quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb vaker deur onder mijn arm gedragen dan je denkt hoor![]()
Ben zelfs 1 keer hele verdieping afgeweest (schat a 60 huizen?) om te vragen of de buren een slaapkamersleutel hebben dat past want ben mijne kwijt. Dat vond ik makkelijker dan iedereen meenemen naar mijn huisHelaas geen passende sleutel gevonden. Moet dus maar nieuwe slot inbouwen.
Gaat geen lampje branden in mijn hoofd. Heb wel op mijn werk een aantal keren deur moeten openen zonder sleutel door de slot te breken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij heb je in DTS toen een heel verhaal over een deur gehad
misschien even mijn post lezen paar boven jequote:Op zaterdag 27 november 2021 18:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gaat geen lampje branden in mijn hoofd. Heb wel op mijn werk een aantal keren deur moeten openen zonder sleutel door de slot te breken.
oooooooo jaaaaa haha, ik zocht een buur met een passende sleutel maar helaasquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
oooooooo jaaaaa haha, ik zocht een buur met een passende sleutel maar helaas
Heb maar gewoon een nieuwe slot ingebouwd
Bouwvakkerquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
klusjesman. Duh, ik moest ook ff nadenken wat je met bv bedoelde. Dacht eerst een bedrijf.
Koffie manager dan?quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
TR ingedient, zo een belediging pik ik nie.
Neequote:Op zaterdag 27 november 2021 18:52 schreef Schakeltopia het volgende:
klusjesman doet ze het ook wel voor, mits je een goede bent
kun je figuurtjes stucen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |