dat mocht ik nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
wij hingen ook veel buiten op de skatebaan
of in alternatieve "jongeren" soos
of kraakpand bij het spoor
Hooligan.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
ik was gabber en kakkerquote:
Jaa bij de skatebaanquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha mooi is dat he. beter inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:48 schreef greysbones het volgende:
ik mocht mijn haar ook niet opscheren![]()
![]()
ben ik mijn ouders nog steeds dankbaar voor
heerlijk van die droge oudersquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:50 schreef engine het volgende:
[..]
Jaa bij de skatebaan![]()
Toen was ik denk ik 13-14 en wou voor het eerst proberen van de half pipe te gaan op m'n skates![]()
Sta op het randje en ineens duwt iemand me in m'n rug. Pleur omlaag natuurlijk maar weinig aan de hand. Maar m'n vriend die erbij stond ging achter die kerel aan.....op dat moment komt ook zijn pa aanrijden om ons op te halen en die vraagt heel droog "heeft onze kjeld een beetje ruzie?" terwijl kjeld net die kerel te pakken krijgt
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:50 schreef engine het volgende:
[..]
Jaa bij de skatebaan![]()
Toen was ik denk ik 13-14 en wou voor het eerst proberen van de half pipe te gaan op m'n skates![]()
Sta op het randje en ineens duwt iemand me in m'n rug. Pleur omlaag natuurlijk maar weinig aan de hand. Maar m'n vriend die erbij stond ging achter die kerel aan.....op dat moment komt ook zijn pa aanrijden om ons op te halen en die vraagt heel droog "heeft onze kjeld een beetje ruzie?" terwijl kjeld net die kerel te pakken krijgt
ook als ik uit gingquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahaha mooi is dat he. beter inderdaad
dingen die je niet mocht, waar je nu van denkt, goh ben echt blij dat ze dat niet toe lieten![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook als ik uit ging
dan werd er echt wel wat gezegd als mijn kleding te was
Dat heb ik ook gedaan. En ook wel vaker ruzie gehad met knikkerenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
En ik maar denken dat jullie in je jeugd onschuldig aan het touwtje springen waren.
wij hadden wel behoorlijk hechte groep. van de echte skaters als ook gewoon wat lui die meer kwamen om te chillen. ging echt goed. en daardoor eigenlijk altijd een grote meerderheid dus gezeik kwam er nooit. ook als ze wel is in groepjes troep wilde trappen. best mooi eigenlijk hoe dat gingquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:55 schreef suzi1 het volgende:
hier in de buurt was er altijd commetaar op de skatebaan en zijn bezoekers. laat die jeugd lekker hangen en blowen enzo. zolang ze je huis niet binnendringen is dat fijn toch.
jeugd mag nergens meer zijnquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:55 schreef suzi1 het volgende:
hier in de buurt was er altijd commetaar op de skatebaan en zijn bezoekers. laat die jeugd lekker hangen en blowen enzo. zolang ze je huis niet binnendringen is dat fijn toch.
Hier in de gemeente hebben ze heel veel skateplekken aangelegd en die zijn bijna allemaal zeer kut. Paar obstakels op heel kut beton wat gewoon niet vlak is.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:55 schreef suzi1 het volgende:
Skate je nog ooit?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wij hadden wel behoorlijk hechte groep. van de echte skaters als ook gewoon wat lui die meer kwamen om te chillen. ging echt goed. en daardoor eigenlijk altijd een grote meerderheid dus gezeik kwam er nooit. ook als ze wel is in groepjes troep wilde trappen. best mooi eigenlijk hoe dat ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |