteel, dankzij de door haar verafschuwde QR code.
Maar wel veel minder dan het was.
pi_202416780
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:37 schreef Dauthi het volgende:

[..]
Laat maar zien waarom het bedrijf geen schade zou hebben gehad, afgezien van wat domme speculatie.

Zoals ik al zei de logica, ze is criticus/miljonair dus moet ze maar geen steun aanvragen, slaat als een tang op een varken.
Dat is niet mijn argument, ik zeg duidelijk:
Anderen kunnen en moeten ook creatief zijn om tijdens Corona hun geld te verdienen. De regel hier is maak je schulden of loop je door Corona inkomsten mis dan kun je aanspraak doen op de regelingen.

Dus wat heeft zij niet kunnen doen dan? Duidelijke vraag toch?

Dat zij minder opdrachten heeft geloof ik meteen, maar zoals gezegd komt dat door haar infantiele uitspraken, over BLM, opvoeden en Corona. De meilandjes hebben daar momenteel ook last van André Hazes idem, heeft niks te maken met deze regeling. Maar door hun gedrag en uitspraken, onze maatschappij zegt gewoon doei, voor jou tien anderen.
  woensdag 1 december 2021 @ 12:52:30 #133
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_202418009
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:53 schreef bianconeri het volgende:
Wappie schaapjes vragen wel om ziekenhuiszorg, terwijl ze bij alles (bv vaccins) elke zorg weigeren.
Bovenstaande, heeft geen zak te maken met onderstaande:

quote:
Wappie schaapjes zijn tegen alles van de overheid, vertrouwen niets. Maar kunnen ze geld krijgen? Dan staan ze vooraan!
Wanneer jij vanwege bepaalde regelgeving schade lijdt, dan is het toch niet meer dan logisch dat je gebruikt maakt van een compensatieregeling ter vergoeding van een deel v/d schade?

Stel, jij bent verhuurder van een garage en persoon/instantie X blokkeert de inrit van jouw garage waardoor mensen niet meer in jouw garage kunnen parkeren. Jij loopt hierdoor inkomsten mis. Peroon/instantie X vergoed (een deel van) jouw gemiste inkomsten. Wanneer jij deze compensatie accepteert, betekent dit dan automatisch dat je het met alles van persoon/instantie X eens moet zijn? :?
Krekker is de bom!
  woensdag 1 december 2021 @ 13:03:28 #134
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_202418198
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 11:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat is niet mijn argument, ik zeg duidelijk:
Anderen kunnen en moeten ook creatief zijn om tijdens Corona hun geld te verdienen. De regel hier is maak je schulden of loop je door Corona inkomsten mis dan kun je aanspraak doen op de regelingen.

Dus wat heeft zij niet kunnen doen dan? Duidelijke vraag toch?

Dat zij minder opdrachten heeft geloof ik meteen, maar zoals gezegd komt dat door haar infantiele uitspraken, over BLM, opvoeden en Corona. De meilandjes hebben daar momenteel ook last van André Hazes idem, heeft niks te maken met deze regeling. Maar door hun gedrag en uitspraken, onze maatschappij zegt gewoon doei, voor jou tien anderen.
Je fantaseert er op los en komt op basis daarvan met allerlei beschuldigingen? Makes sense...

Een beetje zoiets als dat ik zou zeggen: "hey die Ootjekatootje, het zou best eens kunnen dat ze een uitkering krijgt maar tegelijkertijd zwart werkt. Dat vind ik echt niet kunnen. Ik vind Ootjekatootje echt een fout persoon! Laat haar anders maar aantonen dat ze niet zwart werkt naast haar uitkering!"
Krekker is de bom!
pi_202418302
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 13:03 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Je fantaseert er op los en komt op basis daarvan met allerlei beschuldigingen? Makes sense...

Een beetje zoiets als dat ik zou zeggen: "hey die Ootjekatootje, het zou best eens kunnen dat ze een uitkering krijgt maar tegelijkertijd zwart werkt. Dat vind ik echt niet kunnen. Ik vind Ootjekatootje echt een fout persoon! Laat haar anders maar aantonen dat ze niet zwart werkt naast haar uitkering!"
Haha, een echte die hard Doutzenfan!
  woensdag 1 december 2021 @ 13:19:21 #136
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_202418418
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 13:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Haha, een echte die hard Doutzenfan!
Ik leg jou aan de hand van een voorbeeld uit hoe jij aan het redeneren bent en dat maakt mij een Doutzenfan? :?

Ik denk eerder dat je kunt stellen dat jouw logica mij erg verbaasd. Je komt niet met feiten maar met allerlei hele vage aannames, lijkt eerder gebaseerd op emotie/afkeuren/afgunst wellicht?

Ik heb de wappie uitspraken van Doutzen niet gevolgd verder, maar wat ik opmaak uit dit topic is dat het volstrekt debiele uitspraken zijn. Voor mij ook geen enkel probleem dit te veroordelen.

Wat ik alleen heel vreemd vind is dat sommigen van mening zijn dat je alleen schade vergoed mag krijgen wanneer je het met de overheid / met overheidsbeleid eens bent. En dat zou wel heel vreemd zijn. Sterker nog, dat is een behoorlijk enge en gevaarlijke manier van denken.

Jij doet hier dan nog even een schepje bovenop, door op basis van allerlei vage aannames/bedenksels, tot allerlei beschuldigingen te komen (in mijn voorbeeld hanteerde ik niet anders dan jouw manier van redeneren, zoals ik ook aangaf).
Iemand die jou ergens op wijst is per definitie Doutzenfan? Heel apart, de manier waarop jij jouw conclusies trekt...
Krekker is de bom!
pi_202418500
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 13:19 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Ik leg jou aan de hand van een voorbeeld uit hoe jij aan het redeneren bent en dat maakt mij een Doutzenfan? :?

Ik denk eerder dat je kunt stellen dat jouw logica mij erg verbaasd. Je komt niet met feiten maar met allerlei hele vage aannames, lijkt eerder gebaseerd op emotie/afkeuren/afgunst wellicht?

Ik heb de wappie uitspraken van Doutzen niet gevolgd verder, maar wat ik opmaak uit dit topic is dat het volstrekt debiele uitspraken zijn. Voor mij ook geen enkel probleem dit te veroordelen.

Wat ik alleen heel vreemd vind is dat sommigen van mening zijn dat je alleen schade vergoed mag krijgen wanneer je het met de overheid / met overheidsbeleid eens bent. En dat zou wel heel vreemd zijn. Sterker nog, dat is een behoorlijk enge en gevaarlijke manier van denken.

Jij doet hier dan nog even een schepje bovenop, door op basis van allerlei vage aannames/bedenksels, tot allerlei beschuldigingen te komen (in mijn voorbeeld hanteerde ik niet anders dan jouw manier van redeneren, zoals ik ook aangaf).
Iemand die jou ergens op wijst is per definitie Doutzenfan? Heel apart, de manier waarop jij jouw conclusies trekt...
Het is inderdaad duidelijk dat jij totaal niet op de hoogte bent over familie Kroes en hun vreemde uitspraken welke ze regelmatig terugnemen omdat ze daar zelf niet aan kunnen voldoen. Verder val je in herhaling en adviseer ik je even terug te lezen.
  woensdag 1 december 2021 @ 14:38:58 #138
37887 Dauthi
Progressive
pi_202419353
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 11:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat is niet mijn argument, ik zeg duidelijk:
Anderen kunnen en moeten ook creatief zijn om tijdens Corona hun geld te verdienen. De regel hier is maak je schulden of loop je door Corona inkomsten mis dan kun je aanspraak doen op de regelingen.

Dus wat heeft zij niet kunnen doen dan? Duidelijke vraag toch?

Dat zij minder opdrachten heeft geloof ik meteen, maar zoals gezegd komt dat door haar infantiele uitspraken, over BLM, opvoeden en Corona. De meilandjes hebben daar momenteel ook last van André Hazes idem, heeft niks te maken met deze regeling. Maar door hun gedrag en uitspraken, onze maatschappij zegt gewoon doei, voor jou tien anderen.
Je argumentatie is speculatie vanuit je onderbuik en niet veel meer dan dat.

En zo te zien ben je een voorstander van DDR praktijken, guilt by association en sippenhaft.

Misschien een keer een boekje geschiedenis 20e eeuw open trekken...
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_202419394
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 14:38 schreef Dauthi het volgende:

[..]
Je argumentatie is speculatie vanuit je onderbuik en niet veel meer dan dat.

En zo te zien ben je een voorstander van DDR praktijken, guilt by association en sippenhaft.

Misschien een keer een boekje geschiedenis 20e eeuw open trekken...
Nee, ik luister liever een podcast, bedankt voor je tip.
  donderdag 2 december 2021 @ 10:19:37 #140
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_202430528
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 14:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, ik luister liever een podcast, bedankt voor je tip.
Er valt niet echt inhoudelijk met jou te discussiëren he?
Krekker is de bom!
pi_202430622
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:19 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Er valt niet echt inhoudelijk met jou te discussiëren he?
Nee, geen interesse in om dat met jou te doen over dit onderwerp. Ook zonde van de tijd.
pi_202431251
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 13:19 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wat ik alleen heel vreemd vind is dat sommigen van mening zijn dat je alleen schade vergoed mag krijgen wanneer je het met de overheid / met overheidsbeleid eens bent.
Natuurlijk niet. Maar het is wel weak.
Conscience do cost.
  donderdag 2 december 2021 @ 13:12:08 #143
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_202433429
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, geen interesse in om dat met jou te doen over dit onderwerp. Ook zonde van de tijd.
Mja, jij bent meer van het eenrichtingsverkeer: dingen uit je duim zuigen, dat hier posten en dan daar dan mensen daarop beoordelen: hoe durven ze!
Krekker is de bom!
  donderdag 2 december 2021 @ 14:21:31 #144
307622 Perox
(niet de echte)
pi_202434208
#teamDoutzen

Je maakt toch zeker zelf wel uit of je wel of geen steun voor je bedrijf vraagt!

Idiote vergelijking met wat je van de Corona aanpak vindt. Alsof je alleen maar schade kan lijden door de maatregelen als je het met de maatregelen eens bent!?! KOEKOEK!

Interesseert me al helemaal niet wat ze over Corona verder roept. Iedereen mag van mij een mening.

#eindediscussie #slotje :+
pi_202434254
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:00 schreef Megumi het volgende:
Dit staat me steeds meer tegen in de media. Waarom geef je dat mens met haar wat rare denkbeelden nog ruimte.
Misschien heb je zelf rare denkbeelden als je iemand die een beetje kritisch is raar vindt. Pro-vaxxers zijn de nieuwe Evangelisten in het Westen. Alles wat niet anti-abortus is en gelooft in god is van god los.
  donderdag 2 december 2021 @ 15:41:35 #146
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_202435583
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 14:24 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Misschien heb je zelf rare denkbeelden als je iemand die een beetje kritisch is raar vindt. Pro-vaxxers zijn de nieuwe Evangelisten in het Westen. Alles wat niet anti-abortus is en gelooft in god is van god los.
Mwoa, zoals altijd zitten er idioten/gekkies/fanatiekelingen aan beide zijden.

Genoeg "anti-vaxxers" die de gekste dingen roepen, met de raarste conspiracy theorieën komen, daar valt niet of nauwelijks mee te praten. Maar er zijn ook genoeg "pro-vaxxers, die iedereen die ook maar een beetje kritisch is m.b.t. het overheids/vaccinatiebeleid (zelfs wanneer gevaccineerd), uitmaken voor wappies. Ook daar valt vaak niet echt mee te praten.
Krekker is de bom!
  Trouwste user 2022 donderdag 2 december 2021 @ 15:46:15 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_202435667
Hoe vaak steunt ze bij het klaarkomen ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_202459544
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20211202_96856990

Das wel ff anders bevallen dan in huize Kroes, geen ingevlogen Himalaya zout, kaarsjes en kaviaar.
Ben benieuwd of we een reactie gaan zien van hare Koninklijke Arrogantie.
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 4 december 2021 @ 01:23:54 #149
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202459648
Pakken wat je pakken kan
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_202460404
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 01:06 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20211202_96856990

Das wel ff anders bevallen dan in huize Kroes, geen ingevlogen Himalaya zout, kaarsjes en kaviaar.
Ben benieuwd of we een reactie gaan zien van hare Koninklijke Arrogantie.
Waarom plaats jij berichten van kranten, die men pas kan lezen als men teveel geld heeft om daarmee de rijke medewerkers van dat soort kranten te betalen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')