Hoe langer dit toernooi duurt hoe minder erg ik het zou vinden als je kind op tijd komt (zo lang het maar wel gezond is uiteraard), laten we zeggen zo 15 december rond 19:30 ofzoquote:Op zondag 28 november 2021 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom? OMDAT DAT ZO LEKKER DEUGT HE JESSE KLAVER.
quote:Op zondag 28 november 2021 23:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat iedereen lekker zelf moet weten wat hij doet. Als hij het hele gemeentebestuur in zijn reet wil neuken vind ik het ook goed.
quote:Op zondag 28 november 2021 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe langer dit toernooi duurt hoe minder erg ik het zou vinden als je kind op tijd komt (zo lang het maar wel gezond is uiteraard), laten we zeggen zo 15 december rond 19:30 ofzo
Ja Wilfred als de burgemeester het hele gemeentestuur in zijn reet wil neuken vind ik het ook best.quote:Op zondag 28 november 2021 23:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ligt @:Anneloos weer de halve Bijlmer te naaien ouwe reus?
Wright niet wil je zeggenquote:Op zondag 28 november 2021 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sjurl is belachelijk aan het zwijnen dit toernooi
Helaas is Beerke dit jaar verhinderdquote:Op zondag 28 november 2021 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De gemiddelde DRT user tijdens het WK wel
quote:Op zondag 28 november 2021 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja Wilfred als de burgemeester het hele gemeentestuur in zijn reet wil neuken vind ik het ook best.
Peter R ook, misschien volgend jaar.quote:Op zondag 28 november 2021 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helaas is Beerke dit jaar verhinderd
Oja die is overleden he, dan maar even een klein eerbetoonquote:Op zondag 28 november 2021 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helaas is Beerke dit jaar verhinderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |