abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_202380278
twitter


Kom op domme vrijheid rovende zwakke kut schapen.. eis nog meer maatregelen en aanscherpingen vanwege het nieuwe killervirus uit Afrika! Wordt boos op Hugo!
  User die het meest klaagt 2022 zondag 28 november 2021 @ 18:10:18 #2
414785 sirdanilot
pi_202380665
Het gaat echt niet meer om volksgezondheid dat was al langer duidelijk
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202380935
TS weet niet zo goed wat omgekeerde psychologie betekent. :')
pi_202381186
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 18:30 schreef illusions het volgende:
TS weet niet zo goed wat omgekeerde psychologie betekent. :')
Dat is niet het enige dat TS niet snapt of niet wil snappen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_202381248
quote:
99s.gif Op zondag 28 november 2021 18:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Dat is niet het enige dat TS niet snapt of niet wil snappen.
Klopt, maar ik wou niet m'n hele avond kwijt zijn aan 1 post dus ik liet het hier maar bij.
pi_202381277
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 18:55 schreef illusions het volgende:

[..]
Klopt, maar ik wou niet m'n hele avond kwijt zijn aan 1 post dus ik liet het hier maar bij.
Dat zou dan ook verspilde moeite geweest. (8>
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_202383619
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 18:30 schreef illusions het volgende:
TS weet niet zo goed wat omgekeerde psychologie betekent. :')
Heb er nog 1 voor jou... de QR code is de gele ster.
Vooral blindelings blijven gehoorzamen en volgen, vaccinatie macht frei :)

Gelukkig hebben wij wappies geen QR code waardoor oa een verplichte isoltaie onmogelijk is, wij zijn de vrije mensen.

quote:
Het hotel in de regio Kennemerland wordt ook bewaakt. "De isolatie werkt op vrijwillige basis", aldus een woordvoerder van de GGD Kennemerland zondag.

"Maar wanneer dat niet houdbaar blijft, kan besloten worden over te gaan op gedwongen isolatie. ". Dat is volgens hem mogelijk op basis van de Wet politiegegevens (WPG). "Hierover moet de voorzitter van de veiligheidsregio dan een besluit nemen.".

Voor het verdere verloop van de isolatie maakt het volgens de woordvoerder niet uit of de passagiers de nieuwe, besmettelijkere Omicron-variant hebben opgelopen. Momenteel is niet bekend hoeveel reizigers dat zijn.
Straks ook in verplichte isolatie wanneer je corona check gele ster aangeeft dat je bij iemand in de buurt bent geweest die corona(grieperig) is.
pi_202384315
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2021 21:13 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Heb er nog 1 voor jou... de QR code is de gele ster.
Vooral blindelings blijven gehoorzamen en volgen, vaccinatie macht frei :)

Gelukkig hebben wij wappies geen QR code waardoor oa een verplichte isoltaie onmogelijk is, wij zijn de vrije mensen.
[..]
Straks ook in verplichte isolatie wanneer je corona check gele ster aangeeft dat je bij iemand in de buurt bent geweest die corona(grieperig) is.
_O-

Weet je al wat omgekeerde psychologie betekent? :P
pi_202384890
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 21:54 schreef illusions het volgende:

[..]
_O-

Weet je al wat omgekeerde psychologie betekent? :P

Antwoord: ja
Realiteit: nee
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_202385712
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 21:54 schreef illusions het volgende:

[..]
_O-

Weet je al wat omgekeerde psychologie betekent? :P

Dit was nooit gebeurd zonder een QR-code (de gele ster)

twitter
pi_202385940
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 23:33 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Dit was nooit gebeurd zonder een QR-code (de gele ster)

[ twitter ]
Dit gaat nou juist om mensen zonder QR-code.

Sta je in het dagelijks leven net zo vaak voor lul als op dit forum of zet je je daar minder te kakken? :D
pi_202385966
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 23:57 schreef illusions het volgende:

[..]
Dit gaat nou juist om mensen zonder QR-code.

Sta je in het dagelijks leven net zo vaak voor lul als op dit forum of zet je je daar minder te kakken? :D
Ze zijn niet getest nee? , dat is een onderdeel van de qr samenleving
pi_202385979
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 00:04 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Ze zijn niet getest nee? , dat is een onderdeel van de qr samenleving
Ja, dus? Je zegt dus nu dat je er ook zonder QR code niet veel beter van wordt. :')
pi_202386052
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 00:06 schreef illusions het volgende:

[..]
Ja, dus? Je zegt dus nu dat je er ook zonder QR code niet veel beter van wordt. :')
Niemand is er beter van geworden, de QR dragers moeten ook gewoon continu door hoepels springen en offers brengen. Waaronder hun lichaam afstaan inruil voor een paar maanden "vrijheid".

Wij zijn iig niet welkom in isolatiekampen aangezien je daar over een qr code moet beschikken.
pi_202386090
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 00:19 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Niemand is er beter van geworden, de QR dragers moeten ook gewoon continu door hoepels springen en offers brengen. Waaronder hun lichaam afstaan inruil voor een paar maanden "vrijheid".

Wij zijn iig niet welkom in isolatiekampen aangezien je daar over een qr code moet beschikken.
Wat brabbel je nou allemaal?

Gewoon wat slap anti-QR gelul. Dit hele topic slaat nergens op, en met "omgekeerde" psychologie heeft het al helemaal niks mee te maken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')