Nu is mijn vraag wat nu? ik heb er voor de zekerheid maar een pleister op gedaan om infecties en ontstekingen te voorkomen, maar komt me nagel nog terug of ben ik hem voor altijd kwijt???
Groets ik
ik weet niet of het weer aan zal groeien, maja zoniet.. boeie
Ik zou zo snel mogelijk naar je huisarts gaan .. om te kijken of er nog iets te doen is. En oppassen voor infecties denk ik.
quote:Klopt, als je hem met wortel en al kwijt bent groeit hij niet meer aan. In plaats daarvan zal een soort eeltlaag zich vormen waar de nagel heeft gezeten die je huid ook beschermd. Het is geloof ik niet zo heel erg
Op zaterdag 1 februari 2003 12:24 schreef Frggl het volgende:
Nagels groeien niet zomaar meer aan, als 'ie echt met wortel en al eruit is ben je 'm volgens mij kwijtIk zou zo snel mogelijk naar je huisarts gaan .. om te kijken of er nog iets te doen is. En oppassen voor infecties denk ik.
quote:denk je dat die juisarts niks te doen heeft ofzo?
Op zaterdag 1 februari 2003 12:33 schreef Asyniur het volgende:
ik wist niet eens dat mijn kleine teen een nagel had
maarja, in ieder geval uitkijken voor infecties en zeker even naar de huisarts gaan, die kan altijd kijken of je nagel nog terug kan komen of niet...
Dus ik vermoed dat hij er wel weer aangroeit, als mij middelvinger nagel er al met vlees en al aan kan groeien, kan jou teentje dat vast ook wel. Zo niet, boeiuh, dat ding heb je toch niet nodig..
quote:Uh
Op zaterdag 1 februari 2003 13:16 schreef JeroenMeloen het volgende:
Mwa, ik ben een keer het topje van een vinger kwijtgeraakt door een ongeluk. Hij zit er nu gewoon weer aanHelemaal uit zichzelf aangegroeid.
quote:Dan was het vast geen groot topje, en de nagelwortels moeten er nog gezeten hebben .. of je was heeel jong toen dit gebeurde. Anders ben je een of andere enge mutant
Op zaterdag 1 februari 2003 13:16 schreef JeroenMeloen het volgende:
Mwa, ik ben een keer het topje van een vinger kwijtgeraakt door een ongeluk. Hij zit er nu gewoon weer aanHelemaal uit zichzelf aangegroeid.
Dus ik vermoed dat hij er wel weer aangroeit, als mij middelvinger nagel er al met vlees en al aan kan groeien, kan jou teentje dat vast ook wel. Zo niet, boeiuh, dat ding heb je toch niet nodig..
quote:Regelmatig ontsmetten...groeit als het goed is vanzelf weer aan!
Op zaterdag 1 februari 2003 12:22 schreef wc-eend het volgende:
Tot mijn grote verbazing deze ochtend bleek dat mijn kleine teen nagel heel erg los zit, aan beide voeten, nu ligt er 1 af, de ander heb ik vastgeplakt ( hij zit nog wel vast) met een pleister.
Hij ligt er helemaal af, dus ook de wortel waarmee hij aan mijn teen zat, ik heb gewoon geen teen nagel meerdit deed geen pijn ofzo, het bloedde ook niet...
Nu is mijn vraag wat nu? ik heb er voor de zekerheid maar een pleister op gedaan om infecties en ontstekingen te voorkomen, maar komt me nagel nog terug of ben ik hem voor altijd kwijt???
Groets ik
quote:jah en? ik ben eerste jaars, ik moet nog 3,5 jaar opleiding volgen, ik heb echt nog niet alles gehad, en als verpleegkundige hoef ik ook niet alles te weten....
Op zaterdag 1 februari 2003 13:00 schreef Floyty het volgende:
En je studierichting is verpleegkunde... mmm
quote:idd... maja sommige verwachten meteen dat je ook direct werkelijk alles weet enzo...
Op zaterdag 1 februari 2003 17:37 schreef wc-eend het volgende:[..]
jah en? ik ben eerste jaars, ik moet nog 3,5 jaar opleiding volgen, ik heb echt nog niet alles gehad, en als verpleegkundige hoef ik ook niet alles te weten....
en jij weet toch ook niet alles van jou beroep af, je leert elke dag wel wat....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |