Wat heb je gegeten ?quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Zit vol van t eten, maar smaakte wel lekker
Wordt heel vaak als kleurstof toegevoegd.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Wishky met caramel lijkt mij wel weer een aparte combi
Aha okquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt heel vaak als kleurstof toegevoegd.
Jaa erg stil ook best saai weerquote:
Gewoon hier een feessie bouwen!quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jaa erg stil ook best saai weer
Moeten er nog slingers en ballonnen op gehangen worden?quote:
Haha doe maar!quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moeten er nog slingers en ballonnen op gehangen worden?
Enjoy!quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze vanmiddag gekocht, volgens mij ook wel lekker in de gele vla
https://www.jumbo.com/pro(...)ademix-300g-168989ZK
Ja we halen de gezelligheid gewoon hier naar toe!quote:
ik lok ze wel evenquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we halen de gezelligheid gewoon hier naar toe!Misschien dat we nog wat schuchtere Viva-lezers kunnen overhalen om toch ook hier te komen posten!
En misschien trekken die er wel meer over de streep en gaat hun site daardoor alsnog failliet!
Misschien iemand die daar account aan kan maken en hier dan heen lokken ?:Pquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we halen de gezelligheid gewoon hier naar toe!Misschien dat we nog wat schuchtere Viva-lezers kunnen overhalen om toch ook hier te komen posten!
En misschien trekken die er wel meer over de streep en gaat hun site daardoor alsnog failliet!
leuke damesquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:40 schreef suzi1 het volgende:
ik heb denk nog wel een stuk of 10 accuntjes voor je
o wist ik niet, ook niet van dodquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:41 schreef ToT het volgende:
Maar Ofra Haza is dus ook aan aids overleden door een overspelige echtgenote.
Broodje hamburgerquote:
Ah lekker hoorquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Broodje hamburger
Broodje gezond
Lekker makkelijk
Als je een bv bent .. dan is het helemaal topquote:
was ik ooit wel, nu ben ik km.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je een bv bent .. dan is het helemaal top
als je over mij hebt, fris mijn geheugen eens op? Die uitleg in K&W?quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:46 schreef Schakeltopia het volgende:
hij is wel handig. ik herinner mij een verhaal over een sleutel en een deur
was jij dat niet?quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
als je over mij hebt, fris mijn geheugen eens op? Die uitleg in K&W?
Kranige Meid?quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
was ik ooit wel, nu ben ik km.
Volgens mij heb je in DTS toen een heel verhaal over een deur gehadquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
als je over mij hebt, fris mijn geheugen eens op? Die uitleg in K&W?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb vaker deur onder mijn arm gedragen dan je denkt hoor![]()
Ben zelfs 1 keer hele verdieping afgeweest (schat a 60 huizen?) om te vragen of de buren een slaapkamersleutel hebben dat past want ben mijne kwijt. Dat vond ik makkelijker dan iedereen meenemen naar mijn huisHelaas geen passende sleutel gevonden. Moet dus maar nieuwe slot inbouwen.
Gaat geen lampje branden in mijn hoofd. Heb wel op mijn werk een aantal keren deur moeten openen zonder sleutel door de slot te breken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij heb je in DTS toen een heel verhaal over een deur gehad
misschien even mijn post lezen paar boven jequote:Op zaterdag 27 november 2021 18:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gaat geen lampje branden in mijn hoofd. Heb wel op mijn werk een aantal keren deur moeten openen zonder sleutel door de slot te breken.
oooooooo jaaaaa haha, ik zocht een buur met een passende sleutel maar helaasquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
oooooooo jaaaaa haha, ik zocht een buur met een passende sleutel maar helaas
Heb maar gewoon een nieuwe slot ingebouwd
Bouwvakkerquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
klusjesman. Duh, ik moest ook ff nadenken wat je met bv bedoelde. Dacht eerst een bedrijf.
Koffie manager dan?quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
TR ingedient, zo een belediging pik ik nie.
Neequote:Op zaterdag 27 november 2021 18:52 schreef Schakeltopia het volgende:
klusjesman doet ze het ook wel voor, mits je een goede bent
kun je figuurtjes stucen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |