Vrijdag de brief binnen, vandaag 't geld op de rekening. Er begint dus schot in te komen.
Had het electronisch verstuurd, en dat is dus goed gegaan.
----
rond half maart heb ik de aangifte verstuurd
[Dit bericht is gewijzigd door Lindaisa op 06-05-2003 19:27]
quote:Als u alles heeft opgegeven wat opgegeven moest zijn (dus ook eventueel vermogen, aandelen etc.), dan komt de definitieve aanslag gewoon op 0 uit.
Op maandag 5 mei 2003 16:23 schreef hallo het volgende:[..]
Ik heb dus precies ingevuld als op mijn jaaropgaves staat. Dus waarschijnlijk zal die definitieve aanslag 0 zijn?
Dat gebeurt namelijk bij heel veel mensen dat de definitieve op 0 uitkomt.
quote:Die krijg je ongeveer gelijktijdig met het terug te ontvangen geld.
Op dinsdag 6 mei 2003 16:10 schreef Koningin het volgende:
Ik heb niet eens een brief ontvangen......???
quote:Ik zal toch niets fout gedaan hebben??
Op zaterdag 10 mei 2003 15:20 schreef Snappie het volgende:[..]
Die krijg je ongeveer gelijktijdig met het terug te ontvangen geld.
quote:Er stond een artikel daar over in de telefegraaf, ze doen 100.000 overboekingen per dag.
Op maandag 12 mei 2003 16:12 schreef Koningin het volgende:[..]
Ik zal toch niets fout gedaan hebben??
Vreemd trouwens, dat iedereen het op een ander tijdstip krijgt.
quote:Krijgt iedereen het tussen nu en 21mei te horen? Of is het handig als ik voor de zekerheid ook even een belletje pleeg?
Op maandag 12 mei 2003 15:46 schreef technois het volgende:
Ik heb half februari elektronisch aangifte gedaan, maar nog niets binnen. Heb net de belastingdienst even gebeld, ik krijg tussen nu en 21 mei bericht.
quote:Ik denk dat het voor iedereen verschillend is. Dus ik zou ff bellen als je het zeker wil weten.
Op dinsdag 13 mei 2003 06:54 schreef sgoldie het volgende:[..]
Krijgt iedereen het tussen nu en 21mei te horen? Of is het handig als ik voor de zekerheid ook even een belletje pleeg?
toch mooi meegenomen
Is dit normaal dat bij gezamelijke aanvraag voor teruggaaf de voorlopige teruggaaf gescheiden wordt verstuurd ? en zal ik nu ook snel mijn voorlopige teruggaaf ontvangen ?
Wil het namelijk snel krijgen nu, want heb e nmooie laptop gezien en deze word wel erg slecht nu
Over 2001 krijg ik nog 926 euro en over 2002 (mijn eigen berekening) krijg ik maar 340 euro terug wat een tegenvaller maar die 700 heb ik ook nog niet.........
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |