abonnement Unibet Coolblue
pi_202372900
Serie Hum Kahan Ke Sachay Thay = Wanneer was ik eerlijk?

Samenvatting: Neefje (Usman) + 2 nichtjes (Mahira en Kubra), spelen van kinds af aan met elkaar. Totdat Mahira's vader beschuldigt wordt van drugs dealen. Mahira en Kubra krijgen fittie met elkaar. Kubra beledigt Mahira's vader, Mahira duwt Kubra van de trap af. Papa pleegt zelfmoord voor de ogen van de dan nog kleine Mahira. Mahira moet bij haar nichtje Kubra wonen. We vliegen in de tijd en beide worden mooi:



Beide haten elkaar. Mahira is verliefd op neefje Usman. Kubra haat Mahira zo erg dat ze haar het neefje niet gunt. Kubra houdt van kleins af aan contact met neefje Usman, Mahira niet. Kubra maakt Mahira zwart tov neefje Usman die in de VS woonachtig is. Usman keert terug en haat Mahira. Kubra pleegt zelfmoord, zodat Mahira de schuld krijgt en in de cel belandt etc

VOOR DE LIEFHEBBERS MET ENGELSE ONDERTITELING HIER:

Niet doen
pi_202372937
De hele serie zal rond de 25 afleveringen van 40 minuten hebben. Ook is er nooit een gedoe met seizoenen. Gewoon 1 seizoen van 25 afleveringen. En bij de laatste aflevering wordt alles zonder open einde afgerond.
Niet doen
pi_202372950
Medisch Centrum West
Westenwind was ook kewl.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_202372984
Sesamstraat
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_202373451
@SwJ is het de bedoeling dat dit soort bagger elk forum (of subforum) gaat verzieken?
pi_202373471
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 21:35 schreef Plompzakker het volgende:
Weer een punt
pi_202373503
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:57 schreef iamredleader het volgende:
@:SwJ is het de bedoeling dat dit soort bagger elk forum (of subforum) gaat verzieken?
Hoezo 'gaat'? Dat doet t al :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_202373630
Abid pics pls
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')