Wertha vs Vriezzerquote:Op zondag 28 november 2021 22:50 schreef Wertha het volgende:
Zwerver versus clown.
What a time to be alive.
Heb je Top 100 meeste posts ouwe reus van deze Players Championship Finals?quote:Op zondag 28 november 2021 22:51 schreef Tagliano het volgende:
Deze avond kan alleen nog echt leuk worden als Searle vanaf leg 1 een losliggende plank opzoekt
Dat moet ik allemaal even opzoeken hoorquote:Op zondag 28 november 2021 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je Top 100 meeste posts ouwe reus van deze Players Championship Finals?
quote:Op zondag 28 november 2021 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wertha vs Vriezzer
What a time to be alive.
quote:Op zondag 28 november 2021 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je Top 100 meeste posts ouwe reus van deze Players Championship Finals?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 28 november 2021 22:54 schreef Tagliano het volgende:
@:poepieHoe kan die laaielichter van een @maxi-mus op #1 staan? WALGELIJKE ACTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je post gewoon te weinigquote:Op zondag 28 november 2021 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe kan die laaielichter van een @:maxi-mus op #1 staan? WALGELIJKE ACT
Loopt weer te tippelen het snolletje.quote:Op zondag 28 november 2021 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
@:szura is weer eens nergens te bekennen
Doe dan gewoon ZipportaIquote:Op zondag 28 november 2021 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
@:Zipportal
LUDIEK als ik mijn naam laat veranderen in Zipportals met dezelfde avatar
Wordt toch niet goedgekeurd.quote:Op zondag 28 november 2021 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
@:Zipportal
LUDIEK als ik mijn naam laat veranderen in Zipportals met dezelfde avatar
Waarschijnlijk eet ik dan een broodje placenta.quote:Op zondag 28 november 2021 22:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je post gewoon te weinig
Gelukkig hoeven we woensdag de 15e pas in topvorm te zijn
Voordat een mod in DRT komt en dat doorheeft is dat WK alweer afgelopen johquote:
Is het dan al zo ver broeder? Dacht kerst?quote:Op zondag 28 november 2021 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eet ik dan een broodje placenta.
Ja wij verwachten eerder. Kut uitgescheurd boh boh.quote:Op zondag 28 november 2021 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is het dan al zo ver broeder? Dacht kerst?
quote:Op zondag 28 november 2021 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe kan die laaielichter van een @:maxi-mus op #1 staan? WALGELIJKE ACT
Lijkt niet op elkaar. Die mods hebben down ik zweer je bruur.quote:Op zondag 28 november 2021 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
- mag geen verwarring zaaien (bv een nick die sterk op een andere lijkt)
Het helpt denk ik als je .gif in plaats van .gi doetquote:Op zondag 28 november 2021 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaat iets mis. Wie kan ‘m repareren?
fistpumping na nieuwjaar!quote:Op zondag 28 november 2021 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja wij verwachten eerder. Kut uitgescheurd boh boh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |