quote:Hier begon het 's avonds alweer weg te smelten...
Op zondag 2 februari 2003 19:41 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik moest 's avonds weg door de sneeuw heen, maar ik vond het goed te doen...
quote:Hier pas in de vroege, vroege ochtend...
Op zondag 2 februari 2003 19:50 schreef Andyvie het volgende:[..]
Hier begon het 's avonds alweer weg te smelten...
quote:en dat heb jij gezien?
Op zondag 2 februari 2003 19:51 schreef Twoflower het volgende:[..]
Hier pas in de vroege, vroege ochtend...
quote:Nee, toen ik om 2 uur thuis kwam lag het meeste er nog, en vanochtend was een groot deel weg, dus dat trek ik een conclusie...
Op zondag 2 februari 2003 19:52 schreef Andyvie het volgende:[..]
en dat heb jij gezien?
quote:mja, das een makkelijke conclusie
Op zondag 2 februari 2003 19:53 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nee, toen ik om 2 uur thuis kwam lag het meeste er nog, en vanochtend was een groot deel weg, dus dat trek ik een conclusie...
Ik hoor net dat ik dan ergens anders verwacht wordt waar ik niet onderuit kan ![]()
Als dit nog verzet wordt, waar ik eigenlijk gigantisch op hoop, dan horen jullie dat zo snel mogelijk.
Sorry
quote:Ik heb de sneeuw-ellende in Amsterdam aan den lijve moge ondervinden, inclusief trams die niet meer verder konden, enzovoort...
Op zondag 2 februari 2003 19:32 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ja hoor, vandaag een klein feestje van mijn zusje en dat was wel gezellig. Gisteren was wat minder, want mijn dagje Amsterdam viel letterlijk in de sneeuw, maar goed, dat doen we snel nog een keer over
quote:Jammer!
Op zondag 2 februari 2003 22:27 schreef Troel het volgende:
Uhm, ik vrees dat ik terug moet komen op mijn eerdere post dat ik dus wel naar de meeting zou komen...Ik hoor net dat ik dan ergens anders verwacht wordt waar ik niet onderuit kan
Als dit nog verzet wordt, waar ik eigenlijk gigantisch op hoop, dan horen jullie dat zo snel mogelijk.
Sorry![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Nog meer jammer...
Op maandag 3 februari 2003 00:10 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb gelijk ook een droef bericht. Ik kom ook niet naar de meeting. Is om diverse redenen. Ik ga me ook minder melden in dit topic en ga meer afstand nemen van de gayscene...
quote:
Op maandag 3 februari 2003 00:10 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb gelijk ook een droef bericht. Ik kom ook niet naar de meeting. Is om diverse redenen. Ik ga me ook minder melden in dit topic en ga meer afstand nemen van de gayscene...
quote:De 'scene' is een schijnwereld. Met z'n eigen 'normen en waarden'. Voldoe je er niet aan, dan tel je niet mee, dan wordt er minachtend naar je gekeken. En als je in de 'scene' dus even niet oplet dan wordt zo meegesleurd in dat gedoe en geblaat, want je wilt meetellen. En wat bereik je er mee? Geen drol.. helemaal niks. Je wordt 'geaccepteerd' in de scene, je hoort erbij, mensen vinden je 'leuk'. Waanzinnig top, maar het levert je geen drol op. Die paar mensen die nog wel met 2 benen op de grond staan gaan minachtend naar je kijken en gaan je fout noemen.. en ben je daar dan op uit? Dat juist de mensen waar je ECHT wat aan hebt zich tegen je gaan keren? Nee, dan moet je als de wiedeweerga terug gaan, anders is het te laat en dan kom je erachter dat je ineens moederziel alleen staat, want al je zogenaamde vrienden laten je vallen als een baksteen.
Op maandag 3 februari 2003 00:16 schreef Cazman het volgende:[..]
that's a surprise. Is ook een reden waarom je meer afstand wil nemen? Je leek er aardig goed te voelen dacht ik.
Het begint een beetje te lijken op een herhaling van de mini-meet ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 03-02-2003 00:34]
quote:Goed gezien Vlarp. Klasse dat je dit hebt opgemerkt. Niet veel scene mensen doen je dit na.
Op maandag 3 februari 2003 00:30 schreef Vlarp het volgende:[..]
De 'scene' is een schijnwereld. Met z'n eigen 'normen en waarden'. Voldoe je er niet aan, dan tel je niet mee, dan wordt er minachtend naar je gekeken. En als je in de 'scene' dus even niet oplet dan wordt zo meegesleurd in dat gedoe en geblaat, want je wilt meetellen. En wat bereik je er mee? Geen drol.. helemaal niks. Je wordt 'geaccepteerd' in de scene, je hoort erbij, mensen vinden je 'leuk'. Waanzinnig top, maar het levert je geen drol op. Die paar mensen die nog wel met 2 benen op de grond staan gaan minachtend naar je kijken en gaan je fout noemen.. en ben je daar dan op uit? Dat juist de mensen waar je ECHT wat aan hebt zich tegen je gaan keren? Nee, dan moet je als de wiedeweerga terug gaan, anders is het te laat en dan kom je erachter dat je ineens moederziel alleen staat, want al je zogenaamde vrienden laten je vallen als een baksteen.
quote:Nou, volgens mij komen/kwamen sommigen er wel geregeld hoor...
Op maandag 3 februari 2003 00:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Misschien ben ik nou heel naïef, maar is het niet juist zo dat de mensen die hier in dit topic posten juist helemaal geen gay-scene mensen zijn?
quote:*nog 1 keer me kop laat zien*
Misschien ben ik nou heel naïef, maar is het niet juist zo dat de mensen die hier in dit topic posten juist helemaal geen gay-scene mensen zijn?
de reden waarom ik hier nie mee kom is het feit da ik mezelf ken: ik ga snel me aandacht ehchten ana dingen die er misshcien niet zijn, verbeeld me dingen en ga me dingen mooier voorstellen dan werkelijkheid...ik wordt in deze topic gewoon emotioneel aangesproken en in dat opzicht is het voor mij verstandiger om niet meer te komen.
het wereldje van homo's zag ik sowieso al nie echt zitten (althans, de enge homos
) en ik probeer, ondankt het kloterige gezeik van vandaag, ff da hele bi-gevoel te relaxeren en me te storten op me real life!
mzzl iedreen
quote:hehe..
Op maandag 3 februari 2003 00:34 schreef Cazman het volgende:
Goed gezien Vlarp. Klasse dat je dit hebt opgemerkt. Niet veel scene mensen doen je dit na.. PPL SEE THE LIGHT FINALLY
quote:Ik ga eigenlijk bijna altijd in de scene uit. Maar ik heb lang mezelf kunnen onderscheiden van de stereotype scene-homo, maar het verschil werd de laatste tijd steeds kleiner, en dat breekt me nu op. Ik heb niks tegen homotenten, wel wat tegen de scene en het gros van de mensen wat er rond hangt.
Ik ben het wel met je beschrijving/ervaring eens, maar je kunt natuurlijk gewoon naar de meet komen om te zien of deze Fok!-homo's daar bij horen of niet. Ik heb namelijk de indruk dat een aantal niet (vaak) in de scene verkeren. Geef de meet gewoon nog een kans en anders wordt het voor jou een soort van persoonlijk afscheidsfeestje...
Je kunt je rug toch niet volledig naar alle homo's keren.... uiteindelijk heeft elke homo wel een paar andere homo's om zich heen nodig.
Mis deze gelegenheid niet om er een paar beter te leren kennen! En zitten er geen potentiele vrienden bij, dan kun je alsnog een andere weg inslaan, toch ?!
Of ik desondanks de moeite waard ben om te ontmoeten, geen idee, maar als de rest het laat afweten, dan kom ik beslist wel. ![]()
edit: ik ben niet helemaal duidelijk in mijn post, merk ik. Ik twijfelde of ik zou komen, maar als de rest het laat afweten, dan wil ik de gene die wél komen graag mijn hartelijke steun betuigen door ook te komen.
Het is lief bedoeld, in ieder geval
quote:G_E, je bent altijd van harte welkom!
Op maandag 3 februari 2003 00:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben nog *nooit* in de gay-scene uitgeweest. Sterker nog, ik ga nooit uit.Of ik desondanks de moeite waard ben om te ontmoeten, geen idee, maar als de rest het laat afweten, dan kom ik beslist wel.
edit: ik ben niet helemaal duidelijk in mijn post, merk ik. Ik twijfelde of ik zou komen, maar als de rest het laat afweten, dan wil ik de gene die wél komen graag mijn hartelijke steun betuigen door ook te komen.
Het is lief bedoeld, in ieder geval
quote:Nee, dat heb ik beslist niet gezegd. Ik wil me gewoon even gaan richten op m'n vrienden weer. Sommige vriendschappen heb ik verwaarloosd (naar mijn gevoel dan) de laatste tijd. En ik wil even voor mezelf op een rijtje hebben wat ik nou wil. De slet uithangen? Of een lief, oprecht vriendje?
Op maandag 3 februari 2003 00:49 schreef XMN8R het volgende:
@ Vlarp: dus je vindt dat de "bewoners" van dit topic ook bij de scene hoort zoals je die hebt beschreven?
quote:Ik kijk wel even. Maar ik neem geen afscheid hoor, niet van Fok! en niet van de gayscene. Ik heb alleen gezegd dat ik wat meer afstand ga nemen.
Ik ben het wel met je beschrijving/ervaring eens, maar je kunt natuurlijk gewoon naar de meet komen om te zien of deze Fok!-homo's daar bij horen of niet. Ik heb namelijk de indruk dat een aantal niet (vaak) in de scene verkeren. Geef de meet gewoon nog een kans en anders wordt het voor jou een soort van persoonlijk afscheidsfeestje...
quote:Helemaal mee eens. Ik voel me ook veel beter thuis tussen de homo's om eerlijk te zijn. Meeste van m'n vrienden zijn ook homo.
Je kunt je rug toch niet volledig naar alle homo's keren.... uiteindelijk heeft elke homo wel een paar andere homo's om zich heen nodig.
quote:Zit wel wat in. Ik zie wel...
Mis deze gelegenheid niet om er een paar beter te leren kennen! En zitten er geen potentiele vrienden bij, dan kun je alsnog een andere weg inslaan, toch ?!
quote:Dankje... Ik bedoel dit niet als aanmoediging aan anderen om dan ook maar af te zeggen, en ik ben heus vol begrip t.a.v. de mensen die bij nader in zien niet kunnen (zoals Troel
Op maandag 3 februari 2003 00:58 schreef Twoflower het volgende:[..]
G_E, je bent altijd van harte welkom!
Maar ik denk ook dat sommigen van jullie "a lot of growing up to do" hebben.
quote:Ik kom ook niet in de gay-scene, tenminste niet zoals Vlarp die beschreven heeft, want hij heeft helemaal gelijk.
Ik ben nog *nooit* in de gay-scene uitgeweest. Sterker nog, ik ga nooit uit.Of ik desondanks de moeite waard ben om te ontmoeten, geen idee, maar als de rest het laat afweten, dan kom ik beslist wel.
Ik vindt het wel leuk om af en toe met een paar vrienden naar een gay-cafe of zo te gaan. We zijn dan echter wel met elkaar uit en bekommeren ons niet veel om de rest van de gasten. Het belangrijkste is dat WIJ een leuke avond hebben.
Maar ik heb geen vriendje, dus ik steek mijn ogen op zo'n avond niet in mijn zak. Op jacht gaan is op zo'n avond niet van toepassing, maar ik denk altijd maar zo: als juist die avond een leuke jongen ook in dat cafe zit en ik had besloten thuis te blijven weet ik zeker dat ik hem nooit zal ontmoeten....
En als je helemaal niet uitgaat, dan weet je dus ook niet of je de moeite waard bent om te ontmoeten!
De meet zou voor jou een goede gelegenheid zijn om dat eens uit te proberen, toch?!
Het aantal deelnemers wordt kleiner, dus jou drempel hopelijk ook!
En: het zijn toch geen volslagen vreemden die je op de meet gaat zien?
quote:En als jij je daar goed bij voelt, top toch??
Ik ben nog *nooit* in de gay-scene uitgeweest. Sterker nog, ik ga nooit uit.
quote:Ik vind iedereen de moeite van het ontmoeten waard, elk mens heeft wel iets interessants/bijzonders. Ik reken mensen ook niet af op de manier waar zij 'hun' leven indelen.
Of ik desondanks de moeite waard ben om te ontmoeten, geen idee, maar als de rest het laat afweten, dan kom ik beslist wel.
En gewoon individueel iemand ontmoeten/leren kennen heb ik ook geen probleem mee, ik vind het juist altijd erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Alleen een meeting trekt me even niet, en dat is dus beslist niet om de mensen die komen, maar gewoon door de manier waarop ik in me vel zit.
quote:Met een groepje is het leuk ja..
Op maandag 3 februari 2003 01:06 schreef XMN8R het volgende:
Ik vindt het wel leuk om af en toe met een paar vrienden naar een gay-cafe of zo te gaan. We zijn dan echter wel met elkaar uit en bekommeren ons niet veel om de rest van de gasten. Het belangrijkste is dat WIJ een leuke avond hebben.
quote:Zo was ik inderdaad tot een tijd terug ook. Ik betrap me er alleen de laatste tijd op dat ik TE makkelijk wordt.
Maar ik heb geen vriendje, dus ik steek mijn ogen op zo'n avond niet in mijn zak. Op jacht gaan is op zo'n avond niet van toepassing, maar ik denk altijd maar zo: als juist die avond een leuke jongen ook in dat cafe zit en ik had besloten thuis te blijven weet ik zeker dat ik hem nooit zal ontmoeten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |