SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En je gaat dit ten huwelijk vragen?!?!quote:Op maandag 29 november 2021 10:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee rond kwart voor 7 maakte mijn vriendin mij wakker met het nieuws dat de test negatief was.
Godsamme
Das best lekkerquote:
Nee dat kan ze nu mooi op haar buik schrijven. Ik ben WOEST!quote:Op maandag 29 november 2021 10:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En je gaat dit ten huwelijk vragen?!?!
Heeft ze wel veel ruimte om te schrijvenquote:Op maandag 29 november 2021 10:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat kan ze nu mooi op haar buik schrijven. Ik ben WOEST!
quote:Op maandag 29 november 2021 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft ze wel veel ruimte om te schrijven
quote:
Ging een beetje teveel op de manquote:Op maandag 29 november 2021 10:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Beetje jammer wel dat je mijn mooie gedicht verwijderd hebt
Alleen maar liefde hierquote:
Stralend zonnetje hier inmiddelsquote:
Hier ook.quote:Op maandag 29 november 2021 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stralend zonnetje hier inmiddels
Stralende zon buitenquote:Op maandag 29 november 2021 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet de gordijnen nog open doen
Ik mis die "functie" niet.quote:Op maandag 29 november 2021 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Of zoals Windows zegt, 'Meestal zonnig'.
jankthea'squote:Op maandag 29 november 2021 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n planten zullen wel muiten vandaag. Nu is het te koud in huis en zodra ik thuis ben en de kachel een tik geef, vinden ze het weer te droog.
Calathea's.
Maar ze zijn zo mooi.quote:Op maandag 29 november 2021 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jankthea's
Thea's![]()
Thea's zijn de nieuwe Gerda'sOpbokken.
Gelukkig mag je gewoon rondjes lopen zonder beperkingenquote:Op maandag 29 november 2021 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stralend zonnetje hier inmiddelsAls ik geen kantoorslaaf zou zijn... Hee moet je nou eens kijken
![]()
Sinds zo'n beetje alle winkels een black friday week maand hebben is Cyber Monday een beetje aan het doodbloedenquote:Op maandag 29 november 2021 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Geen Cyber Monday bij Van DaleMoet ik nu dan toch eens de volle mep betalen?
Zegt windows ook dat het buiten gaat douchen?quote:Op maandag 29 november 2021 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Of zoals Windows zegt, 'Meestal zonnig'.
Echt, die "niet in groepen sporten na 17u" slaat zo enorm nergens op, ik ben er nog steeds knorrig om.quote:Op maandag 29 november 2021 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stralend zonnetje hier inmiddelsAls ik geen kantoorslaaf zou zijn... Hee moet je nou eens kijken
![]()
Ja dit gaat niet bijdragen aan de oplossingquote:Op maandag 29 november 2021 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt, die "niet in groepen sporten na 17u" slaat zo enorm nergens op, ik ben er nog steeds knorrig om.
Ik zie het maar als een teken dat ik weer meer moet gaan hardlopen.quote:Op maandag 29 november 2021 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dit gaat niet bijdragen aan de oplossing
Ja onze subtiele hints werkten niet dus hebben we dit maar geregeldquote:Op maandag 29 november 2021 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie het maar als een teken dat ik weer meer moet gaan hardlopen.
Dank je.quote:Op maandag 29 november 2021 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja onze subtiele hints werkten niet dus hebben we dit maar geregeld
L T V D K = 12 + 20 + 22 + 4 + 11 = 69quote:Op maandag 29 november 2021 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja onze subtiele hints werkten niet dus hebben we dit maar geregeld
ALLEMAAL SCHAPENquote:Op maandag 29 november 2021 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
L T V D K = 12 + 20 + 22 + 4 + 11 = 69
R U T T E = 18 + 21 + 20 + 20 + 5 = 84
69 x 84 = 5796
513 testlocaties "zomaar gesloten"
10 = het IQ van Willem Engel
513 x 10 = 5130
5796 - 5130 = 666 The Number of The Beast! Zie je wel! Wordt wakker mensen! Doe je eigen research!
Ik heb wel wol aan vandaag. Eng dit.quote:
WAKE UP SHEEPLEquote:
"Moment voor werkgevers om werknemers toe te staan onder werktijd te bewegen". Toe te staan te bewegenquote:Op maandag 29 november 2021 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
*geeft seintje aan AIVD om Fles af te voeren naar een werkkampquote:Op maandag 29 november 2021 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
L T V D K = 12 + 20 + 22 + 4 + 11 = 69
R U T T E = 18 + 21 + 20 + 20 + 5 = 84
69 x 84 = 5796
513 testlocaties "zomaar gesloten"
10 = het IQ van Willem Engel
513 x 10 = 5130
5796 - 5130 = 666 The Number of The Beast! Zie je wel! Wordt wakker mensen! Doe je eigen research!
Jeeej gratis bewegenquote:Op maandag 29 november 2021 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*geeft seintje aan AIVD om Fles af te voeren naar een werkkamp
quote:Op maandag 29 november 2021 10:51 schreef bitterbal het volgende:
Houd het filter schoon door het na elke was te legen. Stofzuig het elke paar weken en neem het dan ook even af met een vochtig vel keukenpapie
Ik heb laatst appelazijn gebruikt en ik en ook de wasmachine zijn nog steeds volkomen gezond.quote:Op maandag 29 november 2021 10:51 schreef bitterbal het volgende:
Maak de wasmachine regelmatig schoon. Draai je wasmachine elke drie maanden met een lege trommel en een kopje azijn om pluis en ander vuil te verwijderen. Houd het filter schoon door het na elke was te legen. Stofzuig het elke paar weken en neem het dan ook even af met een vochtig vel keukenpapie
Kan ik dan ook appelazijn of schoonmaak azijn gebruiken?
Bij drogers misschien. Ik zou niet weten wat ik bij een wasmachine moet zuigen. Huehue.quote:Op maandag 29 november 2021 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat niet brandoorzaak 1 in Nederland?
Wat ben jij nou opeens de huisvrouw aan het uithangenquote:Op maandag 29 november 2021 10:51 schreef bitterbal het volgende:
Maak de wasmachine regelmatig schoon. Draai je wasmachine elke drie maanden met een lege trommel en een kopje azijn om pluis en ander vuil te verwijderen. Houd het filter schoon door het na elke was te legen. Stofzuig het elke paar weken en neem het dan ook even af met een vochtig vel keukenpapie
mijn donkere was komt pluizig er uitquote:Op maandag 29 november 2021 10:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben jij nou opeens de huisvrouw aan het uithangen
Schoonmaakazijn kan te agressief zijn (sommigen zweren erbij, maar jij zal net zo'n wasmachine hebben die er niet goed op gaat). Ik gebruik gewoon witte azijn die je ook over sla kan doen enz.. Ook goedkoper dan schoonmaakazijn.quote:Op maandag 29 november 2021 10:51 schreef bitterbal het volgende:
Drogers inderdaad lees ik.quote:Op maandag 29 november 2021 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij drogers misschien. Ik zou niet weten wat ik bij een wasmachine moet zuigen. Huehue.
En appelazijn?quote:Op maandag 29 november 2021 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schoonmaakazijn kan te agressief zijn (sommigen zweren erbij, maar jij zal net zo'n wasmachine hebben die er niet goed op gaat). Ik gebruik gewoon witte azijn die je ook over sla kan doen enz.. Ook goedkoper dan schoonmaakazijn.
Hoor net van US dat dit wel kan, maar ik heb daar zelf geen ervaring mee.quote:Op maandag 29 november 2021 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En appelazijn?Dat heb ik net in huis
Nog goedkoperquote:Op maandag 29 november 2021 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ook goedkoper dan schoonmaakazijn.
O ja dit heb ik ook, met donker ondergoedquote:Op maandag 29 november 2021 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn donkere was komt pluizig er uit
ja ik zie in de wasmachine geen filter. Gaat niet om de drogerquote:Op maandag 29 november 2021 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het filter schoonmaken doe ik wel, maar niet na elke wasbeurt
Doet dat wat?quote:Op maandag 29 november 2021 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Gooi er soms twee vaatwastabletten in op kookwas.
Het scheelt niet veel, witte azijn is 54 cent en schoonmaakazijn 69 cent en wel met het risico dat je wasmachine er niet tegen kan.quote:Op maandag 29 november 2021 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog goedkoperSchoonmaakazijn is al praktisch gratis
Ik dacht dat het te agressief was voor de rubbers? huhuequote:Op maandag 29 november 2021 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel, witte azijn is 54 cent en schoonmaakazijn 69 cent en wel met het risico dat je wasmachine er niet tegen kan.
Dat is meestal dat ding rechts of linksonder de machine, achter dat luikjequote:Op maandag 29 november 2021 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik zie in de wasmachine geen filter. Gaat niet om de droger
Ja, ik vind het ook absoluut geen handige plek.. helemaal onderin, je kunt er amper een normaal bekertje of opvangbakje onder gooien, om dat water op te vangen.quote:Op maandag 29 november 2021 10:58 schreef CherryLips het volgende:
M'n wasmachine heeft wel een filter maar die zich op een godsgruwelijk onhandige plek dat ik hem niet schoon kan maken.
👀quote:Op maandag 29 november 2021 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is meestal dat ding rechts of linksonder de machine, achter dat luikje
37 cent per literquote:Op maandag 29 november 2021 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel, witte azijn is 54 cent en schoonmaakazijn 69 cent en wel met het risico dat je wasmachine er niet tegen kan.
Honderd jaar oude balsamicoazijn van 500 euro per 100 ml erin gooien, alleen het allerbeste voor mijn lieve wasselsientjequote:Op maandag 29 november 2021 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies, en ik heb er zo'n lekbak onder dus die rand daarvan zit ervoor.quote:Op maandag 29 november 2021 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook absoluut geen handige plek.. helemaal onderin, je kunt er amper een normaal bekertje of opvangbakje onder gooien, om dat water op te vangen.
Schoonmaak wel. Appel zou ik niet doen.quote:Op maandag 29 november 2021 10:51 schreef bitterbal het volgende:
erg goed tegen onkruidquote:Op maandag 29 november 2021 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
37 cent per literhttps://www.ah.nl/product(...)rose-schoonmaakazijn
quote:Op maandag 29 november 2021 11:01 schreef bitterbal het volgende:
ah daar kom k niet meer bij want hij staat in zon lekbak
Valt tegen, initieel wel maar 2 weken laten staat het er weerquote:
quote:Op maandag 29 november 2021 11:03 schreef CherryLips het volgende:
Mijn wasmachine staat ook in zo'n krap klotehok dat ik het zeepbakje er niet eens uit kan halen want dan zit ie tegen de rand van de muur. Krijg de trommel ook niet helemaal open.
Kan makkelijk, men gooit ook lavendel, Japanse kersenbloesem, passievrucht, rozen, peren, chocolade en magnoliawasverzachter erbij.quote:Op maandag 29 november 2021 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schoonmaak wel. Appel zou ik niet doen.
kost je 50 euro per wasbeurt?quote:Op maandag 29 november 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan makkelijk, men gooit ook lavendel, Japanse kersenbloesem, passievrucht, rozen, peren, chocolade en magnoliawasverzachter erbij.
Wel gek, over mondkapjes gesproken, ik was zondag nog in het hotel aan het ontbijten zonder mondkapje.. werd ook niets van gezegd, maar misschien waren ze op die dag nog soepel.quote:Op maandag 29 november 2021 11:04 schreef Ama het volgende:
Ik ga toch geen vrijwilligerswerk doen want geen zin om hele middag mondkapje te dragen enz.
Ja maar dit is met oudjes.quote:Op maandag 29 november 2021 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel gek, over mondkapjes gesproken, ik was zondag nog in het hotel aan het ontbijten zonder mondkapje.. werd ook niets van gezegd, maar misschien waren ze op die dag nog soepel.
Mijn moeder doet ook vrijwilligerswerk met ouderen en die heeft even besloten om dat niet meer te doen.quote:
quote:
quote:Sint Pannekoek is een van oorsprong Rotterdamse traditie en wordt ieder jaar, door heel het land, gevierd op 29 november. Je legt een pannenkoek op je hoofd en zegt: ‘Wij wensen u een vrolijke en gezegende Sint Pannekoek!’
quote:Op maandag 29 november 2021 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is vandaag Sint Pannekoek
[..]
quote:Op maandag 29 november 2021 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! En dan dubro in de vaatwasser en de afwas doen met ariel podsTip van klazien
![]()
[ afbeelding ]
Misschien is die wasmachine nog maatje 34 gewend danquote:Op maandag 29 november 2021 11:11 schreef bitterbal het volgende:
nou goed. Kijken of het werkt. Hij is ook al 14 jaar oud dus wat kuren mag inmiddels wel
pluisbalquote:Op maandag 29 november 2021 11:11 schreef bitterbal het volgende:
nou goed. Kijken of het werkt. Hij is ook al 14 jaar oud dus wat kuren mag inmiddels wel
quote:Op maandag 29 november 2021 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is vandaag Sint Pannekoek
[..]
Ik had hiervoor een Whirlpool, kreeg na een jaar of vijf allemaal vlekken in m'n witte was. Dacht meteen aan vetluis want dat past wel bij mij, dus alle tips opgevolgd. Azijnwas en kookwas en keurig alles steeds schoonmaken, maar na een paar weken kwam het drie keer zo erg terug. Twee jaar geleden was ik het beu dat ik steeds allemaal zwartbruine strepen in m'n handdoeken en beddengoed had en heb ik een nieuwe gekocht. Maar volgens mij was het geen vetluis, maar iets van olie ofzo.quote:Op maandag 29 november 2021 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
14 jaar is een respectabele leeftijd voor een wasmachine.
Ik had voorheen een goedkope WLA (?) wasmachine en ben blij dat ik van dat ding af benwat je ook doet, koop er nooit zo een. Continu storingen en 21038938x het filter verschonen. Toen ik ging verhuizen heb ik hem gratis op mp gezet en ws zo blij toen ze hem op gingen halen.
quote:Op maandag 29 november 2021 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is die wasmachine nog maatje 34 gewend dan
Ouwe beestjes wel.quote:Op maandag 29 november 2021 11:22 schreef bitterbal het volgende:
ja dit is een zanussi. wel fijn dingetje
droger ook zelfde leeftijd. whirpool
ja en echt nooit problemen gehad ook. Ja nu dan die pluis maar heb al een paar keer ook zakdoekjes er n laten zittenquote:
quote:Op maandag 29 november 2021 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had hiervoor een Whirlpool, kreeg na een jaar of vijf allemaal vlekken in m'n witte was. Dacht meteen aan vetluis want dat past wel bij mij, dus alle tips opgevolgd. Azijnwas en kookwas en keurig alles steeds schoonmaken, maar na een paar weken kwam het drie keer zo erg terug. Twee jaar geleden was ik het beu dat ik steeds allemaal zwartbruine strepen in m'n handdoeken en beddengoed had en heb ik een nieuwe gekocht. Maar volgens mij was het geen vetluis, maar iets van olie ofzo.
misschien smaakt het wel wat spekkig?quote:Op maandag 29 november 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
Vetluis klinkt niet als iets dat ik snel op een witte boterham zou smeren.
Jouw slag Verhevenen eet sowieso geen witte boterhammen.quote:Op maandag 29 november 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
Vetluis klinkt niet als iets dat ik snel op een witte boterham zou smeren.
Collega had gisteren super lekkere soep gemaaktquote:
Klinkt goed!quote:Op maandag 29 november 2021 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Collega had gisteren super lekkere soep gemaakt
prei soep met garnalen en gerookte zalm en spekjes
man man man
quote:Op maandag 29 november 2021 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw slag Verhevenen eet sowieso geen witte boterhammen.
lust je niet?quote:Op maandag 29 november 2021 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Minus de garnalen
Ik gebruik wit brood wel eens om croutons te makenquote:Op maandag 29 november 2021 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw slag Verhevenen eet sowieso geen witte boterhammen.
Zo geloofwaardig altijd dat.quote:Op maandag 29 november 2021 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
heb vaak op werk, als ik dan vraag of ze wit of bruin brood willen. Dat ze dan wit zeggen en daarna zeggen dat ze dat echt nooooooooit eten
Dat is hetzelfde als vragen aan een vrouw of ze wel eens scheten laat, een echte dame zal dit immer ontkennenquote:Op maandag 29 november 2021 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
heb vaak op werk, als ik dan vraag of ze wit of bruin brood willen. Dat ze dan wit zeggen en daarna zeggen dat ze dat echt nooooooooit eten
Wat zou jou dat uitmaken?quote:Op maandag 29 november 2021 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ben ik inmiddels nu wel te laat mee hequote:Op maandag 29 november 2021 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als vragen aan een vrouw of ze wel eens scheten laat, een echte dame zal dit immer ontkennen
Neequote:
Ja niet maar ze voelen zich dan beschaamd dat ze voor wit kiezen en niet de zogenaamde gezonde bruine variant.quote:
Een echte heer vraagt daar ook gewoon niet naar.quote:Op maandag 29 november 2021 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als vragen aan een vrouw of ze wel eens scheten laat, een echte dame zal dit immer ontkennen
Dat laatste ben ik met je eensquote:Op maandag 29 november 2021 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NeeWel geprobeerd, maar ik vind het echt niet lekker. Plus ik vind het er ook niet lekker uitzien.
Waar komt die geldstroom van VW vandaan?quote:Op maandag 29 november 2021 11:30 schreef bitterbal het volgende:
Nederland hoeft niet te stoppen met het vaccineren tegen het coronavirus. De eisen van protestgroep Viruswaarheid zijn maandag afgewezen door de rechtbank in Den Haag.
Viruswaarheid had een kort geding aangespannen. De groep wilde dat de rechtbank de Staat zou verplichten om de vergunning voor de vier beschikbare vaccins op te schorten. Het gaat om de vaccins van Pfizer/BioNTech, Moderna, AstraZeneca en Janssen. Daarnaast zou de Gezondheidsraad alle adviezen over vaccinaties moeten intrekken, en zouden de leden van de raad hun steun aan de adviezen moeten herroepen.
De handelsvergunningen zijn verstrekt door de Europese Commissie. Omdat Nederland daar niet over gaat, heeft de rechtbank dat deel van de eis afgewezen. Bovendien vinden de rechters dat een kort geding niet de manier is om alle medische argumenten in adviezen van de Gezondheidsraad te controleren.
Viruswaarheid heeft sinds de uitbraak van het coronavirus vele rechtszaken aangespannen tegen het coronabeleid van de overheid. In één zaak kreeg de groep aanvankelijk gelijk, wat leidde tot een verbod op de avondklok, maar die uitspraak werd in hoger beroep teruggedraaid.
Twee whisky's en ik ben het alweer vergeten hoor.quote:Op maandag 29 november 2021 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben ik inmiddels nu wel te laat mee he
ja dat weet ik dus ook niet. het houdt niet op met hun rechtzakenquote:Op maandag 29 november 2021 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar komt die geldstroom van VW vandaan?
quote:Op maandag 29 november 2021 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee whisky's en ik ben het alweer vergeten hoor.
Omg, wat interesseert jou datquote:Op maandag 29 november 2021 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja niet maar ze voelen zich dan beschaamd dat ze voor wit kiezen en niet de zogenaamde gezonde bruine variant.
Zolang het niet van mijn geld is.quote:Op maandag 29 november 2021 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus ook niet. het houdt niet op met hun rechtzaken
nou ja ze moesten eens weten wat ik allemaal naar binnenschuifquote:Op maandag 29 november 2021 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg, wat interesseert jou dat
huehuequote:Op maandag 29 november 2021 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ze moesten eens weten wat ik allemaal naar binnenschuif![]()
Lekker onverantwoord weer.quote:Op maandag 29 november 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)j-finale-k2-zoekt-k3
Gordon snuift zo veel dat die covid geen kans krijgt in zijn neus en longenquote:Op maandag 29 november 2021 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker onverantwoord weer.
Kruipenquote:Op maandag 29 november 2021 11:41 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb dorst, maar Gergi werkt in de woonkamer met webcam aan richting de keuken ik wil m'n pyjamabroek niet uitdoen. Harde leef
Kraan in de badkamer?quote:Op maandag 29 november 2021 11:41 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb dorst, maar Gergi werkt in de woonkamer met webcam aan richting de keuken ik wil m'n pyjamabroek niet uitdoen. Harde leef
Bureauwhisky opdrinkenquote:Op maandag 29 november 2021 11:41 schreef kwiwi het volgende:
Ik eet altijd wit broodquote:Op maandag 29 november 2021 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Het is een echte Dramaandagquote:Op maandag 29 november 2021 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ben ik er vandaag niet ofzo? CoolBlue is te laat, internet klapt er steeds uit, software doet het niet, mensen mailen niet terug.
Dank je vriend. Ik zal zo een wat lekkere boterhammetjes in m'n waffel schuivenquote:Op maandag 29 november 2021 11:53 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Misschien kunnen we een rechtszaak aanspannen voor het preventief executeren van leden van Viruswaarheid. Winnen we ook niet, maar hey, misschien zorgt het voor aandachtquote:Op maandag 29 november 2021 11:30 schreef bitterbal het volgende:
Nederland hoeft niet te stoppen met het vaccineren tegen het coronavirus. De eisen van protestgroep Viruswaarheid zijn maandag afgewezen door de rechtbank in Den Haag.
Viruswaarheid had een kort geding aangespannen. De groep wilde dat de rechtbank de Staat zou verplichten om de vergunning voor de vier beschikbare vaccins op te schorten. Het gaat om de vaccins van Pfizer/BioNTech, Moderna, AstraZeneca en Janssen. Daarnaast zou de Gezondheidsraad alle adviezen over vaccinaties moeten intrekken, en zouden de leden van de raad hun steun aan de adviezen moeten herroepen.
De handelsvergunningen zijn verstrekt door de Europese Commissie. Omdat Nederland daar niet over gaat, heeft de rechtbank dat deel van de eis afgewezen. Bovendien vinden de rechters dat een kort geding niet de manier is om alle medische argumenten in adviezen van de Gezondheidsraad te controleren.
Viruswaarheid heeft sinds de uitbraak van het coronavirus vele rechtszaken aangespannen tegen het coronabeleid van de overheid. In één zaak kreeg de groep aanvankelijk gelijk, wat leidde tot een verbod op de avondklok, maar die uitspraak werd in hoger beroep teruggedraaid.
Ik schrok een beetje in hoeveel verschillende varianten suiker kan voorkomen in een volkorenbrood.quote:Op maandag 29 november 2021 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n brood is wel bruingetint, maar ik sluit niet uit dat dat door suiker komt.
Als we voor het eind van de dag niets horen stuur ik haar wel even berichtje via WhatsApp. Misschien uitgegleden in de badkamer.quote:Op maandag 29 november 2021 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gisteren voor het laatst gezien, had ze een bloedvlek in een witte pyjamabroek.
Naja, brood an sich is één grote hoop suikers (want koolhydraten, superduperkortdoordebocht).quote:Op maandag 29 november 2021 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik schrok een beetje in hoeveel verschillende varianten suiker kan voorkomen in een volkorenbrood.
Dat eten we dus ook maar niet meer.
Dat Pita en de caafs al aan het knabbelen zijn aan haar tenenquote:Op maandag 29 november 2021 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als we voor het eind van de dag niets horen stuur ik haar wel even berichtje via WhatsApp. Misschien uitgegleden in de badkamer.
Ik eet het sowieso al beperkt, om die reden eigenlijkquote:Op maandag 29 november 2021 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, brood an sich is één grote hoop suikers (want koolhydraten, superduperkortdoordebocht).
Beetje zabbelen mag toch wel?quote:Op maandag 29 november 2021 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat Pita en de caafs al aan het knabbelen zijn aan haar tenen
ik stamp me gewoon lekker vol met broodquote:Op maandag 29 november 2021 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, brood an sich is één grote hoop suikers (want koolhydraten, superduperkortdoordebocht).
misschien omdat het sabbelen isquote:Op maandag 29 november 2021 12:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje zabbelen mag toch wel?
Vreemd woord eigenlijk: zabbelen
quote:Op maandag 29 november 2021 12:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje zabbelen mag toch wel?
Vreemd woord eigenlijk: zabbelen
ach dat voel ik me de hele dag doorquote:
Ik geef gewoon zero fucks.quote:Op maandag 29 november 2021 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet het sowieso al beperkt, om die reden eigenlijk
quote:Op maandag 29 november 2021 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Was het al lunchgenot?
Ben al aan het knagen namelijk.
Jazekerquote:Op maandag 29 november 2021 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Was het al lunchgenot?
Ben al aan het knagen namelijk.
nog maar 70 maanden te gaan tot je niks meer weegtquote:Op maandag 29 november 2021 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geef gewoon zero fucks.![]()
Wel nice, sinds september een kilo per maand kwijt.
Ik ben de afgelopen 2 maanden niks afgevallenquote:Op maandag 29 november 2021 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
AH, mooi resultaatquote:Op maandag 29 november 2021 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2021 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb carpaccio met 'truffel'mayo en kaassnippers met een linzensoepje
Nah, dan weeg ik alsnog 12kg hoor.quote:Op maandag 29 november 2021 12:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
nog maar 70 maanden te gaan tot je niks meer weegt
Welk boek?quote:Op maandag 29 november 2021 12:19 schreef Ama het volgende:
Mijn boek komt vandaag, morgen mooi meenemen naar de winkel want heb ik iets te doen.
Ja, da's wel een rotreden. "M'n broek zit te strak" is gevoelsmatig toch wel relaxter.quote:Op maandag 29 november 2021 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
AH, mooi resultaat![]()
Ik moet helaas wel wat fucks geven, anders moet ik aan de medicatie en dat wil ik niet.
Maar goed herstellen.quote:Op maandag 29 november 2021 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 2 maanden niks afgevallenMet revalidatie is het niet zo handig om af te vallen natuurlijk
https://www.bol.com/nl/nl/f/iedereen-wist-het/35514218/quote:
Gezelligquote:Op maandag 29 november 2021 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl/f/iedereen-wist-het/35514218/
(Maar dan 2dehands als boek want schijnbaar is het alleen nog als luisterboek te koop)
Zo, zo. En ik maar knagen aan mijn volkorenkracker met kaasquote:Op maandag 29 november 2021 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zei mijn vriend ook al. Volgende op mijn lijstje gaat over meisje wat verplicht achter de ramen in A'dam moest staan.quote:
Dit heb ik zelfs niet.quote:Op maandag 29 november 2021 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
geef!quote:Op maandag 29 november 2021 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
oke oke, nog 82 maanden danquote:Op maandag 29 november 2021 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dan weeg ik alsnog 12kg hoor.
Gelukkig ben ik niet al te dol op brood (behalve vers van de bakkerquote:Op maandag 29 november 2021 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, da's wel een rotreden. "M'n broek zit te strak" is gevoelsmatig toch wel relaxter.
[..]
Maar goed herstellen.
Lekker khd -armquote:
quote:Op maandag 29 november 2021 12:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
geef!
oh nee
Mag ik alsjeblieft ook wat mevrouw 4ebe? 🥺🥺🥺
Dus datquote:Op maandag 29 november 2021 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon in de supermarkt te koop hoor.
Jeehquote:Op maandag 29 november 2021 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Goed opgevoed
* schuift carpaccio naar Dud0r
Dimmy haalt daar ook de neus voor op hoorquote:Op maandag 29 november 2021 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4 US met: blehhhhhh supermarktvleesch
Die is wel wat minder, dat is gewoon dun gesneden rundje, wat "truffel" op basis van stookolie en kaas waar een kikker van weg hupst.quote:Op maandag 29 november 2021 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon in de supermarkt te koop hoor.
Het heet niet voor niks DuurtHeelLangquote:Op maandag 29 november 2021 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben op het wachten op DHL, maar ja.. die komt natuurlijk ook niet
Sommige stukken vlees vind ik ook niet zo smakelijk, maar het gros is gewoon goed te doen.quote:Op maandag 29 november 2021 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dimmy haalt daar ook de neus voor op hoor
De DHL hier is wel beter dan in Den Haag, daar zagen ze: oh 3 verdiepingen, joeeee ik rijd gewoon door, de mazzelquote:Op maandag 29 november 2021 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het heet niet voor niks DuurtHeelLang
Ik ken iemand (die dingen doet voor PostNL) en die kent ze als DikkeHondenLulquote:Op maandag 29 november 2021 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Matig grapje, 6/10quote:Op maandag 29 november 2021 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verrassend zeg dat jij je daar te goed voor voelt.quote:Op maandag 29 november 2021 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is wel wat minder, dat is gewoon dun gesneden rundje, wat "truffel" op basis van stookolie en kaas waar een kikker van weg hupst.
Je geboorte was een matig grapjequote:
Feitelijk klopt dit niet, een hondenlul is vooral smal, klein en erg roze, als een lippenstift.quote:Op maandag 29 november 2021 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken iemand (die dingen doet voor PostNL) en die kent ze als DikkeHondenLul
Niet te goed hoor maar je proeft het verschil wel heel erg duidelijkquote:Op maandag 29 november 2021 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Verrassend zeg dat jij je daar te goed voor voelt.
Klinkt alsof je dit urenlang hebt zitten observeren.quote:Op maandag 29 november 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Feitelijk klopt dit niet, een hondenlul is vooral smal, klein en erg roze, als een lippenstift.
Ik zal het hem zeggen. Hij vindt je observatie vast uiterst boeiendquote:Op maandag 29 november 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Feitelijk klopt dit niet, een hondenlul is vooral smal, klein en erg roze, als een lippenstift.
Heb je een hond?quote:Op maandag 29 november 2021 12:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Klinkt alsof je dit urenlang hebt zitten observeren.
Nee die neem ik pas als ik met pensioen ga. Nooit dus.quote:Op maandag 29 november 2021 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een hond?
Anders zou je nu even kunnen kijken of het klopt.
Misschien vragen aan iemand in het park of je even mag kijken?quote:Op maandag 29 november 2021 12:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee die neem ik pas als ik met pensioen ga. Nooit dus.
Gaat uitstekend bij de helpdesk.quote:550 5.4.1 Recipient address rejected: Access denied.
So sad.quote:Op maandag 29 november 2021 12:40 schreef bitterbal het volgende:
en op werk stoppen ze met personeelseten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Geen extra suiker, valt me weer mee.quote:Tarwemeel
water
bakkersgist
moutmeel (gerst, tarwe)
gejodeerd zout
tarwegluten
enzymen (tarwe)
meelverbeteraar: E300
raapzaadolie
moet je dan werken zonder eten?quote:Op maandag 29 november 2021 12:40 schreef bitterbal het volgende:
en op werk stoppen ze met personeelseten![]()
![]()
Mag van de belastingen niet hč?quote:Op maandag 29 november 2021 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was maar 2 euro voor een maaltijd
Las ik laatst ook ja.quote:Op maandag 29 november 2021 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag van de belastingen niet hč?
je mag het niet geven. We betalen er gewoon voorquote:Op maandag 29 november 2021 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag van de belastingen niet hč?
daar kan je toch niet op levenquote:Op maandag 29 november 2021 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je kan lunch bestellen, ook voor 2 euro maar dat is dan een broodje kroket ofzo
neequote:
dat is op zich ook wel logisch, maar je kan er nog lunchenquote:Op maandag 29 november 2021 12:47 schreef bitterbal het volgende:
maar ze stoppen er mee omdat we geen dinerkaart meer draaien voorlopig
Vroeger was dat allemaal geen probleem tot de belastingdienst het als verkapt salaris en oneerlijk tegenover anderen begon te zien.quote:
Is toch belachelijk dat een bedrijf werknemers geen broodje ham of kaas mag geven.quote:Op maandag 29 november 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger was dat allemaal geen probleem tot de belastingdienst het als verkapt salaris en oneerlijk tegenover anderen begon te zien.
Het mag wel, je moet het alleen opgeven.quote:Op maandag 29 november 2021 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Is toch belachelijk dat een bedrijf werknemers geen broodje ham of kaas mag geven.
Nog steeds kinderachtig.quote:Op maandag 29 november 2021 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het mag wel, je moet het alleen opgeven.
Elk belastingcentje telt voor de schatkist en als het voor Jantje opgaat dan moet het ook voor Pietje zo gelden.quote:Op maandag 29 november 2021 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Is toch belachelijk dat een bedrijf werknemers geen broodje ham of kaas mag geven.
ik moet eens mannetje bellen voor nakijken wasmachine.. trommel loopt aanquote:Op maandag 29 november 2021 12:54 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd of het werkt die vaatwastabletten in de wasmachine
Behalve als je Shell heet.quote:Op maandag 29 november 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elk belastingcentje telt voor de schatkist en als het voor Jantje opgaat dan moet het ook voor Pietje zo gelden.
hoe oud is die?quote:Op maandag 29 november 2021 12:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet eens mannetje bellen voor nakijken wasmachine.. trommel loopt aan
18+ gok ik wel.quote:
beansquote:Op maandag 29 november 2021 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/p(...)buds-live-brons.html
Zijn wel een beetje protserig
oh da valt wel mee jaquote:Op maandag 29 november 2021 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
pfft.. geen idee, misschien jaar of 5-6?
dat heeft die van mij al..quote:Op maandag 29 november 2021 12:58 schreef bitterbal het volgende:
mijn volgende wasmachine komt met een timer
Heh, grappig. Zou denk ik zelfs met mijn oren werken.quote:Op maandag 29 november 2021 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/p(...)buds-live-brons.html
Zijn wel een beetje protserig
Ideaal dat.quote:Op maandag 29 november 2021 12:58 schreef bitterbal het volgende:
Dan nog blijft het bizar hoeveel minder (relatief, uiteraard) die hoeven te betalen dan een kleinere onderneming.quote:Op maandag 29 november 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zorgen weer voor meer inkomsten dan 100.000 Jantjes en Pietjes bij elkaar.
jouw leven is net een slapstick film volgens mijquote:Op maandag 29 november 2021 13:06 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, frot ze er verkeerd in. Quelle surprise
Kun je instellen wanneer je wasmachine komt?quote:Op maandag 29 november 2021 12:58 schreef bitterbal het volgende:
Nu kan de Bluetooth van m'n telefoon ze niet vindenquote:Op maandag 29 november 2021 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
jouw leven is net een slapstick film volgens mij
Zo'n pratende Japanse en dan instellen op Italiaansquote:Op maandag 29 november 2021 12:58 schreef bitterbal het volgende:
hmm en rechts zit die goed?quote:Op maandag 29 november 2021 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Links flikkert ie nu al steeds uit m'n oor
quote:Op maandag 29 november 2021 13:06 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, frot ze er verkeerd in. Quelle surprise
nee dat helaas niet maar moet toch wel een keer gaan gebeurenquote:Op maandag 29 november 2021 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je instellen wanneer je wasmachine komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |