abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_202368241
Ik heb nu een aantal sportleggings besteld (GymShark, Squatwolf, Carpatree) en allemaal schijnen die leggings nog steeds door. Iemand de gouden tip voor een sportlegging heeft die echt niet doorschijnt? (Bij hardlopen, maar ook bij squatten of gewichtheffen, simpelweg alles waarbij je bukt).
Bij voorbaat dank.

NB. Ik heb gezocht, maar kan geen centraal topic vinden. Mocht dat er wel zijn, mijn excuses.
  zaterdag 27 november 2021 @ 19:26:31 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_202368283
Ik heb het maar opgelost met huidkleurige strings zonder naden, van under armour. Dan valt het niet op dat ze iets doorschijnen.
pi_202368289
Ik zie het probleem niet...
Ik zwaai naar dieren.
pi_202368306
Schijnt dat als je heel hard twerkt die dingen minder gaan doorschijnen.
  zaterdag 27 november 2021 @ 19:31:50 #5
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_202368331
www.underarmour.nl

Goede kwaliteit sportkleding, mijn leggings schijnen niet door.
Nu nog diverse kortingen ivm Black Friday.

[ Bericht 8% gewijzigd door Luxuria op 27-11-2021 19:37:03 ]
All she wants and needs is just a little taste..
pi_202368333
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 19:26 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb het maar opgelost met huidkleurige strings zonder naden, van under armour. Dan valt het niet op dat ze iets doorschijnen.
Bedoel je dan die sportleggings van Under Armour? Die heb ik nog niet besteld, misschien dat ik dat ga doen als de volgende weer tegenvalt, thanks.
En huidkleurige strings zonder naden doe ik er sowieso wel onder, maar soms schijnt dat zelfs nog door :?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2021 19:34:04 ]
  zaterdag 27 november 2021 @ 19:38:33 #7
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_202368388
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 19:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Bedoel je dan die sportleggings van Under Armour? Die heb ik nog niet besteld, misschien dat ik dat ga doen als de volgende weer tegenvalt, thanks.
En huidkleurige strings zonder naden doe ik er sowieso wel onder, maar soms schijnt dat zelfs nog door :?
Nee bedoelde ondergoed van under armour. Die heb ik onder leggings van het merk Odlo, die schijnen een klein beetje door maar met de huidkleurige strings zie je dat niet.
pi_202368397
Ik zie geen probleem hierin.
pi_202368427
Kun je misschien pics sturen van die gymsharks?
Lululemon kan ik ook wel aanraden
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 27 november 2021 @ 19:59:18 #10
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202368597
Gewoon een wijd vallende joggingbroek dragen in plaats van die ordinaire lipleesleggings
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_202368726
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon een wijd vallende joggingbroek dragen in plaats van die ordinaire lipleesleggings
Dat kan inderdaad, maar die gaan meestal niet hoog genoeg in mijn taille en/of zakken af, en is gewoon irritant bij het hardlopen, het 'sloft'. Ik doe altijd een oversized shirt over die leggings aan, maar als je dan bukt of squat dan is het uitzicht allesbehalve charmant. Vind het tevens haram.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2021 20:09:20 ]
  zaterdag 27 november 2021 @ 20:10:32 #12
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_202368745
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:09 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Dat kan inderdaad, maar die gaan meestal niet hoog genoeg in mijn taille en/of zakken af, en is gewoon irritant bij het hardlopen, het 'sloft'. Ik doe altijd een oversized shirt over die leggings aan, maar als je dan bukt of squat dan is het uitzicht allesbehalve charmant. Vind het tevens haram.
Dan moet je dat touwtje om je middel strak trekken en vastknopen. Die broek gaat dan nergens meer heen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 27 november 2021 @ 20:10:38 #13
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_202368746
Gewoon die van de Action. En dat zeg ik niet snel :D maar die zijn echt heel fijn.
KuikenGuppy
pi_202368764
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:10 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Dan moet je dat touwtje om je middel strak trekken en vastknopen. Die broek gaat dan nergens meer heen.
pi_202368783
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:10 schreef Burdie het volgende:
Gewoon die van de Action. En dat zeg ik niet snel :D maar die zijn echt heel fijn.
Oke, maar is dat dan 'huismerk' of zo of bedoel je dan ook die ik wel eens bij de Bristol kan vinden (daar ooit een van Asics gehaald, en die was ook wel semi-dekkend).
  zaterdag 27 november 2021 @ 20:13:07 #16
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_202368786
quote:
Zeg dan gewoon dat je het stiekem wel lekker vindt en hoopt dat mensen kijken.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 27 november 2021 @ 20:15:38 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_202368818
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:12 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Oke, maar is dat dan 'huismerk' of zo of bedoel je dan ook die ik wel eens bij de Bristol kan vinden (daar ooit een van Asics gehaald, en die was ook wel semi-dekkend).
Action heeft een eigen merk ja, Redmax. Ik ben helemaal niet zo van Action spul, maar hun leggings zijn echt mijn favoriet.
KuikenGuppy
  zaterdag 27 november 2021 @ 20:17:02 #18
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_202368831
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:13 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Zeg dan gewoon dat je het stiekem wel lekker vindt en hoopt dat mensen kijken.
Doe jij aan hardlopen? Niks zo irritant bij het lopen als wijd vallende kleding.
KuikenGuppy
pi_202368851
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:13 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Zeg dan gewoon dat je het stiekem wel lekker vindt en hoopt dat mensen kijken.
:? Kan jij begrijpend lezen
  zaterdag 27 november 2021 @ 21:25:36 #20
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_202370070
Gun ons mannen toch ook eens wat.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_202370781
Kun de oh zo grappige opmerkingen wegblijven?
pi_202371494
Ik zweer bij Lululemon. Duur maar ik heb leggings die ik al 8 jaar heb, intensief gebruikt (hardlopen en crossfit), en die 'doen' het nog steeds. Je moet wel even uitvinden welke modellen en welke stofjes jij prettig vindt want daar is nog wel verschil tussen. Ik vind Nulu fijn, dat heet hun 'naked sensation' maar die zijn meer voor yoga oid want dat is wel een heel kwetsbaar stofje. Maar ik heb ook een superfijne hardlooplegging van Everlux, die is een beetje 'katoenig' aan de binnenkant maar glad aan de buitenkant en hoewel het een lichte olijfgroen is zie je er toch weinig zweet op. Het heeft genoeg stretch zodat je de juiste maat kunt kopen, en hij toch blijft zitten bij hardlopen. En dat is meteen ook de truc voor 'squatproof' leggings: echt de goede maat kopen. En als het model dan goed zit en de stof kwalitatief goed is gaat 'ie niet afzakken of lubberen. Vaak kopen mensen te kleine leggings en dan schijnen ze sneller door.
  zaterdag 27 november 2021 @ 22:25:49 #23
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_202371580
Klaar nu.

[ Bericht 98% gewijzigd door Peejtur op 27-11-2021 23:33:55 ]
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 27 november 2021 @ 22:27:33 #24
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_202371656
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Peejtur op 27-11-2021 23:34:26 ]
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_202373903
Jos Brink schijnt homo te zijn.
pi_202377621
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:23 schreef yinu het volgende:
Ik zweer bij Lululemon. Duur maar ik heb leggings die ik al 8 jaar heb, intensief gebruikt (hardlopen en crossfit), en die 'doen' het nog steeds. Je moet wel even uitvinden welke modellen en welke stofjes jij prettig vindt want daar is nog wel verschil tussen. Ik vind Nulu fijn, dat heet hun 'naked sensation' maar die zijn meer voor yoga oid want dat is wel een heel kwetsbaar stofje. Maar ik heb ook een superfijne hardlooplegging van Everlux, die is een beetje 'katoenig' aan de binnenkant maar glad aan de buitenkant en hoewel het een lichte olijfgroen is zie je er toch weinig zweet op. Het heeft genoeg stretch zodat je de juiste maat kunt kopen, en hij toch blijft zitten bij hardlopen. En dat is meteen ook de truc voor 'squatproof' leggings: echt de goede maat kopen. En als het model dan goed zit en de stof kwalitatief goed is gaat 'ie niet afzakken of lubberen. Vaak kopen mensen te kleine leggings en dan schijnen ze sneller door.
Thanks, waardevolle tips. Ik wacht nog even tot mijn volgende bestelling binnen komt, maar had vriendinnen van me ook al gehoord over Lululemon inderdaad. Ga daar ook eens naar kijken.

Die te kleine maat ben ik ook schuldig aan, maar dat komt omdat ik anders zo’n gat met ruimte overhoud bij mijn onderrug. En precies, dat ‘katoenige’ maar het niet eruit zien als katoenig vind ik ook fijn. Hoeft geen dunne stof te zijn, als het maar stretch in zit. Zweten doe ik toch wel :P
pi_202378170
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 13:51 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Thanks, waardevolle tips. Ik wacht nog even tot mijn volgende bestelling binnen komt, maar had vriendinnen van me ook al gehoord over Lululemon inderdaad. Ga daar ook eens naar kijken.

Die te kleine maat ben ik ook schuldig aan, maar dat komt omdat ik anders zo’n gat met ruimte overhoud bij mijn onderrug. En precies, dat ‘katoenige’ maar het niet eruit zien als katoenig vind ik ook fijn. Hoeft geen dunne stof te zijn, als het maar stretch in zit. Zweten doe ik toch wel :P
Ik vul je dat gat aan je onderrug wel mop.
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 28 november 2021 @ 15:16:44 #28
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202378542
Wat vinden jullie trouwens een goede gymbroek voor een man?
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_202378641
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 15:16 schreef Mortaxx het volgende:
Wat vinden jullie trouwens een goede gymbroek voor een man?
Serieuze vraag?

Gewoon meuk van de zeeman of Primark. Wat kan het hou boeien hoe het zit, of hoe het uitziet. Gewoon doorrammen met sporten
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 28 november 2021 @ 15:29:25 #30
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202378679
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 15:25 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Serieuze vraag?

Gewoon meuk van de zeeman of Primark. Wat kan het hou boeien hoe het zit, of hoe het uitziet. Gewoon doorrammen met sporten
Het oog wil ook wat maat

Heb nu een broek die strakker zit bij de enkels. Dat vind ik wel fijn maar als ik zit kruipt die zo omhoog
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_202378691
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 15:29 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Het oog wil ook wat maat

Heb nu een broek die strakker zit bij de enkels. Dat vind ik wel fijn maar als ik zit kruipt die zo omhoog
Het oog van andere kerels misschien in je gedachte?

Kerel toch
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 28 november 2021 @ 15:31:59 #32
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202378714
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 15:30 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Het oog van andere kerels misschien in je gedachte?

Kerel toch
In mijn gedachten? Er wordt heus wel naar je gekeken. Dan kun je er maar beter goed uitzien
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_202378963
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 15:31 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
In mijn gedachten? Er wordt heus wel naar je gekeken. Dan kun je er maar beter goed uitzien
Door wie wordt je bekeken? En voor wie wil je er goed uitzien?
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 28 november 2021 @ 16:32:40 #34
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202379494
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 15:51 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Door wie wordt je bekeken? En voor wie wil je er goed uitzien?
Iedereen. Begrijp niet dat dit zo moeilijk te bevatten is. Je loopt zelf toch ook niet met je ogen dicht?
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_202379567
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 16:32 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Iedereen. Begrijp niet dat dit zo moeilijk te bevatten is. Je loopt zelf toch ook niet met je ogen dicht?
Nee, mij boeit dat helemaal niks.
pi_202386447
Ik heb verschillende van gymshark maar die schijnen echt niet door. Dan heb je een maat te klein waardoor die te strak zit. Als je van gymshark de goede maat hebt, hebt je ook geen "gat" op je rug.

Ik heb ook een joggingbroek van gymshark, zit net zo lekker als een legging met krachttraining!
pi_202489180
quote:
6s.gif Op maandag 29 november 2021 05:56 schreef aapieannie het volgende:
Ik heb verschillende van gymshark maar die schijnen echt niet door. Dan heb je een maat te klein waardoor die te strak zit. Als je van gymshark de goede maat hebt, hebt je ook geen "gat" op je rug.

Ik heb ook een joggingbroek van gymshark, zit net zo lekker als een legging met krachttraining!
Gymshark is helaas duidelijk een (duur) fast fashion merk. Ik heb net als TS problemen met de pasvorm en daarnaast merk ik dat de kwaliteit heel slecht is voor de prijs. Gymshark doet gratis retourneren en als dat niet zo was was wrs de prijs een heel stuk lager.

Leuke tips: trustpilot doorlezen over gymshark en de vinted advertenties bekijken. Op beiden zie je hoeveel klachten er zijn over met name kapotte naden.
pi_202489365
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 22:07 schreef Dikke_Kont het volgende:

[..]
Gymshark is helaas duidelijk een (duur) fast fashion merk. Ik heb net als TS problemen met de pasvorm en daarnaast merk ik dat de kwaliteit heel slecht is voor de prijs. Gymshark doet gratis retourneren en als dat niet zo was was wrs de prijs een heel stuk lager.

Leuke tips: trustpilot doorlezen over gymshark en de vinted advertenties bekijken. Op beiden zie je hoeveel klachten er zijn over met name kapotte naden.
Ik heb hier dus geen last van. Heb de broeken ook al super lang.
pi_202489601
Hier een uitgebreidde reactie voor TS van mijn ervaringen

Begin: elke legging schijnt door als je die maar ver genoeg uitrekt. In elke stof zitten namelijk hele kleine gaatjes want geweven uit draadjes. Kwaliteit verschilt wel. Ik draag bewust na alle ervaringen alleen zwart

Tip vooraf; betalen met paypal = gratis retour. Dit jaar moet je wel snel zijn want je kan dat maar 12x per kalenderjaar doen (en dan vanaf januari heb je weer 12x)

Reviews

Gymshark: langdurige ervaring met flex high waisted en vital seamless.
Flex high waisted: deze was echt zeer goed totdat voor op mijn kruis er lijntjes kwamen van dat die begon te scheuren. voor 35 euro uit de aanbieding voor nog geen 10 keer dragen is dit belachelijk
Vital seamless: hier opletten dat je seamless ondergoed draagt. Ervaring daarmee is dat H&M spontaan scheurt, C&A tot dusver niet maar die is bovenaan bij je heupen rug buik niet seamless. En dan nog schijnt dit model een beetje door als je niet het zwarte model hebt. De stof is gewoon te dun. Daarnaast merkte ik op dat de stof tussen de schaamlippen gaat zitten, en/of dat die daar opkrult waardoor er een lijntje op de venusheuvel zit _O- beide is niet erg charmant
Verder heb ik weleens ombre gepast maar dit is qua stof hetzelfde als vital en daarnaast is de pasvorm slecht, geribde rand achter begint op de billen ipv erboven

Womens best
Power collectie: lekker links laten liggen. Schijnt enorm door. Als je me niet gelooft bestel het maar en ervaar het zelf. Bijzondere is ook dat het zwarte model veel kleiner valt dan de gekleurde (ik heb diverse keren diverse maten besteld.) ene michelle heeft op youtube een nederlandse review erover en geeft zelf toe dat haar ondergoed bij haar lila power legging doorschijnt. Daarnaast schijnt de stof snel te gaan pillen :?
Move collectie: duidelijk beter, dikkere en fijnere stof, maar ik dacht dat de stof tussen mijn schaamlippen gaat zitten dan wel dat je de contouren van de grote lippen ziet. Ging dus retour. Jammer de bammer. Ik zou move nog wel een nieuwe kans willen geven.
Womens best = eerder womens worst. De pasvormen van de crop tops long sleeve (te kort) en diverse andere crop trops en truien (veel te breed bij de schouders) zijn lachwekkend. Die calculator op de website waarmee je zogenaamd je juiste maat kiest is troep

Aybl
Paar goede ervaringen maar ook slechte
Motion: zit goed maar schijnt helaas echt door _O-
Pulse: zit minder en schijnt ook door. Geribde rand bovenaan begint bij mij te laag achterop mijn billen w-t-f de enige van de vier die ik niet meer heb
Balance V2: zeer goed schijnt echt niet door :D
Reflex: ook heel fijn :) wel meer elastische stof dan die andere en daardoor ook heel erg geschikt voor curvy dames maar ik heb niet de indruk dat die doorschijnt :D
Kooptip: balance V2 en miss ook reflex. Als je met paypal betaalt krijg je helaas wel postnl invoerrechten maar aybl heeft me die direct toen ik de factuur stuurde teruggestort op de bankrekening :) (als je achteraf met klarna betaalt krijg je geen invoerrechten maar dan wordt je retour van meer dan 18 euro niet vergoed)
Extra info: crop tops long sleeve van balance, pulse en reflex zijn goed! Die van motion ook wel mits je een halterbh draagt en uit de buurt blijft van de gele waar je bij een huidskleurige bh nog de randen ervan ziet lopen en dus net lijkt op iemand op het strand _O-

Vital seamless dupe van Ali
Ik had de zwarte. Zat goed totdat ik een gaatje bij mijn kruis kreeg. Schijnt een veelvoorkomend probleem te zijn. Ik zag vandaag iemand met een paars/blauwe in de sportschool en zag niks doorschijnen. Kan je kopen maar lijkt dus een soort wegwerplegging te zijn. Beetje lullig om baby’s en peuters en kleuters in Bangladesh zoiets te laten maken ;)

Ik heb zelf nu de stronger embrace besteld, ben benieuwd…
En ik las goede ervaringen over NVGTN (geen invoerrechten!) maar die hebben van echt zwart alleen een enkel verdwaald model “solid” wat ik niet aandurf om te bestellen
Verder las ik wel goede verhalen over Alphalete en Bombshell maar daar moet je volgens mij invoerrechten betalen

Iig heb je bij die under armour leggings met een naad aan de voorkant die hier worden aanbevolen garantie op een cameltoe zoals bij alle soortgelijke leggings wat ik nog erger vind dan doorschijnend ondergoed
En ik lees weleens goede verhalen over MyProtein maar heb het gevoel dat het merk vooral bestaat door de vele influencers die het promoten want ik heb geen goed gevoel bij de kwaliteit ervan. De prijzen zijn doorgaans ook wel exteem laag zeker met die 40% korting als je een influencers naam invult. Het retouradres van MP is iig in Polen _O-
pi_202489634
quote:
6s.gif Op zondag 5 december 2021 22:17 schreef aapieannie het volgende:

[..]
Ik heb hier dus geen last van. Heb de broeken ook al super lang.
Ik heb weleens gelezen dat mensen 3 jaar een gymshark hadden, die toen pas kapot ging en dat hun nieuwe al na een paar keer gebruiken kapot is gegaan. Kan best zijn dat de kwaliteit veranderd is.
Ik las bv over womens best dat ze de pasvormen moeten hebben aangepast zonder daarover te communiceren
pi_202533047
Gymshark is idd niet squatproof. De paarse ombre legging krijg ik niet eens goed omhoog. De foto’s van de zwarte Vital Seamless 2.0 M, Rode Adapt Fleck XL en zwarte Adapt Camo M en L spreken voor zich.








pi_202533102
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 22:37 schreef Loena. het volgende:
Gymshark is idd niet squatproof. De paarse ombre legging krijg ik niet eens goed omhoog. De foto’s van de zwarte Vital Seamless 2.0 M, Rode Adapt Fleck XL en zwarte Adapt Camo M en L spreken voor zich.

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@de_boswachter
@Doug-Heffernan
@Wereldgozer
@Bart.Messen
@Cockwhale
@Naardegallemiezen
@einzeinz
@VarkensHart
@vogeltjesdans
@maxwesterman
@MarkRutte
@defensie
@EINZ
@Kolibri2014
@puzziepie
@Tyr80

Nog nooit zo hard gekomen van een post :@ :@

Godverdomme zeg dit!!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2021 22:47:22 ]
pi_202533128
Waar de fuck kijk ik naar godver dit is een christelijke website hoor


Echt nut dun
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202533407
Lekker
U MAD?
  woensdag 8 december 2021 @ 22:56:12 #45
277627 Seven.
We are Borg.
pi_202533408
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 22:37 schreef Loena. het volgende:
Gymshark is idd niet squatproof. De paarse ombre legging krijg ik niet eens goed omhoog. De foto’s van de zwarte Vital Seamless 2.0 M, Rode Adapt Fleck XL en zwarte Adapt Camo M en L spreken voor zich.

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Kwaliteitspost!
Resistance is futile.
pi_202533440
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 22:37 schreef Loena. het volgende:
Gymshark is idd niet squatproof. De paarse ombre legging krijg ik niet eens goed omhoog. De foto’s van de zwarte Vital Seamless 2.0 M, Rode Adapt Fleck XL en zwarte Adapt Camo M en L spreken voor zich.

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Kijk, hier hebben we wat aan.
Met voorbeelden en al.

Misschien ook eens mailen naar Gymshark zelf? Misschien krijg je wel een gratis nieuwe set toegestuurd?
Cindy De Vuyst
  woensdag 8 december 2021 @ 23:09:01 #47
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_202533552
Goed doosje
pi_202533605
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 22:58 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Kijk, hier hebben we wat aan.
Met voorbeelden en al.

Misschien ook eens mailen naar Gymshark zelf? Misschien krijg je wel een gratis nieuwe set toegestuurd?
Dank voor de tip. Maar ik hoef hun sets niet.
pi_202533611
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 23:13 schreef Loena. het volgende:

[..]
Dank voor de tip. Maar ik hoef hun sets niet.
Andere voorkeur dan?
Cindy De Vuyst
pi_202533617
quote:
16s.gif Op woensdag 8 december 2021 22:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Waar de fuck kijk ik naar godver dit is een christelijke website hoor


Echt nut dun
Wat kinderachtig. Dit zien dokters en verpleegsters elke dag op hun werk.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')