Beetje zoals het forum HAHAHAquote:Op zondag 28 november 2021 23:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dit toernooi echt als een nachtkaars uitgaan.
We mogen ons gelukkig prijzen met dit mooie forum.quote:
Hoe woker hoe brokerquote:Op zondag 28 november 2021 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We mogen ons gelukkig prijzen met dit mooie forum.
@5thencounter godquote:
Die lul in de donatiebalk met z’n covidgeneuzelquote:Op zondag 28 november 2021 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie zijn al deze nono's die je tagged ouwe pik.
CORREDquote:Op zondag 28 november 2021 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die lul in de donatiebalk met z’n covidgeneuzel
Dit was echt schitterend, ik heb helaas even geen hoge kwaliteit beelden paraat, dan zie je ook nog hoe vaak hij knippertquote:
@Neef_Wuppie weer?quote:Op zondag 28 november 2021 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die lul in de donatiebalk met z’n covidgeneuzel
quote:Op zondag 28 november 2021 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus dat wordt geen beffen vanavond?
@:anneloos
ja daar win je geen finales mee.quote:Op zondag 28 november 2021 23:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op de wedstrijd tegen Gurney na gooit Searle eigenlijk vrij matig dit toernooi. Gemiddeldes rond de 90.
Dennis smiss vieze man genotquote:
Jordy van Loon hep doping gebruikt, ter info.quote:
Erg jammer, wel mooi dat ie nog dartquote:Op zondag 28 november 2021 23:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
Niet weten te plaatsen voor het WK senioren. Hij hep ook corona gehad.
Jordygod zou naaienquote:
Een toverbal zekerquote:Op zondag 28 november 2021 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jordy van Loon hep doping gebruikt, ter info.
3-6 februariquote:Op zondag 28 november 2021 23:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Erg jammer, wel mooi dat ie nog dart
Wanneer is het senioren WK eigenlijk?
Ik ben tegen homofobiequote:Op zondag 28 november 2021 23:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je bent toch geen homofiel, Edgar?
Omdat iedereen lekker zelf moet weten wat hij doet. Als hij het hele gemeentebestuur in zijn reet wil neuken vind ik het ook goed.quote:Op zondag 28 november 2021 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom? OMDAT DAT ZO LEKKER DEUGT HE JESSE KLAVER.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |