quote:Op zondag 28 november 2021 20:30 schreef Tagliano het volgende:
Een tiendarter, 180 en 177 gevolgd door een chokefest
Leuk hoor
quote:Op zondag 28 november 2021 20:02 schreef Tagliano het volgende:
Dit wordt een ongehoorde flopavond
U weet het alvast
Dit kon wel eens het hoogtepunt zijn geweest natuurlijkquote:
Ik ook niet hoor, doe ik sowieso niet want kijk niet veel, wel jammer ja zo'n betaalmuur ja.quote:Op zondag 28 november 2021 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal hier en daar wel een stream gaan kijken maar ik ga het wel een stukje minder intensief volgen denk ik
Een toernooi als dit bijvoorbeeld, betwijfel of ik daar over een jaar een stream voor aanzet
Komt door die tent.quote:Op zondag 28 november 2021 20:29 schreef wimderon het volgende:
Doe eens beter dubbels gooien Brendan.
Dat doen ze in Dubai of zo ook weleens geloof ik. Gaat iedereen lekker poen harken en flutpotten afleveren maar ja nobody cares dusjahquote:Op zondag 28 november 2021 20:36 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Tja maar wie bedenkt dat ook darten in een tent hoe dan? Open championship finals
Nouquote:Op zondag 28 november 2021 20:38 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ben voorzitter van de Dolan fanclub. SLUIT AAN OF ER VOLGEN TRIBUNALEN.
Doe mij die tribunalen maar dan.quote:Op zondag 28 november 2021 20:38 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ben voorzitter van de Dolan fanclub. SLUIT AAN OF ER VOLGEN TRIBUNALEN.
Kruikenzeikers genot. Als wij een avond Tilburg deden namen we standaard wat messen mee. Tilburgers waren nogal dol om hun mes te trekken. Stelletje KOEKWAUZENquote:Op zondag 28 november 2021 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe mij die tribunalen maar dan.
Ik had in Tilburg een stamkroeg die Tribunaal heette trouwens. Aan de Korte Heuvel
@Lenny_Leonardquote:Op zondag 28 november 2021 20:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kruikenzeikers genot. Als wij een avond Tilburg deden namen we standaard wat messen mee. Tilburgers waren nogal dol om hun mes te trekken. Stelletje KOEKWAUZEN
Dat is @wimderon toch alquote:Op zondag 28 november 2021 20:38 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ben voorzitter van de Dolan fanclub.
Lul niet man. Nog nooit gezien.quote:Op zondag 28 november 2021 20:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kruikenzeikers genot. Als wij een avond Tilburg deden namen we standaard wat messen mee. Tilburgers waren nogal dol om hun mes te trekken. Stelletje KOEKWAUZEN
quote:Op zondag 28 november 2021 20:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lul niet man. Nog nooit gezien.
Tijdens de Champions League was het altijd ook wel rampzalig.quote:Op zondag 28 november 2021 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een gekut steeds met die camera's. Nog nooit ZO vaak gehad dat je niet kan zien waar de derd of zelfs de tweede pijl terecht komt
Zeer sympathieke darter die Searle. Gun hem de majorquote:Op zondag 28 november 2021 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gaan we straks de walgelijke Sjurl in de finale zien.
Oh dat heb ik gemist denk ik.quote:Op zondag 28 november 2021 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tijdens de Champions League was het altijd ook wel rampzalig.
Waarom vind je hem een kwal?quote:Op zondag 28 november 2021 20:44 schreef Machielovic het volgende:
Goed Searle nog maar een paar 11 darters laat die kwal maar op negen darters jagen
Hoe weet jij nou hoe vaak hij de douche gebruiktquote:Op zondag 28 november 2021 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou het Searle wat meer gunnen als hij gewoon eens zou douchen.
En hij ziet maar voor 10%?quote:Op zondag 28 november 2021 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
Trouwens wel sick hoe die Searle zo goed is met zulke mokerzware dartsDat is al een prestatie op zichzelf
Je zegt het zelf zijn vettige lange haar.quote:Op zondag 28 november 2021 20:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe vaak hij de douche gebruiktNiet iedereen heeft kaal haar zoals jij
Achja vind zijn spel niet om aan te zien voornamelijk dus ja je hebt een punt waarschijnlijk is het een prima kerel.quote:
Niet zo onzeker jongeman.quote:Op zondag 28 november 2021 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zegt het zelf zijn vettige lange haar.
Verder ben ik absoluut niet kaal maar dat ter zijde
Dat gelegelpottenkapsel van Gurney word je anders ook niet blij van.quote:Op zondag 28 november 2021 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zegt het zelf zijn vettige lange haar.
Verder ben ik absoluut niet kaal maar dat ter zijde
Met zijn centenbakquote:Op zondag 28 november 2021 20:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat gelegelpottenkapsel van Gurney word je anders ook niet blij van.
Het valt wel een beetje op dat de twee darters die ik het meest aanmoedig de jongens zijn waarbij het lijkt alsof ze zo’n gele pot gel in één keer in hun haar proppen.quote:Op zondag 28 november 2021 20:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niks mis met doe een wens maar dat terzijdequote:Op zondag 28 november 2021 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met zijn centenbakGurney lijkt wel een mongool
Stukje stichting doe een wens genot.
Jij mag een wens doen ouwe reus.quote:Op zondag 28 november 2021 20:56 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Niks mis met doe een wens maar dat terzijde
nee laat maar ben wel uitgewenst dank jequote:
quote:Op zondag 28 november 2021 20:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We moeten hier wel een onderscheid maken tussen gevallen sympathieke helden als de_nor of troep waar je zo snel mogelijk vanaf wil als Newtonquote:Op zondag 28 november 2021 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Norris, Newton, vdPas.
Binnenkort Klaasen en Durrant.
Er komen tribunalen voor dat soort regisseurs.quote:Op zondag 28 november 2021 21:00 schreef Zorro het volgende:
Jaaaaah Surl
Overigens, ik word zeeziek van die shots speler-bord-speler-bord-speler-bord
VdPas wat zou die nu doen? Volgens mij weer aan het werk, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op zondag 28 november 2021 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Norris, Newton, vdPas.
Dat trillende beeld is lekkerquote:Op zondag 28 november 2021 21:00 schreef Zorro het volgende:
Jaaaaah Surl
Overigens, ik word zeeziek van die shots speler-bord-speler-bord-speler-bord
Norris en Durrant zijn wel aanwijsbare redenen voor. Die anderen, nou ja, niet.quote:Op zondag 28 november 2021 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Norris, Newton, vdPas.
Kleermaker is leraar. Zijn hobby's: darts en kleine meisjes. JAAAAAAA @Zipportalquote:Op zondag 28 november 2021 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die moedig ik ook al aan
Terwijl ik echt een hekel heb aan dat plakhaar
Ik dacht schoenlapper.quote:Op zondag 28 november 2021 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kleermaker is leraar. Zijn hobby's: darts en kleine meisjes. JAAAAAAA @:Zipportal
Heb je ook een boontje voor kapper Meikle?quote:Op zondag 28 november 2021 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die moedig ik ook al aan
Terwijl ik echt een hekel heb aan dat plakhaar
VdPas ook wel. Eigenlijk hetzelfde als Durrant zelfs > zelfvertrouwen, lichte darteritus etc.,quote:Op zondag 28 november 2021 21:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Norris en Durrant zijn wel aanwijsbare redenen voor. Die anderen, nou ja, niet.
Wat is de reden van Durrant ook alweer?quote:Op zondag 28 november 2021 21:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Norris en Durrant zijn wel aanwijsbare redenen voor. Die anderen, nou ja, niet.
Zeker en alles er tussenin (zoals Jelle) maar het ging mij er vooral om dat dit čcht goede top 16 darters waren die nu niks meer voorstellen.quote:Op zondag 28 november 2021 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We moeten hier wel een onderscheid maken tussen gevallen sympathieke helden als de_nor of troep waar je zo snel mogelijk vanaf wil als Newton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |