abonnement Unibet Coolblue
pi_202379067
Nou de TT zegt alles al *O* Mijn php code (en database) dit weekend helemaal bijlangs gegaan en herschreven waar nuttig. Ook nog wel een paar foutjes ontdekt, blij dat die eruit zijn. *O* *O* Vooral blij erom dat sommige zaken die ik nieuw had geschreven nu in goede functies heb geplaatst omdat ik ze wel vaker gebruik, ook met een paar kleine aanpassingen zodat ik ze veelzijdig kan gebruiken en daardoor ook weer een paar andere functies kunnen verwijderen *O* *O* *O* Nog niet helemaal klaar maar kom deze avond nog wel heel ver, morgen nog even en dan is dat gedeelte ook weer gedaan *O* *O*
  zondag 28 november 2021 @ 18:41:31 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_202381102
Hoop dat er niet veel smileys in je code zitten, erg onleesbaar anders. Gefeliciteerd, hoe heet de kleine?
pi_202382509
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 18:41 schreef Scuidward het volgende:
Hoop dat er niet veel smileys in je code zitten, erg onleesbaar anders. Gefeliciteerd, hoe heet de kleine?
Ik noem hem Joop sloopkogel, als die in je gaat dan voel je het
pi_202389632
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 15:59 schreef Phoenyx-God het volgende:
Nou de TT zegt alles al *O* Mijn php code (en database) dit weekend helemaal bijlangs gegaan en herschreven waar nuttig. Ook nog wel een paar foutjes ontdekt, blij dat die eruit zijn. *O* *O* Vooral blij erom dat sommige zaken die ik nieuw had geschreven nu in goede functies heb geplaatst omdat ik ze wel vaker gebruik, ook met een paar kleine aanpassingen zodat ik ze veelzijdig kan gebruiken en daardoor ook weer een paar andere functies kunnen verwijderen *O* *O* *O* Nog niet helemaal klaar maar kom deze avond nog wel heel ver, morgen nog even en dan is dat gedeelte ook weer gedaan *O* *O*
Heel goed, was is je volgende stap? Heb je weleens iets in Selenium gemaakt?
pi_202389857
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:42 schreef stokj het volgende:

[..]
Heel goed, was is je volgende stap? Heb je weleens iets in Selenium gemaakt?
Ja vroeger een keer wat automatische tests in java met Cucumber

Maar mijn volgende stap is vooral om ook PDF's bij de Imagescrud toe te voegen. En restricties op te leggen als ze het max mb hebben gebruikt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2021 13:01:20 ]
pi_202389983
Onleesbare op door smileys graag een hergeschreven versie aanbieden
pi_202390002
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:59 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Ja vroeger een keer wat automatische tests in java met Cucumber

Maar mijn volgende stap is vooral om ook PDF's bij de Imagescrud toe te voegen. En restricties op te leggen als ze het max mb hebben gebruikt.
Prachtige uitdaging!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')