quote:Op zondag 28 november 2021 23:00 schreef Tagliano het volgende:
Gelukkig deed ik de preview voor ik hem postte
Dat was ik niet hoor, dat was Werthaquote:Op zondag 28 november 2021 22:45 schreef Machielovic het volgende:
[..]![]()
heerlijk, slechte woordgrappen
quote:Op zondag 28 november 2021 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eet ik dan een broodje placenta.
Zou naaie naaie naaie naaie huis brengenquote:
quote:Op zondag 28 november 2021 23:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat was ik niet hoor, dat was Wertha
NICKCHANGE INCOMINGquote:- mag geen verwarring zaaien (bv een nick die sterk op een andere lijkt)
quote:Op zondag 28 november 2021 23:04 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die in isolement leven, Oranjefonds. @:Zipportal mijn gedachten zijn bij je.
Zou die van de Kruidvat weer zwanger zijn?quote:Op zondag 28 november 2021 23:04 schreef Zipportal het volgende:
@:de_kraam is benieuwd naar de kerstreclames van dit jaar.
Hopelijk weer iets met sarpassio en die AH-negerbuurmanquote:Op zondag 28 november 2021 23:04 schreef Zipportal het volgende:
@:de_kraam is benieuwd naar de kerstreclames van dit jaar.
Waarschijnlijk krijgen we dit jaar een reclame waarbij een blanke vrouw een boot Afrikanen op staat te wachten in de haven. Ondertussen klinkt het heerlijke nummer; Wees welkom in mijn land.quote:Op zondag 28 november 2021 23:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zou die van de Kruidvat weer zwanger zijn?
En frekkelquote:Op zondag 28 november 2021 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk weer iets met sarpassio en die AH-negerbuurman
20 miljoen mensen, op dat hele kleine stukje aardequote:Op zondag 28 november 2021 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgen we dit jaar een reclame waarbij een blanke vrouw een boot Afrikanen op staat te wachten in de haven. Ondertussen klinkt het heerlijke nummer; Wees welkom in mijn land.
Krijgen allemaal een uitkering Nee dat klinkt niet.quote:Op zondag 28 november 2021 23:06 schreef Wertha het volgende:
[..]
20 miljoen mensen, op dat hele kleine stukje aarde
Daar zou ik wel een slipje van boven mijn bed hangen bohhhhhhquote:Op zondag 28 november 2021 23:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maan godin boh wat is die toch heerlijk ordinair.
Mijkn kad is mokertjedik en zijn naam is Balouquote:Op zondag 28 november 2021 23:06 schreef Tagliano het volgende:
Ik wil die lieve kat van de staatsloterij weer
Oké ongevaccineerde.quote:Op zondag 28 november 2021 23:04 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die in isolement leven, Oranjefonds. @:Zipportal mijn gedachten zijn bij je.
Wees nou maar blij dat we hier een sociaal vangnet hebben.quote:Op zondag 28 november 2021 23:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Krijgen allemaal een uitkering Nee dat klinkt niet.
GAAF LAND.
Picsquote:Op zondag 28 november 2021 23:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijkn kad is mokertjedik en zijn naam is Balou
Tony Junior wat een baas.quote:Op zondag 28 november 2021 23:06 schreef Wertha het volgende:
[..]
Daar zou ik wel een slipje van boven mijn bed hangen bohhhhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |