Geen laser?quote:Op maandag 29 november 2021 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, waarom niet?
Ik kwam zelf zo'n beetje uit op deze: https://www.bol.com/nl/nl(...)er/9300000037011114/
Oke, ja ik print eigenlijk niet maar nu ik merk nu ik helemaal niet meer naar kantoor mag van de roverheid dat het toch wel handig is soms om dat thuis te kunnen doen. Voetbalkaartjes of retourlabels van pauperbedrijven die uitgeprint moeten worden bijvoorbeeld.quote:Op maandag 29 november 2021 15:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik print niet zo heel veel en die inktdingen zitten bij die van mij al verstopt als ik een paar dagen niet heb geprint en dan moet je weer nieuwe halen. Ook was het scanding al heel snel kapot, daarvoor heb ik wel een nieuwe gekregen, maar dat duurde ook nogal lang.
Heb je geen bieb in de buurt?quote:Op maandag 29 november 2021 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, het is echt voor een keer of 10 per jaar hooguit.
Niet echt, 50% korting op Under Armour hoodie bij Zalando en vanwege Cyber Monday mocht er nog 20% extra af. Denk een prima iets voor de prijs, goedkoper moet je naar de Zeeman of H&M.quote:
Ja juist dan is gewone inkt kut.quote:Op maandag 29 november 2021 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, het is echt voor een keer of 10 per jaar hooguit.
Wij werken THUIS.quote:Op maandag 29 november 2021 15:33 schreef GGMM het volgende:
Printers moet je nooit zelf kopen zeker niet als je niet veel print. Die cartridges drogen altijd uit en dan moet je weer nieuwe kopen voor één printje
Je print maar gewoon op je werk.
quote:Op maandag 29 november 2021 15:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je liegt ik zie dat er 2 mensen erop hebben geklikt
Oh, echt niet? nou oke danquote:Op maandag 29 november 2021 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht dat we vrienden waren. Ik lieg nooit tegen vrienden.
Tegen jou lieg ik wel af en toe. Maar wij zijn dan ook GEEN vrienden.quote:Op maandag 29 november 2021 15:56 schreef GGMM het volgende:
Ik zal Lenny ook het voordeel van de twijfel geven, maar echt geloofwaardig komt het niet over.
wtfquote:Op maandag 29 november 2021 15:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tegen jou lieg ik wel af en toe. Maar wij zijn dan ook GEEN vrienden.
Eens. Heeft hij al een eigen topic?quote:Op maandag 29 november 2021 15:59 schreef GGMM het volgende:
Noa Lang wordt een unaniem belachelijk groot succes
Dat hij een beetje dom is verandert daar niets aan, dat is Depay ook.
Moet je niet doenquote:Op maandag 29 november 2021 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik houd jou verantwoordelijk voor de executie van @:klaasweetalles en @:neef_wuppie .
Jaquote:Op maandag 29 november 2021 16:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Heeft hij al een eigen topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |