abonnement Unibet Coolblue
pi_202393647
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat is jouw vermoeden van de oorzaak? Delta variant was er toch al in februari, waarom praten ze in dat onderzoek dan over Juli oid?
Ik denk dat ze zagen wat het vaccin deed en toen met terugwerkende kracht zijn gaan kijken naar eerdere bevallingen.

Maar dat is mijn cynische kant. Er zijn inmiddels ook al vrouwen die een volledige zwangerschap hebben gehad na vaccinatie, dus er moet meer bekend zijn. Vreemd dat je alleen iets hoort over de gevallen van 2020 en dat er niemand even de moeite heeft genomen om te kijken wat de ervaringen nu zijn.

Ja ja.. peer review, citaties, bla bla bla
  maandag 29 november 2021 @ 17:05:29 #252
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202393675
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 16:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
De ernst van de ziekte doelde ik op.
Daar deden ze beide hetzelfde, een myocarditis diagnose.

Iets anders wat ik me nog afvraag, waar heb je je interpretatie van dat VAERS myocarditis onderzoek eigenlijk op gebaseerd?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202393683
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 16:44 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
oude boosters voor nieuwe variant? science?
Volgens de Witte Jas Brigade gaan ze oude vaccins 'tweaken'.
Boost,boost,boost!
Tweak,tweak,tweak!
Vergeet je mondvodje niet! ffs.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202393692
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2021 17:01 schreef _I het volgende:
Het is idd bizar dat ze in die CDC onderzoeken de vaccinatiestatus niet meenemen, maar wel de conclusie trekken dat het alleen om ongevaccineerden gaat.
In NL dat onderzoek met 13 mensen allemaal ongevaccineerd impliceert wat en geeft grote suggestie dat het bij ongevaccineerden alleen voorkomt ja, maar hey, dan moet je wel vertrouwen op ethisch en goed onderzoek zonder biases....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202393709
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2021 17:03 schreef _I het volgende:

[..]
Ik denk dat ze zagen wat het vaccin deed en toen met terugwerkende kracht zijn gaan kijken naar eerdere bevallingen.

Maar dat is mijn cynische kant. Er zijn inmiddels ook al vrouwen die een volledige zwangerschap hebben gehad na vaccinatie, dus er moet meer bekend zijn. Vreemd dat je alleen iets hoort over de gevallen van 2020 en dat er niemand even de moeite heeft genomen om te kijken wat de ervaringen nu zijn.

Ja ja.. peer review, citaties, bla bla bla
Je zou zeggen dat je hier de hele dag mee bezig zou moeten zijn, dat allerhande instanties zoals RIVM en CBS de krachten bundelen en real-time monitoring systemen op zouden moeten zetten.

Beetje wat Maurice de Hond doet maar dan vanuit de overheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202393724
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
In NL dat onderzoek met 13 mensen allemaal ongevaccineerd impliceert wat en geeft grote suggestie dat het bij ongevaccineerden alleen voorkomt ja, maar hey, dan moet je wel vertrouwen op ethisch en goed onderzoek zonder biases....
Maar ging dat onderzoek niet over een tijd dat er nog niet gevaccineerd was?

Even teruglezen.. moment
pi_202393736
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:05 schreef ATuin-hek het volgende:
Daar deden ze beide hetzelfde, een myocarditis diagnose.
Diezelfde ziekte is niet even ernstig bij iedereen.
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:05 schreef ATuin-hek het volgende:
Iets anders wat ik me nog afvraag, waar heb je je interpretatie van dat VAERS myocarditis onderzoek eigenlijk op gebaseerd?
Als ik daar een interpretatie ooit van heb gegeven dan wil ik best kijken of ik daar een onderbouwing bij kan geven. Moet je wel de specifieke post terughalen anders weet ik niet waar je op doelt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 29 november 2021 @ 17:11:02 #258
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202393749
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2021 17:03 schreef _I het volgende:

[..]
Ik denk dat ze zagen wat het vaccin deed en toen met terugwerkende kracht zijn gaan kijken naar eerdere bevallingen.

Maar dat is mijn cynische kant. Er zijn inmiddels ook al vrouwen die een volledige zwangerschap hebben gehad na vaccinatie, dus er moet meer bekend zijn. Vreemd dat je alleen iets hoort over de gevallen van 2020 en dat er niemand even de moeite heeft genomen om te kijken wat de ervaringen nu zijn.

Ja ja.. peer review, citaties, bla bla bla
Daar heb ik wel eens wat van langs zien komen helemaal aan het begin ja, maar dat is niet heel uitgebreid in het nieuws geweest of zo. Bij de eerste testronden voor de vaccins zijn een aantal vrouwelijke deelnemers ook zwanger geworden. Het aantal miskramen zat daar ongeveer op het populatie gemiddelde. Fractie eronder iirc, maar dat zal denk ik geen significant verschil zijn geweest.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202393751
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2021 17:09 schreef _I het volgende:

[..]
Maar ging dat onderzoek niet over een tijd dat er nog niet gevaccineerd was?

Even teruglezen.. moment
https://twitter.com/NPORa(...)es-in-nederland.html

quote:
Sinds juli dit jaar zouden zeker dertien doodgeboortes
quote:
And once the delta variant took hold in July this year, the rates rose exponentially: 2.7 percent of Covid-positive pregnancies ended in stillbirth.
https://globalnews.ca/new(...)llbirth-rates-study/

Dezelfde maand aankaarten terwijl vaccinatiesnelheid afwijkend was is overigens wel een kleine suggestie dat het aan het virus ligt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 29 november 2021 @ 17:12:09 #260
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202393771
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
Diezelfde ziekte is niet even ernstig bij iedereen.
[..]
Als ik daar een interpretatie ooit van heb gegeven dan wil ik best kijken of ik daar een onderbouwing bij kan geven. Moet je wel de specifieke post terughalen anders weet ik niet waar je op doelt.
Dus je weet helemaal niet dat wij problemen hebben dat onderzoek te interpreteren, want je hebt dat zelf helemaal niet gedaan.... got it.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202393797
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dus je weet helemaal niet dat wij problemen hebben dat onderzoek te interpreteren, want je hebt dat zelf helemaal niet gedaan.... got it.
Die conclusie kan je niet trekken. Laten we hier maar mee kappen. Je mag het met een ander onderwerp proberen maar dan graag met bronvermelding erbij etc.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 29 november 2021 @ 17:14:55 #262
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202393808
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Die conclusie kan je niet trekken. Laten we hier maar mee kappen. Je mag het met een ander onderwerp proberen maar dan graag met bronvermelding erbij etc.
Ja klopt, heeft niet veel nut op deze manier.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202393839
quote:
Het gaat om twee onderzoeken, die beide keken naar de placenta en van daar uit naar de doodgeboortes.

Het had mij logischer geleken als ze naar de doodgeboortes hadden gekeken en dan een oorzaak hadden gezocht.
Dit vertelt een half verhaal.

Er wordt wel bij gezegd dat dit alleen ongevaccineerde betrof, maar niets over andere gegevens.
pi_202393875
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je zou zeggen dat je hier de hele dag mee bezig zou moeten zijn, dat allerhande instanties zoals RIVM en CBS de krachten bundelen en real-time monitoring systemen op zouden moeten zetten.

Beetje wat Maurice de Hond doet maar dan vanuit de overheid.
Zoals in de UK.

Snap ook niet helemaal dat er nu ineens een groot probleem wordt gemaakt van AVG.
In de UK laten ze veel meer data zien, ook per vaccinatie ed.
Ook dat hele onderscheid wel of niet gevaccineerd.. waar is de categorie 14 dagen na vaccinatie..

Maar ja.. die mensen hebben er verstand van.. hoe je bevolking angst aan moet praten en kan liegen met statistiek.
pi_202393900
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2021 15:50 schreef _I het volgende:

[..]
China social score roll out. :+

Gezamenlijke QR, regels voor vliegverkeer, surveillance, prikfrequentie, prikken voor landen zonder prikken etc

Helemaal in lijn met Hugo die meer wil optrekken met de EU.
Want zij doen het ook…
De QR code is een heel gedoe, waarom niet een chip implanteren in je rechterhand ? Ben je meteen van alle gezeik af

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202393911
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Daar heb ik wel eens wat van langs zien komen helemaal aan het begin ja, maar dat is niet heel uitgebreid in het nieuws geweest of zo. Bij de eerste testronden voor de vaccins zijn een aantal vrouwelijke deelnemers ook zwanger geworden. Het aantal miskramen zat daar ongeveer op het populatie gemiddelde. Fractie eronder iirc, maar dat zal denk ik geen significant verschil zijn geweest.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8117969/
Deze?

Dat is ook zo’n truc! Ze namen het aantal miskramen op de hele groep, geloof 12,3 %, wat redelijk in het normale spectrum ligt.
Maar vrouwen in hun 2e of 3e trimester krijgen geen miskraam meer, dus zou je alleen de groep uit het 1e tm moeten nemen en voor hun was het meer dan 80%!

80% miskramen is gigantisch.
pi_202393932
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2021 17:22 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
De QR code is een heel gedoe, waarom niet een chip implanteren in je rechterhand ? Ben je meteen van alle gezeik af

[ twitter ]
Ik wil mijne met bluetooth en wifi. Kan dat!?
  maandag 29 november 2021 @ 17:26:20 #268
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202393973
quote:
3s.gif Op maandag 29 november 2021 17:22 schreef _I het volgende:

[..]
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8117969/
Deze?

Dat is ook zo’n truc! Ze namen het aantal miskramen op de hele groep, geloof 12,3 %, wat redelijk in het normale spectrum ligt.
Maar vrouwen in hun 2e of 3e trimester krijgen geen miskraam meer, dus zou je alleen de groep uit het 1e tm moeten nemen en voor hun was het meer dan 80%!

80% miskramen is gigantisch.
Nee veel eerder. Ik bedoel de klinische trials waarbij zwanger zijn een exclusie criteria was.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202393976
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2021 17:22 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
De QR code is een heel gedoe, waarom niet een chip implanteren in je rechterhand ? Ben je meteen van alle gezeik af

[ twitter ]
Dat viel op zich te verwachten dat ze er in Zweden mee zouden beginnen. Microchips implanteren doen ze al een paar jaar in Zweden. Om je te identificeren, mee te betalen of je deur van het slot te halen bv.


pi_202394016
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Nee veel eerder. Ik bedoel de klinische trials waarbij zwanger zijn een exclusie criteria was.
Dat was deze volgens mij. Maar als je nog een andere hebt, ben benieuwd.
  maandag 29 november 2021 @ 17:31:56 #271
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202394067
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2021 17:28 schreef _I het volgende:

[..]
Dat was deze volgens mij. Maar als je nog een andere hebt, ben benieuwd.
Nee dat was het niet :) Wat je hier liet zien was van de periode dat het vaccin al toe werd gepast. Ik heb het over daarvoor.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202394094
quote:
3s.gif Op maandag 29 november 2021 17:17 schreef _I het volgende:

[..]
Het gaat om twee onderzoeken, die beide keken naar de placenta en van daar uit naar de doodgeboortes.

Het had mij logischer geleken als ze naar de doodgeboortes hadden gekeken en dan een oorzaak hadden gezocht.
Dit vertelt een half verhaal.

Er wordt wel bij gezegd dat dit alleen ongevaccineerde betrof, maar niets over andere gegevens.
36 doodgeboortes... geen verklaring... begin 2021 gekeken naar ontstekingsreactie... 5 hadden dat, 4 van die ontstekingsreacties - was ook Covid virus aangevonden in placenta materiaal... Dus indicatie dat 1/7 een ontsteking heeft gehad in de placenta en dat die naar Covid te herleiden zou kunnen vallen is gemaakt... Je ziet ook dat de incidentie van vroeggeboorte hoger was in de groep die besmet raakte met het virus... Zie daarvoor je eigen bron van CDC... Maar die 1% +- die daaruit naar voren kwam is sinds delta 1.7% geworden opeens.

Die 70% surge is bijzonder.

Dus de hele link bestond al, maar is opeens verergerd.

Ze hadden dus ook eerst naar doodgeboortes gekeken en daarna naar de oorzaak gezocht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202394109
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2021 17:19 schreef _I het volgende:

[..]
Zoals in de UK.

Snap ook niet helemaal dat er nu ineens een groot probleem wordt gemaakt van AVG.
In de UK laten ze veel meer data zien, ook per vaccinatie ed.
Ook dat hele onderscheid wel of niet gevaccineerd.. waar is de categorie 14 dagen na vaccinatie..

Maar ja.. die mensen hebben er verstand van.. hoe je bevolking angst aan moet praten en kan liegen met statistiek.
OMT weet geen fuck van statistiek noch van epidemiologie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202394130
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Nee dat was het niet :) Wat je hier liet zien was van de periode dat het vaccin al toe werd gepast. Ik heb het over daarvoor.
https://www.cmaj.ca/content/193/30/E1164
Laatste die ik ken..
pi_202394135
quote:
3s.gif Op maandag 29 november 2021 17:22 schreef _I het volgende:
80% miskramen is gigantisch.
Waar vind je dat? :)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')