abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_202384754
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:17 schreef probeer het volgende:

[..]
Als je die punten niet als feiten kan of wil erkennen, verwijs ik je toch weer naar mijn eerdere post:
[..]

Oke ik hoop dat je je er beter door voelt om zo iemand aan te spreken
pi_202384756
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 22:14 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ja en toen er bij aankomst weer gevraagd werd om te testen wisten ze niet hoe snel ze de plaat moesten poetsen...
Hoe vaak per week laat jij je nu testen?

Kan ik mij uitleggen waarom iemand die net twee keer negatief getest is, twaalf uur later na een vlucht weer een test moet doen?
  zondag 28 november 2021 @ 22:20:28 #53
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202384772
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 22:18 schreef OnwetendeNerd het volgende:

Hoe vaak per week laat jij je nu testen?

Kan ik mij uitleggen waarom iemand die net twee keer negatief getest is, twaalf uur later na een vlucht weer een test moet doen?
Als mij gevraagd wordt om te testen dan doe ik dat.
pi_202384789
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 22:20 schreef AchJa het volgende:

[..]
Als mij gevraagd wordt om te testen dan doe ik dat.
Dat is niet zijn vraag. Net als probeer zit je gewoon flauwekul antwoorden te geven.
pi_202384791
Mooi.

Alleen samen krijgen we het demissionaire kabinet er onder.
pi_202384805
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:18 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Oke ik hoop dat je je er beter door voelt om zo iemand aan te spreken
Ik ben bekend met je post historie, en acht mezelf al geruime tijd beter. Dit ervaar ik meer als een bevestiging van mijn gelijk. Een soort "en natuurlijk, het zal ook eens niet dat deze user ook een coronawappie is".
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 28 november 2021 @ 22:22:22 #57
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202384809
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:17 schreef Phoenyx-God het volgende:

Niet iedereen wil een staaf in zijn neus als het niet hoeft. Maar goed ik heb het gevoel dat ik hier echt met FOK!kers spreek
Misschien wat minder aanstellen.
pi_202384810
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 22:20 schreef AchJa het volgende:

[..]
Als mij gevraagd wordt om te testen dan doe ik dat.
Ja en die mensen dus ook plus een test vijf dagen na aankomst.

Hoe vaak laat jij je testen? We zitten op een zeven daags gemiddelde van 22.000 besmettingen per dag.
pi_202384811
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:21 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Dat is niet zijn vraag. Net als probeer zit je gewoon flauwekul antwoorden te geven.
Ik ben geheel serieus op je vragen ingegaan.

Ik noem feiten op, die jij zonder enige onderbouwing afdoet.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 28 november 2021 @ 22:23:58 #60
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202384830
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:21 schreef Phoenyx-God het volgende:

Dat is niet zijn vraag. Net als probeer zit je gewoon flauwekul antwoorden te geven.
Ik wist niet dat er een kwantitatief aantal testen per tijdseenheid was afgesproken?
pi_202384850
Wanneer gaat de Tweede Kamer ons verlossen van deze maffia. Of willen ze eerst doden? Rotterdam kwam er aardig dichtbij.

Ik zeg overigens niet dat ik bij een van de twee groepen hoor. Maar ik denk dat een aanzienlijk deel in Nederland begrijpt dat deze lui incompetent zijn om überhaupt een bedrijf te leiden van 100 man.
pi_202384852
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:22 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik ben bekend met je post historie, en acht mezelf al geruime tijd beter. Dit ervaar ik meer als een bevestiging van mijn gelijk. Een soort "en natuurlijk, het zal ook eens niet dat deze user ook een coronawappie is".
Ik denk dat het relevanter is dat ik bekend ben met jou. Je bent autistisch (en nee dat is geen grap) en denkt overal gelijk in te hebben en zit dat altijd met logica te verdedigen ook als het niet echt logica is wat je toepast. Nu ook weer bijvoorbeeld, je bent zo zeker van jezelf dat je niet na gaat denken over wat de ander zegt maar alleen maar kan zeggen

Als je die punten niet als feiten kan of wil erkennen, verwijs ik je toch weer naar mijn eerdere post:

Achterlijke mafklapper die je bent.

Iedereen begrijpt dat zoiets gewoon kinderlijk is om te doen maar jij niet. Jij ziet jezelf als de winnaar als je zoiets kan zeggen. Ik ben er blij om dat jij zo bent probeer :)
pi_202384857
Alle reizigers op Schiphol wordt passief gevraagd zich te testen. Dat nauwelijks iemand dat doet zorgt niet voor commotie, want we weten dat corona overal is. Maar reizigers uit Z-A die net twee keer negatief getest zijn die mogen die vraag niet negeren.

Ik vind deze commotie een beetje overtrokken.
  Beste debater 2022 zondag 28 november 2021 @ 22:27:26 #64
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202384878
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 22:26 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Alle reizigers op Schiphol wordt passief gevraagd zich te testen. Dat nauwelijks iemand dat doet zorgt niet voor commotie, want we weten dat corona overal is. Maar reizigers uit Z-A die net twee keer negatief getest zijn die mogen die vraag niet negeren.

Ik vind deze commotie een beetje overtrokken.
Omdat in Z.A. net een nieuwe variant is gedecteerd en Nederland weer op slot dreigt te gaan?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202384885
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:25 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Ik denk dat het relevanter is dat ik bekend ben met jou. Je bent autistisch (en nee dat is geen grap) en denkt overal gelijk in te hebben en zit dat altijd met logica te verdedigen ook als het niet echt logica is wat je toepast. Nu ook weer bijvoorbeeld, je bent zo zeker van jezelf dat je niet na gaat denken over wat de ander zegt maar alleen maar kan zeggen

Als je die punten niet als feiten kan of wil erkennen, verwijs ik je toch weer naar mijn eerdere post:

Achterlijke mafklapper die je bent.

Iedereen begrijpt dat zoiets gewoon kinderlijk is om te doen maar jij niet. Jij ziet jezelf als de winnaar als je zoiets kan zeggen. Ik ben er blij om dat jij zo bent probeer :)
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:03 schreef probeer het volgende:

[..]
Zelfs zonder de enorme stijging van besmettingscijfers en de nieuwe maatregelen van de afgelopen 2-3 weken, zou het een belabberd slecht idee geweest zijn om te gaan reizen.
In dit geval, jup, ik denk absoluut gelijk te hebben.

quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:00 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Daar hoef je geen rekening mee te houden. Zoals ik al zei dat is eigen risico. Je kan toch niet alle vrijheden die je hebt op een bepaald moment maar laten omdat er de kans is dat je ze straks weer kwijt bent? Anders ben je de ultieme slaaf
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:10 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Dat is gewoon wat je gehoord hebt en gelooft. Meer en meer personen beginnen zich af te vragen waarom het na 2 jaar nog niet opgelost is terwijl het vaccin er zo snel was. We laten onze QR code zien maar het is nog niet genoeg want we hebben nog een prik nodig.
Niets in deze twee posts is serieuze overweging waard.

quote:
17s.gif Op zondag 28 november 2021 22:10 schreef probeer het volgende:

[..]
Achterlijke mafklapper die je bent.
"Pools are perfect for holding water"
  Beste debater 2022 zondag 28 november 2021 @ 22:28:55 #66
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202384892
Testen of zelftesten bij verkoudheidsverschijnselen, zeker als je de deur uitgaat en al helemaal als je in contact komt met kwetsbaren lijkt me verder niet meer dan normaal. Gevaccineerd of niet.

Oh, en wanneer je uit een land teruggereisd komt waar net een nieuwe variant is opgedoken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 november 2021 @ 22:29:55 #67
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202384910
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 22:22 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Ja en die mensen dus ook plus een test vijf dagen na aankomst.

Hoe vaak laat jij je testen? We zitten op een zeven daags gemiddelde van 22.000 besmettingen per dag.
Gewoon volgens de regelgeving bij klachten... Ik zie even niet in hoe ik hier een kwantiteit aan vast moet plakken.

Daarbij, als ik voor mijn werk naar het buitenland moet en er moet bij landing weer getest worden dan doe ik dat gewoon... Eventuele financiele consequenties bij een positieve test zijn dan gewoon afgedekt.

Als je een beetje vakantie aan het vieren bent zijn de consequenties (financieel vooral) voor eigen rekening, daarom trapte 81.5% natuurlijk af.

En dan komem we weer op het punt dat je nmm een enorm domme loempia bent om onder de huidige omstandigheden voor de lol een vliegtuig te pakken.
pi_202384926
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:28 schreef probeer het volgende:

[..]
In dit geval, jup, ik denk absoluut gelijk te hebben.
[..]
[..]

Je mist weer het punt. Je kan best wel denken dat je gelijk hebt maar als je in een discussie vervalt tot kinderlijk gedrag dan ben je zelf op dat moment ook niks meer dan het intellect van een kind. Dat is bij jou wel vaker het geval als iets je niet aanstaat.

Ik geloof best dat je op sommige gebieden goed bent. Maar wat je soms hier laat zien terwijl je doet alsof je gelijk hebt is gewoon raar
  Beste debater 2022 zondag 28 november 2021 @ 22:31:09 #69
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202384939
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:28 schreef probeer het volgende:

[..]
[..]
In dit geval, jup, ik denk absoluut gelijk te hebben.
[..]
[..]
Niets in deze twee posts is serieuze overweging waard.
[..]

Negeer die trol.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202384950
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Negeer die trol.
Goed advies als je beseft dat je eigen antwoorden nergens op slaan en je maar weer de FOK! manier moet gebruiken, he EttovanBelgie
pi_202384993
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:30 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Je mist weer het punt. Je kan best wel denken dat je gelijk hebt maar als je in een discussie vervalt tot kinderlijk gedrag dan ben je zelf op dat moment ook niks meer dan het intellect van een kind. Dat is bij jou wel vaker het geval als iets je niet aanstaat.

Ik geloof best dat je op sommige gebieden goed bent. Maar wat je soms hier laat zien terwijl je doet alsof je gelijk hebt is gewoon raar
Ik ga graag met genoeg mensen over legio onderwerpen serieus en op respectvolle manier in discussie. Maar ik weiger te doen alsof de achterlijkheid die jij en andere coronawappies hier nu al ruim anderhalf jaar tentoon stellen, serieuze discussie waard is. Dat is het namelijk simpelweg niet.

Ik bespreek geen filosofie met een kleuter, ik heb het niet over de vorm van de aarde met een flat-earther, en zo ga ik ook niet in discussie over corona met een coronawappie.

Je hebt twee serieuze posts van me gekregen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_202385039
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:35 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik ga graag met genoeg mensen over legio onderwerpen serieus en op respectvolle manier in discussie. Maar ik weiger te doen alsof de achterlijkheid die jij en andere coronawappies hier nu al ruim anderhalf jaar tentoon stellen, serieuze discussie waard is. Dat is het namelijk simpelweg niet.

Ik bespreek geen filosofie met een kleuter, ik heb het niet over de vorm van de aarde met een flat-earther, en zo ga ik ook niet in discussie over corona met een coronawappie.

Je hebt twee serieuze posts van me gekregen.
Ja sorry ik ga nu sex hebben en dan slapen. Morgen ga ik misschien op je reageren, misschien niet. Niet echt veel toegevoegde waarde om met jou te praten zo lijkt het
pi_202385111
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 22:29 schreef AchJa het volgende:

[..]
Gewoon volgens de regelgeving bij klachten... Ik zie even niet in hoe ik hier een kwantiteit aan vast moet plakken.

Daarbij, als ik voor mijn werk naar het buitenland moet en er moet bij landing weer getest worden dan doe ik dat gewoon... Eventuele financiele consequenties bij een positieve test zijn dan gewoon afgedekt.

Als je een beetje vakantie aan het vieren bent zijn de consequenties (financieel vooral) voor eigen rekening, daarom trapte 81.5% natuurlijk af.

En dan komem we weer op het punt dat je nmm een enorm domme loempia bent om onder de huidige omstandigheden voor de lol een vliegtuig te pakken.
Veel vluchten zijn maanden geleden geboekt en tot paar dagen geleden was er zo ver wij wisten niks aan de hand in Z-A. Dus dat er mensen nu terugvliegen is toch niet per definfie raar?

Ben het natuurlijk eens dat het een slechte tijd is om op een verre vakantie te gaan, andere kant is corona overal dus of je een weekje volendam, Brussel, Barcelona of maladiven doet. Tsja ik zou een verre reis niet doen maar qua corona boeide het tot vorige week niet zo.

En ik vraag hoevaak jij je test omdat je deze reizigers aanspreekt op hun verantwoordelijkheid. Maar wij zijn geen haar beter, wij testen ons alleen bij klachten en deze reizigers zijn vlak voor vertrek extra getest dus wat de toegevoegde waarde van nog een derde test is, kan niemand uitleggen behalve dat je dat gewoon moet doen. Hier in Nederland laten alleen ongevaccineerden zich zonder klachten testen, misschien meten we ons allemaal periodiek laten testen want het aantal besmettingen geeft daar wel aanleiding voor
pi_202385113
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 21:45 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Jij zou het wel doen als je dagenlang op een vliegveld vast zou kunnen zitten? :') En ga nu niet eens ja zeggen want het antwoord bij jou is nee
Lastige vraag:
Als je de keuze hebt tussen enkel denken aan jezelf en je eigen pleziertjes of enige solidariteit tonen richting de mensen in de zorg, op de IC's en in de sectoren die nu weer om 17:00 moeten sluiten, wat doen je dan?
Nee, echt, lastige vraag hoor.
pi_202385618
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:08 schreef probeer het volgende:

[..]
Ja hoor.

Er is een pandemie gaande, en de besmettingscijfers zijn al een poosje best hoog.

Het coronavirus verspreid zich via menselijk contact.

Contact met andere mensen zoveel mogelijk beperken, verkleint de kans om besmet te raken.

Reizen brengt je meer/sneller in contact met andere mensen dan niet reizen.

Allemaal feiten. Conclusie: reizen is niet slim.
Welke pandemie?
West-Melanesia
pi_202385645
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Testen of zelftesten bij verkoudheidsverschijnselen, zeker als je de deur uitgaat en al helemaal als je in contact komt met kwetsbaren lijkt me verder niet meer dan normaal. Gevaccineerd of niet.

Oh, en wanneer je uit een land teruggereisd komt waar net een nieuwe variant is opgedoken.
Groot voorstander van veelvuldig testen, gevaccineerd of niet. Ik ben op natuurlijke wijze immuun geworden, met nog drie vaccins er bovenop. Testen ook geregeld, want het kost toch geen reet, met name als ik een paar dagen flink op stap ga.

Als de vaccinatieplicht ook maar besproken gaat worden dan is dat testen en boosteren voor mij gedaan. Er zijn grenzen.
pi_202385647
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Omdat in Z.A. net een nieuwe variant is gedecteerd en Nederland weer op slot dreigt te gaan?
Waarom zou je moeten testen? Het is dweilen met de kraan open, omicron is allang in Nederland. Je bent weer net zo bang als je angst voor ongevaccineerden.
West-Melanesia
pi_202385666
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Negeer die trol.
Ik zie hier 3 trollen of meer, en daar zit Phoenix niet tussen.
West-Melanesia
pi_202385680
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:35 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik ga graag met genoeg mensen over legio onderwerpen serieus en op respectvolle manier in discussie. Maar ik weiger te doen alsof de achterlijkheid die jij en andere coronawappies hier nu al ruim anderhalf jaar tentoon stellen, serieuze discussie waard is. Dat is het namelijk simpelweg niet.

Ik bespreek geen filosofie met een kleuter, ik heb het niet over de vorm van de aarde met een flat-earther, en zo ga ik ook niet in discussie over corona met een coronawappie.

Je hebt twee serieuze posts van me gekregen.
Je bent helemaal de weg kwijt door de ongevaccineerden, en de wappies hebben jou helemaal in hun macht.
West-Melanesia
pi_202386147
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 22:18 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Hoe vaak per week laat jij je nu testen?

Kan ik mij uitleggen waarom iemand die net twee keer negatief getest is, twaalf uur later na een vlucht weer een test moet doen?
Omdat je zelf 'in control' wilt zijn en blijven. Weet jij veel of ze goed testen bij vertrek. Een land moet altijd zijn eigen grens bewaken en niet hiervoor afhankelijk willen zijn van andere landen. Daarom.

Bovendien kan je beter testen bij aankomst. Je kan een nauwkeurigere test gebruiken dan de test bij vertrek.
pi_202386152
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 21:37 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Wat maakt het uit. De reizigers hebben twee testen bij vertrek gehad. Waarom MOET iemand 13 uur later nogmaals getest worden terwijl ze alleen in een vliegtuig hebben gezeten?

Dom gelul
idd en die test is tevens bullshit. niemand heeft zin vast te moeten zitten in een quarantaine gevangenis voor een vals positieve PCR test (en eventueel ontsnappen uit zo'n hotel).
Plaats hier uw advertentie
pi_202386224
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:38 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Ja sorry ik ga nu sex hebben en dan slapen. Morgen ga ik misschien op je reageren, misschien niet. Niet echt veel toegevoegde waarde om met jou te praten zo lijkt het
Geen staaf in je neus maar wel in je … _O-
pi_202386319
Oceaniër en phoeniks in 1 topic :')
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_202386434
We kunnen hier niet eens uitgewezen asielzoekers aka gajes dwingen te testen, laat staan inwoners of doorreizigers.
  maandag 29 november 2021 @ 07:16:44 #85
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202386588
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:17 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Niet iedereen wil een staaf in zijn neus als het niet hoeft. Maar goed ik heb het gevoel dat ik hier echt met FOK!kers spreek
Misschien moet je dan niet midden in een wereldwijde pandemie op vakantie gaan naar de andere kant van de wereld :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202387354
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 02:55 schreef Filosoofert het volgende:
Oceaniër en phoeniks in 1 topic :')
Tijd om te gaan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_202387441
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 21:37 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Wat maakt het uit. De reizigers hebben twee testen bij vertrek gehad. Waarom MOET iemand 13 uur later nogmaals getest worden terwijl ze alleen in een vliegtuig hebben gezeten?

Dom gelul
Omdat daar blijkbaar toch een hoop positieven tussen zitten.
pi_202387550
Ik had me ook niet laten testen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202387880
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 09:36 schreef Chadi het volgende:

[..]
Omdat daar blijkbaar toch een hoop positieven tussen zitten.
Jup heel veel zelfs.
Alleen we doen wel erg selectief als niemand hoeft te testen behalve als die uit Z-A komt en dan meteen drie keer binnen nagenoeg 24 uur. Dat is meteen een andere uiterste
pi_202388200
Maar wel met een hoop bombarie een besmet stel het hotel weer in bonjouren zodat we heel daadkrachtig lijken en daar in de media altijd naar kunnen verwijzen. Dit land is een corona clusterfuck.
pi_202390460
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 21:52 schreef AchJa het volgende:
In deze tijden een beetje voor de lol de wereld over gaan reizen... :')
Daar snap ik ook niets van. Als het een noodzaak is ivm werk is het nog te snappen. Maar vakanties man man. Ik ga graag naar Zwitserland. Helaas nu al twee jaar niet gegaan en komend jaar ook niet. Al die maatregelingen zijn sowieso al een punt om niet te gaan. Dan heb ik het niet eens over besmettingen.
pi_202390598
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 23:27 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Waarom zou je moeten testen? Het is dweilen met de kraan open, omicron is allang in Nederland. Je bent weer net zo bang als je angst voor ongevaccineerden.
Testen is een van de belangrijkste zaken. Helaas daar ontbreekt het aan. Ook gevaccineerden laten zich nauwelijks testen bij klachten.

In theorie zou een voorlopige 1G het beste werken. Maar praktisch helaas nauwelijks uit te voeren.

Aan al je reacties merk ik dat je covid niet serieus neemt. Daarmee zeg ik niet dat ik iets heb tegen ongevaccineerden. Maar ik hekel wel de instellingen van sommige om covid af te doen als een hoax of een griepje.
pi_202390644
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 10:43 schreef Dutchguy het volgende:
Maar wel met een hoop bombarie een besmet stel het hotel weer in bonjouren zodat we heel daadkrachtig lijken en daar in de media altijd naar kunnen verwijzen. Dit land is een corona clusterfuck.
Ik zie het probleem niet. Een deel in Nederland heeft in maart gestemd puur op imago. Hoe denk je dat Van Lienden zijn 100 miljoen kreeg voor niet werkende mondkapjes? Omdat hij VWS bekritiseerde in de media een jaar voor de verkiezingen.
pi_202392496
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 13:50 schreef Cherni het volgende:

[..]
Testen is een van de belangrijkste zaken. Helaas daar ontbreekt het aan. Ook gevaccineerden laten zich nauwelijks testen bij klachten.

In theorie zou een voorlopige 1G het beste werken. Maar praktisch helaas nauwelijks uit te voeren.

Aan al je reacties merk ik dat je covid niet serieus neemt. Daarmee zeg ik niet dat ik iets heb tegen ongevaccineerden. Maar ik hekel wel de instellingen van sommige om covid af te doen als een hoax of een griepje.
Oh ik neem covid wel serieus. Ik neem de mensen met een wappie obsessie niet serieus.
West-Melanesia
pi_202393307
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:17 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Niet iedereen wil een staaf in zijn neus als het niet hoeft. Maar goed ik heb het gevoel dat ik hier echt met FOK!kers spreek
Waarvan je zelf ook deel uitmaakt >:)
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')